Gå til innhold

Samboer på strippklubb.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min var på guttetur for 2 år siden. I dag fikk jeg vite at han hadde vert på strippeklubb med kameratene sine.

Visste ikke helt hva jeg skulle tenke, og sa ingenting spesielt der og da. Spurte bare om det var bedre enn forige gang da vi var på en strippeklubb sammen. (Det var første gang for begge to og tenkte det var gøy å teste ut). Han sa bare at danserne va mye flinkere enn sist, og at kameratene hans hadde brukt mye penger på klubben.

Kjente jeg ble litt trist da han ikke hadde fortalt meg dette. Vet ikke. At han følte han ville skjule det eller noe.

 

Hva tenker dere om dette? Hadde dere likt om samboeren deres reiste på strippeklubb sammen med andre kamerater? Ønsker bare å høre deres tanker om det.

Anonymkode: ed709...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke godtatt at min samboer hadde dratt på strippeklubb. Vil han se noen strippe så blir det meg, ikke andre sånn ca nakne damer. Hadde ikke vært gøy at samboeren min hadde kåtet seg opp på andre kvinnfolk. Usj.

Anonymkode: 76f51...260

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan se på menyen, bare han spiser hjemme😉 Men fra spøk til alvor, det jeg hadde blitt mest forbanna på, er at han bruker penger på noe så dumt.

Anonymkode: aedf4...cb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er greit om han vil på strippeklubb, men hadde reagert på at han hadde unnlatt å fortelle meg om det og det hadde ikke vært greit med noe mer enn kun showet, hadde han feks betalt for privat stripping/lapdance så hadde det ikke vært greit. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo 2 år siden og "bare" stripping? Virkelig nødvendig å lage en sak ut av dette da?

Anonymkode: 5c5c8...5fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere er ikke gift, så deres forhold er igrunn veldig uforpliktende. Dermed kan han gjøre hva han vil.

Anonymkode: b3b35...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært greit hvis min samboer var på strippeklubb men ikke like greit at han føler han måtte holde det hemmelig. Om han hadde unnlatt å fortelle fordi han var redd min reaksjon eller om han bare levde videre etterpå uten at den strippeklubben var en så big deal at han følte for å snakke om den.

Hadde samboer sagt nå at han var på strippeklubb for to år siden så hadde jeg ikke gjort noe ut av det. Bare sagt at han trenger ikke holde det hemmelig.

Anonymkode: f2aa1...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt litt satt ut hvis han brukte penger, men ellers er strippeklubb bare en harry bar for tafatte menn. 

Anonymkode: ff41d...30d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, gale kvinner. Går av skafte for en strippeklubb. Snakk om å være sjalu og usikker på seg selv. Du kan ikke eie og bestemme over et annet menneske, å se en dame strippe er ikke utroskap.

Trist å se hvor håpløse kvinner er.

Anonymkode: 3d2c9...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, gale kvinner. Går av skafte for en strippeklubb. Snakk om å være sjalu og usikker på seg selv. Du kan ikke eie og bestemme over et annet menneske, å se en dame strippe er ikke utroskap.

Trist å se hvor håpløse kvinner er.

Anonymkode: 3d2c9...56a

 

Hvor står det at jeg gikk av skaftet? Greit å lese hva dere andre synes. Får bare glemme det da.

Anonymkode: ed709...3d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han går på strippeklubb så ønsker ikke jeg vite om det

Anonymkode: 5a9d4...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kan se menyen, bare han spiser hjemme

Men så smaker maten ofte mye bedre på restaurant - og biff er bedre enn kebab. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvor står det at jeg gikk av skaftet? Greit å lese hva dere andre synes. Får bare glemme det da.

Anonymkode: ed709...3d4

Hvorfor må du vite hva andre synes om det? Er jo du som skal forholde deg til det, du må jo klare å ta egne valg selv. 

Problemet i dag med forhold er kommunikasjon, SNAKK med din mann! ALLTID! Når du lurer på ting, ta det opp med den det gjelder. Ikke gå rundt å snakk med andre om det.

Anonymkode: 3d2c9...56a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det betyr at han også brukte mye penger der den kvelden. Hvordan kom dette frem, siden det er 2 år siden? 

Anonymkode: 5cb1b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, gale kvinner. Går av skafte for en strippeklubb. Snakk om å være sjalu og usikker på seg selv. Du kan ikke eie og bestemme over et annet menneske, å se en dame strippe er ikke utroskap.

Trist å se hvor håpløse kvinner er.

Anonymkode: 3d2c9...56a

Ok så du hadde tillatt det om hun strippet for menn? Du vil si det ikke er det samme men det er nøyaktig det samme da menn liker å se og kvinner liker å bli sett.

Det handler ikke om å være sjalu og usikker men ønske om å ikke ha en harrytass til mann.

Anonymkode: 5c5c8...5fd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha vært sammen med en mann som likte å se andre kvinner strippe nakne foran han , nei 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som går på strippeklubb er i mine øyne veldig paretisk, og en sånn mann vil ikke jeg ha. Atpåtil holder han det skjult fir deg? 

Anonymkode: ee3c5...cf6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, gale kvinner. Går av skafte for en strippeklubb. Snakk om å være sjalu og usikker på seg selv. Du kan ikke eie og bestemme over et annet menneske, å se en dame strippe er ikke utroskap.

 

Anonymkode: 3d2c9...56a

Jeg kan ikke eie og bestemme over et annet menneske, men jeg kan bestemme hvordan jeg vil ha det i et forhold. I et forhold må man faktisk ta hensyn til den andres følelser og ønsker, sånn et det å være i et forhold...i hvertfall i et godt forhold. 

Vil min mann gå på strippeklubb så må han gjerne gjøre det, men da er han ikke min mann lengre. 

 

Anonymkode: ee3c5...cf6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...