Gå til innhold

Er vi flere som ikke trenger menn i livet vårt?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen far, ingen bror, ingen sønn, ingen kamerat, ingen kollega, ingen turkamerat? Virkelig?

Anonymkode: bfdb4...e87

Her snakker vi mest om ingen kjæreste.

Anonymkode: 3f18c...f1e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Livet som stygg og kjedelig er sånn at man får ikke de bra mennene. Man får dem som tar til takke med å tømme seg i deg fordi de ikke får noe bedre, men som hele tiden drømmer om de heite damene de egentlig ønsker seg. Sier at de elsker deg fordi det er det de tror du vil høre, silker på instagrammodeller eller VS-modellene og har ikke noe problem med å fortelle meg hvor deilige de damene er selv om jeg ikke ligner på dem overhodet. Jeg kommer aldri til å bli pen og få de bra mennene, og da er det likegreit å være alene hele livet. Unngår mange skuffelser på den måten. Det finnes heldigvis mye annet man kan fylle tiden med, som hobbyer og venner, og så har jeg både hund og katt.

Anonymkode: e5a90...8cd

Når du snakker slik om menn, greier jeg ikke ha mye sympati. Forstår dog hvis du har mange dårlige erfaringer?

Du sier jo selv at du bare vil ha de bra mennene (hva enn det er), men klager over at menn bare vil ha de flotte damene?

Det er ganske patetisk å tro at man ikke kan finne kjærligheten fordi man ikke har sjans på de 20 % beste mennene eller damene..🤣 Dessverre er det nå sånn at man som regel tiltrekker dem som er på eget nivå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn jobber mye fordi de ikke tar seg av ungene sine.

Anonymkode: afe84...ed7

Fordi kvinnen er raskest til å ta ut "sykt barn"-dager😂Og mannen har gjerne i tillegg en viktigere jobb.

Anonymkode: 3af75...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om ønsker, ikke evner. Det er ingen prestasjon å leve uten en mann, akkurat som det ikke er noen prestasjon å leve med én.

Anonymkode: e2ec3...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Nja handler mer om at man tjener sine egne penger og er økonomisk uavhengige. Og det stemmer med det du sier angående siden 70 tallet for det var da vi ble frigjorte fra å være avhengige av menn og kunne tjene egne penger.

Uten kvinner hadde heller ikke menn vært noe som helst. Begge kjønn trengs i denne verden.

Anonymkode: 3f18c...f1e

Poenget jeg skal ha frem er at menn har bygget og skapt alt det viktige i samfunnet, og kvinner drar god nytte av det. Klart menn trenger kvinner like mye som kvinner trenger menn.

Den eneste grunnen til at kvinner er så "frie" er fordi menn har gjort det mulig for dem.

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Og uten at kvinner gadd å bære barnet frem i 9 måneder, hadde ikke menn vært her i det hele tatt.

Altså, hva er poenget?

Er ikke noen som snakker om at man ikke trenger menn i samfunnet, men at mange flere idag ønsker å leve alene.

Anonymkode: 81c62...605

Poenget er at kvinner ikke er så frie som de skulle tro, og at staten står klar for å overføre verdier fra menn til kvinner.

La meg sitere åpningsinnlegget:
 

On 7/19/2019 at 9:20 PM, AnonymBruker said:

Er vi flere som verken behøver eller trenger menn på noen måte i livet vårt? Som klarer oss selv som kvinner & bare nyter friheten, gleden og livet i seg selv, uten menn i det.. ♥️

Anonymkode: d80df...77d

Det er klart at det jeg har sitert kun er mulig fordi staten har tatt over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Poenget jeg skal ha frem er at menn har bygget og skapt alt det viktige i samfunnet, og kvinner drar god nytte av det. Klart menn trenger kvinner like mye som kvinner trenger menn.

Den eneste grunnen til at kvinner er så "frie" er fordi menn har gjort det mulig for dem.

Poenget er at kvinner ikke er så frie som de skulle tro, og at staten står klar for å overføre verdier fra menn til kvinner.

La meg sitere åpningsinnlegget:
 

Det er klart at det jeg har sitert kun er mulig fordi staten har tatt over. 

Og det er fordi kvinner før ikke fikk lov til å delta i arbeidslivet men skulle holde seg hjemme. Nå idag derimot er kvinner med på å skape like mye som menn.

Neimen så snilt at dere lot oss få ha rettigheter som mennesker liksom...

Jeg jobber og får noe som kalles lønn. Jeg går ikke på NAV eller er alenemor så hvordan staten skal være en erstatning for menn for min del er litt vanskelig å forstå. Jeg klarer meg alene fordi jeg ikke er avhengig av en mann for å leve. Jeg er bundet til å være i et forhold med noen for å ha mat i magen eller tak over hodet da jeg jobber og betaler for dette selv.

 

Anonymkode: 3f18c...f1e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fornuftig-mann skrev:

Når du snakker slik om menn, greier jeg ikke ha mye sympati. Forstår dog hvis du har mange dårlige erfaringer?

Du sier jo selv at du bare vil ha de bra mennene (hva enn det er), men klager over at menn bare vil ha de flotte damene?

Det er ganske patetisk å tro at man ikke kan finne kjærligheten fordi man ikke har sjans på de 20 % beste mennene eller damene..🤣 Dessverre er det nå sånn at man som regel tiltrekker dem som er på eget nivå.

Så fordi jeg er stygg så kan jeg ikke forvente en mann som behandler meg bra? Og i tillegg bekrefter du at alt handler om utseende for dere menn med å anta at en bra mann må være det samme som en kjekk mann.

Takk for at du gjør meg trygg i avgjørelsen om å være alene resten av livet da.

Anonymkode: e5a90...8cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Og det er fordi kvinner før ikke fikk lov til å delta i arbeidslivet men skulle holde seg hjemme. Nå idag derimot er kvinner med på å skape like mye som menn.

Neimen så snilt at dere lot oss få ha rettigheter som mennesker liksom...

Jeg jobber og får noe som kalles lønn. Jeg går ikke på NAV eller er alenemor så hvordan staten skal være en erstatning for menn for min del er litt vanskelig å forstå. Jeg klarer meg alene fordi jeg ikke er avhengig av en mann for å leve. Jeg er bundet til å være i et forhold med noen for å ha mat i magen eller tak over hodet da jeg jobber og betaler for dette selv.

 

Anonymkode: 3f18c...f1e

Med mindre du jobber i det private, så er du avhengig av staten du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ThotSlayer skrev:

Poenget jeg skal ha frem er at menn har bygget og skapt alt det viktige i samfunnet, og kvinner drar god nytte av det. Klart menn trenger kvinner like mye som kvinner trenger menn.

Den eneste grunnen til at kvinner er så "frie" er fordi menn har gjort det mulig for dem.

Poenget er at kvinner ikke er så frie som de skulle tro, og at staten står klar for å overføre verdier fra menn til kvinner.

La meg sitere åpningsinnlegget:
 

Det er klart at det jeg har sitert kun er mulig fordi staten har tatt over. 

Det er sant, kvinnen ville jo adri vært noen ting uten mannen. Nå i dag skal mannen slaktes, kvinnen skal frem. For enhver pris, blir hjulpet opp i næringslivet selv om de ikke innehar kompetanse. Kun pga likestilling og feminisme.

Nei, kvinnen skulle aldri gått ut av sine naturlige roller.

Anonymkode: 82f65...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er sant, kvinnen ville jo adri vært noen ting uten mannen. Nå i dag skal mannen slaktes, kvinnen skal frem. For enhver pris, blir hjulpet opp i næringslivet selv om de ikke innehar kompetanse. Kun pga likestilling og feminisme.

Nei, kvinnen skulle aldri gått ut av sine naturlige roller.

Anonymkode: 82f65...ad6

Vi har aldri gått ut av våre naturlige roller, men nå jobber vi i tillegg til å ta vare på barna som før, er uavhengige og klarer oss selv, og utfra det slipper vi heldigvis også å være avhengig av menn som forsørger oss og å måtte finne oss i all mulig dritt fordi vi var avhengige av mannen, takk Gud for at den tiden er forbi, og aldri kommer igjen!

Anonymkode: d80df...77d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gode med forhold er at jeg sover bedre, har tilgang til sex og noen å komme hjem til. Det er koselig at det er liv i huset.

Utfordringen er sexpresset som ligger og ulmer i lufta konstant. Behivet til menn jeg har vært sammen med har vært sterkere enn mitt.

Mangel på nok alenetid er også utfordrende

Anonymkode: 5b23b...b22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det gode med forhold er at jeg sover bedre, har tilgang til sex og noen å komme hjem til. Det er koselig at det er liv i huset.

Utfordringen er sexpresset som ligger og ulmer i lufta konstant. Behivet til menn jeg har vært sammen med har vært sterkere enn mitt.

Mangel på nok alenetid er også utfordrende

Anonymkode: 5b23b...b22

Kjenner meg veldig godt i detox tingene du nevner, stort sett ingenting er verre enn en seksuelt frustrert mann forøvrig!! 😂

Anonymkode: d80df...77d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Kjenner meg veldig godt i detox tingene du nevner, stort sett ingenting er verre enn en seksuelt frustrert mann forøvrig!! 😂

Anonymkode: d80df...77d

I de to tingene..

Anonymkode: d80df...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ThotSlayer skrev:

Med mindre du jobber i det private, så er du avhengig av staten du også.

Det er alle.

Anonymkode: 3f18c...f1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, kvinnen ville jo adri vært noen ting uten mannen. Nå i dag skal mannen slaktes, kvinnen skal frem. For enhver pris, blir hjulpet opp i næringslivet selv om de ikke innehar kompetanse. Kun pga likestilling og feminisme.

Nei, kvinnen skulle aldri gått ut av sine naturlige roller.

Anonymkode: 82f65...ad6

Vår naturlige rolle er ikke å være deres slaver. Vi vil ha de samme rettigheter og muligheter som dere.

Jeg er så glad jeg lever i Norge i 2019 og slipper å bo med en mann som tvinger meg til å være hjemme og banker meg opp slik mange kvinner gjennomgår.

Anonymkode: 3f18c...f1e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vår naturlige rolle er ikke å være deres slaver. Vi vil ha de samme rettigheter og muligheter som dere.

Jeg er så glad jeg lever i Norge i 2019 og slipper å bo med en mann som tvinger meg til å være hjemme og banker meg opp slik mange kvinner gjennomgår.

Anonymkode: 3f18c...f1e

Nok en gal kvinne ser jeg, ingen har hatt det så bra som kvinnen i verden. Se hvordan mannen har slitt for livet, mens dere holdt på hjemme barn, litt husarbeid og matlaging.

Anonymkode: 82f65...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen mannehater og dersom jeg skulle treffe den ultimate drømmemannen så er jo det hyggelig men livet mitt nå som frivillig singel kontra livet jeg hadde da jeg trodde jeg MÅTTE ha kjæreste er mye bedre, så inntil videre har jeg null behov for en mann (hadde sikkert vært mer stresset dersom jeg ville ha barn men jeg ville heller ha hund).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...