Gå til innhold

Er vi flere som ikke trenger menn i livet vårt?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er vi flere som verken behøver eller trenger menn på noen måte i livet vårt? Som klarer oss selv som kvinner & bare nyter friheten, gleden og livet i seg selv, uten menn i det.. ♥️

Anonymkode: d80df...77d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid "klart meg alene" og alt det der, men å leve med samboeren har gjort hverdagen bedre, fargene ser finere ut, maten smaker bedre. No shame ass, livet ble finere med en GOD mann. 

Anonymkode: 1666f...75a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trenger vel en mann. Man overlever jo uten. Men greit å ha likevel

Anonymkode: f0fed...6ae

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ingen bør trenge en partner. Men etter lang singeltid synes jeg jo livet er mye bedre med en kjæreste. Føles det veldig begrensende, så er det vel feil person. 

Anonymkode: 02126...e66

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fordel jeg merket etter jeg avskrev menn er at jeg ikke lenger føler meg deprimert, stygg og veldig stresset/engstelig. Så må si jeg klarer meg jo bedre uten, samtidig er jeg en romantiker med mye kjærlighet å gi, så syns jo det er tarvelig at det endte opp slik. 

Anonymkode: b2a26...375

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jo vi ikke er mange selvstendige kvinner her som ikke trenger en mann for å forsørge seg, og klare seg selv, bare så utrolig trist å se egentlig! Skjønner jeg er veldig heldig som er i stand til å ha et selvstendig liv uten å være avhengig av en mann i det..!

Anonymkode: d80df...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer meg selv og er 100% selvstendig, hva har det med saken å gjøre i 2019?

Livet er jo ganske kjedelig uten en eneste mann! Jeg liker menn, både som venner og elskere! 

Så neitakk til et mannefritt liv! Fordi jeg velger det, heldigvis ikke fordi jeg MÅ, sånn som kvinner har måttet i alle tider tidligere!

Vi er heldige som lever NÅ!

Endret av Ella Ellefantella
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare klarer jeg med uten menn, jeg har det mye bedre alene. Jeg har ikke kunnet slappe av og være meg selv i noe forhold til nå, og jeg er snart 40. Hver gang virker det greit noen uker eller måneder, og så begynner jeg å freake ut og tenke at med en gang han får sjansen på den supermodellen han egentlig vil ha så ser jeg ham aldri igjen. Jeg har dessverre inntrykk av at menn er sånn, de tar til takke med noe som duger, så de får jevnlig tilgang til sex, og har ingen betenkeligheter med å stikke når noe bedre byr seg. Jeg har heldigvis aldri ønsket meg barn, så har kunne leve livet alene uten å bekymre meg for at ikke en eneste millimeter av kroppen min passer inn i noe skjønnhetsideal. Jeg trenger heldigvis ikke være pen for å lykkes på andre arenaer i livet.

Anonymkode: e5a90...8cd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i pappaen min og ønsker at han skal være i livet mitt. Samme gjelder bestefar. Når det kommer til romantiske forhold er jeg den dama menn tar seg til takke med... Så romantiske relasjoner til menn holder jeg meg unna, men alt i alt setter jeg pris på menn og er glad de eksisterer. :) Vi hadde ikke klart oss uten de, og mennene hadde ikke klart seg uten oss kvinner heller. Vi utfyller hverandre på godt og vondt. 

Anonymkode: 3e848...d81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann trenger jeg ingen kvinne heller. Etter at jeg fant ut at jeg hadde draget, har det blitt enda mindre aktuelt med forhold.

Anonymkode: 3af75...ece

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Som mann trenger jeg ingen kvinne heller. Etter at jeg fant ut at jeg hadde draget, har det blitt enda mindre aktuelt med forhold.

Anonymkode: 3af75...ece

Litt essensen av forskjellen på kvinner og menn egentlig, generaliserende sett: kvinner som vet de har draget har like mye lyst på kjæreste, mens menn som vet de har draget ikke takler forpliktelse og må utnytte det til å ligge rundt. 

Anonymkode: b2a26...375

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Jeg har jo lyst på kjæreste men føler det kan være for mye arbeid til tider og når alle er utro idag så frister det jo mindre.

Også føler jeg meg faktisk litt lykkeligere nå som jeg er singel enn de 2 forholdene jeg har vært i.

 

Anonymkode: 3f18c...f1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt essensen av forskjellen på kvinner og menn egentlig, generaliserende sett: kvinner som vet de har draget har like mye lyst på kjæreste, mens menn som vet de har draget ikke takler forpliktelse og må utnytte det til å ligge rundt. 

Anonymkode: b2a26...375

Sant det. Kvinner vil ha kjærlighet og familie, menn vil knulle rundt.

Anonymkode: 3f18c...f1e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jo vi ikke er mange selvstendige kvinner her som ikke trenger en mann for å forsørge seg, og klare seg selv, bare så utrolig trist å se egentlig! Skjønner jeg er veldig heldig som er i stand til å ha et selvstendig liv uten å være avhengig av en mann i det..!

Anonymkode: d80df...77d

Hvorfor denne svartmalingen? De fleste kvinner klarer seg helt fint alene, men en partner er hyggelig. Jeg gjør masse ting på egenhånd, men mannen er min beste venn og det er hyggelig å bo sammen, reise sammen og spise middag sammen. Jeg tar gjerne begge deler, selvstendighet og mann som krydder på toppen :)

Anonymkode: 515da...6d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skal ikke trenge noen, men heller ønske. Det er stor forskjell. Syns det ville blitt kjedelig uten menn. Har ikke lyst på noe forhold, men å date nå og da er jo hyggelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jo vi ikke er mange selvstendige kvinner her som ikke trenger en mann for å forsørge seg, og klare seg selv, bare så utrolig trist å se egentlig! Skjønner jeg er veldig heldig som er i stand til å ha et selvstendig liv uten å være avhengig av en mann i det..!

Anonymkode: d80df...77d

Jeg trenger da ikke en mann til å forsørge meg (eller til noen som helst annet for den del), men det betyr ikke at det ikke ville vært kjekt å ha en "kompatibel" livspartner. Dessverre har han ikke dukket opp og da er jeg heller alene enn å være sammen med noen bare for å være sammen med noen.

De aller fleste menn er ålreite, noen er drittsekker og det er langt mellom "de perfekte". 

(Og før noen velger å misforstå så er "perfekt" i denne sammenhengen den som er perfekt for meg, ikke den som er filmstjernepen, direktør eller hva søren menn ellers mener vi kvinner er på jakt etter.) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en svært selvstendig person som står godt på egne ben økonomisk, men jeg både liker å ha og trenger en mann i livet. Jeg trenger han som venn og elsker, til å dele både slit og gleder med, og som far til barna. Jeg hadde overlevd uten ham selvfølgelig, men det hadde blitt et veldig stort savn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 40 og har ikke vært i et forhold ennå. Nå trives jeg veldig godt i eget selskap og er aseksuell, så det gjør ingenting. HAdde menn klart å gi meg noe i livet jeg faktisk trenger, så hadde jeg nok sett annerledes på det. 

Anonymkode: 83784...10b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Jeg klarer meg helt fint uten mann og det hat jeg gjort i hele mitt 50 årige liv bortsett fra ett ekteskap på 6 år. 

Greia er jo at det ikke er selvvalgt hele tiden. Noe av tiden er selvvalgt og andre så treffer man ingen som passer. 

Nå har jeg jo lyst til å finne en partner eller god mannlig venn. Hvor d er god kjemi og trives i hverandres selskap. Jeg savner selskap, kroppskontakt og noen å kunne prate med når jeg har lyst. Alle venninner har forduftet og .. og etter det har jeg sagt jeg skal jeg aldri involvere meg i venninner mer. De snur ryggen til så fort den dagen kommer og man trenger dem mer enn noen gang. Det var så vondt og svikefullt at det vil jeg aldri oppleve igjen. Derfor er det mannlige kompiser noe jeg heller søker. Det er stort sett lite drama og intriger med mainnfolk. De jeg kjenner er enkle og rett frem og forholde seg til. Men skikkelige venner har vi ikke blitt så langt. D er litt tidlig kanskje. 

Store kjærligheten tror jeg at jeg hopper bukk over den kommer mest sannsynligvis ikke min vei. Men får jeg en god venn så skal jeg være stor fornøyd. 

Anonymkode: fe6e1...abd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...