Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Noe skuffende resultat etter ul i dag. Begynte på bemfola 225, høyere dose enn sist, for å få flere egg. Sist uttak hadde vi 7 ut. Nå telte han 2 på venstre og 4 store og 2 små på høyre. Legen er fornøyd, men så er det ikke han som må stimuleres og oppleve kanskje å ikke få eller få egg på frys... Totalt 6 egg på 10 mm og 2 på 8 mm. øker dosen for å håpe at de to mindre vokser seg store, og ny kontroll om fem dager. Forhåpentligvis uttak onsdag neste uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig at du ikke var like fornøyd som legen tydeligvis var... Håper de to små kommer etter og at resultatet er bedre neste gang 😊🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da såg det litt bedre ut nedentil  5 egg på hver side som er 16-17 mm alle sammen. Så det blir to dager til med bemfola, ovitrelle onsdag, uttak fredag og innsett onsdag neste uke. Legen var overraska fordi han var sikker på på forhånd at jeg måtte inn til ny sjekk onsdag. Så, alt i alt en positiv utvikling og det viser seg at den økte dosen med bemfola var riktig. 

Har også fått tommel opp til å bruke cyclogest i stede for lutinus. Det er også lagt inn ønske om at hvis vi får noen B egg som må dyrkes lengre enn 5 dager, så vil jeg heller at de setter inn to egg (ett A og ett B). 

Edit: slimhinne var også 9 mm, tror ikke den har vært så tykk, så tidlig før 😃

Endret av Neutral90
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, prøverpåny skrev:

Så oppløftende! Lykke til med uttak ☺️

Tusen takk 😃🥰

51 minutter siden, bondekone skrev:

Oi, så bra med slimhinna! Lykke til, blir spennende😉

Ja, ble så fornøyd når han sa det, ble med ett veldig mer optimistisk 😃

46 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for fint antall egg, fin størrelse på eggene og fin slimhinne 🤩 Hurra ❤️🥳

Takk gode du 🤩 optimismen er på plass! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud det skal så lite til for at jeg faller av den tynne eggen vi balanserer på. Fikk vite i dag at svigerinne og svoger prøver å bli gravid. Prøver er stikkordet her. Likevel så ga det meg angst med en gang. Jeg er jo bombesikker på at de får det til med en gang og vi ikke. Snakk om å krisemaksimere, men jeg får helt hetta med en gang. Vi er jo glade for alle rundt oss som lykkes. Det grunner nok i en sterk frykt for å ikke få det til selv... Føler meg som verdens dårligste person oppi det hele 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du krisemaksimerer litt når du får høre sånn, det hadde jeg gjort selv også 🤭 Til sammenligning, så har jeg retten og sletten blitt så «uempatisk» at jeg ikke klarer å gratulere venninner med svangerskapet med en gang jeg får vite at de er gravide. Jeg sender en mld til vedkommende senere med en vag gratulasjon. Føler meg ikke akkurat som verdens beste venninne for å si det sånn 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er ikke lett å være ufrivillig barnløs @Patriotpaula😭 likevel, "godt" å lese jeg ikke er alene i mitt reaksjonsmønster. Jeg prøver å være flink til å velge hva jeg skal bruke energi på, men uansett hvor godt jeg mentalt forbereder meg er det som en knockout hver gang 😨 Jeg er ikke en god søster eller venninne for tiden, jeg har ikke mentalt kapasitet sånn det er nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Lykke til i dag, kjære @Neutral90 💕

Tusen takk gode du som husker på meg 💕 gleder meg mest til å få lettet på presset inne der nå 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med uttak! Håper alt det gode fra sist UL vedvarer, og at det er dette forsøket der alt klaffer!! 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, prøverpåny skrev:

Lykke til med uttak! Håper alt det gode fra sist UL vedvarer, og at det er dette forsøket der alt klaffer!! 🙌

Takk kjære deg, så hyggelig av deg 😍🌼 det er så flott å ha dette samholdet inne her, det gjør veien kortere å gå ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super super fornøyd med uttak! Smertefritt og 12(!) egg ut 😍 flere enn forespeila på ul, så jeg flyver på en sky her, og det er ikke bare takket være morfinen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

Takk kjære deg, så hyggelig av deg 😍🌼 det er så flott å ha dette samholdet inne her, det gjør veien kortere å gå ❤️

:klem:12 egg da!! 🤩 Og tykk og fin slimhinne, jeg har troen 🤞 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Så utrolig bra 🤩🥳👏👏

Enig, veldig letta og fornøyd 😍🎉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...