Neutral90 Skrevet 18. november 2020 Forfatter #781 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) 1 dpo Kanskje var i går 1 dpo, men regner jeg fra i dag er jeg sikker på å få riktig utfall når jeg tester 11 dpo, som er neste lørdag. Fikk brev fra st Olavs i dag om at biopsi fra livmoren ikke viste kronisk betennelse 😁👍 Edit; kommer til å starte lutinus i morgen tidlig. Endret 18. november 2020 av Neutral90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 18. november 2020 #782 Del Skrevet 18. november 2020 Så gode nyheter 🤗 Jeg gjorde det samme ift. utregning av EL. Tror jeg kanskje hadde EL etter 24 timer men helgarderte meg med å regne fra 48 timer etter positiv test. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. november 2020 Forfatter #783 Del Skrevet 22. november 2020 5 dpo Jeg hadde 100% glemt for et fælt griseri lutinus er 😬 det føles av og til som om jeg har tisset på meg og jeg må bytte x antall truseinnlegg daglig. Hjelper det så er det verdt det selvsagt 👌 Føler meg veldig gravid. Vet at det er lutinus sin feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 22. november 2020 #784 Del Skrevet 22. november 2020 Spennende tid i dpo-land, men så forvirrende det må være om medisiner gir deg gravidfølelser 😅 Forhåpentligvis skal denne lille perioden med litt ekstra gris bare vise seg å være en brøkdel av en kommende graviditet, det hadde vært nydelig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. november 2020 Forfatter #785 Del Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, Godis skrev: Spennende tid i dpo-land, men så forvirrende det må være om medisiner gir deg gravidfølelser 😅 Forhåpentligvis skal denne lille perioden med litt ekstra gris bare vise seg å være en brøkdel av en kommende graviditet, det hadde vært nydelig ❤️ Ja, alt vi gjør og føler og tenker er i sammenheng med en fremtidig graviditet 🥰 hadde vært så deilig å lykkes ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 22. november 2020 #786 Del Skrevet 22. november 2020 3 minutter siden, Neutral90 skrev: Ja, alt vi gjør og føler og tenker er i sammenheng med en fremtidig graviditet 🥰 hadde vært så deilig å lykkes ❤️ Åh, det er en ganske intens periode av livet, men gleden som etterhvert skal komme gjør det verd alt strevet vil jeg tro 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 22. november 2020 #787 Del Skrevet 22. november 2020 Veldig spennende periode nå! Håper griset blir verdt det😁❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. november 2020 Forfatter #788 Del Skrevet 22. november 2020 Drømte forresten i natt at jeg testet og fikk positiv test 🙈 det var så virkelig at jeg var kjempeglad når jeg vokna, helt til jeg innså det var en drøm 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 22. november 2020 #789 Del Skrevet 22. november 2020 Håper vi får se en positiv test her om ikke så altfor mange dager ❤️ ååå disse drømmene altså 😅 har drømt det samma og er jo grusomt å våkne opp og skjønne at det kun var en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. november 2020 #790 Del Skrevet 22. november 2020 Håper helt klart at bruken av Lutinus blir verdt det! Krysser alt jeg har her. Når blir du å starte testingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. november 2020 Forfatter #791 Del Skrevet 22. november 2020 46 minutter siden, Amatariel skrev: Håper helt klart at bruken av Lutinus blir verdt det! Krysser alt jeg har her. Når blir du å starte testingen? Fredag da er jeg 9 dpo (kanskje 10 dpo om jeg er optimistisk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 23. november 2020 #792 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg håper med deg 🥰🤞🏻 Skulle det ikke klaffe denne måneden, så ville jeg anbefalt deg cyclogest isf lutinus - sååå mye mindre gris og bare to ganger om dagen 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. november 2020 Forfatter #793 Del Skrevet 23. november 2020 Patriotpaula skrev (2 timer siden): Jeg håper med deg 🥰🤞🏻 Skulle det ikke klaffe denne måneden, så ville jeg anbefalt deg cyclogest isf lutinus - sååå mye mindre gris og bare to ganger om dagen 🙌 🥰 Ja jeg vet det. Jeg har gått på cyclogest ved 5 av mine 6 innsett. Nå hadde jeg en ledig resept på Lutinus liggende, derfor er det lutinus denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. november 2020 Forfatter #794 Del Skrevet 26. november 2020 9 dpo Gikk på en teste-smell i dag og den var negativ 😭 realisten i meg sier at det er tidlig og ingen grunn til panikk ennå... merker at jeg er livredd for enda en mnd med negative tester, kanskje en desember der eggløsning kommer akkurat for sent til innsett... Det har gått veldig godt for meg i det siste, men i dag har vært vanskelig. Vet ikke om jeg orker ennå en syklus med negative tester... Har skikkelige murringer også, hadde ikke forundret meg om mensen kommer i morgen/lørdag. Det er i så fall i grenseland for lutealfasedefekt. Tror samtidig at om murringene var pga graviditet så ville det ha slått ut nå, enkelt fordi fysiske symptom = nok hcg til at en test slår ut. (i tillegg taper molde mot arsenal, så kvelden er litt dritt uansett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 26. november 2020 #795 Del Skrevet 26. november 2020 9 dpo er veldig tidlig då. Eg har ikkje testa skikkelig positivt før 12-13 dpo i alle mine svangerskap. 9 dpo var det blenda. Men eg er stor tilhenger av testing tidlig altså, keep us posted! Tvi tvi 🤞🏻 (fotballen kan eg ikkje trøste deg med😂) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. november 2020 Forfatter #796 Del Skrevet 26. november 2020 Ilmimo skrev (7 minutter siden): 9 dpo er veldig tidlig då. Eg har ikkje testa skikkelig positivt før 12-13 dpo i alle mine svangerskap. 9 dpo var det blenda. Men eg er stor tilhenger av testing tidlig altså, keep us posted! Tvi tvi 🤞🏻 (fotballen kan eg ikkje trøste deg med😂) Ja jeg vet det er tidlig, det er nok like mye forsvarsmekanismer som noe annet😂 jeg har opplevd få oppturer, men mange nedturer, så jeg blir nok litt påvirket. (nei, det går bra, lite kan man forvente når de starter med 5(!) forsvarere 😏😂) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. november 2020 #797 Del Skrevet 26. november 2020 Usj, det er så utrolig kjedelig med negativ test, selv om det er såpass tidlig som 9 dpo. Man håper jo sååå på en svak strek, og blir sååå skuffet når den er blendahvit Men heldigvis er det masse håp igjen!! Jeg skal krysse for deg hele helga her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. november 2020 Forfatter #798 Del Skrevet 26. november 2020 Amatariel skrev (4 minutter siden): Usj, det er så utrolig kjedelig med negativ test, selv om det er såpass tidlig som 9 dpo. Man håper jo sååå på en svak strek, og blir sååå skuffet når den er blendahvit Men heldigvis er det masse håp igjen!! Jeg skal krysse for deg hele helga her Ja, du skjønner det 😬 takk for det 🥰 håper å kunne komme tilbake med gode nyheter, men realisten i meg er forberedt på det verste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. november 2020 Forfatter #799 Del Skrevet 26. november 2020 Er forresten - 7 kg, så har 500 g igjen på vektkravet. Det er jo null problem. Vil gjerne ha et par kg å gå på da, i tilfelle jeg med uhell velger en skikkelig tung genser på vektdag 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 27. november 2020 #800 Del Skrevet 27. november 2020 Åneii☹️ Jeg hadde virkelig håpet på positiv test når du testet denne gangen, og en spire som satt hele veien.. Jeg fortsetter selvsagt å håpe for deg helt til mensen kommer, men jeg skjønner veldig godt at du tar den negative testen tungt❤️ Har du pleid å få positive tester 9dpo tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå