Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ruger ❤️❤️❤️❤️ det er så fint å ha et håp! Kommer til å teste ut ovitrelle og forhåpentligvis fange opp en ny strek ❤️

• Hjerte 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldfee skrev (13 timer siden):

Heier så mye på deg❤️❤️❤️❤️ Mange varme tanker🥰

Gode Waldfee, tusen takk ❤️❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dpo

Altså hvordan skal jeg ikke ha høye forhåpninger nå? I natt våknet jeg av det stakk skikkelig til I livmoren... på toalettet i dag var det små spor av en blødning. Altså hææææ? Herregud det skaper jo så høye forventninger 🥺❤️ håpe håpe håpe!

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg så inderlig på et julemirakel for dere Neutral90! Nei, ikke bare jul - et livsmirakel! Du fortjener det så veldig 🥺 Blir veldig spennende å følge med ovitrelle-streken! Er sikker på at det blir noen nervepirrende dager.

Endret av Amatariel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (6 timer siden):

6 dpo

Altså hvordan skal jeg ikke ha høye forhåpninger nå? I natt våknet jeg av det stakk skikkelig til I livmoren... på toalettet i dag var det små spor av en blødning. Altså hææææ? Herregud det skaper jo så høye forventninger 🥺❤️ håpe håpe håpe!

Krysser fingrene!! Når har du testdag? Skal du teste hjemme selv?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 timer siden):

Nå håper jeg så inderlig på et julemirakel for dere Neutral90! Nei, ikke bare jul - et livsmirakel! Du fortjener det så veldig 🥺 Blir veldig spennende å følge med ovitrelle-streken! Er sikker på at det blir noen nervepirrende dager.

Det hadde det virkelig 🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo / 8 dager etter ovitrelle.  Overraskende sterk strek 🤔 da må jeg i alle fall teste hver dag for å påse at den blir svakere så jeg ikke blir lurt 10 dpo ;)

20231219_215628.thumb.jpg.e2d2155eb28b1dda6042e3e1defd28e9.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo / 10 dager etter ovitrelle 

Ja jeg må si jeg var skeptisk på tirsdag når streken ennå var så sterk som den var, men nå er testen så godt som negativ! Jeg har vært litt syk og har måtte drikke mye ila natten, urinen var derfor ikke super. Ikke sikkert jeg får god teste urin i ettermiddag heller, men tenker i utgangspunktet en test I kveld og en i morgen ettermiddag.  Er det strek der i morgen føler jeg meg trygg på at jeg kan stole på at den er ekte ❤️❤️

I går var en veldig tøff dag. Det er så fint å ha fått innsett og at alt ser så bra ut...men tanken på å mislykkes og å måtte late som at julaften blir bedre enn den er hvis vi ikke lykkes, ga meg skikkelig angst. Angst for å mislykkes.  Angst for å lykkes, for hvordan skal jeg takle det da? Samtidig hadde mannen en dårlig dag på jobb og kom hjem etter 3 t overtid i dårlig humør. Det ble bare total katastrofe. Jeg er limt til sofaen på sjette uken. Det har egentlig gått veldig bra mentalt fordi jeg har passet på, men av og til glipper jeg. Det blir timesvis med tv-titting, mindless scrolling på mobilen og det er bare så gjennomført usunt for psyken.

Idag er en bedre dag da ❤️ det neste døgnet blir veldig, veldig spennende. 

20231221_112330.thumb.jpg.7e9abb8e6277fc0e6edbee35aed42bc9.jpg

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå begynner the logo game her, altså 😂 nå må jeg jobbe med meg selv for å ikke la galskapen ta overhånd. Tok en til 🙈 needless to say betyr dette enormt for meg og jeg har alt for mye tid på hendene til å motstå...

Etter 3 min:

20231221_141344.thumb.jpg.bfd2b99093a286a07f295604b0bad344.jpg

Tørket:

20231221_143313.thumb.jpg.bdb27de1cec426aaad3a12cc47badecb.jpg

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All forståelse for at det er vanskelig å la være å teste! Man måå jo bare sjekke hva som vises... og tolke! :fnise:
Bare veldig vanskelig å bli klok akkurat disse dagene mellom 8-10 dpo, spesielt med ovitrelle involvert. Alt kan skje, men vi håper veldig på det beste utfallet 🤞🤞🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 minutter siden):

All forståelse for at det er vanskelig å la være å teste! Man måå jo bare sjekke hva som vises... og tolke! :fnise:
Bare veldig vanskelig å bli klok akkurat disse dagene mellom 8-10 dpo, spesielt med ovitrelle involvert. Alt kan skje, men vi håper veldig på det beste utfallet 🤞🤞🤞

Ja, skulle så ønske at den var tydelig negativ i går eller i dag! Velger likevel å tro at dersom det er tydelig rosa strek i morgen ettermiddag så er det en spire 🥰

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få en veldig god følelse og det er skummelt. Den er klart sterkere enn tidligere i dag. Grugleder meg til i morgen!20231221_221957.thumb.jpg.da88e0496d68cd76fc01d75f7c5d140f.jpg20231221_220045.thumb.jpg.eddb8eb71ae0669c3495319c3bc78639.jpg

Endret av Neutral90
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo

Testing minutt for minutt fortsetter.

Det er fremdeles lovende...aldri hatt strek ved første urin 9 dpo før! Jeg har alltid sterkere tester på ettermiddagen og det var bare såvidt jeg turte å ta en test 😂 men, den har en strek! Det er fortsatt litt vanskelig å få den tydelig på bilder og kvaliteten skrus ned het på KG - kanskje må dere bruke fantasien for å se, men JEG ser 😍

Den fra i går nå når den er tørket

20231222_073247.thumb.jpg.8203676e88b5646f64375464a220dcc0.jpg

Dagens

20231222_073528.thumb.jpg.4b5a925f6851e482d175566a818d3afd.jpg

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...