Tussi2018 Skrevet 14. august 2023 #2721 Del Skrevet 14. august 2023 Kjære deg 💜 Jeg er sporadisk på kvinneguiden og har fulgt med på deg av og på fra 2018 tror jeg. Det skjærer i hjertet mitt å lese alt du må igjennom. Nå har jeg lest igjennom de siste ti sidene. Imponerende at du får til å se det gode i livet til tross for alt det vonde! Håper så inderlig at det blir deres tur nå! 🤞🏼💕💕 Du høres ut som en fantastisk fin lærer forresten, heldige elever som har truffet på deg på sin vei. De har nok fått noe godt å ta med seg videre i livet 💜 Heia heia! 💕👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 15. august 2023 #2722 Del Skrevet 15. august 2023 Neutral90 skrev (På 10.8.2023 den 17.09): Cd 14 Innsett om en uke ❤️ dog med litt tynn slimhinne så de skal sjekke den før innsett. Dette uroer meg litt. Har alltid hatt litt tynn hinne, men nå er det tynnere enn til vanlig. Vet ikke om jeg orker at dette skal være et problem. Da blir det heller styrt syklus. Hopper litt inn her jeg hvis det er greit 🩵 Har lest litt sporadisk gjennom tråden. Altså for en Berg og dal bane du har hvert igjennom. Virkelig tøft. Følger gjerne med videre og heier masse på deg 👏🏻 Har selv alltid hatt tynn slimhinne som har gjort at vi har mistet en del ganger. Men vi har lykkes til slutt, og jeg krysser fingrene for at dere også vil lykkes, og at det blir bra til slutt uansett hva som skjer 🩵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 15. august 2023 #2723 Del Skrevet 15. august 2023 Hei 🙋♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 16. august 2023 #2724 Del Skrevet 16. august 2023 Tenker på deg. Lykke til ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. august 2023 #2725 Del Skrevet 17. august 2023 Masse lykke til med innsett! 🤞🤞❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 17. august 2023 #2726 Del Skrevet 17. august 2023 Lykke til i dag ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. august 2023 Forfatter #2727 Del Skrevet 21. august 2023 Tussi2018 skrev (På 15.8.2023 den 0.25): Kjære deg 💜 Jeg er sporadisk på kvinneguiden og har fulgt med på deg av og på fra 2018 tror jeg. Det skjærer i hjertet mitt å lese alt du må igjennom. Nå har jeg lest igjennom de siste ti sidene. Imponerende at du får til å se det gode i livet til tross for alt det vonde! Håper så inderlig at det blir deres tur nå! 🤞🏼💕💕 Du høres ut som en fantastisk fin lærer forresten, heldige elever som har truffet på deg på sin vei. De har nok fått noe godt å ta med seg videre i livet 💜 Heia heia! 💕👏🏻 Uff du aner ikke hvor vondt dette er å lese 😭😭 du er bare søt og snill og kommentaren er jo også bare søt å snill, men jeg blir helt fra meg av å tenke på at vi har holdt på siden 2018. Rett uvel faktisk. Hadde aldri startet dette hvis vi hadde visst 😏 takk for heiing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. august 2023 Forfatter #2728 Del Skrevet 21. august 2023 Fullmåne skrev (På 15.8.2023 den 16.16): Hopper litt inn her jeg hvis det er greit 🩵 Har lest litt sporadisk gjennom tråden. Altså for en Berg og dal bane du har hvert igjennom. Virkelig tøft. Følger gjerne med videre og heier masse på deg 👏🏻 Har selv alltid hatt tynn slimhinne som har gjort at vi har mistet en del ganger. Men vi har lykkes til slutt, og jeg krysser fingrene for at dere også vil lykkes, og at det blir bra til slutt uansett hva som skjer 🩵 Takk for god heiing! 🥰 det har ikke bare vært enkelt nei, forhåpentligvis er det verdt det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. august 2023 Forfatter #2729 Del Skrevet 21. august 2023 Det ble avbrutt slimhinnen hadde kollapset og var bare 3 mm. Helt skikkelig frustrerende. Så lei av at kroppen ikke funker. Vi kjørte til og med på ferie ut fra hvor vi kunne få ultralyd, sånne ting gjør det litt ekstra surt. Vanlige folk som bare kan hoppe i høyet hjemme aner ikke hvor heldige de er. Legen forventet mensen innen et par dager men har ennå ikke fått den. Tok en graviditetstest i dag som var negativ så den kommer nok snart. Da blir det styrt syklus 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøysekopp Skrevet 21. august 2023 #2730 Del Skrevet 21. august 2023 Så kjipt når kroppen ikke spiller på lag, men er vel bedre å avbryte enn å kaste bort et forsøk tross alt. Krysser fingrene for styrt syklus 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. august 2023 Forfatter #2731 Del Skrevet 21. august 2023 tøysekopp skrev (44 minutter siden): Så kjipt når kroppen ikke spiller på lag, men er vel bedre å avbryte enn å kaste bort et forsøk tross alt. Krysser fingrene for styrt syklus 🤞🏻❤️ Helt klart bedre enn å kaste bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. august 2023 #2732 Del Skrevet 22. august 2023 Så kjedelig at ikke kroppen kan spille på lag når det gjelder Får satse på at den gjør opp for seg! Krysser fingrene for styrt syklus og gode resultater der ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. august 2023 Forfatter #2733 Del Skrevet 22. august 2023 12 dpo og ingen tegn til mensen. Skikkelig irriterende og legen mente jo på torsdag at mensen ville komme innen få dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. august 2023 Forfatter #2734 Del Skrevet 23. august 2023 Endelig mensen. Cd1 i morgen. Burde visst det fordi jeg hadde en real melt down i går og hatt mega søtsug i dag hehe. Estradot fra og med i kveld. Håper veldig at dette er måneden det går. Termin blir i så fall 1 juni. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 23. august 2023 #2735 Del Skrevet 23. august 2023 Krysser alt jeg har for deg! Nå må det være din tur! 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. august 2023 Forfatter #2736 Del Skrevet 23. august 2023 Lykkefrø skrev (14 minutter siden): Krysser alt jeg har for deg! Nå må det være din tur! 🧡 🥰🥰 takk! Jeg krysser med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 23. august 2023 #2737 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg heier også på deg! Hang i prøverdagbøkene for 18-20 år siden. Mitt lille mirakel og broren hennes er 17 og 16 i år. Ikke samme historie som deg, og mine ble faktisk til på vanlig vis (omtrent akkurat idét vi hadde stilt oss i ivf-køen), men håpet er der alltid og vi er mange som har delt de vonde opp- og nedturene (mange mye mer enn meg - i den store sammenhengen har jeg vært så heldig!). 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. september 2023 Forfatter #2738 Del Skrevet 3. september 2023 smurfebuss skrev (På 23.8.2023 den 22.55): Jeg heier også på deg! Hang i prøverdagbøkene for 18-20 år siden. Mitt lille mirakel og broren hennes er 17 og 16 i år. Ikke samme historie som deg, og mine ble faktisk til på vanlig vis (omtrent akkurat idét vi hadde stilt oss i ivf-køen), men håpet er der alltid og vi er mange som har delt de vonde opp- og nedturene (mange mye mer enn meg - i den store sammenhengen har jeg vært så heldig!). 💕 Takk for fin melding 🥰 selvsagt er håpet gjenkjennelig uansett hvor raskt noen blir til 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. september 2023 Forfatter #2739 Del Skrevet 3. september 2023 Cd 11. Kontroll I morgen. Var veldig påvirket av bivirkninger den første uka. Gråt hver dag og hele livet føltes håpløst. Var helt på viddene emosjonelt. Så vips, er det som at kroppen blir vant til hormonene og nå går det veldig bra. Ingen bivirkninger håper veldig på bedre resultater i morgen! Og så tenker jeg litt på innsettet i juni, at mest trolig var ikke slimhinna god nok da heller og jeg sitter igjen med tanken om at vi kastet bort et embryo... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 7. september 2023 #2740 Del Skrevet 7. september 2023 Hvordan gikk kontrollen? ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå