Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Neutral90 skrev (2 timer siden):

"selv om ting ser bra ut i uke 12 så må du ikke lure deg selv til å tro at det går bra, du vil ha et risikosvangerskap frem til fosteret kan overleve på utsiden"

Jeg fikk nesten samme beskjeden av en lege, kanskje det var samme lege? 🤔 nei da, når jeg gikk gjennom MAen, fikk jeg beskjed om at hun håpet at jeg ikke hadde håpet på for mye siden det var ingenting å glede seg over før jeg hadde født barnet uansett, holdt på å bli arrestert for vold 😒Jeg forventer så mye mer av profesjonelle. Det er så lett for alle og si «nyt denne tiden, den kommer ikke igjen» men samtidig så sjekker du papiret etter blod, hvert tegn på noe som KANSKJE kan gjør at dette går feil vei, så begynner vi å legge planer for en ny pp/et nytt forsøk, jeg vet at jeg kommer til å slite hvis jeg blir gravid igjen. Kommer til å bruke mange tusen i uken på å roe nervene ned fram til fødsel. Spesielt når de som skal roe oss ned og forsikre oss om at dette går bra, forteller oss at det ikke er noe å nyte før etter fødselen så istedenfor å være i himmelen (noe jeg unner deg mer enn du aner), så havner vi i helvete hvor vi er urolige hvert sekund og sover ikke om natten, spesielt når strimmeltestene ikke hjelper oss lenger for vi har testet dem ut og en digital som sier 3+ kan roe deg nervene til et hvis punkt, men ikke lenge nok før vi er tilbake i symptom helvete 😔 Men uansett hva som skjer, så er vi alle her for deg og sammen med deg, spesielt når du trenger oss mest ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Saschi

Det var utrolig fint skrevet av deg! Jeg ble litt sånn her 🥺🥺 når jeg leste! Du er veldig god ❤ det er en flott gjeng her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 timer siden):

"selv om ting ser bra ut i uke 12 så må du ikke lure deg selv til å tro at det går bra, du vil ha et risikosvangerskap frem til fosteret kan overleve på utsiden"

Enn å si noe sånt! Snakk om å sku fjerne all glede. Helt greit å si at det er et risikosvangerskap, men å fjerne troen din på at det kan gå bra - det er IKKE greit. For en løk! 
 

Testen din er fin, synes jeg ❤️ Babyplan er et fint merke, men til å sammenligne styrke osv er de ganske håpløse. Tenk, du fikk jo 2-3 uker på Clearblue. Tilsvarer ikke det typ 2-300 i hcg? Det skulle man tro ville gitt supersterk strek på en test som skal vise fra hcg på 25. Man kan vel ikke stole blindt på Clearblue heller, men det er iaf en god indikasjon på at den styrken der er sånn den bare er på den batchen av tester 🤗

Klem til deg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (36 minutter siden):

@Saschi

Det var utrolig fint skrevet av deg! Jeg ble litt sånn her 🥺🥺 når jeg leste! Du er veldig god ❤ det er en flott gjeng her inne!

Tusen takk, som sagt, heiagjengen din går ingen plass, vi er her gjennom tykt og tynt sammen med deg ❤️🌺

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ser det ikke ut til at det går denne gangen heller :(

2-3 på digital i dag 5+1 og strken har k knapt økt fra testen tatt 4+1. Blir kjempelei meg og vi er så slitne av dette. Bare vi kan sette strek, men sitter likevel og lurer på når dette marerittet kan ende. Bah! Har time til ultralyd neste fredag, så får det nok bekreftet da dersom en blødning ikke kommer før den tid.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (6 minutter siden):

Dessverre ser det ikke ut til at det går denne gangen heller :(

2-3 på digital i dag 5+1 og strken har k knapt økt fra testen tatt 4+1. Blir kjempelei meg og vi er så slitne av dette. Bare vi kan sette strek, men sitter likevel og lurer på når dette marerittet kan ende. Bah! Har time til ultralyd neste fredag, så får det nok bekreftet da dersom en blødning ikke kommer før den tid.

Du, ikke ta sorgene på forskudd her! Du la ut en kjempefin test som viste økning i går! Og var ikke planen å ta ny digital i morgen, ikke i dag? 

Legg ut bilde av strimmeltestene du har tatt, så kan vi se litt på økningen 😊 

Endret av EXB1987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EXB1987 skrev (2 minutter siden):

Du, ikke ta sorgene på forskudd her! Du la ut en kjempefin test som viste økning i går! Og var ikke planen å ta ny digital i morgen, ikke i dag? 

Legg ut bilde av strimmeltestene du har tatt, så kan vi se litt på økningen 😊 

Jo, men mannen har bursdag i dag og han ville så gjerne se 3+ slik at vi kunne kose oss med den flotte testen 😏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (33 minutter siden):

20220208_181554.thumb.jpg.fcb78f6ac37c05442d762372401012c7.jpg

 

 

Kanskje ikke til så mye hjelp, men kan ihvertfall fortelle om mine clearblue med ukesindikator. Har mistet noen ganger, å går veldig fort inn i testmodus, så ble en del tester. Når min slo over til 3+ så var den svakere enn din. Den før der som viste 2-3 var faktisk sterkere i streken enn den som viste 3+. Jeg vil tro at den er like rundt hjørnet til å slå over til 3+. Mine babyplan ble aldri så sterke som dine.

Håper virkelig det går riktig vei for dere.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (41 minutter siden):

20220208_181554.thumb.jpg.fcb78f6ac37c05442d762372401012c7.jpg

 

 

På de 3 øverste er det tydelig økning! På strimmeltestene ser det ut som den øverste i utgangspunktet har litt mer farge i seg, kontrollstreken er mørkere på den øverste enn den nederste. Den mørke "linja" til venstre på den øverste teststreken gjør at den nederste teststreken virker svakere, men den er ikke det. 

Dette er min helt ærlige mening. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta sorgene på forskudd kjære deg❤️ Kan fortelle at jeg aldri fikk 3+ da jeg gikk gravid med jenta mi, ga opp når jeg var over 6 uker, og da hadde jeg prøvd mange ganger, jeg var sikker på at det ikke var noe levende spire da vi kom på ultralyd i uke 7, men der var det hjerteslag å alt i skjønneste orden! Etter denne episoden så tester jeg meg ikke etter jeg har fått 2-3 nettopp pga unødvendig bekymring! Og de testene øverst er jo tydelig stigning❤️ De to nederste tipper jeg har forskjellige ujevnheter i hvor fargen er, for den nederste har fargen fordelt på hele tykke linjen mens den over har nesten alt i den tynn stripen. 

Håper du får til å slappe av tross de dumme clear blue testene. Liker ikke at man skal teste til 3+ jeg, hvis du googler så ser du at flere har opplevd det samme som meg. Og de målte hcg i blodprøve og det var laangt over nivåene enn det du må ha for å få 3+ også ikke minst så tester du også kanskke noen dager for tidlig for å kunne få 3+ også:klem: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EXB1987 skrev (5 timer siden):

Har du testa igjen i dag?❤

 Nei ❤ men takk som spør likevel. Skal ta i morgen. Jeg spotter så har ikke store forhåpningene, selv om jeg setter stor pris på all deling av erfaring og oppmuntring :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns testene dine ser kjempefine ut :hug: Samtidig skjønner jeg veldig godt at du syns det er vanskelig å tro på og ønsker å skjerme deg selv litt. Men vi er mange her som håper for deg 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Syns testene dine ser kjempefine ut :hug: Samtidig skjønner jeg veldig godt at du syns det er vanskelig å tro på og ønsker å skjerme deg selv litt. Men vi er mange her som håper for deg 🤞

Setter stor pris på det ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neutral90 skrev (27 minutter siden):

 Nei ❤ men takk som spør likevel. Skal ta i morgen. Jeg spotter så har ikke store forhåpningene, selv om jeg setter stor pris på all deling av erfaring og oppmuntring :blomst:

Jeg fortsetter å håpe for deg ❤❤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er testen svakere i dag, selv om den fortsatt viste 2-3. 

Heller at det stopper nå enn å måtte gå gjennom en MA om 2-3 uker 😏

Ventet med å ta testen til mannen dro på jobb. Synes det er så vondt å skuffe han, ikke det at innsats eller ønske er en variabel. Det er lite jeg kan gjøre for å påvirke dette. 

Det blir en oss-helg denne helga, kjenner jeg ❤

20220210_075140.thumb.jpg.b4aa06d349e80265f32cbebbedb3e383.jpg

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (På 8.2.2022 den 18.05):

Dessverre ser det ikke ut til at det går denne gangen heller :(

2-3 på digital i dag 5+1 og strken har k knapt økt fra testen tatt 4+1. Blir kjempelei meg og vi er så slitne av dette. Bare vi kan sette strek, men sitter likevel og lurer på når dette marerittet kan ende. Bah! Har time til ultralyd neste fredag, så får det nok bekreftet da dersom en blødning ikke kommer før den tid.

Tenker på deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...