Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Neutral90 skrev (1 time siden):

9dpo, fortsatt

Nokså sikker på at denne er sterkere 😭😭😭 jeg håper sånn ❤️❤️

20240503_114430.thumb.jpg.f3ce093fd93d5424cadaf71dec696a92.jpg

Looking GOOOOOOD! 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

9 dpo / 3+2

Jaja mensan, så festet det seg på siste innsett. Hvem skulle tro? :-) 

Jeg er hjemme nå, og når jeg sammenligner er testen kl 11 sterkere enn den kl 07. Tok en til nå (🫠), men urinen var ikke så god så selv om den er positiv ser jeg nok ikke noen forskjell kontra kl 11. Men hallo liksom, det er jo helt greit. Hvor mange poeng har hcg økt på 3 timer liksom? 😅 

Enn så lenge er jeg gravid ❤️❤️ håper veldig dette er gangen det skal gå...vi har termin 18.januar2025 ❤️

Nå prøvde vi jo hjemme i tillegg til innsettet, vi vet ikke hvilket (eller hvilke?) som festet seg. Jeg har alltid sett for meg å ha en ro over meg når jeg ble gravid med donoregg, men den kjenner jeg ikke på nå. Som oftest har jeg likevel hatt grei skuring på hvilken vei ting går før, jeg vil tro jeg får det denne gangen også. Symptomer vil være svært etterlengtet.

Nå skal jeg nyte ettermiddagen og bare føle på hvor fint dette er 🌞❤️

20240503_144235.thumb.jpg.ea96d290422ea371a60501f522717598.jpg

Endret av Neutral90
  • Hjerte 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Neutral90 said:

9 dpo / 3+2

Jaja mensan, så festet det seg på siste innsett. Hvem skulle tro? 🙂

Jeg er hjemme nå, og når jeg sammenligner er testen kl 11 sterkere enn den kl 07. Tok en til nå (🫠), men urinen var ikke så god så selv om den er positiv ser jeg nok ikke noen forskjell kontra kl 11. Men hallo liksom, det er jo helt greit. Hvor mange poeng har hcg økt på 3 timer liksom? 😅 

Enn så lenge er jeg gravid ❤️❤️ håper veldig dette er gangen det skal gå...vi har termin 18.januar2025 ❤️

Nå prøvde vi jo hjemme i tillegg til innsettet, vi vet ikke hvilket (eller hvilke?) som festet seg. Jeg har alltid sett for meg å ha en ro over meg når jeg ble gravid med donoregg, men den kjenner jeg ikke på nå. Som oftest har jeg likevel hatt grei skuring på hvilken vei ting går før, jeg vil tro jeg får det denne gangen også. Symptomer vil være svært etterlengtet.

Kanskje det er to stykker? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blådiamant skrev (6 minutter siden):

Ja tenk om dét blir enden på visa for deg Neutral90! 😅 Man hører jo om folk som blir naturlig gravide etter å ha adoptert, dette hadde jo vært en litt artig variant (hvis du ønsker deg flere selvfølgelig). 😅 Gravid er du hvertfall! ❤️👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fine tester ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (4 timer siden):

9 dpo / 3+2

Jaja mensan, så festet det seg på siste innsett. Hvem skulle tro? 🙂

Juhuuu🥳🥳 gratulere sååå masse😍😍🥰❤️ ja enn om det hadd blitt endelsa på den tøffe prosessen deres, to stk liksom😅😍😍 hadde vært helt rått! Nå må den lille sette seg godt fast å bli i 9 mnd 🤞🏻❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra ❤️❤️😍😍 nå ble jeg skikkelig glad! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (15 timer siden):

Fantastisk❤️❤️❤️

❤️❤️ takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (11 timer siden):

Hurra ❤️❤️😍😍 nå ble jeg skikkelig glad! 

❤️❤️❤️ takk! Så god du er med meg 😗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (14 timer siden):

Gratulerer med fine tester ❤️❤️

Tusen takk ❤️❤️ en enorm lettelse er det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (12 timer siden):

Juhuuu🥳🥳 gratulere sååå masse😍😍🥰❤️ ja enn om det hadd blitt endelsa på den tøffe prosessen deres, to stk liksom😅😍😍 hadde vært helt rått! Nå må den lille sette seg godt fast å bli i 9 mnd 🤞🏻❤️❤️ 

Tusen takk ❤️❤️❤️ ja, tenk om? På siste innsett liksom?? Det hadde vært så deilig å få avslutte med en god slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (15 timer siden):

Ja tenk om dét blir enden på visa for deg Neutral90! 😅 Man hører jo om folk som blir naturlig gravide etter å ha adoptert, dette hadde jo vært en litt artig variant (hvis du ønsker deg flere selvfølgelig). 😅 Gravid er du hvertfall! ❤️👏

Blådiamant skrev (15 timer siden):

Ja takk til to 😎😎 det hadde virkelig bare vært velkomment. 

Jeg er absolutt gravid, heldigvis ❤️❤️ 10dpo og fortsatt gravid i dag også!

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Neutral90 said:

Ja takk til to 😎😎 det hadde virkelig bare vært velkomment. 

Jeg er absolutt gravid, heldigvis ❤️❤️ 10dpo og fortsatt gravid i dag også!

Jeg har selv tvillinger der en er ivf og en er hjemmelaget. Ikke donoregg, riktignok, men vi hadde samme holdning som dere - nå prøver vi hjemme også, bare for øke sjansene og jammen kom det to. Og jeg fikk lignende test som deg 9dpo. Håper sånn for dere nå - uansett antall ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blådiamant skrev (2 timer siden):

Jeg har selv tvillinger der en er ivf og en er hjemmelaget. Ikke donoregg, riktignok, men vi hadde samme holdning som dere - nå prøver vi hjemme også, bare for øke sjansene og jammen kom det to. Og jeg fikk lignende test som deg 9dpo. Håper sånn for dere nå - uansett antall ❤️

Veldig spennende! All the merrier sier bare jeg :-) det hadde vært en berikelse ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

10 dpo / 3+3

Jeg synes testene er veldig fine 🥰 den i dag tidlig var positiv, men ikke sterkere. Det forventet jeg heller ikke, da jeg får rævva tester på morgenurin. Er likevel litt spenning før neste test. Heldigvis er den tydelig sterkere enn den i går ❤️ det er veldig veldig deilig. Synes spesielt make sure var fin :-)

20240504_111842.thumb.jpg.b7495481ae008397d207441f3bcf944e.jpg

1714815085977557955851552871730.thumb.jpg.29a73cc4b85bd6f298e725860c7b4d54.jpg

Endret av Neutral90
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Digresjon kun for den spesielt interesserte.

En annen ting jeg legger merke til nå... babyplan gir veldig fine streker innen tidsfristen, men ikke etterpå. Ved tidligere graviditeter har de egentlig bare blitt sterkere/tydeligere når tørket. 

Når jeg sammenligner bilder va en 10dpo test som er 30 min gammel fremstår den på bilder svakere enn testen fra 9 dpo som var 5 min gammel. Ser derfor på bilder fra innen 5 min Vs 30 min etterpå, og jeg synes streken er tydelig svakere. før den blir mer definert når testen er tørr, ved 45 min. 

Ja, dette er virkelig alt jeg greier å tenke på. Jeg er skrulle.

20240504_110931.thumb.jpg.be080e85a994d1f11de53fb768669b52.jpg

20240504_112245.thumb.jpg.004d5f890d049739aba18070c92ca450.jpg20240504_114312.thumb.jpg.49bfee30f4c4c3ec90ef532c3bdc61e8.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spam-o-rama continues 

Det er en så forløsende følelse å se at det øker. For ja, jeg har testet igjen, heh. Skal prøve å la vær mer enn en gang pr dag fra i morgen. Det er sunnest for hodet :fnise: 

Jeg må være veldig nær å være på julekortlista til babyplan, så mye penger jeg har lagt igjen der.

20240504_151621.thumb.jpg.1668e7bef20eb9f1a442be98601d282e.jpg

Sitter i solveggen og bare nyter den herlige følelsen i at hcg tydeligvis øker. Har ikke kjent noe til type overstimuleringsubehag, men jeg skal være obs for det er nok lit lav hcg for det ennå uansett.

Jeg tenker jeg har disse kortsiktige målene fremover:

️ nå IKM.

️ 2-3 på digital test.

️ 3+ på digital test

️ hcg blodprøve 4+2

️ tidlig ultralyd i uke 7.

Mer tør jeg ikke føre opp. Forhåpentligvis er neste delmål NIPT i uke 9, men det målet må vente til etter de andre målene kan hukes av....

• Hjerte 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (5 timer siden):

Digresjon kun for den spesielt interesserte.

En annen ting jeg legger merke til nå... babyplan gir veldig fine streker innen tidsfristen, men ikke etterpå. Ved tidligere graviditeter har de egentlig bare blitt sterkere/tydeligere når tørket. 

Når jeg sammenligner bilder va en 10dpo test som er 30 min gammel fremstår den på bilder svakere enn testen fra 9 dpo som var 5 min gammel. Ser derfor på bilder fra innen 5 min Vs 30 min etterpå, og jeg synes streken er tydelig svakere. før den blir mer definert når testen er tørr, ved 45 min. 

Ja, dette er virkelig alt jeg greier å tenke på. Jeg er skrulle.

20240504_110931.thumb.jpg.be080e85a994d1f11de53fb768669b52.jpg

20240504_112245.thumb.jpg.004d5f890d049739aba18070c92ca450.jpg20240504_114312.thumb.jpg.49bfee30f4c4c3ec90ef532c3bdc61e8.jpg

Jeg  er enig med deg angående testene, har selv lagt merke til det når jeg har testet, så er glad det ikke bare er meg 😬

Koser meg med alle testene du legger ut, heier så innmari på deg og da er det godt å se at hcg stiger :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri har unnet noen en graviditet og baby like mye som jeg unner deg nå! Det mååå være din tur nå❤️🤞🏻🤞🏻 Sender gode tanker. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...