Kakaoen Skrevet 27. desember 2022 #2441 Del Skrevet 27. desember 2022 Neutral90 skrev (5 minutter siden): Ja, jeg er nok mer naiv, kanskje? 😅 nei, jeg går høyere opp enn han, men også lavere ned enn han. I alle fall på utsiden. Men jeg må jo håpe? Hvis ikke hadde vi ikke gjort dette :-) takk 🥰 Absolutt lov å håper! Det er jo superviktig! Tror det er et fint forhold om man har en som er naiv og en som et "paranoid". Så balanserer det seg ut til å bli sånn tålig normalt til sammen Sånn er det hos oss i hvertfall. Men vi bytter roller innenfor diverse temaer. Mannen er mer paranoid ang verdenskrig, atomnedfall, Putin, innbruddstyver og slikt faenskap. Der er jeg supernaiv. Det med Putin skjer ikke i mitt hode i hvertfall (er vel en forsvarsmekanisme for å holde hodet over vannet) Mens når det kommer til babylaging er mannen naiv, ser en levende baby på UL og tenker ja da får vi et friskt barn om så så lang tid. Mens jeg er slik i store deler av svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. desember 2022 Forfatter #2442 Del Skrevet 27. desember 2022 Kakaoen skrev (15 minutter siden): Absolutt lov å håper! Det er jo superviktig! Tror det er et fint forhold om man har en som er naiv og en som et "paranoid". Så balanserer det seg ut til å bli sånn tålig normalt til sammen Sånn er det hos oss i hvertfall. Men vi bytter roller innenfor diverse temaer. Mannen er mer paranoid ang verdenskrig, atomnedfall, Putin, innbruddstyver og slikt faenskap. Der er jeg supernaiv. Det med Putin skjer ikke i mitt hode i hvertfall (er vel en forsvarsmekanisme for å holde hodet over vannet) Mens når det kommer til babylaging er mannen naiv, ser en levende baby på UL og tenker ja da får vi et friskt barn om så så lang tid. Mens jeg er slik i store deler av svangerskapet Haha vi er veldig lik der, altså! Mannen har laget beredskapslager for dommedag for lenge siden 😂 er helt enig i at det som oftest nuller seg ut på en god måte, tror vi som par hadde dødd for lenge siden dersom begge var like naive. Da kunne ingen plukket den andre sammen ved behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. desember 2022 Forfatter #2443 Del Skrevet 27. desember 2022 Jeg er nå en testetøs da... men skal prøve å ikke gå over styr her. Jeg har vært nokså dårlig og trenger all hydrasjon jeg får, så kommer nok til å prioritere å drikke nok fremfor å samle urin til test. Fornøyd med økningen og ikke minst er jeg fornøyd med styrken på 10 dpo test 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 27. desember 2022 #2444 Del Skrevet 27. desember 2022 Testene ser jo bare så fine og lovende ut! ♥️ Jeg tenker som deg at det bare er bra å holde håpet og troen oppe. Kan ikke holde på med alt dette hvis man ikke skal tillate seg å kjenne på de gode spennende følelsene også. De tunge har du kjent nok på! Nå fortjener du at dette går veien og at strekene blir sterkere og sterkere, og etterhvert får oppleve positive UL-timer! ♥️ Så bare fortsett som testetøs. Å se de to rosa strekene er en god følelse. Selv om jeg skjønner at du også blir nervøs. Klem herfra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøysekopp Skrevet 28. desember 2022 #2445 Del Skrevet 28. desember 2022 For en hyggelig oppdatering, håper virkelig at det sitter denne gangen ❤️ Og man må selvfølgelig tørre å håpe, selv om håpet kan være en lunefull venn, alle vi som har opplevd store tap i livet vet det. Men uten håp så kan man ikke annet enn å gi opp, og da mister man i hvertfall alle muligheter til en lykkelig slutt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. desember 2022 #2446 Del Skrevet 29. desember 2022 Fantastisk kjære deg!! Forstår det er skummelt og at man utenpå ikke klarer å glede seg helt. Men dette er i alle fall første steget man må overkomme om det skal bli noe av 🤞 Og da må man bare håpe!! ♥️ At det faktisk er din tur nå. Men vil du få noe som helst ekstra oppfølging/hjelp/medisiner nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 30. desember 2022 #2447 Del Skrevet 30. desember 2022 Hvordan går det med testetøsen? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 30. desember 2022 #2448 Del Skrevet 30. desember 2022 Neutral90 skrev (På 27.12.2022 den 14.32): Jeg er nå en testetøs da... men skal prøve å ikke gå over styr her. Jeg har vært nokså dårlig og trenger all hydrasjon jeg får, så kommer nok til å prioritere å drikke nok fremfor å samle urin til test. Fornøyd med økningen og ikke minst er jeg fornøyd med styrken på 10 dpo test Å, så spennende dette er... har lest de siste par sidene av dagbøkene dine her nå i dag og heier på deg , jeg også❤️ Ser at du har tydeligere strek nå på dag DPO og krysser fingrene! Men betyr det at du ikke har tatt Ovitrelle el.l denne gangen som sitter igjen i kroppen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #2449 Del Skrevet 30. desember 2022 Supah skrev (På 27.12.2022 den 21.08): Testene ser jo bare så fine og lovende ut! ♥️ Jeg tenker som deg at det bare er bra å holde håpet og troen oppe. Kan ikke holde på med alt dette hvis man ikke skal tillate seg å kjenne på de gode spennende følelsene også. De tunge har du kjent nok på! Nå fortjener du at dette går veien og at strekene blir sterkere og sterkere, og etterhvert får oppleve positive UL-timer! ♥️ Så bare fortsett som testetøs. Å se de to rosa strekene er en god følelse. Selv om jeg skjønner at du også blir nervøs. Klem herfra! Så fine ord, takk for bekreftelsen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #2450 Del Skrevet 30. desember 2022 Amatariel skrev (13 timer siden): Fantastisk kjære deg!! Forstår det er skummelt og at man utenpå ikke klarer å glede seg helt. Men dette er i alle fall første steget man må overkomme om det skal bli noe av 🤞 Og da må man bare håpe!! ♥️ At det faktisk er din tur nå. Men vil du få noe som helst ekstra oppfølging/hjelp/medisiner nå? Jeg får allerede de medisinene som er anbefalt, dvs ekstra progesteron, blodfortynnende og østrogentilskudd. Jeg vil få hyppigere ul fra uke 7 og dersom det ser greit ut på ultralyd vil jeg få tilbud om behandlingstilbud gjennom dps for de som er utsatt for fødselsdepresjon. Som jo jeg er viser statistikk, siden vi har hatt så lang vei og mange tap takk for håping med meg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #2451 Del Skrevet 30. desember 2022 Hjertespar skrev (43 minutter siden): Å, så spennende dette er... har lest de siste par sidene av dagbøkene dine her nå i dag og heier på deg , jeg også❤️ Ser at du har tydeligere strek nå på dag DPO og krysser fingrene! Men betyr det at du ikke har tatt Ovitrelle el.l denne gangen som sitter igjen i kroppen enda? Ikke tatt ovitrelle nei, dette er "ekte" hcg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #2452 Del Skrevet 30. desember 2022 13 dpo Fikk svakere test 11 dpo og trodde løpet var kjørt. Ble både letta og lei meg, fordi det er kjempeskummelt...jeg er veldig redd for å håpe i flere uker før jeg har en dårlig ultralyd, må vente ny uke på bekreftelse på MA for så å gjennomføre vond abort hjemme.... jeg håper jo, men hva er sjansen etter så mange graviditeter at denne skal gå? Men så fikk jeg en litt bedre test 12 dpo og enda bedre i dag...så må avventer jeg litt og ser har greid å legge graviditet litt fra meg og har storkost meg de siste dagene. Aking, slalåm og mye god mat 🥰 tenker digital i morgen eller søndag! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 30. desember 2022 #2453 Del Skrevet 30. desember 2022 Neutral90 skrev (24 minutter siden): 13 dpo Fikk svakere test 11 dpo og trodde løpet var kjørt. Ble både letta og lei meg, fordi det er kjempeskummelt...jeg er veldig redd for å håpe i flere uker før jeg har en dårlig ultralyd, må vente ny uke på bekreftelse på MA for så å gjennomføre vond abort hjemme.... jeg håper jo, men hva er sjansen etter så mange graviditeter at denne skal gå? Men så fikk jeg en litt bedre test 12 dpo og enda bedre i dag...så må avventer jeg litt og ser har greid å legge graviditet litt fra meg og har storkost meg de siste dagene. Aking, slalåm og mye god mat 🥰 tenker digital i morgen eller søndag! Ååå, så spennende fortsatt! Det ser jo bra ut idag, da! Håper det går veien denne gangen 🤞☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 30. desember 2022 #2454 Del Skrevet 30. desember 2022 Neutral90 skrev (38 minutter siden): 13 dpo Fikk svakere test 11 dpo og trodde løpet var kjørt. Ble både letta og lei meg, fordi det er kjempeskummelt...jeg er veldig redd for å håpe i flere uker før jeg har en dårlig ultralyd, må vente ny uke på bekreftelse på MA for så å gjennomføre vond abort hjemme.... jeg håper jo, men hva er sjansen etter så mange graviditeter at denne skal gå? Men så fikk jeg en litt bedre test 12 dpo og enda bedre i dag...så må avventer jeg litt og ser har greid å legge graviditet litt fra meg og har storkost meg de siste dagene. Aking, slalåm og mye god mat 🥰 tenker digital i morgen eller søndag! Å så fine tester♥️ Håper sååå at det nå endelig er din tur! Jeg tror jeg hadde begynt å grine for jeg hadde blitt så glad på dine vegne om du kommer til fine ultralyder denne gangen! Kom igjen super spire nå skal denne super tålmodige fremtidige mammaen få deg som baby🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 30. desember 2022 #2455 Del Skrevet 30. desember 2022 Neutral90 skrev (4 timer siden): 13 dpo Fikk svakere test 11 dpo og trodde løpet var kjørt. Ble både letta og lei meg, fordi det er kjempeskummelt...jeg er veldig redd for å håpe i flere uker før jeg har en dårlig ultralyd, må vente ny uke på bekreftelse på MA for så å gjennomføre vond abort hjemme.... jeg håper jo, men hva er sjansen etter så mange graviditeter at denne skal gå? Men så fikk jeg en litt bedre test 12 dpo og enda bedre i dag...så må avventer jeg litt og ser har greid å legge graviditet litt fra meg og har storkost meg de siste dagene. Aking, slalåm og mye god mat 🥰 tenker digital i morgen eller søndag! Se der! Dagens test er jo kjempefin! ♥️ Skjønner veldig godt at du ble skuffet over testen på 11 dpo. Selv om vi alle vet sånn rent teoretisk at det kan være så mange grunner til svakere tester, dårlig fargestoff osv så klarer man ikke unngå å tenke verste scenario. Det gjør meg glad at du klarer å ha fine romjulsdager nå! Håper det fortsetter sånn ♥️ Vi står her mange på sidelinjen og heier, og krysser fingrene. 🤞🏻♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 30. desember 2022 #2456 Del Skrevet 30. desember 2022 Fantastiske nyheter å få i romjulen 🤗❤️ Håper med dere! 🤞🏼❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 30. desember 2022 #2457 Del Skrevet 30. desember 2022 Nydelige streker ❤️ Føler sånn meg deg, nå må det går deres vei 🤞🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 30. desember 2022 #2458 Del Skrevet 30. desember 2022 Håper sånn for deg ❤ Kjempefine tester!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. desember 2022 Forfatter #2459 Del Skrevet 31. desember 2022 Masse masse godt nytt år til alle dere fine folka som leser, liker og skriver her inne ❤️ jeg er så glad i dere og dere har løftet meg mang en gang når ting har vært vanskelig. Det har vært noen skikkelig vanskelige tider i 2022, men jeg vil påstå at 2021 var verre 😅 for en trøst! Dagen i dag har vært bare oss med filmer, god mat og god drikke. Jeg går inn i 2023 med ro i sjelen. Jeg er helt sikker på at 2023 blir året der vi sikkert vet om vi blir foreldre eller ei. Sånt og sies er jeg veldig klar for en avklaring. Uansett utfall. Men, kroppen min har vist mange ganger at den gjerne blir gravid, så jeg håper det gjelder å finne rett egg mer enn noe annet ❤️ Dagens test var ikke veldig oppløftende, men jeg avventer til i morgen eller mandag før vi vet noe sikrere. Håper alle har en flott aften 🍾😘 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. januar 2023 #2460 Del Skrevet 1. januar 2023 Godt nytt år kjære Neutral90 Håper og tror at dette blir et veldig bra år for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå