Amatariel Skrevet 25. januar 2021 #1081 Del Skrevet 25. januar 2021 Neutral90 skrev (1 time siden): I går trodde jeg at kroppen skulle ordne opp selv. Sorry tmi, men det kom noen hinnerester, samt murringer som ofte kommer samtidig med den første blødningen. Men, så skjedde det ikke mer. Brystene er mindre ømme og de har blitt mindre i størrelse også, så det er nok gode tegn på at kroppen er i ferd med å innse hva som skjer. Håper det skjer snart! Om gyn. ikke vil ha deg inn før om to uker, så er det jo bedre at kroppen ordner opp selv nå. Så kan du legge dette bak deg, og se fremover mot en ny frisk start 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 25. januar 2021 #1082 Del Skrevet 25. januar 2021 Det er lov å være lei nå ❤️ Skjønner at dette må tære på, det er jo så brutalt hele greia med venting og alt.. Håper at kroppen din er på vei til å ordne opp selv, slik at dere endelig kan se fremover 🌟 Sender deg en god klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. januar 2021 #1083 Del Skrevet 26. januar 2021 ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #1084 Del Skrevet 26. januar 2021 Patriotpaula skrev (10 timer siden): ❤️❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #1085 Del Skrevet 26. januar 2021 Etter mye masing, har sykehuset ordnet time til meg i morgen 🙏 Så da er dette kap heldigvis snart over. Begynte selvsagt å blø litt brunt, men tenker det er greit å sjekke uansett. Det skal så lite til for å vippe meg av pinnen. Jeg er veldig skjør akkurat nå. Strikket ferdig en genser til mannen. På pinne 3.5 også da, så det har tatt lang tid 🙄 selvsagt akkurat litt for trang i ermeåpningen. Da bare gikk alt i tusen biter 🙈 Det er bare en genser liksom, men jeg er så sykt sårbar slik det er nå. Har vanskelig å se for meg at vi skal ende opp med barn selv, denne MA var liksom den siste dråpen. Vi får se hva som fører videre. Mannen vil fortsette, så jeg går med på det, men frykter intenst ny MA eller SA. Fikk brev fra reumatolog på st Olavs i dag. En haug av blodprøver + urinprøve før timen vår. Ingen nye prøver, som jeg kan se. Men mange av prøvene er ikke typisk fertilitetsprøver, men heller mer mot den autoimmune sykdommen jeg har/har hatt. Krysser fingre for god hjelp fra hun ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 26. januar 2021 #1086 Del Skrevet 26. januar 2021 For ei seigpining du må gjennom @Neutral90 😔 Sender deg varme tankar ❤️ Bra du fekk ordna time i morgon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 26. januar 2021 #1087 Del Skrevet 26. januar 2021 Så godt at du fikk time i morgen ❤️ Endelig skal du få legge dette bak deg Nå håper jeg så inderlig at du får noen gode svar fremover. Selv om jeg skjønner veldig godt at håpet svinner, har jeg masse tro på at du en dag skal få bli mamma. Jeg må bare få gi masse kudos til din mann, som også står i dette med deg og som virker som er en fantastisk klippe for deg. Det fikk meg til å tenke på et quote jeg liker veldig godt, og det gjør meg bare så rørt å tenke på hva en er villig til å gå igjennom ilag når kjærligheten er så sterk... ❤️ Jeg kjenner jo ikke dere, men føler dette er såå treffende likevel: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage Sender deg en god klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. januar 2021 #1088 Del Skrevet 26. januar 2021 Veldig glad for å høre at du fikk time i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 26. januar 2021 #1089 Del Skrevet 26. januar 2021 Så fint å lese at du fikk time litt kjappere, greit å få oppfølging til tross for at du for lenge siden har skjønt hvilken vei det går. Kjenner meg så godt igjen i å være sårbar og lett å vippe av pinnen. Det er ingen god følelse å være i ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. januar 2021 #1090 Del Skrevet 26. januar 2021 For en grusom seigpining💗 Godt du fikk time på sykehuset. Tenker på deg 💗 Nydelig med vindu mot havet da. Syntes det hørtes ut som om soverommet blir superfint (en fattig trøst da. Men det er godt å ha noe konkret å gjøre når det blir for tøft). Stor klem til deg 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #1091 Del Skrevet 27. januar 2021 Waldfee skrev (10 timer siden): For en grusom seigpining💗 Godt du fikk time på sykehuset. Tenker på deg 💗 Nydelig med vindu mot havet da. Syntes det hørtes ut som om soverommet blir superfint (en fattig trøst da. Men det er godt å ha noe konkret å gjøre når det blir for tøft). Stor klem til deg 💗 Ja, vi har jo visst lenge at det ikke er liv laga, så gleder meg bare til å legge dette bak meg... Har stor tro på at dette blir bra 😍 mannen er håndverker, så vi har heldigvis et lite forsprang der. Viktigste er å ha noe å henge fingrene i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #1092 Del Skrevet 27. januar 2021 Godis skrev (11 timer siden): Så fint å lese at du fikk time litt kjappere, greit å få oppfølging til tross for at du for lenge siden har skjønt hvilken vei det går. Kjenner meg så godt igjen i å være sårbar og lett å vippe av pinnen. Det er ingen god følelse å være i ❤️ Ingen god følelse, nei ❤️ jeg har jobbet mye for å styrke meg selv, og følte jeg hadde kommet langt før denne graviditeten 🙄 jaja, back to scratch da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #1093 Del Skrevet 27. januar 2021 Ilmimo skrev (12 timer siden): For ei seigpining du må gjennom @Neutral90 😔 Sender deg varme tankar ❤️ Bra du fekk ordna time i morgon. Takk, du er god ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #1094 Del Skrevet 27. januar 2021 SUPERMIRI skrev (12 timer siden): Så godt at du fikk time i morgen ❤️ Endelig skal du få legge dette bak deg Nå håper jeg så inderlig at du får noen gode svar fremover. Selv om jeg skjønner veldig godt at håpet svinner, har jeg masse tro på at du en dag skal få bli mamma. Jeg må bare få gi masse kudos til din mann, som også står i dette med deg og som virker som er en fantastisk klippe for deg. Det fikk meg til å tenke på et quote jeg liker veldig godt, og det gjør meg bare så rørt å tenke på hva en er villig til å gå igjennom ilag når kjærligheten er så sterk... ❤️ Jeg kjenner jo ikke dere, men føler dette er såå treffende likevel: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage Sender deg en god klem Nå presser tårene seg på 🥺 Ja, vi er veldig heldige. Vi hadde nok gitt opp for lenge siden om vi ikke hadde et så trygt og godt forhold... ❤️ Ordene dine traff meg midt i altså. Takk. Takk igjen 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #1095 Del Skrevet 27. januar 2021 Da var det bekreftet MA 🥺 visste jo om det, men likevel kjipt. Dessverre er det slik at jeg bor i et område der fødeavd er stengt to uker om gangen 😬🙈 så da får jeg ikke ta behandling hjemme. Dessverre er det også ventetid, så jeg får ikke avsluttet det før tirsdag neste uke. Skulle helst vært ferdig i dag og hadde trodd jeg fikk gjøre det hjemme. Prøvde å argumentere, men de var ikke villige til det. Tror også de gikk med på å sende inn embryo til gentesting, men ser må i ettertid at vi kanskje misforstod hverandre litt. Skal høre når jeg blir lagt inn hva planen er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 27. januar 2021 #1096 Del Skrevet 27. januar 2021 Så utrolig kjedelig med denne ventetiden... ❤️ Masse varme klemmer til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. januar 2021 #1097 Del Skrevet 27. januar 2021 Helt klart trist men godt med en bekreftelse slik at det er mulig å gå videre. Syns de gjør det unødvendig vanskelig for deg da, mtp at du ikke får gjøre det hjemme. Må det være en fødeavdeling i nærheten for å få det altså? Men selv om du må vente en uke, så kan du snart legge dette bak deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #1098 Del Skrevet 27. januar 2021 Amatariel skrev (35 minutter siden): Helt klart trist men godt med en bekreftelse slik at det er mulig å gå videre. Syns de gjør det unødvendig vanskelig for deg da, mtp at du ikke får gjøre det hjemme. Må det være en fødeavdeling i nærheten for å få det altså? Men selv om du må vente en uke, så kan du snart legge dette bak deg! Ja, synes det er skikkelig unødvendig, men forstår at det er fordi retningslinjene sier maks 1 t reisevei til gynekologisk akuttavd. Ikke at det var noe viktig i august da, og da var jeg jo over to timer unna nærmeste åpne avdeling... Takk for klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. januar 2021 #1099 Del Skrevet 28. januar 2021 Åh 😞 for en tøff start på året dere har hatt! Måtte uka gå fort, sånn at dere får lagt dette bak dere 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #1100 Del Skrevet 28. januar 2021 Snurrepurre skrev (58 minutter siden): Åh 😞 for en tøff start på året dere har hatt! Måtte uka gå fort, sånn at dere får lagt dette bak dere 💜 Ja, nei vi var litt naive som trodde at 2021 skulle være bedre enn 2020 😅🙈 Kan bare bli bedre nå 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå