Amatariel Skrevet 10. desember 2020 #841 Del Skrevet 10. desember 2020 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #842 Del Skrevet 10. desember 2020 Amatariel skrev (45 minutter siden): Lykke til i morgen Takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 10. desember 2020 #843 Del Skrevet 10. desember 2020 Lykke til i morgen 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 11. desember 2020 #844 Del Skrevet 11. desember 2020 Masse lykke til i dag!🤩🤞🏼 Krysser alt jeg har for at det blir innsett denne måneden😁🤞🏼 Jeg får også noen gange bølger med «shit, hva hvis jeg faktisk blir gravid!?» men noe annet hadde vel vært rart😅 er jo tross alt et barn vi snakker om! Og for førstegangsforeldre er det jo en gigantisk omveltning, så det er vel bare sunt å faktisk tenke på hva det egentlig betyr😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #845 Del Skrevet 11. desember 2020 Takk for gode ønsker, dere er gode å ha 🥰 En sprekkeklar follikel på 26(!) mm! Men, slimhinne på bare 6.2 mm. Så tviler på det blir innsett da kravet er 7 mm 😒 får vente og se hva de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. desember 2020 #846 Del Skrevet 11. desember 2020 Oi, når får du svaret på det da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #847 Del Skrevet 11. desember 2020 Amatariel skrev (13 minutter siden): Oi, når får du svaret på det da..? De har lest meldingen, så innen et par timer hører jeg nok fra de 😬🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 11. desember 2020 #848 Del Skrevet 11. desember 2020 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #849 Del Skrevet 11. desember 2020 Oi, for en stressdag 😅 Først fikk jeg beskjed om at forsøket blir avbrutt pga cyste. Sååå lei meg. Var så glad for at letrozol funket så godt. Heldigvis tok jeg en eggløsningstest når jeg kom hjem fra gynekolog. Den var positiv! Fortalte dette til st Olavs og da snudde de, heldigvis, så jeg har innsett onsdag neste uke 😍😍 De er vanligvis strenge med det at de godtar bare eggløsningstest etter de har bedt meg starte, så fint at de hørte på meg. Jippi! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 11. desember 2020 #850 Del Skrevet 11. desember 2020 Så gode nyheter!!! Da kan du ihvertfall senke skuldrene i helga med viten om at det blir innsett. Skal heie så enormt på det embryoet💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #851 Del Skrevet 11. desember 2020 Waldfee skrev (12 minutter siden): Så gode nyheter!!! Da kan du ihvertfall senke skuldrene i helga med viten om at det blir innsett. Skal heie så enormt på det embryoet💗 Jaaa ble så glad 😍😍 og med litt tynn slimhinne også da! Føler de er snille med meg nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 11. desember 2020 #852 Del Skrevet 11. desember 2020 Neutral90 skrev (28 minutter siden): Oi, for en stressdag 😅 Først fikk jeg beskjed om at forsøket blir avbrutt pga cyste. Sååå lei meg. Var så glad for at letrozol funket så godt. Heldigvis tok jeg en eggløsningstest når jeg kom hjem fra gynekolog. Den var positiv! Fortalte dette til st Olavs og da snudde de, heldigvis, så jeg har innsett onsdag neste uke 😍😍 De er vanligvis strenge med det at de godtar bare eggløsningstest etter de har bedt meg starte, så fint at de hørte på meg. Jippi! Så gode nyheter!! Omg, så spennande 😍😍🤞🏻🤞🏻 (du spurte litt over her om eg har dagbok sjølv, men det har eg ikkje 😊 Liker berre å følge eit par godt skrivne dagbøker slik som din😊) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 11. desember 2020 #853 Del Skrevet 11. desember 2020 Neutral90 skrev (36 minutter siden): Oi, for en stressdag 😅 Først fikk jeg beskjed om at forsøket blir avbrutt pga cyste. Sååå lei meg. Var så glad for at letrozol funket så godt. Heldigvis tok jeg en eggløsningstest når jeg kom hjem fra gynekolog. Den var positiv! Fortalte dette til st Olavs og da snudde de, heldigvis, så jeg har innsett onsdag neste uke 😍😍 De er vanligvis strenge med det at de godtar bare eggløsningstest etter de har bedt meg starte, så fint at de hørte på meg. Jippi! Hurraa 😍 Dette var ✨gode✨ nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 11. desember 2020 #854 Del Skrevet 11. desember 2020 Neutral90 skrev (52 minutter siden): Jaaa ble så glad 😍😍 og med litt tynn slimhinne også da! Føler de er snille med meg nå 😅 Den har jo god tid å vokse på til onsdag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #855 Del Skrevet 11. desember 2020 Ilmimo skrev (38 minutter siden): Så gode nyheter!! Omg, så spennande 😍😍🤞🏻🤞🏻 (du spurte litt over her om eg har dagbok sjølv, men det har eg ikkje 😊 Liker berre å følge eit par godt skrivne dagbøker slik som din😊) Taaakkk, ja det var virkelig en vitaminsprøyte dette 😄 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #856 Del Skrevet 11. desember 2020 SUPERMIRI skrev (32 minutter siden): Hurraa 😍 Dette var ✨gode✨ nyheter! Jaa, takk! Veldig veldig glad 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #857 Del Skrevet 11. desember 2020 (endret) Trenger litt hjelp. Er denne positiv? Den nederste, altså Tok en nå som var tydelig negativ. Ble virkelig usikker nå 😬😬 Endret 11. desember 2020 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. desember 2020 #858 Del Skrevet 11. desember 2020 Neutral90 skrev (26 minutter siden): Trenger litt hjelp. Er denne positiv? Den nederste, altså Tok en nå som var tydelig negativ. Ble virkelig usikker nå 😬😬 Jeg tror det altså. Jeg ville nok tolket det slik. Hvor lang tid gikk det før du tok den negative testen? Er jo viktig at urinkonsentrasjonen er god. Og noen har kort LH-topp... Ville holdt en knapp på at den var positiv ja, og at det blir innsett i neste uke. Speeennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #859 Del Skrevet 11. desember 2020 Amatariel skrev (1 minutt siden): Jeg tror det altså. Jeg ville nok tolket det slik. Hvor lang tid gikk det før du tok den negative testen? Er jo viktig at urinkonsentrasjonen er god. Og noen har kort LH-topp... Ville holdt en knapp på at den var positiv ja, og at det blir innsett i neste uke. Speeennende Uæ takk så mye for svar! Jeg satt og tenkte for meg selv, mens jeg svettet og var redd, at "mon tro om jeg skal tagge Amatariel" 😅 Sist syklus hadde jeg også kort lh topp. Bare en dag. Til vanlig er den over flere dager. Så at lh toppen er ennå kortere på høyere dose letrozol? Ja, det er kanskje logisk. Fra positive test kl 09.30 til negative kl 14.30. Kan ha vært litt lite konsentrert urin dog. Skal holde meg fram til kl 18-19.00 og teste på nytt da. Takk igjen, for svar! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. desember 2020 #860 Del Skrevet 11. desember 2020 Jeg har opplevd kort topp før selv, ved tidligere prøverunder. Måtte teste ooofte for å få den med meg. Helt sykt. Og nå sitter jeg med positiv test for fjerde dagen på rad, at det er mulig! Hadde vært så mye lettere om alle kvinner var standard her. Alle har positiv test to dager, og sånn er det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå