Neutral90 Skrevet 30. juli 2020 Forfatter #501 Del Skrevet 30. juli 2020 18 timer siden, Patriotpaula skrev: Åh, så kjedelig at du ikke har kommet i gang med behandling enda... 😕 Hva venter man på, hvis jeg kan spørre om det? Jeg blir så trist på dine vegne, det er en skikkelig hjertesmerte 💔 Det er fordi jeg ikke bor i en stor by, kort fortalt 🙈 m&r har flere småsykehus som egentlig i praksis er litt avanserte legevakter. Det nærmeste sykehuset er stengt frem til 20 august, tror jeg det var. He visningen ble derfor sendt til neste sykehus. Jeg priser meg lykkelig over snille sjeler som bryr seg om pasienter. Den første legen som vurderte henvisningen mente at jeg fint kunne vente til mitt lokalsykehus åpnet igjen 20 aug, heldigvis var hans kollega uenig. På eget initiativ tok han kontakt onsdag ettermiddag og i dag tidlig hadde jeg time. Hcg var veldig høy så de fryktet det var tvillinger - en inni livmor og en utenfor. Nå ringte legen nettopp og hcg har begynt å synke, så da kan jeg trygt ta cytotec i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. juli 2020 Forfatter #502 Del Skrevet 30. juli 2020 7 timer siden, Pillowtalk skrev: Det var deg og en jeg kjenner personlig som ble gravide rundt samme tid som meg. Det var så stas. Nå har hun også opplevd MA😢 Det er nesten umenneskelig å være prøver over lengre tid når man skal oppleve dette.. Vit at jeg tenker på deg og heier på sidelinja❤️ Det skal gå!! Uff, det er mye vi mennesker må orke på vår vei... Håper vi snart kan glede oss igjen ❤️ er glad for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. juli 2020 Forfatter #503 Del Skrevet 30. juli 2020 På 23.7.2020 den 18.53, Dovendyr1 skrev: Ååh, så lei meg jeg ble nå på deres vegne 😭😭 Så utrolig urettferdig 💔 Du er den her inne som jeg følger mest med på, og som jeg kjenner jeg engasjerer meg veldig i. Den dagen du blir gravid og spira holder seg trygt der inne - når den dagen kommer, så kommer jeg til å feire for dere ❤️ Det blir en gledens dag og jeg vet det kommer til å skje. Du er så god ❤️ hver gang jeg leser denne så triller tårene. Takk. Bare stor stor takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 30. juli 2020 #504 Del Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, Neutral90 skrev: Det er fordi jeg ikke bor i en stor by, kort fortalt 🙈 m&r har flere småsykehus som egentlig i praksis er litt avanserte legevakter. Det nærmeste sykehuset er stengt frem til 20 august, tror jeg det var. He visningen ble derfor sendt til neste sykehus. Jeg priser meg lykkelig over snille sjeler som bryr seg om pasienter. Den første legen som vurderte henvisningen mente at jeg fint kunne vente til mitt lokalsykehus åpnet igjen 20 aug, heldigvis var hans kollega uenig. På eget initiativ tok han kontakt onsdag ettermiddag og i dag tidlig hadde jeg time. Hcg var veldig høy så de fryktet det var tvillinger - en inni livmor og en utenfor. Nå ringte legen nettopp og hcg har begynt å synke, så da kan jeg trygt ta cytotec i morgen tidlig. I alle dager, heldigvis var kollegaen uenig!!! Å la noen gå helt til 20/8 med å få behandling😳🤯🤬 Alt i alt, bra hcg har begynt å synke nå sånn at du kommer deg videre i dette 😕 Jeg skal tenke på deg i morgen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. juli 2020 Forfatter #505 Del Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, Patriotpaula skrev: I alle dager, heldigvis var kollegaen uenig!!! Å la noen gå helt til 20/8 med å få behandling😳🤯🤬 Alt i alt, bra hcg har begynt å synke nå sånn at du kommer deg videre i dette 😕 Jeg skal tenke på deg i morgen ❤️ Takk, kjære du ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. juli 2020 Forfatter #506 Del Skrevet 31. juli 2020 (endret) Det er utrolig hva kroppen kan om den må 😟 Nå er det over. Heldigvis. Tok cytotec kl 08 og tre timer senere kom smertene. Jeg fikk bare med meg cytotec, ikke noe smertestillende. Synes det var rart. Heldigvis hadde jeg oxynorm liggende fra egguttak. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten den altså! Det hadde nok ikke gått så bra. Smerten kom brått og jeg måtte ta dobbel dose oxynorm, selv da var det endel smerter, men levelig. Det varte i 5 timer og smertene forsvant nesten like raskt som det kom. Litt murringer må, men ikke verre enn at jeg har sovet siden det ga seg. Skal heldigvis på etterkontroll, men tror ut ifra hvor mye klomper som kom at nå er det over. Feiret at smertene er over med å bestille nye eggløsningstester og gravidtester 🥳 vi må da prøve. Er så takknemlig å kunne skrive her og for den feedback som jeg får ❤️ min familie vet hva som har skjedd, men det er ingen som fysisk vet hvordan det er osv 😏 Edit: en liten detalj for de som er like nerd som meg. Hvilepulsen økte gjennomsnittlig fra 65 til 103 fra midnatt og til nå 🖖 Dette ble langt. Over og ut. Endret 31. juli 2020 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 31. juli 2020 #507 Del Skrevet 31. juli 2020 (endret) Så godt å høre at det er over... Her tok det nesten et halvt døgn før jeg aborterte fra jeg satt inn cytotec og jeg hadde heller ingen smertestillende som fungerte (hadde fått med meg Paralgin forte, men det fungerer ikke på meg). Rart at du ikke har fått med deg smertestillende... En abort er vondt!! Jeg opplevde det samme som deg, at smertene gikk over når aborten var fullført. Håper virkelig at etterkontrollen viser at alt har kommet ut 🤞🏻 Flott å høre at du feirer på din måte og bestiller mer tester 🙏 Gynekologen min skrev en høstkveld i fjor på mail til meg: «Underveis er det om å gjøre å «overleve» og finne en aksept for at dato for positivt utfall ikke kan lastes ned». En dag blir det deres tur, det unner jeg dere sååå mye ❤️ Endret 31. juli 2020 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 31. juli 2020 #508 Del Skrevet 31. juli 2020 Godt å høre at det hele var over på en ganske kort stund. Fint å lese at du fortsatt har noe håp i og med at du bestiller tester, det er bare så bra! ❤️Uten håp har vi ingenting. Dere får ta vare på hverandre, du og mannen. Jeg er optimistisk på fortsettelsen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 1. august 2020 #509 Del Skrevet 1. august 2020 Så utrolig fælt, men samtidig godt at det nå er over. Godt å se at du har bestilt tester og ser positivt på tiden fremover. Jeg unner dere virkelig alt godt ❤️ Sender deg en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 1. august 2020 #510 Del Skrevet 1. august 2020 Utrolig vondt å lese, selvom det er godt det er over.❤ håper dere klarer å ta vare på dere. Og veldig godt å høre du har bestilt tester. Om ikke annet har det vist seg at det er mulig, det er bare så utrolig unødvendig at folk som må gå igjennom et helvete bare for å bli gravid, også må oppleve abort💔 vi er mange som heier på sidelinjen❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 1. august 2020 #511 Del Skrevet 1. august 2020 Godt det er over, selv om det er ufattelig trist at det skulle ende sånn. ❤️ Sender deg en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #512 Del Skrevet 1. august 2020 19 timer siden, Patriotpaula skrev: Så godt å høre at det er over... Her tok det nesten et halvt døgn før jeg aborterte fra jeg satt inn cytotec og jeg hadde heller ingen smertestillende som fungerte (hadde fått med meg Paralgin forte, men det fungerer ikke på meg). Rart at du ikke har fått med deg smertestillende... En abort er vondt!! Jeg opplevde det samme som deg, at smertene gikk over når aborten var fullført. Håper virkelig at etterkontrollen viser at alt har kommet ut 🤞🏻 Flott å høre at du feirer på din måte og bestiller mer tester 🙏 Gynekologen min skrev en høstkveld i fjor på mail til meg: «Underveis er det om å gjøre å «overleve» og finne en aksept for at dato for positivt utfall ikke kan lastes ned». En dag blir det deres tur, det unner jeg dere sååå mye ❤️ Uff, veldig kjipt at det tok så lang tid. Cytotec er en lunefull medisin tør jeg å påstå Nei, han har jo så rett han gynekologen 😏 føler vi har vært _veldig_ tålmodig og vi trodde helt ærlig at nå var ventetiden over... Vel, håper dette var første steg på at lykken vår har snudd ❤️ takk for støttende ord 🌻 Har ikke hatt ork til å skrive så mye i andres dagbok, men vet du nærmer deg må ❤️ håper du greier å nyte de siste dagene selv om formen ikke er helt på topp. Plutselig er hun her 😍 lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #513 Del Skrevet 1. august 2020 18 timer siden, Dovendyr1 skrev: Godt å høre at det hele var over på en ganske kort stund. Fint å lese at du fortsatt har noe håp i og med at du bestiller tester, det er bare så bra! ❤️Uten håp har vi ingenting. Dere får ta vare på hverandre, du og mannen. Jeg er optimistisk på fortsettelsen her. Takk for gode ord ❤️ vi prøver å være optimistiske vi også, vi håper at dette er første steg på at vår lykke har snudd 🥰 håper det går bra med deg og lille! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #514 Del Skrevet 1. august 2020 6 timer siden, SUPERMIRI skrev: Så utrolig fælt, men samtidig godt at det nå er over. Godt å se at du har bestilt tester og ser positivt på tiden fremover. Jeg unner dere virkelig alt godt ❤️ Sender deg en stor klem Tusen takk ❤️ følger med deg også, men har bare ikke hatt ork å skrive til noen ennå. Håper det går bra med deg og at vår begges lykke snur snart 🌻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #515 Del Skrevet 1. august 2020 3 timer siden, bondekone skrev: Utrolig vondt å lese, selvom det er godt det er over.❤ håper dere klarer å ta vare på dere. Og veldig godt å høre du har bestilt tester. Om ikke annet har det vist seg at det er mulig, det er bare så utrolig unødvendig at folk som må gå igjennom et helvete bare for å bli gravid, også må oppleve abort💔 vi er mange som heier på sidelinjen❤ Jeg er heldig og har en veldig god mann ved min side ❤️ dagene etter beskjeden var aller børst, nå føles det bare greit at "det" er over 😏 du er god, takk ❤️ håper det går bra med dere begge 🌻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #516 Del Skrevet 1. august 2020 1 time siden, vegasus skrev: Godt det er over, selv om det er ufattelig trist at det skulle ende sånn. ❤️ Sender deg en stor klem Sotr klem tilbake, du er god ❤️ håper det går bra med dere 🌻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #517 Del Skrevet 1. august 2020 Cd1 Kroppen er unik. Helt rart. Alle fysiske tegn på at jeg er gravid er borte. Brystene er mindre, ikke ømme, blodårene er borte og disse kjertlene på brystvorter har forsvunnet. Ikke må jeg tisse ofte lenger heller. Helt rart, men godt at disse påminnelsene er borte også. Cd11 har jeg etterkontroll, kommer ikke til å teste for El før etter denne timen, så vi får se da hvordan kroppen ligger an i løpet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 1. august 2020 #518 Del Skrevet 1. august 2020 ❤️Godt å høre at ting går fremover❤️ Følger med og håper på ny positiv test snart❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 1. august 2020 #519 Del Skrevet 1. august 2020 4 timer siden, Neutral90 skrev: Uff, veldig kjipt at det tok så lang tid. Cytotec er en lunefull medisin tør jeg å påstå Nei, han har jo så rett han gynekologen 😏 føler vi har vært _veldig_ tålmodig og vi trodde helt ærlig at nå var ventetiden over... Vel, håper dette var første steg på at lykken vår har snudd ❤️ takk for støttende ord 🌻 Har ikke hatt ork til å skrive så mye i andres dagbok, men vet du nærmer deg må ❤️ håper du greier å nyte de siste dagene selv om formen ikke er helt på topp. Plutselig er hun her 😍 lykke til! Skjønner så godt at du ikke har hatt ork til å oppsøke andres dagbok... Takk for lykkeønskning, kjære deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. august 2020 Forfatter #520 Del Skrevet 6. august 2020 Cd6 Var hos fastlegen i går, med håp om å bli henvist til gyn for utredning av habituell abort. Usikker på om xu telles, men legen var i utgangspunktet positiv til henvisning. Tok en masse blodprøver i dag for å se om det er noe åpenlyst der; blodsukker, stoffskifte osv. Viser det ikke noe spesielt forstod jeg det slik at legen vil henvise. Varierende hvor mye jeg blør. Hater å sove med klær, så natt til i går tok jeg av meg trusa fordi jeg ikke hadde blødd på 6-7 timer. Det var en tabbe. Voknet opp til et lite blodbad. Jaja, var vel på tide å kjøpe ny overmadrass uansett 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå