Gå til innhold

Hjelp meg jeg er livredd. Det kom inn en mann i soveromsdøren, ble idkaldt i rommet og strømmen gikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.7.2019 den 1.20, AnonymBruker skrev:

Sånn ellers opplever jeg mennesker som står over meg, de bare står der og ser

Jeg synes egentlig dette er litt ekkelt siden det er noe som tydeligvis går igjen i søvnparalyse. Hvorfor drømmer alle det samme. Jeg hadde en helt jævlig søvnpralayse en gang, og da var det også en person som sto over meg. Lurer på hvordan dette forklares vitenskapelig, er det hjernen som tolker alle omgivelser som ansikter? Og hvorfor i huleste står alle disse kjipingene bøyd over sengen, hos alle? 

Anonymkode: 8c259...8fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.7.2019 den 2.14, HalldirV2 skrev:

Helt riktig av deg å kontakte KG før andre etater!

Ts skriver jo selv at dette ikke er en virkelig person, så hvorfor skulle hun ringe politiet? Hun skjønner vel at dette antagelig er søvnparalyse men ble vettskremt. Har du ikke opplevd det kan du holde munn, det er helt vanvittig. 

Anonymkode: 8c259...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts skriver jo selv at dette ikke er en virkelig person, så hvorfor skulle hun ringe politiet? Hun skjønner vel at dette antagelig er søvnparalyse men ble vettskremt. Har du ikke opplevd det kan du holde munn, det er helt vanvittig. 

Anonymkode: 8c259...8fe

TS skjønte jo tydeligvis ikke det og sier jo senere i tråden at det ikke var det. 

Er bare noen som mener det var det. Akkurat som at det er en sannhet. Folk. 

Anonymkode: bd5f2...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish
7 timer siden, Thyra skrev:

Dette var nok en opplevelse du hadde, ikke noe som virkelig skjedde. Ved søvnparalyse kan man oppleve både å se, høre og føle ting som ikke er virkelig. Selv har jeg ved et tilfelle hørt skritt som nærmet seg, og kjent at noen tok på meg. Jeg har ved et tilfelle sett en skikkelse som stod ved senga. Ved to andre tilfeller så jeg noe udefinerbart mørkt og ondt som nærmet seg, jeg så og kjente at det omsluttet kroppen min, jeg kjente at det strammet til rundt brystkassen så jeg fikk vondt for å puste og jeg så og følte at jeg ble trukket opp mot taket. 

Takk for at du delte dette. Nå får ikke jeg sove i natt. Sitter her alene i mørket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, R730 skrev:

Takk for at du delte dette. Nå får ikke jeg sove i natt. Sitter her alene i mørket 

Det er ekkelt mens det står på, men ingenting å være redd for. Det har en naturlig forklaring og er egentlig et facinerende fenomen som nok kan forklare både mange spøkelseshistorier og nærkontakter med utenomjordiske. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært innlagt på hotell frem til idag, nå skal jeg prøve en siste gang å sove hjemme, skjer det noe mer nå så skal huset selges og så får jeg finne en annen plass og bo hvor jeg kan være i fred i mitt eget hus

Anonymkode: 36de6...629

Har du vært innlagt på hotell?

Anonymkode: b5560...b08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sier dere at det var søvnparalyse når TS helt tydelig kunne bevege seg???

Anonymkode: b5560...b08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du vært innlagt på hotell?

Anonymkode: b5560...b08

Hun mente nok innlosjert :) 

Anonymkode: ac5bc...19b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier dere at det var søvnparalyse når TS helt tydelig kunne bevege seg???

Anonymkode: b5560...b08

Kunne hun bevege seg? Hvor står det?

På 18.7.2019 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Hjelp jeg er livrede. Det kom nå inn en mannslignende peron inn soveromsdlren, hørte han komme inn utgangsdøren og opp trappen. Så kom han inn i soverommet hos meg og sto lenge å så på meg samtidig som det ble iskalt og strømmen i hele husrt gikk, trodde jeg skulle dø av skrekk. Jeg besvimte nrsten av skrekk og lå i 5 10 minutter skrekkslagen i sengen før keg løpte ut i bilen hvor jeg er nå, ikke faen om jeg skal inn i det huset igjen, det sakl selges. Nå må jeg bare kjøre til et hotell må bare vente litt til den verste skrekken har forsvunnet fra meg for jeg er ikke skikket til æ kjøre bil nå. Jeg kjørte bare litt vekk fra huset og står nå lenger nede i boligfeltet, jeg skal aldri inn dit igjen. Det var ikke et levende menneske men var fra en annen planet eller en annen tid, det var helt grusomt

Anonymkode: 36de6...629

 

Anonymkode: ac5bc...19b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 1.31, Thyra skrev:

Søvnparalyse beryr ikke at man er psykotisk. 

Nei no fucking shit, jeg er ikke dum. Men bare fordi noen tror det er søvnparalyse betyr det ikke at det er det, og det kan være at hun var psykotisk og ikke paralysert... 

Anonymkode: cd27d...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hjelper å be fader vår når jeg føler at noe "spøkelse greier" påvirker meg.

Anonymkode: 68034...c5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnparalyse var det første jeg tenkte også, det er jævlig creepy hvis du aldri har hatt det før. Min siste (ca 8år siden) fikk jeg besøk av en creepy jente. Det begynte med at jeg hørte skritt fra gangen som sagte beveget seg mot soverommet mitt. Etter kort tid stod hun i døra og så på meg og det er her det blir scary as fuck. Hver gang jeg blunker, så kommer hun nærmere og nærmere før hun til slutt står rett oppi trynet på meg. 

Det er det siste jeg husker før jeg sovna, men fikk en liten støkk i meg. Kroppen var helt paralysert og jeg kunne ikke bevege noe annet enn øyelokkene mine.. Jeg ville ikke åpne øynene, men klarte ikke la vær :s

Bilde:

 

Spoiler

The-Ring-Threequel-Gets-The-Crow-Reboot-

 

Anonymkode: 90814...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei no fucking shit, jeg er ikke dum. Men bare fordi noen tror det er søvnparalyse betyr det ikke at det er det, og det kan være at hun var psykotisk og ikke paralysert... 

Anonymkode: cd27d...994

Du vet ikke om hun kan ha vært psykotisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Atomlynet said:

Du vet ikke om hun kan ha vært psykotisk. 

Derfor er det håpløst å snakke om spøkelser, shadow-people og demoner. Folk liker å tro at personen som ser slik er gal, eller å få massene til å tro at personen er gal. Å stemple som gal, betyr å diskredit personen, slik at ingen vil ta personen alvorlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det hjelper å be fader vår når jeg føler at noe "spøkelse greier" påvirker meg.

Anonymkode: 68034...c5a

Hakllreluja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne hun bevege seg? Hvor står det?

 

Anonymkode: ac5bc...19b

Hun var skrekkslagen, ikke paralysert, derfor lå hun 5-10 minutter i senga før hun løpte ned trappen og ut i bilen. 

Dette er ikke søvnparalyse.

Anonymkode: b5560...b08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, TrekStar skrev:

Derfor er det håpløst å snakke om spøkelser, shadow-people og demoner. Folk liker å tro at personen som ser slik er gal, eller å få massene til å tro at personen er gal. Å stemple som gal, betyr å diskredit personen, slik at ingen vil ta personen alvorlig.

Hvis man skal nevne søvnparalyse til legen sin så er det fint å utelate en del detaljer om hva man opplever og bare si at man våkner og ikke får beveget på seg. Nevner man at man ser syner og føler at noe berører en vil legen fort villedes til å tro at det er noe psykisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎07‎.‎2019 den 15.00, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke søvparalyse, jeg så det jeg så, hvorfor skulle strømmen gå i hele huset hvis det var søvnparalyse og hvorfor skulle det bli iskaldt? 

Anonymkode: 36de6...629

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts skriver jo selv at dette ikke er en virkelig person, så hvorfor skulle hun ringe politiet? Hun skjønner vel at dette antagelig er søvnparalyse men ble vettskremt. Har du ikke opplevd det kan du holde munn, det er helt vanvittig. 

Anonymkode: 8c259...8fe

På tide å slutte å påstå at dette må ha vært søvnparalyse nå, kanskje, og erkjenne at det jeg hele tiden har sagt stemmer: at dette er en reinspikka trolletråd? ;)

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært innlagt på hotell?

Anonymkode: b5560...b08

Barn og unge har gjerne ikke et fullt ut utviklet ordforråd. Like lite som ts "løpte" ut fra huset "sitt" har h*n nok vært "innlagt" på hotell. Men det var en spennende historie, da, for dem som ikke er så kresen.

Anonymkode: 48bc0...8b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Å herregud så jævla creepy! Fikk ståpikk av å lese dette!! Fy søren! 

Anonymkode: 26f1c...8de

fixed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 1.25, AnonymBruker skrev:

Søvnparalyse var det første jeg tenkte også, det er jævlig creepy hvis du aldri har hatt det før. Min siste (ca 8år siden) fikk jeg besøk av en creepy jente. Det begynte med at jeg hørte skritt fra gangen som sagte beveget seg mot soverommet mitt. Etter kort tid stod hun i døra og så på meg og det er her det blir scary as fuck. Hver gang jeg blunker, så kommer hun nærmere og nærmere før hun til slutt står rett oppi trynet på meg. 

Det er det siste jeg husker før jeg sovna, men fikk en liten støkk i meg. Kroppen var helt paralysert og jeg kunne ikke bevege noe annet enn øyelokkene mine.. Jeg ville ikke åpne øynene, men klarte ikke la vær :s

Bilde:

 

  Vis skjult innhold

The-Ring-Threequel-Gets-The-Crow-Reboot-

 

Anonymkode: 90814...ed7

Du har sett litt for mye skrekkfilmer! 

Anonymkode: 8c259...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...