Gå til innhold

Hjelp meg jeg er livredd. Det kom inn en mann i soveromsdøren, ble idkaldt i rommet og strømmen gikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp jeg er livrede. Det kom nå inn en mannslignende peron inn soveromsdlren, hørte han komme inn utgangsdøren og opp trappen. Så kom han inn i soverommet hos meg og sto lenge å så på meg samtidig som det ble iskalt og strømmen i hele husrt gikk, trodde jeg skulle dø av skrekk. Jeg besvimte nrsten av skrekk og lå i 5 10 minutter skrekkslagen i sengen før keg løpte ut i bilen hvor jeg er nå, ikke faen om jeg skal inn i det huset igjen, det sakl selges. Nå må jeg bare kjøre til et hotell må bare vente litt til den verste skrekken har forsvunnet fra meg for jeg er ikke skikket til æ kjøre bil nå. Jeg kjørte bare litt vekk fra huset og står nå lenger nede i boligfeltet, jeg skal aldri inn dit igjen. Det var ikke et levende menneske men var fra en annen planet eller en annen tid, det var helt grusomt

Anonymkode: 36de6...629

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh  hva med å ringe politiet om der er inntrengere i huset?

Anonymkode: c6831...de0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så jævla creepy! Fikk ståpels av å lese dette!! Fy søren! 

Anonymkode: 26f1c...8de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ehh  hva med å ringe politiet om der er inntrengere i huset?

Anonymkode: c6831...de0

Ha dæ vækk ditt spøkels. Svuuuuusjh

Anonymkode: bd5f2...38f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp jeg er livrede. Det kom nå inn en mannslignende peron inn soveromsdlren, hørte han komme inn utgangsdøren og opp trappen. Så kom han inn i soverommet hos meg og sto lenge å så på meg samtidig som det ble iskalt og strømmen i hele husrt gikk, trodde jeg skulle dø av skrekk. Jeg besvimte nrsten av skrekk og lå i 5 10 minutter skrekkslagen i sengen før keg løpte ut i bilen hvor jeg er nå, ikke faen om jeg skal inn i det huset igjen, det sakl selges. Nå må jeg bare kjøre til et hotell må bare vente litt til den verste skrekken har forsvunnet fra meg for jeg er ikke skikket til æ kjøre bil nå. Jeg kjørte bare litt vekk fra huset og står nå lenger nede i boligfeltet, jeg skal aldri inn dit igjen. Det var ikke et levende menneske men var fra en annen planet eller en annen tid, det var helt grusomt

Anonymkode: 36de6...629

Søvnparalyse? Hadde du lagt deg til å sove når du opplevde dette?

Anonymkode: ac5bc...19b

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kom han inn i soverommet hos meg og sto lenge å så på meg samtidig som det ble iskalt og strømmen i hele husrt gikk, trodde jeg skulle dø av skrekk. Jeg besvimte nrsten av skrekk og lå i 5 10 minutter skrekkslagen i sengen før keg løpte ut i bilen hvor jeg er nå,

Jeg er ganske sikker på at dette er søvnparalyse. Kan du snakke med legen om det og få råd og hjelp?

Anonymkode: ac5bc...19b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Søvnparalyse? Hadde du lagt deg til å sove når du opplevde dette?

Anonymkode: ac5bc...19b

Min første tanke også. Har opplevd det selv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnparalyse er ekstremt skremmende men helt ufarlig. 

Anonymkode: 02025...317

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Søvnparalyse er ekstremt skremmende men helt ufarlig. 

Anonymkode: 02025...317

Ja, kanskje det var det ts opplevde. 
Men fy faen ja! det er skummelt! jeg var alene i et bokollektiv for noen år siden sovna på sofaen og hadde det. Jeg måtte gå ut av leiligheten for den føltes så kald og skummel når jeg våknet og endelig klarte å røre på meg igjen

Anonymkode: 780a9...2db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fader hatt søvnparalyse en gang når jeg var 18 år. Ble så skremt at jeg gikk og la meg før alle andre i familien i ukesvis etterpå. Føltes liksom tryggere å sovne mens de fortsatt var våkne. Høres ut som det TS. 

Anonymkode: 2e910...bab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjeder seg, og er veeeeldig klar for skolestart?

Anonymkode: 48bc0...8b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søvnparalyse? Hadde du lagt deg til å sove når du opplevde dette?

Anonymkode: ac5bc...19b

Var min tanke også. Jeg har hatt søvnparalyse flere ganger, og det er så skremmende når det skjer, at jeg ikke har ord! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kjeder seg, og er veeeeldig klar for skolestart?

Anonymkode: 48bc0...8b6

Du har ikke hørt om søvnparalyse eller evt opplevd det selv?

Anonymkode: ac5bc...19b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt søvnparalyse flere ganger, er helt grusomt. Som oftest våkner jeg av at en fremmed mann kommer inn på soverommet mitt, mens jeg ligger på siden, med ryggen mot døra. Han kommer og setter seg i senga, men jeg får ikke snudd meg og sett på ham eller gjort noe som helst, for jeg er helt lam. Men jeg vet jeg skal dø. Skrekken er helt for jævlig.. 

Anonymkode: 98147...806

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke hørt om søvnparalyse eller evt opplevd det selv?

Anonymkode: ac5bc...19b

Har ikke hatt det selv, men kjenner noen som har opplevd det. Grusomt skremmende. Den korte stilen ts presenterer her, derimot, er dårlig både grammatisk og innholdsmessig.

Anonymkode: 48bc0...8b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt søvnparalyse, en mann kom inn i rommet og stod bøyd over senga mi. Prøvde å rope og bevege meg, kom ikke ut en lyd.

Anonymkode: 8f056...ab7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...