Gå til innhold

Hjelp meg jeg er livredd. Det kom inn en mann i soveromsdøren, ble idkaldt i rommet og strømmen gikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt det selv, men kjenner noen som har opplevd det. Grusomt skremmende. Den korte stilen ts presenterer her, derimot, er dårlig både grammatisk og innholdsmessig.

Anonymkode: 48bc0...8b6

Ikke døm mennesker etter hvordan de skriver. Jeg tenker at når man er skrekkslagen, så er det ikke så greit å skrive korrekt.

Anonymkode: ac5bc...19b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også hatt søvnparalyse, en mann kom inn i rommet og stod bøyd over senga mi. Prøvde å rope og bevege meg, kom ikke ut en lyd.

Anonymkode: 8f056...ab7

haha, men hvorfor ser vi bare skumle ting? 
Første gangen jeg hadde det sov jeg på sofaen pi kollektivet var alene hjemme. Så ser jeg stuen slik den er, men jeg klarer ikke bevege meg. Så ser jeg en svart katt som driver og går rundt, jeg skal prøve å klappe den men jeg får ikke beveget hånden. Plutselig kommer han ene jeg bor sammen med ned trappa, stopper og setter seg på huk og bare stirrer creepy på meg! 

En annen gang sovnet jeg i senga mi på dagtid. Da kom han jeg delte kollektiv med inn på rommet og la en mobil intil øret mitt. Var også en flue som på dø og liv skulle inn i øret mitt og jeg prøvde å få opp hånda for å få den vekk men det nyttet ikke. men jeg klarte det til slutt og våknet  av at jeg lå og gravde i øret mitt. var ingen flue der da. 

Sånn ellers opplever jeg mennesker som står over meg, de bare står der og ser. jeg får ikke ut en jævla lyd

Anonymkode: 780a9...2db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke døm mennesker etter hvordan de skriver. Jeg tenker at når man er skrekkslagen, så er det ikke så greit å skrive korrekt.

Anonymkode: ac5bc...19b

Jeg tenker at når man for få minutter siden opplevde noe slikt, så sitter man ikke i bilen midt på natta og skriver om det på kvinneguiden (før man «kjører til et hotell»..). ;)

 

Anonymkode: 48bc0...8b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at når man for få minutter siden opplevde noe slikt, så sitter man ikke i bilen midt på natta og skriver om det på kvinneguiden (før man «kjører til et hotell»..). ;)

 

Anonymkode: 48bc0...8b6

Så  det tenker du. Ikke alle har noen å ringe å snakke med midt på natten. Jeg har selv skrevet på  KG når jeg har trengt noen å ta opp ting med når jeg ikke kunne ringe noen jeg kjenner (fordi det var natt og de sov).

Anonymkode: ac5bc...19b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, ts, er strømmen fortsatt borte hos deg? :)

Anonymkode: 48bc0...8b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hjelp jeg er livrede. Det kom nå inn en mannslignende peron inn soveromsdlren, hørte han komme inn utgangsdøren og opp trappen. Så kom han inn i soverommet hos meg og sto lenge å så på meg samtidig som det ble iskalt og strømmen i hele husrt gikk, trodde jeg skulle dø av skrekk. Jeg besvimte nrsten av skrekk og lå i 5 10 minutter skrekkslagen i sengen før keg løpte ut i bilen hvor jeg er nå, ikke faen om jeg skal inn i det huset igjen, det sakl selges. Nå må jeg bare kjøre til et hotell må bare vente litt til den verste skrekken har forsvunnet fra meg for jeg er ikke skikket til æ kjøre bil nå. Jeg kjørte bare litt vekk fra huset og står nå lenger nede i boligfeltet, jeg skal aldri inn dit igjen. Det var ikke et levende menneske men var fra en annen planet eller en annen tid, det var helt grusomt

Anonymkode: 36de6...629

Du lå under dyna i 2. etasje, hvordan kan du vite at strømmen i hele huset gikk og det ble iskaldt? Og eier du et hus alene med to etasjer?

Anonymkode: b5560...b08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring legevakten om du mistenker at du er psykotisk!!

Anonymkode: cd27d...994

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du lå under dyna i 2. etasje, hvordan kan du vite at strømmen i hele huset gikk og det ble iskaldt? Og eier du et hus alene med to etasjer?

Anonymkode: b5560...b08

Seff, h*n løpte jo gjennom huset, og kjente nok på kulden og mørket på veien ut. Har nok arvet huset fra moren sin. Et motell, vil jeg tro.

Anonymkode: 48bc0...8b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du opplevd noe lignende tidligere ts?

Har du hatt angst, stress, uro i det siste? Mange erfarer å få søvnparalyse i perioder der de har mye stress, angst, uro o.l.

Anonymkode: ac5bc...19b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring legevakten om du mistenker at du er psykotisk!!

Anonymkode: cd27d...994

Søvnparalyse beryr ikke at man er psykotisk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Seff, h*n løpte jo gjennom huset, og kjente nok på kulden og mørket på veien ut. Har nok arvet huset fra moren sin. Et motell, vil jeg tro.

Anonymkode: 48bc0...8b6

Men ts skriver jo at strømmen i hele huset gikk og det ble iskaldt samtidig som denne personen stod og så på hen, det kan hen jo ikke vite under dyna? Det ville vært mer naturlig å skrive at det var stupmørkt og iskaldt mens hen løpte ned trappen :Nikke: 

Anonymkode: b5560...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt søvnparalyse flere ganger, er helt grusomt. Som oftest våkner jeg av at en fremmed mann kommer inn på soverommet mitt, mens jeg ligger på siden, med ryggen mot døra. Han kommer og setter seg i senga, men jeg får ikke snudd meg og sett på ham eller gjort noe som helst, for jeg er helt lam. Men jeg vet jeg skal dø. Skrekken er helt for jævlig.. 

Anonymkode: 98147...806

Kanskje han bare vil passe på deg? Han sitter jo bare der.

 

Jeg har selv hatt søvnparalyse mange år siden, ja det er skremmende men ikke så mye at jeg løp ut av huset og måtte flykte for natta... TS, håper det går bra med deg! Det er ikke noe å være redd for...

Anonymkode: 40ba9...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lå under dyna i 2. etasje, hvordan kan du vite at strømmen i hele huset gikk og det ble iskaldt? Og eier du et hus alene med to etasjer?

Anonymkode: b5560...b08

Det er vel ikke så rart vel, jeg eier også en enebolig med to etasjer, uten at jeg er stinn av gryn :ler: at strømmen har gått i hele huset, kan vel være noe ts antar. Hvis hun har blandet drøm, fantasi og virkelighet, og huser var mørkt, for eksempel. :)

 

Endret av Namine
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Helt riktig av deg å kontakte KG før andre etater!

Hvem skulle hun kontaktet? Åndenes makt? 😁

Anonymkode: 40ba9...b8f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

" fenomenet søvnparalyse:

" Fenomenet du beskriver kan være forenlig med noe som kalles gjentatt søvnparalyse. Dette er en tilstand som kan oppstå i det en våkner opp fra REM-søvn (drømmesøvnen) eller i det en sovner inn, og er karakterisert ved at en ikke klarer å bevege kroppen eller kroppsdeler i noen sekunder opptil noen minutter. Grunnen til at dette skjer er utkopling av kroppsmuskulaturen, som normalt finner sted under REM-søvn, også inntreffer i våken tilstand. De første gangene dette skjer er det svært ubehagelig for personen. Den midlertidige utkoplingen av kroppsmuskulaturen opphører spontant etter en kort tid, eller ved at noen tar på eller snakker til en. Det er normalt å oppleve angst knyttet til disse opplevelsene, i alle fall de første gangene de opptrer." Les mer her (legesvar) https://www.lommelegen.no/søvn/legesvar/sovnparalyse/69036228

Anonymkode: ac5bc...19b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Helt riktig av deg å kontakte KG før andre etater!

Hvem mener du at ts burde kontaktet?

Anonymkode: ac5bc...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem skulle hun kontaktet? Åndenes makt? 😁

Anonymkode: 40ba9...b8f

Ghostbusters selvsagt

Anonymkode: 6f732...a87

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...