Gå til innhold

Ser du på deg selv som en attraktiv person eller en mindre attraktiv person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Autocorrector av Google. Beklager ha ha jeg  er enig men vis du ønsker en forholdet noen  dag, vil du ha Samme mening? Jeg mener "irrelevant"

Hadde jeg ønsket å finne meg noen, hadde det sikkert betydd mer ja. Men når jeg trives alene, er det jo ikke så viktig :) 

Anonymkode: 9b5b8...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Familytree
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg ønsket å finne meg noen, hadde det sikkert betydd mer ja. Men når jeg trives alene, er det jo ikke så viktig :) 

Anonymkode: 9b5b8...1bd

Takk for svar, du er god og jeg ønsker deg lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt sett opplever jeg at jeg er attraktiv/tiltrekkende. Utseende er middels, men de fleste liker utstrålingen og personligheten min. 

Jeg ser på mitt eget utseende med ganske kritiske øyne, og liker ikke det jeg ser selv, men opplever at andre liker det så..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er ikke så viktig å bli betraktet av andre, når jeg ikke ønsker meg et forhold. Ganske befriende egentlig. som nevnt over, har det veldig greit alene, og kan disponere fritida stort sett slik jeg vil, uten å trenge å ta hensyn til en partner.

skjønte ikke spørsmålet ditt helt. Hva mente du egentlig?

Anonymkode: 9b5b8...1bd

Hva er hobbyene dine? 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et syndromtryne uten et syndrom, og hele personligheten min er en diagnose. Så jeg er ikke så attraktiv.

Anonymkode: 41b42...4ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke attraktiv. Stygt ansikt, gjennomsnittlig kropp og er lav og det gjør alt bare verre. Som person er jeg bare kjedelig og uinteressant, det finnes ingenting ved meg som skiller meg ut og som gjør at folk blir nysgjerrige og vil bli kjent med meg. Er på toppen av det hele sjenert, dårlig på small talk og aner ikke hvordan man flørter. Forever alone!

Anonymkode: 925ce...45c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et syndromtryne uten et syndrom, og hele personligheten min er en diagnose. Så jeg er ikke så attraktiv.

Anonymkode: 41b42...4ab

Beklager for spør Men hva er syndomtryne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så uattraktiv at jeg knapt nok kan kalles et menneske.

Anonymkode: 597ce...32c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktiv både utseendemessig og personlighetsmessig (attraktiv regner jeg som over gjennomsnittet 5/10. Vil si jeg kankskje er en 8'er utseendemessig)

Anonymkode: b0713...260

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktiv 😁

Men heldigvis stortsett berre av mennesker jeg selv finner attraktive 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Beklager for spør Men hva er syndomtryne?

Vill gjetting, men tipper et ansikt som bærer preg av å ha eit syndrom? Downssyndrom, apertssyndrom osv. Men i hennes tilfelle bare ser det slik ut? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Fremmede og kjekke menn har sagt til kjæresten min at han er en heldig mann. Men jeg føler meg veldig stygg selv.

Har en psykisk diagnose som gjør at jeg ikke ser noe annet rompehullet til Hufsa når jeg ser i speilet.

Så jeg vet ikke? Hører jo hele tiden at mannfolk sier til de fleste kvinner det de sier til meg og at de bare sier ting for å få seg et ligg, så tar det med et klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Olaug Olsen skrev:

Jeg er attraktiv av utseende. Med en gang jeg åpner munnen, skjønner folk at jeg er en nerd. Mange mannfolk som har ønsket seg en pen dokke har trakket i salaten. Ha Ha!

Jeg ønsker meg en nerd til jul. Er det mulig med en visningsdato? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mindre attraktiv på begge deler. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg skremmer fanden på flatmark, men utseendemessig er jeg helt gjennomsnittlig og personlighetsmessig "litt rar" så jeg ville lyve stort om jeg påsto jeg var attraktiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel alle er attraktiv på sin egen spesielle måte. Jeg mener jeg er pen tror jeg. Har ikke slltid blitt behandlet riktig. Men er pen. Vel alle er egne sjefer i livet og attraktiv på dn egen spesielle måte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er midt på treet. Noen synes jeg er veldig attraktiv, andre liker meg ikke. Helt greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt gjennomsnittlig og anonym. For å si det sånn, så har jeg jobba samme sted i ti år, men fortsatt er det mange som kommer og håndhilser «du må være ny» eller «har jeg sett deg før?» 

Ikke så mange som legger merke til meg. Så de som gjør det, legger jeg merke til ♥️

Anonymkode: d6c73...915

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er relativt attraktiv. 

Ganske greit ansikt. Veldig bra kropp! Det beste med meg er likevel personligheten og utstrålingen min. De fleste pleier å like meg, og mange husker meg, selv om jeg kanskje bare har møtt de én gang. Tror jeg skiller meg ut fra mengden på et vis 🤔

Er gift, men får fortsatt mye interesse og oppmerksomhet fra menn. 

Kvinne, 31.

Anonymkode: f5eca...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det selv. Men vet andre gjør det. Både menn og kvinner glor. Får høre jeg er pen hele tiden. Skulle bare så ønske jeg syntes det selv. 

Anonymkode: 11422...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...