Gå til innhold

Ser du på deg selv som en attraktiv person eller en mindre attraktiv person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

Jeg er ikke særskilt attraktiv, men av og til kan jeg skru på en pågående sjarme som har vist seg effektiv.

Uten å gjøre det går jeg i ett med tapeten, og det er jeg veldig komfortabel med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg ønsker meg en nerd til jul. Er det mulig med en visningsdato? 

Hvis du er svært vakker, og i tillegg har sterilisert deg, skal jeg vurdere det. Da kjører vi gjerne en visning. Tar kun imot forhåndssteriliserte eller som har intensjon om snarlig sterilisering, mannlige nerder :). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok utseende, hovedproblemet er undervekt. Mye å fare med, men ikke en sprudlende personlighet, festens midtpunkt osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god selvtillit, god selvfølelse og er trygg i meg selv. Ikke alltid, men i det generelle. 

Jeg aner ikke hva andre synes om meg annet enn at jeg har registrert at de som liker meg er raus med komplimenter.  Det synes jeg er hyggelig. 

De som ikke liker meg, gir meg selvsagt ikke komplimenter. Det gjør ingenting. Vi liker ulike ting både når det kommer til utseende og personlighet. 

Men attraktiv? Nei ... jeg føler meg ikke som det akkurat. Jeg er nå bare meg. For meg blir det håpløst å skulle vurdere min verdi eller hvor attraktiv jeg er, basert på hva noen sier. 

For noen er jeg attraktiv, for andre er jeg ikke. 
Hva jeg selv synes blir jo bare irrelevant hvis jeg er trygg og har de bra. 

Endret av Nooni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 0.24, Moonwalker skrev:

Hyggelig :)

:biggrin:
Klem fra L :closedeyes:

Anonymkode: 25372...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.7.2019 den 0.24, Moonwalker skrev:

Hyggelig :)

😊

Anonymkode: 2ea2b...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 14.29, a l'orange skrev:

Ja jeg er superattraktiv, altså!

Super pen med digre pupper og en helt fantastisk rompe, laaange laaange laaange ben!

Alle menn blir instant kåt bare de ser meg!

Wohooo, så fantastisk jeg er!!

Dessverre er det ingen som vil være kjæresten min eller gifte seg med meg eller få barn med meg. Skjønner ikke det altså, jeg som er sååå peeen!

Men de sier jeg ikke er noe snill, at jeg ikke er så grei, at personligheten min står i veien liksom, for at de ser for seg en fremtid med meg. Sukk.

Men jeg fortviler ikke!

For jeg kan jo bare dra til Danmark og få et barn.

Jeg har kanskje ikke de beste morsegenskapene eller den beste selvinnsikten, men jeg har da i det minste en livmor!

Et barn vil jo ikke forlate meg! Et barn blir nødt til å elske meg.

Ho ho ha ha hi hi!

Det skal jeg gjøre ja!

Få et barn eller to, som må gjøre som mamma sier!

Som må elske mammaen sin!

Som aldri kan svikte meg!

Eller...kanskje jeg skal lure en mann!

Eller flere!

Da må de betale og betale og betale!

Og kanskje jeg kan drive de fra vettet med psykisk spill, helt til de gjør alt jeg befaler!

Ja, det hørtes lurt ut!

Så kom ikke her og si at personligheten betyr noe som helst! Den betyr ingenting! Vi som er attraktive kan få det som vi vil - uansett! Ha ha hi hi ho ho!

👹

 

(De mest oppvakte av dere, skjønte nok at dette var bare tull. Men det er nå erketypisk KG at man tror at utseende, kropp eller grad av attraktivitet, har noe som helst med et godt samliv å gjøre.)

De fleste svarer på attraktivitet som en sum av utseende, personlighet og andre egenskaper. Hvis du faktisk leser hva folk svarer i tråden.

Nå handler samliv også om å finne en god match. Rett og slett ikke bare om man har "god" personlighet (og andre ting), men hvordan man kommer overens med en konkret person. Men det blir jo en annen slags tråd.

Anonymkode: 451d4...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei attraktiv dame med mye å by på, med spennende interesser og yrke. Jeg kunne ofte brydd meg mer om utseende enn jeg gjør. Jeg har naturlig hår, bryn, vipper og alt, bruker sjeldent sminke og går i vanlige klær. De gangene jeg sminker meg og ordner meg litt så blir jeg sjekket opp hver gang jeg er ute. Opplever at kjente og ukjente snur seg etter meg. Opplever at kjente og ukjente kommer med masse fine og slibrige kommentarer på utseende mitt. 

Selv har jeg begynt å reagere med å flytte fokuset deres til andre ting. Jeg er mer enn bare mitt utseende og prøver heller å vinkle samtaler over til yrker og hobbyer. Høres sikkert ut som om jeg er arrogant og det hele, men jeg er mer enn ei pen jente. Kunne ønske de så alt jeg kunne og hvor smart jeg er i stedet. Det er jo en grunn til at jeg ikke gjør annet enn å sette håret i hestehale hver dag. Har også større klær på jobb for å slippe unna enkelte kommentarer. 

Anonymkode: ceef6...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er attraktiv,men har lagt på meg 5-6 kilo de siste par årene og det har gjort at jeg ikke har datet på 2 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 10.27, AnonymBruker skrev:

Nå handler samliv også om å finne en god match. Rett og slett ikke bare om man har "god" personlighet (og andre ting), men hvordan man kommer overens med en konkret person.

Anonymkode: 451d4...a7c

Tusen takk for tipset, AB! :nordvesta:

Dette skal jeg løpe hjem og skrive ned i Den Store Slemme Sleipe Boken hvor jeg har alle mine oppskrifter for hvordan jeg kan oppføre meg mest mulig ufyselig uten å påta meg skyld eller skam!

Når noen gir meg kritikk for noe, for eksempel at jeg ikke har noen god personlighet, så kan jeg se de rett inn i øynene og si;

«Det er ikke meg det er noe galt med! Jeg er lytefri! De fleste andre liker meg! Det er bare vi to som ikke er en god match!»

(«ergo; det er jo egentlig deg det er noe galt med!»)

Og sånn kan jeg holde på hele livet! Jo flere som gir meg kritikk, jo flere som forsøker å si fra at jeg er slem, jo flere kan jeg avvise under påstanden om at vi bare ikke er kompatible, og jo mer spesiell og verdifull kan jeg føle meg, siden jeg ikke er en god match med hvem som helst! 

Heretter slipper jeg å bekymre meg så mye som et sekund for om det er noe i det folk sier til meg, om at jeg er så ufyselig og slem og ikke er en god partner, og i stedet føle meg spesiell og fantastisk!

Tusen takk for ditt råd om hvordan jeg kan pleie min forfengelighet, uten å ta hensyn til andre!

:sarkasme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg generelt er at kvinner stort sett ser på seg selv som attraktive 🤔 Det er jo selvfølgelig bra det da. 

Anonymkode: a0bf2...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, a l'orange skrev:

Tusen takk for tipset, AB! :nordvesta:

Dette skal jeg løpe hjem og skrive ned i Den Store Slemme Sleipe Boken hvor jeg har alle mine oppskrifter for hvordan jeg kan oppføre meg mest mulig ufyselig uten å påta meg skyld eller skam!

Når noen gir meg kritikk for noe, for eksempel at jeg ikke har noen god personlighet, så kan jeg se de rett inn i øynene og si;

«Det er ikke meg det er noe galt med! Jeg er lytefri! De fleste andre liker meg! Det er bare vi to som ikke er en god match!»

(«ergo; det er jo egentlig deg det er noe galt med!»)

Og sånn kan jeg holde på hele livet! Jo flere som gir meg kritikk, jo flere som forsøker å si fra at jeg er slem, jo flere kan jeg avvise under påstanden om at vi bare ikke er kompatible, og jo mer spesiell og verdifull kan jeg føle meg, siden jeg ikke er en god match med hvem som helst! 

Heretter slipper jeg å bekymre meg så mye som et sekund for om det er noe i det folk sier til meg, om at jeg er så ufyselig og slem og ikke er en god partner, og i stedet føle meg spesiell og fantastisk!

Tusen takk for ditt råd om hvordan jeg kan pleie min forfengelighet, uten å ta hensyn til andre!

:sarkasme:

Det var ikke svar på det jeg skrev. 

Noen personligheter passer bedre sammen med andre. Ekstroverte forstår ikke alltid introverte og omvendt. Eventyrlystne skjønner seg ikke på heimstøinger. Varme og rasjonelle mennesker kan misforstå hverandre osv.Uten at noen av delene i og for seg er feil, eller feil nok til at det forhindrer et forhold med noen. 

Hvis man får høre av mange at man er en jævlig partner, kan det såklart være noe i det, med mindre man velger seg folk som synes det er grusomt at man ikke vil være husslave ol. Men ofte handler konflikter om dårlig match. Tom psykologer sier at store forskjeller i personlighet kan være til større hinder for et forhold enn f.eks psykiske problemer. 

Det er vel noe litt galt og litt riktig med de fleste av oss, og man kan alltid bli en bedre utgave av seg selv, likevel passer ikke alle med alle. 

Anonymkode: 451d4...a7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre attraktiv. Har ikke et pent smil. Tynt og tørt hår, noe som er kjipt når man er jente. Er slank, men kroppen ser helt middels ut. For å være ærlig driter jeg i det. Det er helt greit å være litt småstygg. Har andre interesser.

Anonymkode: 0e2e6...5a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kroppen min er jeg ganske fornøyd med, kunne godt vært 3 kg tyngre da. Men ansiktet er det litt verre med. Jeg er nok ikke så verst der heller, men jeg vil ikke akkurat kalle meg selv veldig attraktiv. 

Anonymkode: 57eb7...30d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ansiktspen, tror jeg har ok personlighet, i alle fall liker folk godt å prate og le sammen med meg. Men har for mange kilo. Fin rumpe, bein og pupper, da, tror jeg. Men for mye mage og overarmer. Jaja. Det går vel bra :)

Anonymkode: f19ed...e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Jeg er så uattraktiv at jeg knapt nok kan kalles et menneske.

Anonymkode: 597ce...32c

😞 sånt er bare fælt å lese. Ingen bør føle seg sånn. Trist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke attraktiv, men er for sliten til å bry meg. 

Anonymkode: 9bd38...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...