Gå til innhold

Ser du på deg selv som en attraktiv person eller en mindre attraktiv person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lite attraktiv som det går an å være. Utseende - klar 1 på skala fra 1 til 10. Personlighet - 4 på skala fra 1 til 10. 

Anonymkode: 9aacf...643

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel medium pluss av utseende. Snill og grei, kunne gått ned noen kilo. 6/10 kanskje 

Anonymkode: 140eb...fbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Irrelevant. Jeg ser at menn kikker etter meg, men jeg vil være alene :) 

Anonymkode: 9b5b8...1bd

Man trenger ikke å være særlig mye mer enn 2-3/10 for at menn kikker. Eller bare noe tilfeldig som en fin arm eller noe. 

Anonymkode: c778a...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktiv! Nok mer utseendet enn personlighet. Får alltid masse oppmerksomhet de menn når jeg sitter stille og holder kjeft. Jeg er ganske reservert med en mørk humor og har flere ganger fått hørt at «folk som møter meg tror jeg er reservert, men folk som kjenner meg skulle ønske jeg var det»😼

Anonymkode: 9e24c...dfc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansikt: 5

Kropp: 6

Personlighet: 7

Resultat: Sammen med en kjekk mann (typ 8'er), med bra personlighet (8)

Anonymkode: 909c1...bd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mindre attraktiv. Utseendet er mindre bra. Personligheten har sine positive sider, men jeg er psykisk syk så det trekker ned.

Ikke mange som er interessert eller viser interesse.

Anonymkode: 84207...072

Keep trying. There is someone for everybody, even for  Michael Cera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Attraktiv. Men det skal sies at med en gang jeg opner opp kjeften så blir menn skremt. For da snu spillet helt. Er da rådyret går etter jegeren enn omvendt😂

Anonymkode: 50c9a...a82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en del komplimenter fortsatt (33 år) men føler meg stygg og uattraktiv pga sykdom og stress- 

pluss ser forfall overalt. Skulle gjerne rettet tennene mine. Må trene mer. Tenke mer på klær. 

Huff. Slitsomt. 

Anonymkode: d434d...59d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Kansjje del er irrelevant Fordi du ser su vil være alene. Tenkte du på noen endring i perspektiv?

Ja, det er ikke så viktig å bli betraktet av andre, når jeg ikke ønsker meg et forhold. Ganske befriende egentlig. som nevnt over, har det veldig greit alene, og kan disponere fritida stort sett slik jeg vil, uten å trenge å ta hensyn til en partner.

skjønte ikke spørsmålet ditt helt. Hva mente du egentlig?

Anonymkode: 9b5b8...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at jeg er (fremdeles) er attraktiv. Selv om jeg har passert 50. 

Skylder på gode gener 

Anonymkode: b1226...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Keep trying. There is someone for everybody, even for  Michael Cera

Jeg har hatt kjærester tidligere, men de setter ikke pris på meg som person og vil nok helst ha noen andre.

Dessuten er det bare tull å skrive at det er noen for alle. Mange kan få seg kjæreste, men det betyr ikke at det er et godt forhold. Å være noens andre valg er ikke så kult.

Anonymkode: 84207...072

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

innstillingen og dyrke hobby...

Anonymkode: 0ffba...ec5

Er takknemlig for at jeg lever i et land jeg får lov til dette. Hadde vært grusomt å måtte gifte seg å få barn, når jeg ikke har lyst til det.

Anonymkode: 9b5b8...1bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktiv for menn i passende alder. På de fleste måter vil jeg tro. Ikke attraktiv for partner som ikke selv har barn, og som ønsker det. Hadde uansett vært helt uaktuelle for meg. 

Synes det er trist at mange skriver uattraktiv. Å selv føle at man er et bra menneske som har noe å bidra med er jo ofte det viktigste når man søker partner. Tror man ikke det selv vil det påvirke veldig hvordan man fremstår. 

Anonymkode: 432ee...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er ikke så viktig å bli betraktet av andre, når jeg ikke ønsker meg et forhold. Ganske befriende egentlig. som nevnt over, har det veldig greit alene, og kan disponere fritida stort sett slik jeg vil, uten å trenge å ta hensyn til en partner.

skjønte ikke spørsmålet ditt helt. Hva mente du egentlig?

Anonymkode: 9b5b8...1bd

Autocorrector av Google. Beklager ha ha jeg  er enig men vis du ønsker en forholdet noen  dag, vil du ha Samme mening? Jeg mener "irrelevant"

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser du på deg selv som en attraktiv person eller en mindre attraktiv person når det kommer til utseende og personlighet? 

Anonymkode: 2ea2b...f19

Både når det gjelder utseende, personlighet, evner og ferdigheter, er de fleste offer for det som på fagspråket kalles overkonfidens. De vurderer seg som bedre enn de virkelig (objektivt sett) er. 

Meg selv; attraktiv, bra personlighet og veldig flink.

Anonymkode: ff84d...9a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Ser på meg selv som gjennomsnittlig sett utenfra. Kan gå både opp og ned etter innsatsen jeg legger i det.

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Familytree
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt kjærester tidligere, men de setter ikke pris på meg som person og vil nok helst ha noen andre.

Dessuten er det bare tull å skrive at det er noen for alle. Mange kan få seg kjæreste, men det betyr ikke at det er et godt forhold. Å være noens andre valg er ikke så kult.

Anonymkode: 84207...072

Det er ikke nonsens statistisk sett. Men det er sant at det er bedre å være alene enn dårlig ledsaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive at man er mindre attraktiv henger stort sett sammen med de erfaringene man har fått så når man har erfart at man ikke er attraktiv. Noe som igjen påvirker hvordan man føler seg.

Man kan være heldig å finne noen, men det må være lov å skrive at man ikke er attraktiv? Jeg er jo ikke attraktiv for særlig mange akkurat og da konkluderer jeg med at jeg ikke er attraktiv.

Anonymkode: 84207...072

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over middels attraktiv, attraktiv personlighet når folk blir kjent med meg, men det tar dessverre lang tid, og er nok derfor uattraktiv for mange. 

Anonymkode: 1fc6c...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både når det gjelder utseende, personlighet, evner og ferdigheter, er de fleste offer for det som på fagspråket kalles overkonfidens. De vurderer seg som bedre enn de virkelig (objektivt sett) er. 

Meg selv; attraktiv, bra personlighet og veldig flink.

Anonymkode: ff84d...9a3

... og en vanlig evolusjonsbiologisk forklaring er at folk føler og klarer seg bedre med et litt rosenrødt syn på seg selv. Hvis selvoppfatningen blir for urealistisk positiv, kan det imidlertid være duket for trøbbel.

Anonymkode: ff84d...9a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...