Gå til innhold

Fordommer ang. thailandske kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, herzeleid skrev:

Det er igrunn bare å se på noen av trådene her inne. Selv tråder som skal "ta" menn som henter seg kone i Thailand ender opp med voldsomt mye drittslenging mot thaidamene, og i akkurat disse sakene har jeg inntrykk av at det er kvinnene som er verst. Hvor dette voldsomme sinnet mot kvinner fra Thailand kommer fra vet jeg ikke. 

Hmmm... nei si det. De har vel et annet lynne enn oss. Men mener at ikke alle menn er noen griser fordi de ønsker seg ei hjemmeværende kone fra Thailand. Noen liker rett og slett at ting er som på 50-tallet. Og det må være greit. :) Og noen må ta til takke med hva som helst. Face the fact! 

 

Endret av te_groupies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/20/2019 at 8:46 PM, AnonymBruker said:

Kjempe søtt par :)

 

 

Anonymkode: a5141...903

Han er heldig, for en søt kvinne han har funnet seg :rodmer: 

Anonymkode: ae78e...7f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er heldig, for en søt kvinne han har funnet seg :rodmer: 

Anonymkode: ae78e...7f3

Ja. Hun mater han og alt. Så snilt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, te_groupies said:

Ja. Hun mater han og alt. Så snilt

Misunnelse lenge leve bitterfitte.

Anonymkode: ae78e...7f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Misunnelse lenge leve bitterfitte.

Anonymkode: ae78e...7f3

De er jo rundt på samme alder, så det er vel ikke helt det samme som folk tenker når de mener de som henter koner.. De passer sammen utseende messig også.

 

Anonymkode: 90186...a07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Misunnelse lenge leve bitterfitte.

Anonymkode: ae78e...7f3

Jeg tror ingen misunner å måtte mate mannen sin...

Men dette er jo et helt normalt par. Det er jo ikke det noen har noe imot men 60 åringer som er med 20 åringer.

Anonymkode: f28ad...97c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, te_groupies skrev:

Hmmm... nei si det. De har vel et annet lynne enn oss. Men mener at ikke alle menn er noen griser fordi de ønsker seg ei hjemmeværende kone fra Thailand. Noen liker rett og slett at ting er som på 50-tallet. Og det må være greit. :) Og noen må ta til takke med hva som helst. Face the fact! 

 

Norske kvinner får jo ikke lov å være hjemmeværende. Her står barnehager i kø til å passe barna. Et hus i Thailand koster 250 000 kr. Her koster et hus fra 2 million. Her må begge kjønn jobbe fullt for å klare regningene sine. Så den dagen norsk mann klarer å forsørge sin norske kone og 3 barn så kan vi få det slik i Thailand her og. Tviler på norske menn egentlig vil ha det slik. 

Anonymkode: a4963...2a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det en trussel for norske kvinner at menn "ingen vil ha" får seg Thaidame? Den der skjønner jeg ikke. Vi vil jo ikke ta i dem med ildtang engang..

Anonymkode: f28ad...97c

Fordi det øker konkurransen om de mennene som er igjen. Samtidig synes det at en del kvinner liker å kunne rakke ned på disse mennene. At de blir valgt bort. 

Det legger press på norske kvinner, når menn kan reise til utlandet for å få seg dame. Ikke rent få norske damer har også blitt byttet ut med damer fra land som Thailand. Der kan nærmest enhver nordmann finne seg ei dame som både er yngre, mer seksuell og mer feminin enn mange norske kvinner. 

Det utfordrer helt klart en del av feminismen. De fleste menn ønsker seg en kvinne med feminine trekk. Lager mat, holder huset rent og pent og er villige i senga.  

Det betyr ikke at alle ønsker en nikkedukke som gjør alt, men at mange norske kvinner idag stiller dårligere på flere områder enn sine asiatiske søstre, er det ingen tvil om. Mitt inntrykk er at de kvinnene som misliker thaidamer mest er de som står fare for å bli byttet ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Example skrev:

Fordi det øker konkurransen om de mennene som er igjen. Samtidig synes det at en del kvinner liker å kunne rakke ned på disse mennene. At de blir valgt bort. 

Det legger press på norske kvinner, når menn kan reise til utlandet for å få seg dame. Ikke rent få norske damer har også blitt byttet ut med damer fra land som Thailand. Der kan nærmest enhver nordmann finne seg ei dame som både er yngre, mer seksuell og mer feminin enn mange norske kvinner. 

Det utfordrer helt klart en del av feminismen. De fleste menn ønsker seg en kvinne med feminine trekk. Lager mat, holder huset rent og pent og er villige i senga.  

Det betyr ikke at alle ønsker en nikkedukke som gjør alt, men at mange norske kvinner idag stiller dårligere på flere områder enn sine asiatiske søstre, er det ingen tvil om. Mitt inntrykk er at de kvinnene som misliker thaidamer mest er de som står fare for å bli byttet ut. 

Høres ut som dere har et stort ego rett og slett. Når ikke norske kvinner er godt nok lenger. Fordi de ikke er ''feminine'' nok? Altså. hæ? De fleste norske kvinner gjør det meste av husarbeid, det har statistikken vist.

Men ikke kom her og gråt når Norge er mer thailandsk enn norsk fordi dere alle skal ha ''underdanige'' kvinner fra Thailand. Vi er trossalt bare 5 millioner her.

Men go ahead. Høres ikke ut som dere bryr dere mye om Norge uansett. Morsomt nok så er det ofte disse som drar til Thailand som gråter om ''Muh western civilization is ruined because feminism''. og er fan av Peterson osv.

Ja, det hjelper sikkert å hente kone fra et helt annet kontinent istedet.

Anonymkode: 90186...a07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/21/2019 at 2:46 AM, AnonymBruker said:

Kjempe søtt par :)

 

 

Anonymkode: a5141...903

Jeg vet om bokstavelig talt dusinvis av slike par. Det er ekstremt mange norske menn i tjueårene med filippinske kjærester. Virkeligheten er veldig anderledes enn hva folk på dette forumet har i sitt hodet.

Anonymkode: 71ff6...e23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Example skrev:

Fordi det øker konkurransen om de mennene som er igjen. Samtidig synes det at en del kvinner liker å kunne rakke ned på disse mennene. At de blir valgt bort. 

Det legger press på norske kvinner, når menn kan reise til utlandet for å få seg dame. Ikke rent få norske damer har også blitt byttet ut med damer fra land som Thailand. Der kan nærmest enhver nordmann finne seg ei dame som både er yngre, mer seksuell og mer feminin enn mange norske kvinner. 

Det utfordrer helt klart en del av feminismen. De fleste menn ønsker seg en kvinne med feminine trekk. Lager mat, holder huset rent og pent og er villige i senga.  

Det betyr ikke at alle ønsker en nikkedukke som gjør alt, men at mange norske kvinner idag stiller dårligere på flere områder enn sine asiatiske søstre, er det ingen tvil om. Mitt inntrykk er at de kvinnene som misliker thaidamer mest er de som står fare for å bli byttet ut. 

Men altså...Det er jo nok av damer som reiser til utlandet og henter hjem en mann og det er et mannsoverskudd i Norge så valgmulighetene er store for kvinner generelt?

De fleste norske kvinner gjør alt det du nevner+ jobber, dessuten så er det ikke billig å ha Thailand hvis det er hva du tror. De forventer at du skal fø hele familien. Det at det eneste som betyr noe er at hun er en tjener for mannen sier jo bare sitt da. Det er den meg meg meg tankegangen mange menn har.

Kvinner søker etter en partner og en livsledsager mens menn søker etter en som skal gjøre livet behagelig for han.

Og dessuten så er de fleste menn som drar til Thailand de som er mindre attraktive, på trygd og med diverse problemer. Så jeg forstår fortsatt ikke hvordan noen kan se på det som en trussel?

Jeg synes mer synd på disse jentene jeg da som har en mann som tenker "jeg er hvit og rik og skal kjøpe deg som er fattig og bryn så skal du komme hit og slave rundt", men ja... De får det nå sikkert bedre her enn i Thailand uansett.

Anonymkode: f28ad...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om bokstavelig talt dusinvis av slike par. Det er ekstremt mange norske menn i tjueårene med filippinske kjærester. Virkeligheten er veldig anderledes enn hva folk på dette forumet har i sitt hodet.

Anonymkode: 71ff6...e23

Jeg vet om noen selv. Men det er ikke slik at jeg oppfordrer norske menn til det, norske kvinner er for meg toppen, men jeg ville nyansere et ganske ensidig syn mange kvinner har her inne. Det er ikke slik at det bare er feite gamle griser som forelsker seg i asiatiske kvinner, eller at asiatiske kvinner er tafatte nikkedukker. 

Som du poengterte er det helt vanlig med forhold som i denne videoen. 

Anonymkode: a5141...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og sammen med en thailandsk mann. Vi er samme alder da, han litt eldre enn meg. Men han er delvis oppvokst i Norge da, på grunn av sin mor. Jeg har ikke en gang vært i Thailand. Men er jo helt klart at disse fordommene tydeligvis kun gjelder norske menn som er sammen med thailandske kvinner, for jeg har ihvertfall aldri opplevd at noen egentlig har brydd seg i mitt tilfelle. Eneste jeg har opplevd er at thailandske kvinner i slekta eller i området virker litt overrasket over at han har en helnorsk dame. Men aldri opplevd at de har vært negative til det. 

Anonymkode: 281d2...ed9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om noen selv. Men det er ikke slik at jeg oppfordrer norske menn til det, norske kvinner er for meg toppen, men jeg ville nyansere et ganske ensidig syn mange kvinner har her inne. Det er ikke slik at det bare er feite gamle griser som forelsker seg i asiatiske kvinner, eller at asiatiske kvinner er tafatte nikkedukker. 

Som du poengterte er det helt vanlig med forhold som i denne videoen. 

Anonymkode: a5141...903

Men det er da ingen som tror det heller? Det er en overvekt av den type menn ja men alle skjønner jo at det ikke gjelder alle. Jeg kjenner mange thaipar og de fleste er i kategorien eldre tjukk trygda mann med dårlig kvinnesyn, også har du noen få (inkludert min fetter) som er annerledes.

Å tro at alle forhold er av den feil typen er bare teit men det er såklart DE forholdene man reagerer på og hvordan norske menn snakker nedverdigende og thai kvinner. Du ser det her i tråden og i andre tråder hvordan menn snakker om at de er underdanige og "vet sin plass" og mange har 0 problemer med å feks si "deilig med trangere hull" osv....veldig respektfullt må jeg si..

Anonymkode: f28ad...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er da ingen som tror det heller? Det er en overvekt av den type menn ja men alle skjønner jo at det ikke gjelder alle. Jeg kjenner mange thaipar og de fleste er i kategorien eldre tjukk trygda mann med dårlig kvinnesyn, også har du noen få (inkludert min fetter) som er annerledes.

Å tro at alle forhold er av den feil typen er bare teit men det er såklart DE forholdene man reagerer på og hvordan norske menn snakker nedverdigende og thai kvinner. Du ser det her i tråden og i andre tråder hvordan menn snakker om at de er underdanige og "vet sin plass" og mange har 0 problemer med å feks si "deilig med trangere hull" osv....veldig respektfullt må jeg si..

Anonymkode: f28ad...97c

Vet du, jeg har fortsatt til gode å se en mann si det du hevder. Derimot ser man norske kvinner skrive dette i hver eneste tråd som omhandler thailandske kvinner og norske menn. Tråden her er ett eksempel. 

Anonymkode: a5141...903

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du, jeg har fortsatt til gode å se en mann si det du hevder. Derimot ser man norske kvinner skrive dette i hver eneste tråd som omhandler thailandske kvinner og norske menn. Tråden her er ett eksempel. 

Anonymkode: a5141...903

Det er bare å stille litt opp det så ser du noen som nevner at de har feminine trekk som å vaske holde rent og ligge klare for sex. Også kan du sikkert Google og finne mange innlegg som beskriver det jeg har sagt. Det er ikke vanskelig å finne. Kan godt tagge deg i alle sånne innlegg som sikkert kommer i fremtiden hvis du oppgir brukernavn.

Anonymkode: f28ad...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare å stille litt opp det så ser du noen som nevner at de har feminine trekk som å vaske holde rent og ligge klare for sex. Også kan du sikkert Google og finne mange innlegg som beskriver det jeg har sagt. Det er ikke vanskelig å finne. Kan godt tagge deg i alle sånne innlegg som sikkert kommer i fremtiden hvis du oppgir brukernavn.

Anonymkode: f28ad...97c

Det du lister er noe ganske annet enn hva du først skrev, "kjenne sin plass", "underdanig" osv. Det at menn ønsker kvinner som anerkjenner dem i større grad, som faktisk er for likestilling i hjemmet og som ikke overser alt som ikke er innvendig husarbeid, er ikke det samme som å ønske en underdanig kvinne. For mange norske kvinner fikses huset av seg selv, det males av seg selv, snøen blir borte av seg selv, plenen klipper seg selv, bilen fikser seg selv, hytta beiser seg selv, det nye gulvet la seg selv osv. Norske kvinner bidrar langt mindre på disse områdene enn hva menn bidrar til av husarbeid. Asiatiske kvinner ser derimot mannen annerledes, og vet at også slike ting er tidkrevende når alt legges sammen. 

Anonymkode: a5141...903

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er da ingen som tror det heller? Det er en overvekt av den type menn ja men alle skjønner jo at det ikke gjelder alle. Jeg kjenner mange thaipar og de fleste er i kategorien eldre tjukk trygda mann med dårlig kvinnesyn, også har du noen få (inkludert min fetter) som er annerledes.

Å tro at alle forhold er av den feil typen er bare teit men det er såklart DE forholdene man reagerer på og hvordan norske menn snakker nedverdigende og thai kvinner. Du ser det her i tråden og i andre tråder hvordan menn snakker om at de er underdanige og "vet sin plass" og mange har 0 problemer med å feks si "deilig med trangere hull" osv....veldig respektfullt må jeg si..

Anonymkode: f28ad...97c

Ja, det ser ihvertfall ut til å være overskudd av de parene som er slik. Også hører man jo ofte hvordan de snakker om norske kvinner, høres jo nesten bittre ut... ''Norske kvinner er feite kjerringer og vet ikke hvordan å vaske huset'' osv.

Kanskje derfor kvinnene blir sure med fordommer. Hvis man virkelig var fornøyd så hadde man vel ikke hatt behov for å rakke sånn ned på hvordan norske kvinner er og ikke er ? Jeg vet ikke... Synes det er merkelig.

 

Anonymkode: 90186...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du lister er noe ganske annet enn hva du først skrev, "kjenne sin plass", "underdanig" osv. Det at menn ønsker kvinner som anerkjenner dem i større grad, som faktisk er for likestilling i hjemmet og som ikke overser alt som ikke er innvendig husarbeid, er ikke det samme som å ønske en underdanig kvinne. For mange norske kvinner fikses huset av seg selv, det males av seg selv, snøen blir borte av seg selv, plenen klipper seg selv, bilen fikser seg selv, hytta beiser seg selv, det nye gulvet la seg selv osv. Norske kvinner bidrar langt mindre på disse områdene enn hva menn bidrar til av husarbeid. Asiatiske kvinner ser derimot mannen annerledes, og vet at også slike ting er tidkrevende når alt legges sammen. 

Anonymkode: a5141...903

Men det de skriver de foretrekker er jo en som er hjemme og gjør disse tingene og ikke får jobbe. Da er de jo underdanige og "kjenner sin plass" ved at de må holde seg hjemme dag ut og dag inn.

De fleste norske kvinner (ihvertfall de jeg kjenner) er svært opptatt av å ta det innvendige arbeidet selv. Du får det til å høres ut som om alle norske kvinner lever i et grisehus liksom.

De fleste norske kvinner er med på å fikse alle de tingene du nevner også. Kanskje bortsett fra gressklipping da det er jo blitt in med robotgressklippere.

Anonymkode: f28ad...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det ser ihvertfall ut til å være overskudd av de parene som er slik. Også hører man jo ofte hvordan de snakker om norske kvinner, høres jo nesten bittre ut... ''Norske kvinner er feite kjerringer og vet ikke hvordan å vaske huset'' osv.

Kanskje derfor kvinnene blir sure med fordommer. Hvis man virkelig var fornøyd så hadde man vel ikke hatt behov for å rakke sånn ned på hvordan norske kvinner er og ikke er ? Jeg vet ikke... Synes det er merkelig.

 

Anonymkode: 90186...a07

Ja enig der. Det går liksom i "norske kvinner er stygge feite og ubrukelige. De er mandige og. Thaidamer er ordentlige kvinnfolk som ser på hjemmet som sin arbeidsplass, forguder mannen ut en å få noe tilbake og har trange fittehøl"...De klarer liksom aldri å IKKE rakke ned på norske kvinner.

Personlig kjenner jeg ingen norske kvinner som ikke tar seg av mesteparten av husarbeidet, jobber og i tillegg hjelper mannen med "mannejobber". Enkelte menn liker bare ikke at kvinner tjener egne penger og slipper å være avhengige av dem. Tror det er mer der skoen trykker.

Anonymkode: f28ad...97c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...