Gå til innhold

Fordommer ang. thailandske kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typisk norsk å være fordomsfull og rasistisk. Vi er også eksperter på å stikke nesene våre inn der de ikke hører hjemme. Noe av det beste vi vet, er å dømme andres forhold som mindreverdig.

Trist, men sant.

Anonymkode: 71ff6...e23

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, Sphere said:

Det er masse fordommer mot menn med asiatisk kjæreste her i landet. Var sammen med ei fra Japan, og da vanket det stygge blikk, kommentarer, og latterliggjøring. Nesten utelukkende fra kvinner. 

Renspikka rasisme. Kan ikke forklares på noen annen måte.

Viktig å huske på at de aller fleste rasister er overbevist om at de ikke er rasister. Så sitter du her inne å har dine tanker om menn som er gift med asiatere, eller omvendt, så har jeg nyheter til deg! Så enkelt er det faktisk. Ferdig snakket.

Meningene til rasister er enkle å ignorere, derfor tar jeg ikke slikt seriøst. Kjærlighet er kjærlighet er kjærlighet.

 

Men jeg har mine fordommer jeg også. Jeg har fordommer mot folk som dømmer andre. Moralistene som har vist sitt sanne ansikt her inne er personer som ikke fortjener å være lykkelige. Og mest sannsynligvis er de det ikke heller, for bare ulykkelige mennesker blander seg så mye opp i andres valg.

Anonymkode: 71ff6...e23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Renspikka rasisme. Kan ikke forklares på noen annen måte.

Viktig å huske på at de aller fleste rasister er overbevist om at de ikke er rasister. Så sitter du her inne å har dine tanker om menn som er gift med asiatere, eller omvendt, så har jeg nyheter til deg! Så enkelt er det faktisk. Ferdig snakket.

Meningene til rasister er enkle å ignorere, derfor tar jeg ikke slikt seriøst. Kjærlighet er kjærlighet er kjærlighet.

 

Men jeg har mine fordommer jeg også. Jeg har fordommer mot folk som dømmer andre. Moralistene som har vist sitt sanne ansikt her inne er personer som ikke fortjener å være lykkelige. Og mest sannsynligvis er de det ikke heller, for bare ulykkelige mennesker blander seg så mye opp i andres valg.

Anonymkode: 71ff6...e23

Det gjelder ikke bare asiatiske damer, det gjelder alle damer som defineres som ikke-vestlige. Er du sammen med thai, polsk, estisk, brasiliansk osv. , alle "vet" at du er en taper som ikke kan få norsk dame, og damen er selvfølgelig lykkejeger (annen forklaring finnes ikke!). Mange har dessverre veldig svart/hvitt tenkning om verden.

Anonymkode: 5381f...2d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sant.

Jeg har selv utenlandsk kone. Møtte henne da jeg jobbet og bodde fast flere år i hjemlandet hennes. Hun er både bedre utdannet, og tjener mer enn meg, men alle trur det er jeg som har "hentet" henne til Norge. Er til å bli kvalm av. Jeg har reist mye i verden, og bodd årevis utenfor Norge, og jeg har aldri noensinne møtt så mye rasisme og fordommer som jeg gjør her.

Anonymkode: 71ff6...e23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er veldig sant.

Jeg har selv utenlandsk kone. Møtte henne da jeg jobbet og bodde fast flere år i hjemlandet hennes. Hun er både bedre utdannet, og tjener mer enn meg, men alle trur det er jeg som har "hentet" henne til Norge. Er til å bli kvalm av. Jeg har reist mye i verden, og bodd årevis utenfor Norge, og jeg har aldri noensinne møtt så mye rasisme og fordommer som jeg gjør her.

Anonymkode: 71ff6...e23

Hvor er hun fra?Men hva med dine bekjente, de vet jo sikkert at hun er godt utdannet, tjener bra, så hvorfor tenker de slik da?Det er nesten som om de er litt tilbakestående..

Anonymkode: 5381f...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem dømmer? Nære venner og familie eller folk på gata?

Anonymkode: a4963...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske kvinner ser på dette som en stor trussel, derav rasismen og de stygge kommentarene. 

Vi har overskudd på menn i dette landet, mye takket være innvandrermenn, som er i overtall av de som kommer. Norske kvinner stemmer i langt større grad på partier som ønsker denne politikken velkommen. 

Vi har 40 000 menn flere menn enn kvinner i dette landet. De som lavest på rangstigen, får se ikke norsk dame. Derfor er det nødvendig at de drar ut. Hypergamiet som gjør at dem stiller dårlig her, gjelder ikke for dem i utlandet. 

Samfunnsmessig er det flott at flere får dekket sine seksuelle og familiære behov. Mange potensielle overgripere og politiske ekstremister blir kuet av asiatiske kvinner. Det bør være positivt også for norske kvinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Example skrev:

Norske kvinner ser på dette som en stor trussel, derav rasismen og de stygge kommentarene. 

Vi har overskudd på menn i dette landet, mye takket være innvandrermenn, som er i overtall av de som kommer. Norske kvinner stemmer i langt større grad på partier som ønsker denne politikken velkommen. 

Vi har 40 000 menn flere menn enn kvinner i dette landet. De som lavest på rangstigen, får se ikke norsk dame. Derfor er det nødvendig at de drar ut. Hypergamiet som gjør at dem stiller dårlig her, gjelder ikke for dem i utlandet. 

Samfunnsmessig er det flott at flere får dekket sine seksuelle og familiære behov. Mange potensielle overgripere og politiske ekstremister blir kuet av asiatiske kvinner. Det bør være positivt også for norske kvinner. 

Det gjør at samfunnet blir veldig delt faktisk.

 

Men jo, det er vel bra at ekstremistene finner submissive kvinner attraktive og holder seg unna de andre. Men slike forhold er ikke veldig sunne. Det må være mutual respekt.

Anonymkode: 90186...a07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig sant.

Jeg har selv utenlandsk kone. Møtte henne da jeg jobbet og bodde fast flere år i hjemlandet hennes. Hun er både bedre utdannet, og tjener mer enn meg, men alle trur det er jeg som har "hentet" henne til Norge. Er til å bli kvalm av. Jeg har reist mye i verden, og bodd årevis utenfor Norge, og jeg har aldri noensinne møtt så mye rasisme og fordommer som jeg gjør her.

Anonymkode: 71ff6...e23

Samme her. Har også utenlandsk. Hun tjente mer enn meg i sitt hjemland, høyt utdannet og hadde såkalt høy status der. Hun ga opp alt dette når hun flyttet til meg. Kun pga kjærlighet. Heldigvis blir ikke dette så altfor lenge. Blir å flytte tilbake til hennes hjemland. Vekk fra trangsynte kjølige fordomsfulle nordmenn. Aldri opplevd slike holdninger i hennes hjemland. Til meg og vårt parforhold. Nordmenn er rike på gods og gull, men har mistet noe på veien. Selvgode og så fulle av seg selv. 

Anonymkode: 0f5b5...8de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 17.33, AnonymBruker skrev:

Haha, fyfaen.. Du snakker om å være fordomsfull?? 😂😂 «tjukk mann - tynn kvinne.. kjempetrist!!» 

Ekle kjærring-faen

Anonymkode: 41597...6ce

Motbydelige gubbe faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Typisk norsk å være fordomsfull og rasistisk. Vi er også eksperter på å stikke nesene våre inn der de ikke hører hjemme. Noe av det beste vi vet, er å dømme andres forhold som mindreverdig.

Trist, men sant.

Anonymkode: 71ff6...e23

Det syns jeg ikke. DET ENESTE FOLK SA VAR AT MENN SOM DATER THAILANDSKE DAMER ER LITT MERKELIGE! :cry3:

Anonymkode: 7d166...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig dette med fordommer mot asiatiske kvinner som finner seg en Norsk mann eller en Norsk mann som finner seg en kvinne fra Asia, det er styggedom og svineri. Men økonomiske migranter fra det afrikanske kontinentet og midtøsten som kommer til Europa via menneskesmuglere og andre ulovlige metoder er liksom greit.

Anonymkode: f2050...c53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fordommer mot kvinner fra Thailand. Har fordommer mot 40 år gamle menn som kommer hjem med en kjæreste på 20 år, og da tilfeldigvis ei som har jobbet på bar i Thailand. Helsikes mannegriser, hadde de kunnet utnyttet norske kvinner hadde de gjort det men de reiser til utlandet i stedet. 

Anonymkode: 85027...b1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke fordommer mot kvinner fra Thailand. Har fordommer mot 40 år gamle menn som kommer hjem med en kjæreste på 20 år, og da tilfeldigvis ei som har jobbet på bar i Thailand. Helsikes mannegriser, hadde de kunnet utnyttet norske kvinner hadde de gjort det men de reiser til utlandet i stedet. 

Anonymkode: 85027...b1b

Helt enig! Det er disse mennene jeg også har i mot, ikke thaidamene. For som regel dreier dette seg om ustelte, halvgamle mannsgriser fra bygda med med en altfor stor og primitiv kjønnsdrift. Menn med asiadamer er rett og slett blodharry!

Anonymkode: 5615b...d9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke fordommer mot kvinner fra Thailand. Har fordommer mot 40 år gamle menn som kommer hjem med en kjæreste på 20 år, og da tilfeldigvis ei som har jobbet på bar i Thailand. Helsikes mannegriser, hadde de kunnet utnyttet norske kvinner hadde de gjort det men de reiser til utlandet i stedet. 

Anonymkode: 85027...b1b

NÅ HAR FOLK REPETERT FLERE TITALLS GANGER HVOR EKLE OG DUMME MENN MED THAILANDSKE KONER ER. :kjempesinna: :sinna:

Spar meg! 

Endret av te_groupies
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjempe søtt par :)

 

 

Anonymkode: a5141...903

Ja. Det er disse også. :) 

F797EE84-4FB3-4D7C-AE47-EB328A35BE07.jpeg

7026C8C3-3FAD-4AF2-BBC7-2243030E158F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, te_groupies skrev:

Ja. Det er disse også. :) 

F797EE84-4FB3-4D7C-AE47-EB328A35BE07.jpeg

7026C8C3-3FAD-4AF2-BBC7-2243030E158F.jpeg

:)

Anonymkode: a5141...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er igrunn bare å se på noen av trådene her inne. Selv tråder som skal "ta" menn som henter seg kone i Thailand ender opp med voldsomt mye drittslenging mot thaidamene, og i akkurat disse sakene har jeg inntrykk av at det er kvinnene som er verst. Hvor dette voldsomme sinnet mot kvinner fra Thailand kommer fra vet jeg ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 1.42, Example skrev:

Norske kvinner ser på dette som en stor trussel, derav rasismen og de stygge kommentarene. 

Vi har overskudd på menn i dette landet, mye takket være innvandrermenn, som er i overtall av de som kommer. Norske kvinner stemmer i langt større grad på partier som ønsker denne politikken velkommen. 

Vi har 40 000 menn flere menn enn kvinner i dette landet. De som lavest på rangstigen, får se ikke norsk dame. Derfor er det nødvendig at de drar ut. Hypergamiet som gjør at dem stiller dårlig her, gjelder ikke for dem i utlandet. 

Samfunnsmessig er det flott at flere får dekket sine seksuelle og familiære behov. Mange potensielle overgripere og politiske ekstremister blir kuet av asiatiske kvinner. Det bør være positivt også for norske kvinner. 

Hvordan er det en trussel for norske kvinner at menn "ingen vil ha" får seg Thaidame? Den der skjønner jeg ikke. Vi vil jo ikke ta i dem med ildtang engang..

Anonymkode: f28ad...97c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...