Gå til innhold

Fordommer ang. thailandske kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Misunnelse. Hjemme sitter gutta med feite norske kjærringer å kjeder livet av seg og gutta dems har lyst å stikke selv så da må jo folk slenge dritt. Har ikke thai dame selv men slenger heller ikke dritt om andre. Holder meg i Brasil og er fornøyd med det. Livet smiler 😎😉 PS ! Har IKKKE utenlands kvinne selv, men forstår dem som velger det.... slutt å sleng dritt å pass på dere selv!! 

Anonymkode: b7a16...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sett så mange småfeite og mindre kjekke norske menn med thaidamer som er tynne som stilker, ja nærmest småpikeaktige.. Kjempetrist! Er det rart folk har fordommer?

Anonymkode: 8faf7...404

Haha, fyfaen.. Du snakker om å være fordomsfull?? 😂😂 «tjukk mann - tynn kvinne.. kjempetrist!!» 

Ekle kjærring-faen

Anonymkode: 41597...6ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av disse thaidamene har et langt sunnere kosthold enn kvinnene her i Norge har. Derfor ser de mye sunnere og vakrere ut også. Det gjør jo en god del norske kvinner ganske sjalu.

Anonymkode: be464...181

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, fyfaen.. Du snakker om å være fordomsfull?? 😂😂 «tjukk mann - tynn kvinne.. kjempetrist!!» 

Ekle kjærring-faen

Anonymkode: 41597...6ce

Det var nettopp en mann ovenfor som skrev ''norske feite kjærringer'' som hvem er fordomsfull egentlig?

Anonymkode: 90186...a07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var nettopp en mann ovenfor som skrev ''norske feite kjærringer'' som hvem er fordomsfull egentlig?

Anonymkode: 90186...a07

Ja, ikke sant?

Anonymkode: 8faf7...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av disse thaidamene har et langt sunnere kosthold enn kvinnene her i Norge har. Derfor ser de mye sunnere og vakrere ut også. Det gjør jo en god del norske kvinner ganske sjalu.

Anonymkode: be464...181

Hvorfor skulle det gjøre norske kvinner sjalu? Alle kan endre kostholdet sitt om de vil. Kostholdet kan endre seg gjennom livet.

 

Anonymkode: 90186...a07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange av disse thaidamene har et langt sunnere kosthold enn kvinnene her i Norge har. Derfor ser de mye sunnere og vakrere ut også. Det gjør jo en god del norske kvinner ganske sjalu.

Anonymkode: be464...181

Det kan godt være at et bedre kosthold er viktig for utseende,uansett nasjonalitet. Innlegget mitt handler er om våres evt. fordommer mot thailandske kvinner. Hvorfor tror så mange at et vennskap  med en thailandsk kvinne mer eller mindre ikke er mulig,at det 'alltid' ligger noe mer bak?

Anonymkode: 24a46...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være at et bedre kosthold er viktig for utseende,uansett nasjonalitet. Innlegget mitt handler er om våres evt. fordommer mot thailandske kvinner. Hvorfor tror så mange at et vennskap  med en thailandsk kvinne mer eller mindre ikke er mulig,at det 'alltid' ligger noe mer bak?

Anonymkode: 24a46...818

Hvorfor? Jeg tror det er fordi de fleste i Norge ikke har sett og hørt om noe annet enn en raring oppi bygda som fikk seg thaidame etter en tur til Pattaya. En av mine beste venninner er dessverre ekstremt fordomsfull her, men så har hun knapt vært lenger vekk enn dagstur til Sverige. Mens noen av oss ser at det finnes flere nyanser fordi vi har vært der og møtt folk. Jeg vet ikke helt hvordan vi kan få bukt med disse fordommene dessverre. 

Anonymkode: 13e22...7f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Jeg tror det er fordi de fleste i Norge ikke har sett og hørt om noe annet enn en raring oppi bygda som fikk seg thaidame etter en tur til Pattaya. En av mine beste venninner er dessverre ekstremt fordomsfull her, men så har hun knapt vært lenger vekk enn dagstur til Sverige. Mens noen av oss ser at det finnes flere nyanser fordi vi har vært der og møtt folk. Jeg vet ikke helt hvordan vi kan få bukt med disse fordommene dessverre. 

Anonymkode: 13e22...7f0

Takk for svar!Fordommer kommer kanskje pga uvitenhet,og det er trist at det er slik.

Anonymkode: 24a46...818

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!Fordommer kommer kanskje pga uvitenhet,og det er trist at det er slik.

Anonymkode: 24a46...818

Ja, det er mye uvitenhet. Men vi kan ikke tvangssendt alle på tre måneders reise til Thailand heller. 

Anonymkode: 13e22...7f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En av mine kompiser er i Thailand på kombinert ferie og jobb,er ikke interessert i å finne seg dame,forhold,sex etc. Han er  bevisst på at noen damer er opptatt av å finne seg en vestlig mann de kan tjene penger på,så han som ikke er interessert i noe av slike tilbud har holdt seg vekk fra slike situasjoner.Pga jobben har han vært der ganske lenge,skal snart hjem igjen.Siste uken har han truffet en dame,som han anser som en venn og kun det. Noe hun også er inneforstått med og er heller ikke er interessert i noe annet.De har ikke hatt noen form for intimitet seg imellom. Han var så 'dum'?? at han la ut noen bilder på facebook,som viser bilder av samme dame og han,helt uskyldige bilder.Nå blir han bombadert med kommentarer som er spydige ang.dette.Fått deg thaidame ja? Haha!Er kun en venn har han svart.Men det nytter ikke,folk er overbevist om at dette handler om noe annet enn et vanlig vennskap. Til saken: er vi så fordomsfulle at vi anser alle thailandske kvinner som lykkejegere?Ingen som tror på at man kan ha et vennskapelig forhold til en thailandsk kvinne?

Anonymkode: 24a46...818

Jo. Jeg tror det går. Jeg har sett flere av de gå bort til noen menn bare av ren høflighet og fordi jeg tror de liker disse mennene. Så jeg tror de kan ha et fint vennskapelig forhold, men de klarer å si fra. De har ganske sterke meninger noen av de (ikke at det gjør noe). 

Anonymkode: 7d166...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fordommer mot kvinner fra Thailand eller andre typiske asiatiske land. Men jeg har ganske sterke fordommer mot mennene som skaffer seg dame derfra. Og nei, jeg føler meg ikke truet. Menn som skaffer seg asiatisk dame er menn jeg aldri ville rørt. Det er menneskesynet og kynismen i deres egoisme jeg har fordommer mot. 

Anonymkode: 3af81...cc6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fordommer mot kvinner fra Thailand eller andre typiske asiatiske land. Men jeg har ganske sterke fordommer mot mennene som skaffer seg dame derfra. Og nei, jeg føler meg ikke truet. Menn som skaffer seg asiatisk dame er menn jeg aldri ville rørt. Det er menneskesynet og kynismen i deres egoisme jeg har fordommer mot. 

Anonymkode: 3af81...cc6

Jeg så to menn på TV og de er ganske grei mot de. :) 

Anonymkode: 7d166...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En av mine kompiser er i Thailand på kombinert ferie og jobb,er ikke interessert i å finne seg dame,forhold,sex etc. Han er  bevisst på at noen damer er opptatt av å finne seg en vestlig mann de kan tjene penger på,så han som ikke er interessert i noe av slike tilbud har holdt seg vekk fra slike situasjoner.Pga jobben har han vært der ganske lenge,skal snart hjem igjen.Siste uken har han truffet en dame,som han anser som en venn og kun det. Noe hun også er inneforstått med og er heller ikke er interessert i noe annet.De har ikke hatt noen form for intimitet seg imellom. Han var så 'dum'?? at han la ut noen bilder på facebook,som viser bilder av samme dame og han,helt uskyldige bilder.Nå blir han bombadert med kommentarer som er spydige ang.dette.Fått deg thaidame ja? Haha!Er kun en venn har han svart.Men det nytter ikke,folk er overbevist om at dette handler om noe annet enn et vanlig vennskap. Til saken: er vi så fordomsfulle at vi anser alle thailandske kvinner som lykkejegere?Ingen som tror på at man kan ha et vennskapelig forhold til en thailandsk kvinne?

Anonymkode: 24a46...818

Hvem kommenterer på den måten du skriver her? Ingen oppegående folk gjør det, så hvorfor har han sånne venner?

Og dessuten. Å være "bare" venn med det motsatte kjønn er ikke vanlig blant alle nasjonaliteter, heller ikke blant thailandske kvinner. Det har ingenting med fordommer å gjøre. 

Bare for å legge til, jeg tror ikke på innlegget ditt ett sekund. Du vil bare ha en debatt om thailandske kvinner. Så spennende... nei. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange av disse thaidamene har et langt sunnere kosthold enn kvinnene her i Norge har. Derfor ser de mye sunnere og vakrere ut også. Det gjør jo en god del norske kvinner ganske sjalu.

Anonymkode: be464...181

Snakk om å objektivisere kvinner. Tviler ærligtalt sterkt på at at fattige thai-kvinner er spesielt opptatt av om kostholdet deres er sunt eller ikke. De er vel helst "sunn og slank" fordi de må forholde seg til begrensete ressurser og hardt arbeid. Men hey: hvem bryr seg. Ikke norske menn tydeligvis..fy pokker så lavmål. 

Anonymkode: 7054a...d62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvem kommenterer på den måten du skriver her? Ingen oppegående folk gjør det, så hvorfor har han sånne venner?

Og dessuten. Å være "bare" venn med det motsatte kjønn er ikke vanlig blant alle nasjonaliteter, heller ikke blant thailandske kvinner. Det har ingenting med fordommer å gjøre. 

Bare for å legge til, jeg tror ikke på innlegget ditt ett sekund. Du vil bare ha en debatt om thailandske kvinner. Så spennende... nei. 

Han er blitt veldig overrasket over den typen kommentarer han har fått.Jeg vet ikke om han nå velger disse vennene vekk.

Innlegget mitt er seriøst og ærlig,det handler om fordommer.Jeg har aldri deltatt i noen debatt om thailandske kvinner før.Dersom du verken tror meg,eller ikke synes innlegget er av interesse for deg,forstår jeg ikke hvorfor du kommenterer.

Anonymkode: 24a46...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er blitt veldig overrasket over den typen kommentarer han har fått.Jeg vet ikke om han nå velger disse vennene vekk.

Innlegget mitt er seriøst og ærlig,det handler om fordommer.Jeg har aldri deltatt i noen debatt om thailandske kvinner før.Dersom du verken tror meg,eller ikke synes innlegget er av interesse for deg,forstår jeg ikke hvorfor du kommenterer.

Anonymkode: 24a46...818

Jeg kommenterte fordi dette er gjentagende på Kg. Å rakke ned på thailandske kvinner. Jeg har bare problemer med å tro at fornuftige og gjennomsnittlig intelligente mennesker skriver sånt under fullt navn. Hallo. 

Og som sagt, den vennegreia med motsatt kjønn er ikke vanlig der. Det er kanskje også at du er uvitende? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekse mannen min har funnet seg thaidame og hun er en av de jeg ikke synes synd på. Han er verdens snilleste, har voksne barn med meg så er vant til familie, normal jobb etc. Han er/var bare utrolig dårlig på å sjekke damer, og hadde vært singel i 15 år når de møttes. Derimot er det nå en gjeng andre fra bygda her som er sammen med thaidamer den ene har banket alle tidligere damer og koner, to av de sliter med narkotika, to av de bor fortsatt med mor den ene flyttet hjem i 30 årene grunnet økonomi, damene deres synes jeg synd  på. Problemet er vel at mange både med rette og ikke, tenker at de mennene er siste sort som ingen andre vil ha, og i disse tilfellene jeg kjenner er det ofte sånn. De mennene var populære hos damer i 20 og delvis 30 årene, så fucket de til livet sitt og ble uattraktive for kvinnene her. Derfor tror jeg også reaksjonene mot de mennene blir som mot kameraten til TS.

Anonymkode: 81daa...766

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spm er. Er det lett å få thai dame her til Norge. Vil de få jobb? Vil de lære språket? Fryser de? Og vil de bli intigrert?

Anonymkode: a4963...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg kommenterte fordi dette er gjentagende på Kg. Å rakke ned på thailandske kvinner. Jeg har bare problemer med å tro at fornuftige og gjennomsnittlig intelligente mennesker skriver sånt under fullt navn. Hallo. 

Og som sagt, den vennegreia med motsatt kjønn er ikke vanlig der. Det er kanskje også at du er uvitende? 

Rakke ned på thailandske kvinner??Jeg gjør ikke det!Min kompis har jobbet i mange land,nå første gang i Thailand,men har aldri møtt slike fordomsfulle ytringer fra venner før.Han reagerer,jeg reagerer på det,men vi er vel uvitende begge to da.Det er ikke jeg som er i Thailand,men jeg skal si til min kompis,at vennskap med kvinner,ikke er vanlig i Thailand.

Anonymkode: 24a46...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...