Gå til innhold

Hvorfor havner kvinnehaterne på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

I disse trådene kan du nok finne noen:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1290849-menn-kunne-du-date-en-kvinne-på-denne-størrelsen/

Anonymkode: e3830...d84

Okey så ikke rart påstanden om kvinnehat dukker opp når kritikk av noe både menn og damer kan være betyr kvinnehat. 

 

Hvis noen kritiserer noen andre for å være feit, hater man da kjønnet på den personen eller at vedkommende er feit?

Så kritikk av feite damer gjør meg til kvinnehater. Kritikk av feite menn gjør meg til mannehater. 

Hva hvis jeg kritiserer noen feite vi ikke vet kjønnet på. Hva slags hater er jeg da? Menneskehater? Hva om det er en hund? 

Hvis du ser nøye etter her tror jeg du klarer å se kvinner ikke er fellesnevneren her

 

Jrg ser flere kommentarer om hvor fæle menn er på å hate kvinner enn jeg faktisk ser menn som hater kvinner

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke kalle det hat, men det er da nok misogyni her, spekulasjoner og gammelt kulturelt ræl fra usikre menn som søker å finne tryggheten i å oppheve sitt kjønn til det logiske, rasjonelle, etc. En gammel vals. Kvinner som hetser menn har vi også nok av. De bør gifte seg, så slipper vi andre dem. Heldigvis er de fleste her normale og hyggelige og med oppdatert og ikke utdatert sinn. De fleste haters er usikre på seg selv og elendige til å finne selvfølelse uten å trykke omgivelsene sine ned. Det er bare dyret i mennesket det.

Anonymkode: 5eefa...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Okey så ikke rart påstanden om kvinnehat dukker opp når kritikk av noe både menn og damer kan være betyr kvinnehat. 

 

Hvis noen kritiserer noen andre for å være feit, hater man da kjønnet på den personen eller at vedkommende er feit?

Så kritikk av feite damer gjør meg til kvinnehater. Kritikk av feite menn gjør meg til mannehater. 

Hva hvis jeg kritiserer noen feite vi ikke vet kjønnet på. Hva slags hater er jeg da? Menneskehater? Hva om det er en hund? 

Hvis du ser nøye etter her tror jeg du klarer å se kvinner ikke er fellesnevneren her

 

Jrg ser flere kommentarer om hvor fæle menn er på å hate kvinner enn jeg faktisk ser menn som hater kvinner

Hvorfor skal du kritisere feite damer? Er det fordi blikket ditt ikke nyter dem at de skal straffes? Jeg skjønner ikke at man ikke bare kan la folk være i fred. Man er ikke til for at andre skal nyte synet av en. Vet ikke om du mener det, da, men ja - hvis man kritiserer damer som er feite, men synes det er helt i orden at menn er feite, så vil jeg si at man har et dobbeltmoralsk problem, som handler om at det kjønnet man tiltrekkes av skal se ut slik man selv vil se dem.

Anonymkode: 5eefa...064

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du kritisere feite damer? Er det fordi blikket ditt ikke nyter dem at de skal straffes? Jeg skjønner ikke at man ikke bare kan la folk være i fred. Man er ikke til for at andre skal nyte synet av en. Vet ikke om du mener det, da, men ja - hvis man kritiserer damer som er feite, men synes det er helt i orden at menn er feite, så vil jeg si at man har et dobbeltmoralsk problem, som handler om at det kjønnet man tiltrekkes av skal se ut slik man selv vil se dem.

Anonymkode: 5eefa...064

Spm var om jeg kunne vært sammen med denne feite damen. 

Hvorfor sier du kritisere feite damer? Jeg kritisere alle feite som ikke prøver å gjøre noe med det. Inkludert meg selv om jeg blir for lubnen. Om jeg tar buss eller fly og ser en ordentlig tjukkas stige på blir jeg livredd for at de skal sette seg ved siden av, presse inntil meg og gjøre resten av turen miserabel. Samme med folk som røyker/ ikke vasker seg. Å være/gjøre det er ikke bare respektløst ovenfor sin egen kropp, det er det ovenfor alle rundt dem også

Grunnen til at du ser menn snakke negativt om at damer er feite i tråden er at trådens spm er nettop: "er feite damer attraktiv"

 

Kall meg gjerne svetthater, fetthater, snushater osv, og kritiser meg for det om du er uenig. Men ikke beskyld meg eller andre som meg for å være kvinnehater

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Spm var om jeg kunne vært sammen med denne feite damen. 

Hvorfor sier du kritisere feite damer? Jeg kritisere alle feite som ikke prøver å gjøre noe med det. Inkludert meg selv om jeg blir for lubnen. Om jeg tar buss eller fly og ser en ordentlig tjukkas stige på blir jeg livredd for at de skal sette seg ved siden av, presse inntil meg og gjøre resten av turen miserabel. Samme med folk som røyker/ ikke vasker seg. Å være/gjøre det er ikke bare respektløst ovenfor sin egen kropp, det er det ovenfor alle rundt dem også

Grunnen til at du ser menn snakke negativt om at damer er feite i tråden er at trådens spm er nettop: "er feite damer attraktiv"

Det vet jeg godt. Jeg skjønner bare ikke agget. Ja, så synes jeg slanke menn med fin kropp er attraktive. Men hvorfor skal jeg på den andre siden skrike opp om hvor lite attrakte jeg synes feite folk er? Jeg har en venn som aldri gikk ned, selv om hun trente og spiste bedre (mest på grunn av gener). Til slutt tok hun slankeoperasjon. En annen venn av meg er lubben på grunn av medisiner. Med hvilken rett skal jeg dømme dem? Denne jakten på feite er i tillegg kulturell. I andre kulturer er lubbenhet tegn på rikdom og status, og smaken for kropper deretter. Synes det er veldig merkelig med mennesker som har så behov for å rakke ned på og kritisere andre for vekt og utseende. Har man spurt seg selv om hvorfor man har dette behovet?

Anonymkode: 5eefa...064

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg godt. Jeg skjønner bare ikke agget. Ja, så synes jeg slanke menn med fin kropp er attraktive. Men hvorfor skal jeg på den andre siden skrike opp om hvor lite attrakte jeg synes feite folk er? Jeg har en venn som aldri gikk ned, selv om hun trente og spiste bedre (mest på grunn av gener). Til slutt tok hun slankeoperasjon. En annen venn av meg er lubben på grunn av medisiner. Med hvilken rett skal jeg dømme dem? Denne jakten på feite er i tillegg kulturell. I andre kulturer er lubbenhet tegn på rikdom og status, og smaken for kropper deretter. Synes det er veldig merkelig med mennesker som har så behov for å rakke ned på og kritisere andre for vekt og utseende. Har man spurt seg selv om hvorfor man har dette behovet?

Anonymkode: 5eefa...064

Hvor vidt det er etisk å rakke ned på feite uavh av kjønn er off topic for denne tråden. Du får starte egen tråd eller sende PM. Poenget mitt var at å kritisere fett eller andre ting som tilfeldigvis også blir gjort av kvinner, ikke er kvinnehat

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Hvor vidt det er etisk å rakke ned på feite uavh av kjønn er off topic for denne tråden. Du får starte egen tråd eller sende PM. Poenget mitt var at å kritisere fett eller andre ting som tilfeldigvis også blir gjort av kvinner, ikke er kvinnehat

Det er ikke off topic selv om du ikke vil snakke om det.

Ellers er jeg enig i at det ikke er kvinnehat og at det går like mye andre veien. Start en tråd om feite menn og du vil få de samme stygge svarene fra kvinner som like mye driter i andres selvbilde som mannfolk som ikke klarer å holde seg fra å spy ut sin egen forakt.

Anonymkode: 5eefa...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sykkelkopp said:

Okey så ikke rart påstanden om kvinnehat dukker opp når kritikk av noe både menn og damer kan være betyr kvinnehat. 

 

Hvis noen kritiserer noen andre for å være feit, hater man da kjønnet på den personen eller at vedkommende er feit?

Så kritikk av feite damer gjør meg til kvinnehater. Kritikk av feite menn gjør meg til mannehater. 

Hva hvis jeg kritiserer noen feite vi ikke vet kjønnet på. Hva slags hater er jeg da? Menneskehater? Hva om det er en hund? 

Hvis du ser nøye etter her tror jeg du klarer å se kvinner ikke er fellesnevneren her

 

Jrg ser flere kommentarer om hvor fæle menn er på å hate kvinner enn jeg faktisk ser menn som hater kvinner

Dere må lete i trådene for kvinnehatende utsagn, ikke alle utsagn i trådene er kvinnehatende. For eksempel, i den tråden du sikter til finnes det en post om at feite kvinner foretrekker tynne menn, i en annen tråd menes det at alle kvinner er materialistiske osv osv. Disse mennene kommer stadig med drypp rundt omkring på KG som er kvinnehatende, de generaliserer kvinner og rakker med på dem som gruppe, som f.ex., at alle er så uselvstendige, usikre, slitsomme og jeg vet ikke hva. Det er påfallende hvor mye av dette det er på KG, og hvem er det som ikke ser det? Jo, menn, og garantert de samme mennene som skriver dette under AB. Det at dere krangler på at dette er kvinnehat sier bare noe om dere. 

Anonymkode: e3830...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere må lete i trådene for kvinnehatende utsagn, ikke alle utsagn i trådene er kvinnehatende. For eksempel, i den tråden du sikter til finnes det en post om at feite kvinner foretrekker tynne menn, i en annen tråd menes det at alle kvinner er materialistiske osv osv. Disse mennene kommer stadig med drypp rundt omkring på KG som er kvinnehatende, de generaliserer kvinner og rakker med på dem som gruppe, som f.ex., at alle er så uselvstendige, usikre, slitsomme og jeg vet ikke hva. Det er påfallende hvor mye av dette det er på KG, og hvem er det som ikke ser det? Jo, menn, og garantert de samme mennene som skriver dette under AB. Det at dere krangler på at dette er kvinnehat sier bare noe om dere. 

Anonymkode: e3830...d84

Å mene eller tro at  feite kvinner cil ha tynne menn eller at alle kvinner er materialistiske er ikke kvinnehat.

Hatbegrepet fordrer at det foreligger et hat.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tøys ! Det er ikke kvinnehat her inne. Bare dere kvinner som sutrer og jamrer dere fordi dere blir motsagt av menn i trådene ! :) Da er det lett å gripe offerkortet. Buhu :) 

Anonymkode: 4b691...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

For noe tøys ! Det er ikke kvinnehat her inne. Bare dere kvinner som sutrer og jamrer dere fordi dere blir motsagt av menn i trådene ! :) Da er det lett å gripe offerkortet. Buhu :) 

Anonymkode: 4b691...759

De slutter også å svare med en gang noen i tråden ikke er enig med dem, tåler ikke motgang for fem flate øre. De fleste kvinnene her inne er ikke her for å diskutere, men å få sympati/støtte. 

Anonymkode: 12afa...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hater kvinner og noen hater menn. Jeg hater mennesker generelt. 

Anonymkode: 8e401...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

De slutter også å svare med en gang noen i tråden ikke er enig med dem, tåler ikke motgang for fem flate øre. De fleste kvinnene her inne er ikke her for å diskutere, men å få sympati/støtte. 

Anonymkode: 12afa...2e2

Det skal ikke mye til før generaliseringene kommer på løpende bånd gitt, hvorfor gidder du å værer her inne når kvinnene her er så forferdelige?

Anonymkode: e3830...d84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/15/2019 at 9:05 PM, AnonymBruker said:

Den først lenken omhandler det å ikke misbruke systemet og nav når det foreligger andre muligheter. NAV tar mange i svindel. Det er ingen tråd der menn er nedsettende om kvinner. Det diskuteres sak og ikke kjønn, fordi penger er penger. 

Den andre lenken viser en kvinne som hadde fått en del råd av en hver fastlege da hennes størrelse er kompatibel med belastningsskader, høyt kolesterol, fare for diabetes og et kort liv. 

Hvis du ikke finner disse kvinnehaterne, men ser det nødt til å konstruere dem selv, vil jeg påstå at vi kan konkludere med at du er innbitt på å fortsette å hate menn til tross for din kildemangel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.7.2019 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Det er selvsagt menn i denne tråden som nekter på at dette er hat, det bare bekrefter det jeg sier. Her er det fritt frem å hate på kvinner, bare følg linken. Heldigvis er det en mannkvinneguiden som har vært så generøs å dele det.

 

Anonymkode: e3830...d84

Er det hat når kvinner kaller menn håpløse ?

Anonymkode: 24a35...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like mye hat mot menn her på KG, men av en eller annen merkelig grunn så er det greit eller så finner man på unnskyldninger. 

Anonymkode: 24a35...ac4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...