Gå til innhold

Hvorfor havner kvinnehaterne på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk aldri sett så mye kvinnehat noe sted som på KG. Hva gjør kvinnehaterne her, hvorfor vil de henge med kvinner når de hater dem? Er de er for å rakke ned på oss? Er det hobbyen deres? Jeg kan virkelig ikke se noen annen grunn. Jeg tror det er noen menn her som er her for en stor del på grunn av at de elsker å rakke ned på og egle på seg kvinner. For en ufyselig hatefull gjeng.

Anonymkode: e3830...d84

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hater kvinner hverandre? Nei, det kan jeg ikke tro. 

Anonymkode: 6fda7...61b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett er et farlig sted å få venner... eller at fremmede skal skrive gode ord til deg når mange ligger nede og rådvill i sin sjel.

Forstå den som vil. 

Anonymkode: 6fda7...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De henger mye på nett, da de ofte ikke har noe liv, eller dame i det virkelige liv. Da blir veien kort hit. 

Anonymkode: c657d...e0e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

hater kvinner hverandre? Nei, det kan jeg ikke tro. 

Anonymkode: 6fda7...61b

Jeg snakker om menn. TS

Anonymkode: e3830...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er fordi det heter KVINNEguiden. Så tenker de bare HÅÅÅÅÅH!!!! 😡👹🤪😵

Anonymkode: 4a322...8be

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør kvinnehaterne her, hvorfor vil de henge med kvinner når de hater dem?

Jeg får utbetalt penger gjennom et vikarbyrå på oppdrag fra Mannegruppa Ottar for å være her. Trodde det var vanlig praksis. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg får utbetalt penger gjennom et vikarbyrå på oppdrag fra Mannegruppa Ottar for å være her. Trodde det var vanlig praksis. 

Men er du kvinnehater? Ikke alle menn her inne er det vøtt!

Anonymkode: 4a322...8be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange incels her ser det ut som 😆

Anonymkode: 18c56...baf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er du kvinnehater? Ikke alle menn her inne er det vøtt!

Jeg tror du skal være en skikkelig vriompeis for å kalle meg det.

Men seriøst, det finnes en del bitre menn. Og det er da naturlig for mange av de å vise sin vrede et sted hvor det er mange kvinner. Tror løsningen er så enkel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg får utbetalt penger gjennom et vikarbyrå på oppdrag fra Mannegruppa Ottar for å være her. Trodde det var vanlig praksis. 

D

 

5 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg får utbetalt penger gjennom et vikarbyrå på oppdrag fra Mannegruppa Ottar for å være her. Trodde det var vanlig praksis. 

 

5 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg får utbetalt penger gjennom et vikarbyrå på oppdrag fra Mannegruppa Ottar for å være her. Trodde det var vanlig praksis. 

Du er jo inne her titt og ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg tror du skal være en skikkelig vriompeis for å kalle meg det.

Men seriøst, det finnes en del bitre menn. Og det er da naturlig for mange av de å vise sin vrede et sted hvor det er mange kvinner. Tror løsningen er så enkel.

Ja, sånn er det nok. 

Anonymkode: 4a322...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Jeg hater alle uavhengig av kjønn.

Pøh, jeg er sikker på at du er en skapfilantrop.

Kvinnehaterne havner sikkert her fordi det er deres eneste mulighet til å komme i kontakt med kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hind skrev:

Pøh, jeg er sikker på at du er en skapfilantrop.

Jeg er nok ingen filantrop, men jeg skal innrømme at jeg faktisk ikke hater noen, det er personer jeg ikke liker, men det er basert på personlighet og ikke kjønn.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg må være mer eller mindre bevisstløs, for jeg ser ikke så mye av kvinnehat her... ? Noen kommentarer ja, og noen brukere som går igjen. Men jeg bare trekker på skuldrene. De er ikke verdt å ta på alvor, for de vil jo bare ha oppmerksomhet uten å kunne engasjere.

De er jo her fordi det er kvinner de vil ha oppmerksomhet fra. Det sier seg selv. Tror også de blir trigget av kvinner her som heller ikke skriver særlig vakkert om menn. Når sant skal sies. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hind skrev:

Pøh, jeg er sikker på at du er en skapfilantrop.

Kvinnehaterne havner sikkert her fordi det er deres eneste mulighet til å komme i kontakt med kvinner. 

Det ordet , hva betyr det ?

Anonymkode: 7c60f...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de liker responsen de får fra kvinnene på Kvinneguiden. Hadde brukerne ignorert kvinnehaterne så hadde de blitt mindre aktive

For øvrig trodde jeg alle på kvinneguiden var her fordi de kjeder seg.

Anonymkode: 30884...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker om menn. TS

Anonymkode: e3830...d84

hva med å bytte briller? fordi det inntrykket har iallfall ikke jeg. Hvis du har blitt pint av menn privat så ser du bare menn som skriver dårlig. Men har er likevekt. Mennesker hjelper hverandre siden dem ikke  har noen ellers. Særlig dem som virker å være veldig ekte og troverdig, sliter. Da mener jeg kvinner. Kvinner som sliter ender som regel her. Og velger ikke å ringe når dem er i krise, men bruker en upersonlig arena for å få hjelp fra fremmede. Forstå den som vil, 

Anonymkode: 6fda7...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...