Gå til innhold

Hvorfor havner kvinnehaterne på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker til at de søker og blir dratt mot steder hvor kvinner er, bare så de kan få utløp for sitt patetiske raseri. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å le oss fillete av alle mannehaterne her på forumet! 

Dessverre ikke mulig å bevege ett øyelokk her inne, uten å bli anklaget for å være "kvinne-hater" da... 

Anonymkode: 7d6cb...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ordet , hva betyr det ?

Anonymkode: 7c60f...503

Jeg tenkte på betydningen menneskevenn, altså en menneskevenn som ikke helt vil vedkjenne seg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Jeg er nok ingen filantrop, men jeg skal innrømme at jeg faktisk ikke hater noen, det er personer jeg ikke liker, men det er basert på personlighet og ikke kjønn.

 

Syns du sa for en tid siden at du skulle slutte å sitere kvinner. Det festet seg hos meg fordi jeg ville se hvor lenge det gikk før du begynte med det igjen.

Anonymkode: e3830...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er fordi det heter KVINNEguiden. Så tenker de bare HÅÅÅÅÅH!!!! 😡👹🤪😵

Anonymkode: 4a322...8be

Her er svaret! De klarer ikke tanken på at det skal finnes et forum der kvinner kan snakke sammen (uten dem!), og klikker seg inn for å sette alle damene på plass. 

Anonymkode: c46bb...019

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du sa for en tid siden at du skulle slutte å sitere kvinner. Det festet seg hos meg fordi jeg ville se hvor lenge det gikk før du begynte med det igjen.

Anonymkode: e3830...d84

Det har jeg aldri skrevet eller sagt.

Så det du skriver der er en løgn fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, hind skrev:

Jeg tenkte på betydningen menneskevenn, altså en menneskevenn som ikke helt vil vedkjenne seg det.

Da lærte jeg noe nytt :)

Anonymkode: 7c60f...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bryst og nakenhet, særlig når kvinner elsker å være sexy. 

Anonymkode: 6fda7...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker første gang jeg skrev noe på kvinneguiden, altså jeg trodde jeg hadde kommet til en psykiatrisk avdeling. Her var det både kvinner og menn som hatet alt. Det gjør dem fortsatt. 

Anonymkode: 6fda7...61b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

husker første gang jeg skrev noe på kvinneguiden, altså jeg trodde jeg hadde kommet til en psykiatrisk avdeling. Her var det både kvinner og menn som hatet alt. Det gjør dem fortsatt. 

Anonymkode: 6fda7...61b

Jepp. Tror du vi kan bli skadet av å være her? TS

Anonymkode: e3830...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Aragorn ll Elessar said:

Det har jeg aldri skrevet eller sagt.

Så det du skriver der er en løgn fra din side.

Ja det var det, beklager. Det var noen andre som skrev det, husker hvem det var nå. TS

Anonymkode: e3830...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoWhat? skrev:

Tror jeg må være mer eller mindre bevisstløs, for jeg ser ikke så mye av kvinnehat her... ? Noen kommentarer ja, og noen brukere som går igjen. Men jeg bare trekker på skuldrene. De er ikke verdt å ta på alvor, for de vil jo bare ha oppmerksomhet uten å kunne engasjere.

De er jo her fordi det er kvinner de vil ha oppmerksomhet fra. Det sier seg selv. Tror også de blir trigget av kvinner her som heller ikke skriver særlig vakkert om menn. Når sant skal sies. 

Ja du er bevisstløs, det er fint lite du ser her som andre påpeker til deg 😊

Anonymkode: a1784...43c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har eg faktisk lagt merke til. Synest det er rart. Veit ikkje koffor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha...Hvorfor måtte det da lages en webside og forum ved navn Kvinneguiden da. Det "reklameres" da liksom med: "kom inn, her er det hvor kvinnene oppholder seg". Det blir som å sette opp et skilt, hvor det står: "Women is this way, follow the sign".

For dem som vil prate dritt om kvinner, så er det jo hit dem kommer. Deres oppholdssted er ikke akkurat skjult, slik som Batman's Batcave. Hvis dere ikke vil at menn skal komme, så bruk noen mindre obvious domenenavn enn Kvinneguiden.

De fleste menn hater shopping, så hvis KG hadde skiftet til shoppingforum eller lignende, da ville sikkert de fleste menn holde seg unna.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja du er bevisstløs, det er fint lite du ser her som andre påpeker til deg 😊

Anonymkode: a1784...43c

Godt. Jeg ignorerer lett det jeg ikke syns er interessant eller verdt å høre på 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sett noe kvinnehat på forumet. Har du et eksempel? Kvinner er kvinner verst. Det var det første jeg tenkte. Jeg har lest kritikk av dårlige holdninger. Det er mange dårlige holdninger på anonyme forum der folk tillater seg å si ting de aldri hadde stått for i det virkelige liv. 

Lukter stråmann lang vei. Du kommer med en ubegrunnet påstand, presiserer senere at du sikter til menn og skrev i ditt opprinnelige innlegg: For en ufyselig gjeng. Vel, det kan tolkes som om du nører opp under hat. Hat av menn som gruppe. Et polariserende innlegg uten dokumentasjon av din påstand. 

Kanskje du bare burde slutte å hakke på menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da lærte jeg noe nytt :)

Anonymkode: 7c60f...503

Det motsatte kalles misantrop. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Mipsmaster said:

Har ikke sett noe kvinnehat på forumet. Har du et eksempel? Kvinner er kvinner verst. Det var det første jeg tenkte. Jeg har lest kritikk av dårlige holdninger. Det er mange dårlige holdninger på anonyme forum der folk tillater seg å si ting de aldri hadde stått for i det virkelige liv. 

Lukter stråmann lang vei. Du kommer med en ubegrunnet påstand, presiserer senere at du sikter til menn og skrev i ditt opprinnelige innlegg: For en ufyselig gjeng. Vel, det kan tolkes som om du nører opp under hat. Hat av menn som gruppe. Et polariserende innlegg uten dokumentasjon av din påstand. 

Kanskje du bare burde slutte å hakke på menn. 

Jeg tror du er mann gitt.

Anonymkode: e3830...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig tror jeg det er like mye misunnelige og uheldige kvinner som kommenterer surt og bittert. Ingen hater kvinner mer enn andre kvinner, spesielt hvis de ser bra ut og har draget.

Anonymkode: 12afa...2e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...