Gå til innhold

SO-tråden 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, urodela skrev:

6,1 søkere per studieplass på medisin NTNU, guri det blir hard konkurranse ja! Spent på hva resultatene deres blir!

 

Litt på siden, men 39 søkere per plass på paramedisin! Utrolig mange av de paramedic-studiene som toppet listen over studier med flest søkere, noen som vet om det er noe nytt fra i år at man kan ta bachelor som ambulansepersonell? Siden det er så populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, kaffegirl said:

Jeg har over 68, så er vel ganske sikker, men så sykt redd for at det er en eller annen feil😱

Nei, relax xD. SO kommer ikke til å gjøre feil. Du kommer inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urodela
1 minutt siden, justdrinkingmytea skrev:

Litt på siden, men 39 søkere per plass på paramedisin! Utrolig mange av de paramedic-studiene som toppet listen over studier med flest søkere, noen som vet om det er noe nytt fra i år at man kan ta bachelor som ambulansepersonell? Siden det er så populært.

Oi ja! Kanskje man ikke kunne komme inn med kun realkompetanse før, men kan det nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, erikheierglad said:

Hva er deres snitt for medisin ntnu?

Har 67.7, men tenker det samme som kaffegirl😅 At noe kan ha gått galt. 

Anonymkode: f1853...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg fått saksbehandler på OsloMet når studiene jeg har der er langt nede på listen? Aldri hatt noe derfra på førsteplass.

Anonymkode: 1d220...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har 67.7, men tenker det samme som kaffegirl😅 At noe kan ha gått galt. 

Anonymkode: f1853...70b

. Dere trenger ikke å være stresset, Jeg dør her med min 67.1. HERREEEEEEEGUUUUUDDDD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor har jeg fått saksbehandler på OsloMet når studiene jeg har der er langt nede på listen? Aldri hatt noe derfra på førsteplass.

Anonymkode: 1d220...dd4

Jeg hadde stressa!! Oppdaget du ikke dette før nå?  Ville tatt en telefon ASAP

Anonymkode: 669d2...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urodela
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har jeg fått saksbehandler på OsloMet når studiene jeg har der er langt nede på listen? Aldri hatt noe derfra på førsteplass.

Anonymkode: 1d220...dd4

Tviler sterkt på at dette har noe å si. Det var sikkert det første alternativet som hadde kapasitet, søknaden blir garra behandlet normalt for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har jeg fått saksbehandler på OsloMet når studiene jeg har der er langt nede på listen? Aldri hatt noe derfra på førsteplass.

Anonymkode: 1d220...dd4

Er det ikke sånn at man kan få hvilket som helst av studiestedene man har søkt som saksbehandler? Har ikke noen sammenheng med hvilket tilbud man får.

Anonymkode: a0b28...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, erikheierglad said:

. Dere trenger ikke å være stresset, Jeg dør her med min 67.1. HERREEEEEEEGUUUUUDDDD

Trøster meg med at snittet har gått fra 67.0 til 66.5 så 66.9 og 67.0 igjen, eller noe sånn, så det er da håp om at det holder seg stabilt 😅

Anonymkode: f1853...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde stressa!! Oppdaget du ikke dette før nå?  Ville tatt en telefon ASAP

Anonymkode: 669d2...2ef

Nei aldri tenkt over det, for aldri hatt behov for kontakt. Jeg har OsloMet først på 7 plass liksom. Men har det noe å si når jeg har andre lengre over? Hva gjør denne saksbehandleren? 

Anonymkode: 1d220...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urodela
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei aldri tenkt over det, for aldri hatt behov for kontakt. Jeg har OsloMet først på 7 plass liksom. Men har det noe å si når jeg har andre lengre over? Hva gjør denne saksbehandleren? 

Anonymkode: 1d220...dd4

Saksbehandleren ser over dokumentasjon og vitnemål og beregner snitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei aldri tenkt over det, for aldri hatt behov for kontakt. Jeg har OsloMet først på 7 plass liksom. Men har det noe å si når jeg har andre lengre over? Hva gjør denne saksbehandleren? 

Anonymkode: 1d220...dd4

Hei, tror ikke det har noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått saksbehandler ved UiB ser jeg, har UiB på tredje, fjerde og femteplass. HVL på resten. Kan dette bety at jeg muligens har fått plass på UiB og kan se HVL som tapt? 

Anonymkode: 16640...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har fått saksbehandler ved UiB ser jeg, har UiB på tredje, fjerde og femteplass. HVL på resten. Kan dette bety at jeg muligens har fått plass på UiB og kan se HVL som tapt? 

Anonymkode: 16640...f5a

Nei. Kan være at HVL ikke hadde mer kapasitet bare.

Anonymkode: 731ac...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urodela
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har fått saksbehandler ved UiB ser jeg, har UiB på tredje, fjerde og femteplass. HVL på resten. Kan dette bety at jeg muligens har fått plass på UiB og kan se HVL som tapt? 

Anonymkode: 16640...f5a

Nei, du får utdelt saksbehandler lenge før søknaden er sett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har fått saksbehandler ved UiB ser jeg, har UiB på tredje, fjerde og femteplass. HVL på resten. Kan dette bety at jeg muligens har fått plass på UiB og kan se HVL som tapt? 

Anonymkode: 16640...f5a

trodde ikke at det skulle ha noe å si.. må nesten vente å se!

Anonymkode: aa8d8...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått saksbehandler ved UiB ser jeg, har UiB på tredje, fjerde og femteplass. HVL på resten. Kan dette bety at jeg muligens har fått plass på UiB og kan se HVL som tapt? 

Anonymkode: 16640...f5a

Tenker det samme selv, har UIB og HVL før OsloMet. Vil ikke til Oslo :( 

Anonymkode: 1d220...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SO som saksbehandler, er det rart? Står ingenting om UiO, som er det eneste stedet jeg har søkt.

Anonymkode: 4629f...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har SO som saksbehandler, er det rart? Står ingenting om UiO, som er det eneste stedet jeg har søkt.

Anonymkode: 4629f...a13

Er det det som står i søknaden din? At SO er saksbehandleren din?

Anonymkode: aa8d8...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...