Gå til innhold

SO-tråden 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg søkte i 2017 begynte meldinger på Kvinneguiden og Facebook på SO sin side om at de hadde kommet inn. Jeg gikk inn på min, men ingen svar. 00.10 sjekket jeg for siste gang før jeg  måtte sove, og da sto det at jeg kom inn 😁😁 så da kom svaret 18.juli på natten, men begynte 17.juli på kvelden. Har også sett at noen har fått svar rundt 16.

Anonymkode: fbdbe...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I juli 2016 satt jeg her og bet negler. I juli 2019 er jeg ferdigutdannet. 🙂 

Lykke til alle, jeg krysser fingrene for dere. 

Anonymkode: eeeb0...d81

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken studeretning?

 

Anonymkode: f2123...dee

Phs. Venter både på om man har nok poeng for å bli innkalt til opptaksprøver, deretter må man vente før man får beskjed om man er funnet skikket/egnet, også er det den siste venteperioden som er nå før hovedopptaket.

Anonymkode: 731ac...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som trur de har en magefølelse på når vi får svar? 😄

Anonymkode: 669d2...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som trur de har en magefølelse på når vi får svar? 😄

Anonymkode: 669d2...2ef

Jeg la merke til at de på fredag hadde «fryst» søknaden, slik at man ikke kan gjøre noen endringer eller trekke søknaden da, og begynte å spekulere i at det blir gjort fordi de begynner å kjøre opptaket da. Så magefølelsen min sier at det kanskje rulles ut i morgen, eller onsdag :) krysser virkelig fingrene for morgendagen 🤞🏼

Anonymkode: 731ac...68c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Phs. Venter både på om man har nok poeng for å bli innkalt til opptaksprøver, deretter må man vente før man får beskjed om man er funnet skikket/egnet, også er det den siste venteperioden som er nå før hovedopptaket.

Anonymkode: 731ac...68c

Fyf, så sexy

Anonymkode: f2123...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til alle som svarte meg angående klokkeslett!

Kjenner trangen til å sjekke SO allerede, men skal prøve å begrense meg til å bare gå inn på denne tråden. :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urodela

Ikkenoe enda. Kunne trengt en oppmuntring i dag, vært hos vet med katta som ikke bare kosta ekstreme summer, men han har øyeinfeksjon og er testa for all mulig kronisk sykdom... Blir så lei meg om han har kronisk sykdom pga de dumme forrige eierne som ikke vaksinerte han som liten :( Litt of topic men ja, jeg kunne trengt én mindre bekymring nå, så håper svaret kommer i morgen i det minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, k75g said:

Ikkenoe enda. Kunne trengt en oppmuntring i dag, vært hos vet med katta som ikke bare kosta ekstreme summer, men han har øyeinfeksjon og er testa for all mulig kronisk sykdom... Blir så lei meg om han har kronisk sykdom pga de dumme forrige eierne som ikke vaksinerte han som liten :( Litt of topic men ja, jeg kunne trengt én mindre bekymring nå, så håper svaret kommer i morgen i det minste...

Åå stakkars deg💗 Sender varme klemmer! Vi får holde hverandre med selskap i ventetiden...

Anonymkode: 669d2...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urodela
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå stakkars deg💗 Sender varme klemmer! Vi får holde hverandre med selskap i ventetiden...

Anonymkode: 669d2...2ef

Takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar tidlig 17 juli i fjor så det er nok rett rundt hjørnet 😍

Anonymkode: a4f59...bff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder snart ikke ut mer, for en lang det blir idag og imorgen😭

Anonymkode: 669d2...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så spennende! Jeg har forresten søkt barnehagelærer på Hamar, samlingsbasert :) 

Anonymkode: 2a7e6...c16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herremin dette er ikke til å holde ut...Får man mail når svaret er klart (selv om man evt ikke kom inn) eller må man selv inn å sjekke?

Anonymkode: d0e28...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herremin dette er ikke til å holde ut...Får man mail når svaret er klart (selv om man evt ikke kom inn) eller må man selv inn å sjekke?

Anonymkode: d0e28...ef5

Det lønner seg definitivt å logge inn og sjekke. Følg med på forum og samordna opptak sin Facebook-side. Der begynner aktiviteten å boble først når svarene kommer. Men pass opp for folk som prøver å sette i gang panikktilstander ved å si at de har fått svar. Slike klovner tror alltid at de er så morsomme :P Hvis du skal gå og vente på meldingen fra samordna opptak (som du for øvrig både får på mail og sms), så må du vente mye lenger enn nødvendig!

Lykke til! :)

Anonymkode: eee4c...6c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så spennende! Jeg har forresten søkt barnehagelærer på Hamar, samlingsbasert :) 

Anonymkode: 2a7e6...c16

Spennende valg! Har selv gått utdanningen, dog heltid før jeg har bestemt meg for å heller følge «drømmen.»

det er et givende studie, og absolutt overkommelig mtp og få gode karakterer. Om du jobber/har jobbet i barnehage så tar du nok stoffet veldig greit, og det er veldig lett og se sammenhenger med ulike teorier i pedagogikken og hvordan det er i praksis. Masse lykke til!! :) 

Anonymkode: 731ac...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest urodela
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herremin dette er ikke til å holde ut...Får man mail når svaret er klart (selv om man evt ikke kom inn) eller må man selv inn å sjekke?

Anonymkode: d0e28...ef5

du må sjekke, de sender ikke ut mail før en dag eller to etter det ligger i meldingsboksen din på samordna. Noe som er med på å gjøre denne uka helt jævlig xD

Endret av urodela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt sosionom på UiS med 51,6 i konkurransepoeng. Ikke særlig håpefull på tilbud 😅

Anonymkode: aa8d8...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss alle! Håper på å komme inn på veterinærstudiet 😍

Anonymkode: 03f40...ef9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe svar enda 😫 jeg har en magefølelse for morgendagen 😍

Anonymkode: fbdbe...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...