Gå til innhold

Hedda Skoug

Søtefløte

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Dette er jo veldig spesielt? Har fulgt litt med i denne "leilighetssaken" og skjønner ikke så veldig mye.

Leiligheten legges ut for salg med godkjente soverom , hun kjefter jusstudenten huden full for så å legge den ut med bare 1 godkjent soverom? Da hadde vel denne jusstudenten rett? Hvorfor si så mye uriktig da?

Hun er rimelig krass i denne podcasten hun er med i og skryter av høy inntekt?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte podden nå. Ble overrasket over måten hun snakker på. Hun høres utrolig ung og umoden ut. Hun er på min alder og jeg kommer også fra Osloområdet, men har ingen venninner som snakker sånn. Antar at det er fordi hun er i et miljø med yngre mennesker uten utdanning.  

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy13 skrev (På 19.11.2022 den 2.31):

Hun er rimelig krass i denne podcasten hun er med i

Hvilken pod? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo veldig spesielt? Har fulgt litt med i denne "leilighetssaken" og skjønner ikke så veldig mye.

Leiligheten legges ut for salg med godkjente soverom , hun kjefter jusstudenten huden full for så å legge den ut med bare 1 godkjent soverom? Da hadde vel denne jusstudenten rett? Hvorfor si så mye uriktig da?

Enig - hun sitter og skryter av inntekt ( uten nevne konkret sifer, men uansett. Dama har null igjen etter salget av leiligheten . Og exen har mekket noe ikke veldig Rederlig tilbake i tid. Så Hedda skoug er blakk som faen og har tre barn og ta vare på, samt leiligheten er kun 55 kvm bruksareal . Om man ikke liker seg i kjelleren da🤍🤍

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte denne podcasten ved en tilfeldighet og måtte inn hit og se om andre tenkte det samme, og det gjorde du😅

«Nå blir det godkjent, og den skal legges ut på nytt» sier hun ordrett i podcasten.  «Vi venter bare på formalitetene rundt det.» 
Veldig spesielt at hun blir sur på en som påpekte feil i annonsen, i stedet for meglerselskapet som liksom skal være den profesjonelle part. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var forbanna, men kan skjønne henne litt når det gjelder barna. 

Ellers virker det ikke som om hun tar ansvar for sine handlinger. Hvorfor har hun mistet lappen og ikke fått den tilbake? Veldig uansvarlig når hun har den jobben. 

Ang leiligheten har jeg ikke vært der, men bildene som er tatt i kjelleren taler ikke akkurat til hennes fordel da. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (41 minutter siden):

Hun var forbanna, men kan skjønne henne litt når det gjelder barna. 

Ellers virker det ikke som om hun tar ansvar for sine handlinger. Hvorfor har hun mistet lappen og ikke fått den tilbake? Veldig uansvarlig når hun har den jobben. 

Ang leiligheten har jeg ikke vært der, men bildene som er tatt i kjelleren taler ikke akkurat til hennes fordel da. 

Jeg blir litt forbanna med tanke på barnas soverom som ser ut som fengsler, mens resten av leiligheten fremstår som luksuriøs..

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Jeg blir litt forbanna med tanke på barnas soverom som ser ut som fengsler, mens resten av leiligheten fremstår som luksuriøs..

Det var ikke barnas leilighet jeg tenkte på. Hun snakket om kritikken hun får om barna sine. F.eks at hun la ut bilde av seg på IG om at hun er klar for Hemsedal også får hun kritikk for at hun ikke tar med barna fordi de ikke var med i bildet, selv om de satt i baksetet. Eller da hun tok et glass på Michaels. Det er fullt forståelig at hun er forbanna for feilaktig kritikk, men utover det har jeg ingen sympati. 

Jeg blokkerte henne på IG etter at hun reiste til Dubai for noen år siden. Følger henne ingen andre steder. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heddy A skrev (På 21.11.2022 den 18.42):

Enig - hun sitter og skryter av inntekt ( uten nevne konkret sifer, men uansett. Dama har null igjen etter salget av leiligheten . Og exen har mekket noe ikke veldig Rederlig tilbake i tid. Så Hedda skoug er blakk som faen og har tre barn og ta vare på, samt leiligheten er kun 55 kvm bruksareal . Om man ikke liker seg i kjelleren da🤍🤍

Hva har eksen gjort? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heddy A skrev (På 21.11.2022 den 18.42):

Hvorfor heier du på at en "alenemor" skal mislykkes økonomisk? Helt sykt...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heddy A skrev (På 21.11.2022 den 18.46):

Chit chat m helle. Hun oser hat, denne Hedda. 

Hedda var ikke blid i den poden - helt på krigsstien - både ovenfor jusstudent og gudene vet hva enn. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jo egentlig det lureste være å endre planløsningen. Flytte kjøkkenet ned og lage to soverrom ekstra + liten stue oppe. Men det er kanskje ikke like instavennlig...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI om hun får godkjent de to bodene i kjelleren som soverom (rom for varig opphold). Vinduene er for høyt oppe på veggen og for små. Er det hybelen som kan bli delvis godkjent? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...