Gå til innhold

Stjeler du jordbær fra nabokurvene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei det gjør jeg ikke. Og jeg syns det er ekkelt med folk som skal klå på varer med møkkete hender. Folk tror som regel at de er renslige. Men de glemmer fort at de bare klødde seg litt i nesa eller øret, de hoppet over håndvasken etter do besøk tidligere på dagen, de har tatt på håndtak og mobil osv, så ender de i butikken og står å klasser på jordbærene. Men her en dag så jeg en dame utenfor Asia mat som solgte jordbær. Hun flyttet jordbær fra kurv til kurv og danderte kurvene og tok på jordbærene. Like etterpå satt hun å renset neglene, altså tok ut hva enn det var hun hadde under neglene og knipset det bort. Så jævla kvalm! Nå har jeg slutta å spise ferske jordbær og tar til takke med fryste jordbær på pose.

Folk er så ekle! Skjerp dere alle mann! 

Anonymkode: 9f3b3...e60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det skulle vært lokk på de kurvene som på druene. En vet jo aldri hvem som har plukket oppi der, om personen var ren på hendene osv.. Ikke bare jordbær du kjøper, du tar med deg sykdom hjem også. 🤢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjeler ikke, bare rydder litt oppi kurvene🤷‍♀️

Anonymkode: db05c...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stjeler ikke, bare rydder litt oppi kurvene🤷‍♀️

Anonymkode: db05c...0de

Med møkkete fingre 🤢

Anonymkode: 9f3b3...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Stjeler ikke, bare rydder litt oppi kurvene🤷‍♀️

Anonymkode: db05c...0de

Skam deg. :scorpis:

Anonymkode: 15980...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke butikktyveri om man smaker på bær og sier fra i kassa, for deretter å betale for det. Enkelte ganger så er folk så trangsynt. Det trenger ikke nødvendigvis være enten eller. Hadde jeg smakt på bærene hadde jeg også betalt for det. 

Anonymkode: e6245...538

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg grønn over folk som driver med denne praksisen. Det er jo stjeling fra andre kunder som ender opp med den "ribbede" kurva du gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...