Gå til innhold

Tweets brystreduksjon!

tweet

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, tweet skrev:

Blodprosent på 12,5. Ringte sykehuset og snakket med en sykepleier (kirurgen var ikke der) og hun mente kirurgen hadde sagt at hun helst vil ha prosenten opp på 13. Hun skal ringe meg på mandag. 

Jeg har en skikkelig ekkel magefølelse... 

Er det standard for å få operasjoner? I så fall kan jeg se lang marsj i å noen sinne på operasjoner 😂 Aldri hatt blodprosenten oppe i 13 🙄 

Håper de filer litt på krava 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Sinsiew skrev:

Er det standard for å få operasjoner? I så fall kan jeg se lang marsj i å noen sinne på operasjoner 😂 Aldri hatt blodprosenten oppe i 13 🙄 

Håper de filer litt på krava 😘

Har aldri hørt snakk om noe sånt før! Jeg har operert to ganger, ene gangen som gravid med lav blodprosent fra før. Jeg var bare litt slapp og svimmel liksom, så jeg forstår ikke hva de er redd for skal skje 🙈 Eller altså, jeg forstår at de må være svært nøye, men dette har jeg altså aldri hørt om (når blodprosenten faktisk er normal) og det er mange som stusser.. 

Ja, det håper jeg også 😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! Jeg skal sterlisere nå på vårparten og hvis kravet er en blodprosent på 13 må jeg nok se meg langt etter den operasjonen, så høyt har jeg aldri hatt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Phavi skrev:

Så rart! Jeg skal sterlisere nå på vårparten og hvis kravet er en blodprosent på 13 må jeg nok se meg langt etter den operasjonen, så høyt har jeg aldri hatt det!

Enig! Jeg synes det hele er skikkelig merkelig... Er sykt spent på hva hun vil si i morgen. Kanskje jeg må på legekontoret en siste gang og ta et stikk i fingeren for å få kjapt svar, selv om blodprøver er mer nøyaktig. Har svært lite lyst å reise langt for å ta blodprøver igjen og eventuelt bli sendt hjem, men det kan jo hende blodprosenten har økt litt siden tirsdag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, tweet skrev:

Det blir!!!! 😭

Nå håper jeg at du gråter av glede? Det ble litt mixed signals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hulderen skrev:

Nå håper jeg at du gråter av glede? Det ble litt mixed signals.

Ja, er du gal 😂👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sinsiew skrev:

Herlig! Fikk du hb opp til 13?

Nei, men hun sa at det kunne hende de måtte gi meg blod underveis om jeg mistet mye, og at det da var opp til meg om jeg ville utføre eller vente. Om jeg var klar, var de klare 🤩

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sinsiew skrev:

Herlig ! Lykke til ❤️

6 timer siden, Phavi skrev:

Så herlig! Lykke til 😄

Tusen takk! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort, jeg er herved kvitt 1,1 kg pupp! Jeg kan nesten ikke tro at det har skjedd og jeg får sjokk hver gang jeg ser meg selv i speilet.  Det ser allerede veldig bra ut. Dette er virkelig det beste valget jeg noen gang har tatt for meg selv! 

Smertene er ikke uutholdelige, men trenger jevnlig smertestillende. Det verste er egentlig at bhen er så himla stram over ribbeinet under puppene, men det går seg sikkert til etterhvert. 
Fikk en litt snodig reaksjon tidligere der jeg gråt og gråt og ante ikke hvorfor 😅 kanskje lettelse? Litt angst? Tror det. 

Får snakket med kirurg i morgen og tipper jeg også får dratt hjem i løpet av dagen. Gleder meg til det! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, ntrane skrev:

ser de ut som typisk post reduksjons bildene viser?

Jeg har bare sett de med bandasje på, så det vet jeg ikke enda. Men det jeg har sett ser fint ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, tweet said:

Jeg har bare sett de med bandasje på, så det vet jeg ikke enda. Men det jeg har sett ser fint ut!

håper det blir bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Phavi skrev:

Gratulerer! Godt det ble gjennomført og at alt gikk greit til tross for "panikken" dems rundt blodprøvene!

Tusen takk! Jepp, og mistet bare 600ml blod også. 

————

Fikk reise hjem i dag heldigvis, så nå har jeg vært hjemme noen timer! Kirurgen skiftet bandasje og så på sårene mine før jeg fikk dra, som vil si at jeg fikk sett puppene mine, og let me tell you! De er så fantastisk fine at jeg måtte gråte en skvett!! Så symmetriske, faste og fine. Jeg gleder meg sånn til bandasjen skal av og jeg får sett dem enda bedre. 

Jeg kjenner litt mer smerte og ubehag i dag, og jeg er skikkelig sliten. Det svir veldig innimellom. Det verste er å ikke kunne løfte sønnen min når han er lei seg.. Han var så glad for å se meg at han gråt og gråt, og klamret seg fast i meg. Det gjorde litt vondt å ha han på fanget inntil meg, men det er ikke så lett for en toåring å skjønne.. Huff. 

Men alt i alt går det altså bedre enn jeg så for meg! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...