Gå til innhold

Tweets brystreduksjon!


tweet

Anbefalte innlegg

På 15.9.2020 den 11.19, tweet skrev:

Hei! Nå er det faktisk 9 måneder siden operasjonen, det er vanskelig å tro! 

Jeg er fortsatt veldig fornøyd med resultatet. Har måttet venne meg til at det er en liten forskjell på størrelsen, men det er det bare jeg som legger merke til egentlig. Følsomheten er fortsatt ikke helt tilbake i venstre brystvorte, dessuten blir jeg fort tørr. Jeg har forstått det sånn at det kan ta sin tid før huden begynner å "smøre" seg selv igjen, om dere skjønner hva jeg mener. Haha. 

Så vidt jeg vet er størrelsen 75C! Jeg har enda ikke vært på ordentlig shopping enda. Har stort sett sånne såkalte braletter, og en bh med spiler. Den er faktisk str 80b, men cupen blir jo gjerne større når man går opp i størrelse rundt. Den er ikke så behagelig egentlig, men det var en ganske billig en fra sparkjøp. 

Sommeren har vært HELT fantastisk. Jeg har ikke engang ofret puppene en tanke. Ingen ekkel puppesvette, ikke noe ubehag, null stress å finne behagelige klær, har gått i bare bh og shorts med hodet hevet. Jeg visste det kom til å bli et nytt liv, men det er så mye bedre enn jeg kunne håpet på altså.

Om det er flere som vurderer reduksjon og sliter i hverdagen, GJØR DET. Jeg får ikke sagt det nok. Man skal ikke ta lett på operasjoner heller, så det trengs litt tid for å tenke nøye gjennom det, men det er så verdt det. Smerten og ubehaget i ettertid går fort over, men lettelse varer (forhåpentligvis) for alltid! 

Så godt å høre 😊 takk for at du deler. Merker du noe smerter nå eller er det helt borte? Og når du var ferdig operert, hadde du mye vondt før du tok smertestillende? Og hvor lenge varte det? 

Jeg har endelig blitt henvist og er veldig klar for å bli kvitt de gigantiske ballongene 😅 jeg er så lei, har vondt i rygg, nakke, skulder konstant. Jeg har gått mye ned i vekt men de er fortsatt like store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.9.2020 den 17.10, lysestake skrev:

Så godt å høre 😊 takk for at du deler. Merker du noe smerter nå eller er det helt borte? Og når du var ferdig operert, hadde du mye vondt før du tok smertestillende? Og hvor lenge varte det? 

Jeg har endelig blitt henvist og er veldig klar for å bli kvitt de gigantiske ballongene 😅 jeg er så lei, har vondt i rygg, nakke, skulder konstant. Jeg har gått mye ned i vekt men de er fortsatt like store. 

Ingen smerter nå, og det kan jeg ikke huske å ha hatt på veldig lenge! Jeg kan ikke huske at jeg hadde det skikkelig vondt noen gang, bare verk og ubehag. Fikk sterkere smertestillende på sykehuset, men de neste to ukene tok jeg bare paracet ved behov! ☺️ De første to ukene var de verste, og det var jo ømt en god stund etter, men absolutt overkommelig. Synes det gikk overraskende fort, og nå er hele den tiden glemt egentlig! 

Hvis du vil, kan du få sjekke ut profilen min på Instagram. Der skrev jeg jevnlig oppdatering etter operasjonen ☺️ 

Masse lykke til! Du kommer til å elske det 🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Nå er det ett og et halvt år siden brystreduksjon! Det er vanskelig å tro. Jeg er fortsatt like fornøyd, selv om jeg har måttet akseptere at venstre bryst er litt større enn den andre. Nå har jeg litt mer følelse i venstre brystvorte, men den føles fortsatt litt nummen. Det er ikke noe som plager meg i det hele tatt 😊

Jeg har jobbet veldig med selvtillit og det å bli glad i kroppen min uansett hvordan den ser ut, og jeg kan oppriktig si at jeg trives veldig i egen kropp! Brystreduksjonen fikset ikke alt liksom, så det måtte en holdningsendring til. Jeg husker da jeg så meg i speilet på sykehuset etter operasjonen, og synes magen min var den største i verden 😅 Å fikse brystene gjorde at jeg fant noe annet å mislike, så det har jeg aktivt jobbet med. Jeg tror det er ganske viktig å vite, at plastisk kirurgi ikke er en quick fix. 

Det går faktisk ikke én dag uten at jeg tenker hvor takknemlig jeg er for at jeg fikk gjort dette her. Alt er så mye lettere. I dag får jeg flere sommerklær i posten, alle overdeler er i medium. Det kommer jeg fortsatt ikke over 😂 Jeg gleder meg til enda en sommer med nye pupper! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...