Gå til innhold

Tweets brystreduksjon!


tweet

Anbefalte innlegg

Nå er det en stund siden sist! 

Har klart meg over en måned uten snus nå, og det har gått overraskende greit altså! Jeg tok et par festrøyk for to helger siden, men det trenger ingen å vite.. hehe. Men treningen har det ikke gått like bra med dessverre. Har heldigvis ikke gått opp noe særlig i vekt, er vel på rundt 65 igjen, men likevel.. Jeg er litt skuffet over meg selv! Jeg jobber så mye at jeg bruker det som unnskyldning. «Har ikke tid», men det har jeg absolutt etter ungen har lagt seg for eksempel! Huff.. jeg må ta meg sammen, men dere vet.. dørstokkmila. 

På søndag hadde jeg bursdag, og i gave fra mamma fikk jeg kompresjonsbhen jeg skal bruke etter operasjon. Jeg kan ikke fatte og begripe at puppene mine skal bli så små at de passer inn i den! Jeg tok et bilde med den på for å kunne sammenligne senere. Holdt på å le meg ihjel! Det var så vidt bhen møttes på midten under puppene, og de veltet ut foran bhen. Null sjans i å få igjen glidelåsen en millimeter. Det bildet skal SÅ på Instagram etter operasjon! Jeg gleder meg til å dele oppdateringer på Instagram kjenner jeg, mest for min egen del. Også er jo det kjekt med støtte fra venner og bekjente. Hvis noen her ønsker å følge meg, er det bare å si fra! 

25 dager til innleggelse!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.9.2019 den 21.09, tweet skrev:

I dag fikk jeg innkalling og mer informasjon i posten. Info om kompresjonsbh, forberedelser og tiden etter. Jeg fikk også innkalling til journalopptak og anestesitilsyn seks dager før operasjon. Hva vil det egentlig si? Hva gjør man? 

Også stusser jeg litt over at det står jeg skal legges inn 11.november på ettermiddagen, men operasjonen er dagen etter! Er det helt nødvendig? Da må jeg ligge alene på sykehuset, over en time unna der jeg bor 😟 Men men, I’ll take it. Det går helt sikkert fort. 

For første gang ble jeg faktisk nervøs da jeg leste gjennom alt. Det står man må slutte å røyke to måneder før og etter operasjon. Jeg røyker ikke, men snuser, og tipper det gjelder snus også. Det vil si jeg må slutte I DAG. Jeg gruer meg noe så grusomt, selv om jeg vet det er verdt det. Det står også at om jeg veier mer enn maksvekt i journalen, får jeg ikke operert. Jeg skjønner ikke helt hva de mener med maksvekt i journal.. Er det fra da jeg veide meg på sykehuset, eller? Nå er jeg jo livredd for å gå opp i vekt eller for at jeg allerede har gjort det 😅 Så her blir det snuseslutt og endring i livsstil altså! Jeg har startet å trene ordentlig igjen etter noen uker sløving, men kan ikke skryte på meg de beste spisevanene. Jeg skal nok klare å endre på det. 

Nå veier jeg vel omtrent 64 kg (1kg mer enn ved konsultasjonen). Tenker jeg må klare å komme meg ned 4-5 kg, mest fordi jeg bare hadde hatt godt av det. Kanskje jeg skal begynne å notere det her underveis? Kanskje tiden går fortere om jeg setter meg små mål? 

Det føles mer og mer virkelig, og jeg går tiden fremover i møte med litt skrekkblandet fryd! 60 dager til innleggelse. Visst pokker teller jeg ned 😂

Antar at grunnen til at du legges inn dagen før er grunnet innskriving, blodprøver og et anestesitilsyn 🙂 

lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 22.21, Kajsax skrev:

Antar at grunnen til at du legges inn dagen før er grunnet innskriving, blodprøver og et anestesitilsyn 🙂 

lykke til! 

Helt sikkert! Vi får håpe operasjonen er tidlig på morgenen dagen etter 😅 Hva er et anestesitilsyn? Har fortsatt ikke skjønt det helt, hehe.. 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spm, har sett på brystreduksjon selv, men har sett slike "etter" bilder.. jeg vet ikke, føler de ofte ser så unaturlge ut? firkantede?

er dere fornøyd med resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, ntrane skrev:

spm, har sett på brystreduksjon selv, men har sett slike "etter" bilder.. jeg vet ikke, føler de ofte ser så unaturlge ut? firkantede?

er dere fornøyd med resultatet?

Sånn jeg har forstått det, ser de kanskje litt unaturlig ut i starten, men det går seg som oftest til :) Min mor sine for eksempel ser helt naturlig ut. Men de fleste bilder jeg har sett, ser veldig bra ut synes jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tweet skrev:

Sånn jeg har forstått det, ser de kanskje litt unaturlig ut i starten, men det går seg som oftest til :) Min mor sine for eksempel ser helt naturlig ut. Men de fleste bilder jeg har sett, ser veldig bra ut synes jeg da. 

Nå er det snart du skal operere? 😁 Gleder meg til å høre om resultatet ditt! Nå har jeg ikke lest tråden på en stund, men har du tenkt å snakke med legen om hvor små du ønsker dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen må jeg få minne om at alt ikke er uten risiko og at kvinner har fått deformerte bryster og/eller nummenhetsfølelse i brystvortene etter operasjoner. Dette bør komme bedre frem mener jeg. Min samboer som har veldig store bryster får ikke ta reduksjon fordi det kan skje og jeg vil heller ha de store puppene hennes enn normale små. Hun har snakket om å ville undersøke sånt men min mening blir at det kan være risikofylt og dermed får hun la naturen være. Som sagt tidligere så må det tåles litt ubehag om sommeren med varmen feks. Og ubehaglig bh stropper.., hun  går bare uten bh hjemme. Bh er uansett i veien hjemme vil jeg si. Store pupper er jo virkelig en gave kvinner har å behage sin mann med. Tukle med sånt... unødvendig.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Twin1 skrev:

Igjen må jeg få minne om at alt ikke er uten risiko og at kvinner har fått deformerte bryster og/eller nummenhetsfølelse i brystvortene etter operasjoner. Dette bør komme bedre frem mener jeg. Min samboer som har veldig store bryster får ikke ta reduksjon fordi det kan skje og jeg vil heller ha de store puppene hennes enn normale små. Hun har snakket om å ville undersøke sånt men min mening blir at det kan være risikofylt og dermed får hun la naturen være. Som sagt tidligere så må det tåles litt ubehag om sommeren med varmen feks. Og ubehaglig bh stropper.., hun  går bare uten bh hjemme. Bh er uansett i veien hjemme vil jeg si. Store pupper er jo virkelig en gave kvinner har å behage sin mann med. Tukle med sånt... unødvendig.  

 

Konstante skulder/nakkesmarter som arter seg til migrenelignende hodepine er også veldig unødvendig 😁

Ellers spennende og lese. Tenkt på det selv, men må ned i vekt først fink jeg beskjed om. Jobber med det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, lysestake skrev:

Nå er det snart du skal operere? 😁 Gleder meg til å høre om resultatet ditt! Nå har jeg ikke lest tråden på en stund, men har du tenkt å snakke med legen om hvor små du ønsker dem? 

Bare 12 dager til nå! Er så spent! Vi snakket om det ved konsultasjon i fjor. Jeg sa jeg ønsket maks en C-cup og hun ba meg kjøpe kompresjonsbh tilsvarende en C.. så da regner jeg med det er det de skal prøve på! 😅 Skal på sykehuset på tirsdag, så får sikkert svar på mange spørsmål da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Twin1 skrev:

Igjen må jeg få minne om at alt ikke er uten risiko og at kvinner har fått deformerte bryster og/eller nummenhetsfølelse i brystvortene etter operasjoner. Dette bør komme bedre frem mener jeg. Min samboer som har veldig store bryster får ikke ta reduksjon fordi det kan skje og jeg vil heller ha de store puppene hennes enn normale små. Hun har snakket om å ville undersøke sånt men min mening blir at det kan være risikofylt og dermed får hun la naturen være. Som sagt tidligere så må det tåles litt ubehag om sommeren med varmen feks. Og ubehaglig bh stropper.., hun  går bare uten bh hjemme. Bh er uansett i veien hjemme vil jeg si. Store pupper er jo virkelig en gave kvinner har å behage sin mann med. Tukle med sånt... unødvendig.  

 

Snork! 

Endret av tweet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Phavi skrev:

Konstante skulder/nakkesmarter som arter seg til migrenelignende hodepine er også veldig unødvendig 😁

Ellers spennende og lese. Tenkt på det selv, men må ned i vekt først fink jeg beskjed om. Jobber med det 😊

Enig 👍🏻 

Så spennende! Hvordan går det med vektnedgang da? ☺️ Jeg synes det er sykt vanskelig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, tweet skrev:

Enig 👍🏻 

Så spennende! Hvordan går det med vektnedgang da? ☺️ Jeg synes det er sykt vanskelig! 

Ned 5 kg på kort tid og begynt med trening hos fysio pga ryggplager. Så spent fremover 😁 Jeg er bare 85J, men c høres himmelsk ut 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Twin1 skrev:

Igjen må jeg få minne om at alt ikke er uten risiko og at kvinner har fått deformerte bryster og/eller nummenhetsfølelse i brystvortene etter operasjoner. Dette bør komme bedre frem mener jeg. Min samboer som har veldig store bryster får ikke ta reduksjon fordi det kan skje og jeg vil heller ha de store puppene hennes enn normale små. Hun har snakket om å ville undersøke sånt men min mening blir at det kan være risikofylt og dermed får hun la naturen være. Som sagt tidligere så må det tåles litt ubehag om sommeren med varmen feks. Og ubehaglig bh stropper.., hun  går bare uten bh hjemme. Bh er uansett i veien hjemme vil jeg si. Store pupper er jo virkelig en gave kvinner har å behage sin mann med. Tukle med sånt... unødvendig.  

 

Samboeren din får ikke ta brystreduksjon? Hvem nekter henne, du eller legene? Hvis det er du, så må jeg virkelig si at du skal ligge unna! Om din samboer ønsker å redusere brystene for å unngå diverse plager, så er ikke det noe du har noe med! Om hun har smerter i rygg, skuldre og nakke, så er det godt mulig at det for henne er vel verdt å få en brystreduksjon, selv om hun skulle få nummenhet i brystvortene. Og deformerte pupper, who cares? Så lenge de ser ok ut med bh og klær på, så er det mye viktigere å være smertefri! Hvorfor er du så pågående i denne tråden? Frykter du at samboeren din skal lese den?

Endret av Hulderen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Phavi skrev:

Ned 5 kg på kort tid og begynt med trening hos fysio pga ryggplager. Så spent fremover 😁 Jeg er bare 85J, men c høres himmelsk ut 😁

Bra jobba 👏🏻💪🏻 Har du endret mye på kostholdet eller? Har du noen tips kanskje? Jeg kjenner jeg trenger litt motivasjon! Snart kan jeg ikke trene på en stund, og da er det viktig å holde kroppen sunn ved å spise riktig (og selvfølgelig så mye mosjon man kan i en sånn situasjon). Er redd jeg skal skeie ut skikkelig 🙈 

Bare J?? Det er jo større enn mine 😟 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Hulderen skrev:

Samboeren din får ikke ta brystreduksjon? Hvem nekter henne, du eller legene? Hvis det er du, så må jeg virkelig si at du skal ligge unna! Om din samboer ønsker å redusere brystene for å unngå diverse plager, så er ikke det noe du har noe med! Om hun har smerter i rygg, skuldre og nakke, så er det godt mulig at det for henne er vel verdt å få en brystreduksjon, selv om hun skulle få nummenhet i brystvortene. Og deformerte pupper, who cares? Så lenge de ser ok ut med bh og klær på, så er det mye viktigere å være smertefri! Hvorfor er du så pågående i denne tråden? Frykter du at samboeren din skal lese den?

Jeg så i en tidligere tråd at han nevnte at han har både kone og elskerinne, og her snakker han om samboer... Vet ikke hvor seriøst jeg orker å ta den personen altså 😅 

Men er så enig med deg! Jeg vil mye heller ha litt rare pupper eller bli nummen i brystvortene enn å plages sånn som nå. Jeg ser jo ikke ut (i mine øyner), har vondt hver dag og skjønner ikke hvordan jeg skulle klart å leve resten av livet sånn! Hvis han jeg bodde med hadde prøvd å nekte meg, så hadde det vært han jeg måtte revurdere, ikke reduksjonen! 

Og bare for å nevne det, @Twin1, så har jeg sett utallige instagramprofiler, blogger, YouTube-videoer og kommentarer av/med folk som har gått igjennom en brystreduksjon, og bare én person har vært misfornøyd. ÉN! Hadde jeg lett etter dårlige erfaringer, så hadde jeg vel funnet det også, men det gjør man med alt. Alle operasjoner, store og små, har en risiko. Det er opp til hver enkelt å vurdere om det er verdt det. Hvorfor du tror du har så mye du skulle sagt, skjønner ikke jeg. Tror du ikke jeg klarer å tenke selv? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TeamWP skrev:

Ikke lenge igjen  nå😱blir spennende😊masse lykke til❤

Tror jeg dævver av spenning! 😩😅 Tusen takk ❤️❤️

Hvordan går det med dere? Lenge siden jeg har hørt/lest fra deg! Håper alt står bra til ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tweet skrev:

Tror jeg dævver av spenning! 😩😅 Tusen takk ❤️❤️

Hvordan går det med dere? Lenge siden jeg har hørt/lest fra deg! Håper alt står bra til ❤️

Ja , det skjønner jeg , ikke noe daglidags greie du skal til med😱😊du er tøff syns jeg👌

Jo,takk som spør,vi har det bare fint😍lykken i livet å ha babyen min❤selv om jeg har litt lyst å putte han inn igjen når han får tenner og griner på natta,og ingen bytter med meg så jeg får sove😂snart 7 tenner ute,så det merkes😉men ellers er ting så bra at jeg ikke føler for  å klage haha,derfor lite skriving🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...