Gå til innhold

Tweets brystreduksjon!


tweet

Anbefalte innlegg

15 timer siden, tweet skrev:

Bra jobba 👏🏻💪🏻 Har du endret mye på kostholdet eller? Har du noen tips kanskje? Jeg kjenner jeg trenger litt motivasjon! Snart kan jeg ikke trene på en stund, og da er det viktig å holde kroppen sunn ved å spise riktig (og selvfølgelig så mye mosjon man kan i en sånn situasjon). Er redd jeg skal skeie ut skikkelig 🙈 

Bare J?? Det er jo større enn mine 😟 

Har minst 1/2 av tallerkenen med grønt, enten salat, grønnsaker eller lignende. Så 1/4 kjøtt og 1/4 stivelse. Uvant i starten, men blir jo mye fortere mett, og matbudsjettet har gått ned litt og! Jeg er heller ikke frokostmenneske, men småspiser mye mindre nå da jeg kjpte sånn smoothie maskin hvor du putter flaska på, mye letter eå bare lage smoothie på morran enn ingenting, og så spise alt for mye til lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det lenge siden jeg har tittet innom! Så fint med dato, og så flink du er med snusslutt! 

Lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2019 den 21.27, tweet skrev:

Helt sikkert! Vi får håpe operasjonen er tidlig på morgenen dagen etter 😅 Hva er et anestesitilsyn? Har fortsatt ikke skjønt det helt, hehe.. 

Tusen takk!

De skal kartlegge medikamenter, allergier, får informasjon om bedøvelse feks 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sinsiew skrev:

Her er det lenge siden jeg har tittet innom! Så fint med dato, og så flink du er med snusslutt! 

Lykke til ❤

Takk for det ❤️ Hvordan går det med dere? ☺️ 

 

6 timer siden, Kajsax skrev:

De skal kartlegge medikamenter, allergier, får informasjon om bedøvelse feks 

Okey, takk skal du ha! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tweet skrev:

Takk for det ❤️ Hvordan går det med dere? ☺️ 

 

Okey, takk skal du ha! ☺️

Det går veldig bra! J stortrives i bhg, jeg stortrives i ny jobb og som gravid og livet smiler ^^ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sinsiew skrev:

Det går veldig bra! J stortrives i bhg, jeg stortrives i ny jobb og som gravid og livet smiler ^^ 

Fantastisk 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.11.2019 den 0.02, tweet skrev:

Jeg så i en tidligere tråd at han nevnte at han har både kone og elskerinne, og her snakker han om samboer... Vet ikke hvor seriøst jeg orker å ta den personen altså 😅 

Men er så enig med deg! Jeg vil mye heller ha litt rare pupper eller bli nummen i brystvortene enn å plages sånn som nå. Jeg ser jo ikke ut (i mine øyner), har vondt hver dag og skjønner ikke hvordan jeg skulle klart å leve resten av livet sånn! Hvis han jeg bodde med hadde prøvd å nekte meg, så hadde det vært han jeg måtte revurdere, ikke reduksjonen! 

Og bare for å nevne det, @Twin1, så har jeg sett utallige instagramprofiler, blogger, YouTube-videoer og kommentarer av/med folk som har gått igjennom en brystreduksjon, og bare én person har vært misfornøyd. ÉN! Hadde jeg lett etter dårlige erfaringer, så hadde jeg vel funnet det også, men det gjør man med alt. Alle operasjoner, store og små, har en risiko. Det er opp til hver enkelt å vurdere om det er verdt det. Hvorfor du tror du har så mye du skulle sagt, skjønner ikke jeg. Tror du ikke jeg klarer å tenke selv? 

Mulig jeg er litt gammeldags i kvinnesyn. Det blir fort mye styr ut av.  Sier bare min mening om det å endre puppe str feil vei. Synes ikke det er bra fordi jeg liker store og det lar seg gjøre å unngå operasjon. Det sier jeg også til dem. Det er noe dem begge synes er helt ok. Det lille innlegget jeg hadde var utifra et spørsmål ei hadde om å betale for p-piller og jeg mente med det at mannen skal betale for det. Noe jeg iallfall gjør. Men nå ble det langt utenfor tema. Uansett så ønsker  jeg at alt går greit for deg og at du blir fornøyd noe du sikkert blir.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Twin1 skrev:

Mulig jeg er litt gammeldags i kvinnesyn. Det blir fort mye styr ut av.  Sier bare min mening om det å endre puppe str feil vei. Synes ikke det er bra fordi jeg liker store og det lar seg gjøre å unngå operasjon. Det sier jeg også til dem. Det er noe dem begge synes er helt ok. Det lille innlegget jeg hadde var utifra et spørsmål ei hadde om å betale for p-piller og jeg mente med det at mannen skal betale for det. Noe jeg iallfall gjør. Men nå ble det langt utenfor tema. Uansett så ønsker  jeg at alt går greit for deg og at du blir fornøyd noe du sikkert blir.  

Takk for det 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en uke igjen, og jeg skal innom sykehuset for journalopptak. Jeg er nesten mer nervøs for det enn selve operasjonen! Jeg har nemlig fått for meg at jeg er for tjukk og kommer til å få beskjed om at operasjonen blir utsatt... Dette har blitt noe jeg konstant tenker på! Jeg veier jo ikke mer enn 2 kg mer enn på konsultasjonen i gjor, og det har aldri blitt nevnt noe om vekten min. Ingen har sagt at jeg må gå ned eller passe på, men likevel er jeg på grensa til å få angst. Nå i det siste har jeg veid meg altfor mye, det er ikke sunt for meg. Jeg er jo helt hekta på den badevekten! 

I går fikk jeg på meg en bukse som aldri har passet, lett som bare det, selv om vekta mi har så å si stått stille lenge. Det viser jo at treningen har hjulpet og at vekt ikke har noe å si. Jeg kan jo ha gått ned i fettprosent og fått mer muskler, men det spiller ingen rolle når man regner ut bmi liksom. 

I går spiste jeg ganske salt mat og kroppen holder sikkert på en del vann, for nå er jeg plutselig en hel kg tyngre enn i går. Det gjør meg selvfølgelig enda mer redd!! Fader altså.. vil bare få den timen overstått! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

I dag er det en uke igjen, og jeg skal innom sykehuset for journalopptak. Jeg er nesten mer nervøs for det enn selve operasjonen! Jeg har nemlig fått for meg at jeg er for tjukk og kommer til å få beskjed om at operasjonen blir utsatt... Dette har blitt noe jeg konstant tenker på! Jeg veier jo ikke mer enn 2 kg mer enn på konsultasjonen i gjor, og det har aldri blitt nevnt noe om vekten min. Ingen har sagt at jeg må gå ned eller passe på, men likevel er jeg på grensa til å få angst. Nå i det siste har jeg veid meg altfor mye, det er ikke sunt for meg. Jeg er jo helt hekta på den badevekten! 

I går fikk jeg på meg en bukse som aldri har passet, lett som bare det, selv om vekta mi har så å si stått stille lenge. Det viser jo at treningen har hjulpet og at vekt ikke har noe å si. Jeg kan jo ha gått ned i fettprosent og fått mer muskler, men det spiller ingen rolle når man regner ut bmi liksom. 

I går spiste jeg ganske salt mat og kroppen holder sikkert på en del vann, for nå er jeg plutselig en hel kg tyngre enn i går. Det gjør meg selvfølgelig enda mer redd!! Fader altså.. vil bare få den timen overstått! 

At du har minket fettprosenten er kjempeflott! Ikke vær redd, legene vet at BMI bare er veiledende og at muskler veier mer enn fett. De har metoder å måle fettprosenten på. Det skader ikke om du forteller at du har trent, og at det er grunnen til vektoppgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hulderen skrev:

At du har minket fettprosenten er kjempeflott! Ikke vær redd, legene vet at BMI bare er veiledende og at muskler veier mer enn fett. De har metoder å måle fettprosenten på. Det skader ikke om du forteller at du har trent, og at det er grunnen til vektoppgangen.

Jeg hadde selvfølgelig ikke noe å være redd for! 😅

————

Å kjøre over en time for å snakke med en lege i 10 minutter virket passe meningsløst i dag! Er glad jeg hadde med søsteren min og spiste middag etter timen. 

Som jeg innerst inne vet, hadde ikke vekten noe å si. «2 kg er jo ingenting» sa han.. haha. Sånn ellers sjekket han meg så å si fra topp til tå, og stilte spørsmål om smerter, røyking, medisiner bladibla. Rutinegreier. 

Om en uke ligger jeg på sykehuset, sikkert rusa på både smertestillende og livet! Ååå, jeg er så spent! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg og sykehussengen med tusj over hele puppene! Det er helt sykt å se hvor høyt oppe brystvortene skal, haha! Tenk at jeg nå er her, i morgen skjer det. 

Er glad jeg har lastet ned mange filmer og serier, så håper jeg tiden går fort. Har ikke fått tidspunkt enda, men de kommer snart innom for å ta blodprøver og snakke litt om narkosen og operasjonen i morgen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Operasjonen ble utsatt til 4.desember på grunn av for lav blodprosent, selv om den var innenfor normalen. Jeg føler meg helt knust.... 💔 Har ikke grått så mye på lenge. 

Jeg har blitt proppet full av blodfortynnende og smertestillende, sovet dårlig en natt og fastet siden 19:30, for så å bare bli sendt hjem. Jeg stod utenfor operasjonsstuen klar da kirurgen kom og ga beskjeden. Hvorfor ble det ikke tatt blodprøver forrige uke da jeg var der?? Da kunne dette vært unngått. Dette skal jeg uten tvil klage på.. Flere av sykepleierne var skikkelig lei seg på mine vegne og hadde tatt det opp med en eller annen leder. De stusser over at andre med lik blodprosent får operere, men ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så utrolig dumt! Skulle jo ikke tro  blodprosenten hadde så mye å si. Jeg gir jo blod, men fikk beskjed om at den er for lav, jogg deg en tur opp og ned trappene på sykehuset, så går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, TeamWP skrev:

😭😭😭😭åå❤

😔❤️

 

3 timer siden, Phavi skrev:

Å nei, så utrolig dumt! Skulle jo ikke tro  blodprosenten hadde så mye å si. Jeg gir jo blod, men fikk beskjed om at den er for lav, jogg deg en tur opp og ned trappene på sykehuset, så går det greit.

Ja, kirurgen fikk det til å høres ut som den var kjempelav, når den faktisk var 12,1 (så innenfor normal). Kan du huske hva prosenten din var? Utrolig kjipt å være så nær målstreken, for så å bli sendt hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, tweet skrev:

😔❤️

 

Ja, kirurgen fikk det til å høres ut som den var kjempelav, når den faktisk var 12,1 (så innenfor normal). Kan du huske hva prosenten din var? Utrolig kjipt å være så nær målstreken, for så å bli sendt hjem. 

Jeg må ha 12,5 for å kunne gi blod, men de har sluttet å teste meg for det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå nærmer det seg igjen! Jeg klarer ikke glede meg før jeg vet at blodprosenten er innafor. Får svar på det i dag, men forrige uke hadde den økt fra 12,1 til 12,7. Nå har jeg tatt jerntilskudd i over to uker, pluss vitamin D og folsyre i en uke, som jeg har mangel på tydeligvis. Mangel på folsyre kan gjøre at blodprosenten synker, så forhåpentligvis hjelper tilskudd av det også. 

Jeg er så redd for å bli avvist igjen... Den ventingen her er grusom! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprosent på 12,5. Ringte sykehuset og snakket med en sykepleier (kirurgen var ikke der) og hun mente kirurgen hadde sagt at hun helst vil ha prosenten opp på 13. Hun skal ringe meg på mandag. 

Jeg har en skikkelig ekkel magefølelse... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...