Gå til innhold

Jeffrey Epstein organisering av "Groming" av mindre årige jenter og har en Øy for orgier.


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

På 10.7.2019 den 14.54, ElinX0Xpoliti skrev:

Jeffrey Epstein ble dømt i 2008 for hebofili\pedofili og trafikkere mindre årige jenter til en øy i Karibien. Der han fikk en merkelig straff på 8 timer om dagen så var han i fengsel, der resten av dagen var fri.     Image result for Jeffrey Epstein island

Dette er et bilde ifra Øyen. For meg så ser det ut som en tempel med en ugle, som er for meg bisart. Øyen var besøkt 28 ganger av Bill Clinton, samt hel del kjendiser som Kevin Spacy, Stilberg og hel del andre.

Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett.

 
Demokratene eller noen som jobber for demokratene tar nå å sletter wiki og Internett sider for koblinger mellom dem selv og Epstein.  Pressen i Usa prøver nå koble sammen Epstein med Trump. Ved sitat og bilder så prøver de si at Epstein og Trump var beste venner, eller nært knyttet. Men Trump kastet ut Epstein etter han prøvde seg på en mindre årig person i Marilago. Jeg finner det svært rart om Trump har noen som helst forbindelse med Epstein, jeg kan ikke finne noe offenlig.        

Kun aftenposten har en artikkel om dette. resten av norsk media er tyst om dette. Om Epstein snakker så kommer han til å dra ned ganske mange personer med seg.  

 

Dette ligner veldig på en moske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok en hyggelig middag hos the Clintons i kveld i det minste. Alle som vet noe om det begredelige livet de begge to har ført dør alltid så beleilig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epstein skulle etter protokollen ha vært plassert på 24 timers overvåket «suicide watch» med overvåkningskamera i tillegg. Det mer enn antydes nå at han kan ha blitt «suicided», altså myrdet og arrangert så det ser ut som et selvmord.

https://www.tmz.com/2019/08/10/jeffrey-epstein-dead-dies-suicide-jail/

Omtrent det samme skjedde med bordelleieren «D.C. Madam» kun få dager før hun skulle i retten.

https://m.huffpost.com/us/entry/us_99717?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAAgVo-MdPfyE4EpzSJyDpe5laZbKfwaVeKgbl_nJ1juHTr2YYLfnncHgOph4qlCbU1iH-ciuyYM03yT6iedsdc60zG5BZyCd5UELzoY1wo2UQ_eExS0tbHmhvPjd4ntFrmN_n9dfZxSt1vUr3I2qhlrAb8376tOXV2nlADjqBAZk

Satt litt på spissen så kan man si at samtlige som besøkte øya til Epstein kunne ha motiv for å ønske at han gikk bort. Jeg tror Ghislaine Maxwell burde se seg litt over skulderen i tiden fremover. 

https://www.telegraph.co.uk/news/2019/08/09/court-unseals-pages-documents-relating-jeffrey-epstein-ghislaine/

På Reddit går man bananas over at det så mange forutså ville skje nå faktisk har funnet sted. Anbefales! 

Endret av Mme Blavatsky
La til dokumentasjon og mer tekst.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Kallis92 said:

Dette ligner veldig på en moske

Jeg postet hva det er laget etter, men det var slettet. Det er et egyptisk badehus der slaver vasker gjester og blir prostituert i bakrommet. Det som var ekstremt rart er at det var Ugler på toppen, okkult messing betyr det at de tilber mulak. 

     

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Jeg postet hva det er laget etter, men det var slettet. Det er et egyptisk badehus der slaver vasker gjester og blir prostituert i bakrommet. Det som var ekstremt rart er at det var Ugler på toppen, okkult messing betyr det at de tilber mulak. 

     

Mener selve strukturen ligner veldig på en typisk moske.

Men det viste jeg ikke. Veldig rart 😮

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kallis92 said:

Mener selve strukturen ligner veldig på en typisk moske.

Men det viste jeg ikke. Veldig rart 😮

 

Det som er rart er at politiet\FBI\hæren\barnevernet ikke invaderer øya. Det som er super rart er at hoved media ikke sender 100 000 droner over Øya, eller tar en båt inn dit. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/10/2019 at 9:53 PM, Sol70 said:

Syns så tydelig jeg husker denne øya og jetflyet hans fra Pizzagate-saken, så dette må jo være fake news også da :rolleyes: Håper han blir buret inne og at de nøster opp flere personer i dette bedritne nettverket. 

Fant en historie fra en dame som har vært på øya, virkelig en helt egen verden hun forteller om: 

 

Kan du dokumentere det?? Jeg tok også opp pizzagate saken her i heimen, men da ble jeg ledd av og ble fortalt at «pizzagate var fake, dette er ekte». Jeg tror oppriktig ikke at pizzagate var fake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider


INSIDER. Den pedofilanklagde “miljardären” Jeffrey Epstein begick idag självmord i häktet, enligt massmedierna, men insidern Steve Pieczenik säger att Jeffrey Epstein i själva verket var rekryterad av den israeliska underrättelsetjänsten, Mossad, för flera decennier sedan. Hans uppdrag var att arrangera “honey traps” åt Mossad för individer inom den amerikanska eliten.

Insider: Jeffrey Epstein var en Mossad-agent som arrangerade honeytraps
https://newsvoice.se/2019/08/jeffrey-epstein-mossad-honeytraps/

 

OPUS 167 Mossad Epstein Connection

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Det som er rart er at politiet\FBI\hæren\barnevernet ikke invaderer øya. Det som er super rart er at hoved media ikke sender 100 000 droner over Øya, eller tar en båt inn dit. 

Privat øy. Utenfor juridiksjon. Man kan ikke publisere dronefilm uten å risikere rettsforfølgelse. Og øya er selvstendig selskap. Det er ikke epstein som saksøker.

Det er spennende at Epstein stort sett levde vel, helt til pressen koblet han til republikanerene ... Og det er veldig som Trump begynner mate gamle teorier i forkant av etterforskningen som kommer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Druid said:

Privat øy. Utenfor juridiksjon. Man kan ikke publisere dronefilm uten å risikere rettsforfølgelse. Og øya er selvstendig selskap. Det er ikke epstein som saksøker.

Det er spennende at Epstein stort sett levde vel, helt til pressen koblet han til republikanerene ... Og det er veldig som Trump begynner mate gamle teorier i forkant av etterforskningen som kommer.

 

Tviler sterkt på at privat øy stopper amerikanere om man ser på Haiti og Cuba, der sist gang sendte 352 Fbi agenter til Port prince og  20 barneverns arbeidere i 2017.  

Ja det er en del Repubilkanere, mange ifra demokratene og mange ifra Hollywood om man ser på listene og rettsdokumentene som var utgitt. Det ser ut som de rep. var kastet ut eller sluttet politisk i 2016, der en gikk over til demokratene. Jeg tror at rep. viste at dette ville skje. 

Jeg har lett etter om trump var på øya, så langt så kan jeg ikke se det. Jeg ser at Trump var venn med Epstein for 30 år siden og festet sammen med han, han ble "uvenn" med han etter Epstein prøve seg på en datter til en ansatt i maroglago. Det er også et dokument der Trump vitner mot Epstein som for meg tar å renvasker Trump om dokumentet er ekte.         

Du må huske at BÅDE Rep. og Dem. er like ille, bare på forskeligne måter og Trump virker som en engel iforhold til dem, bortsett ifra Rand Paul og andre utsidere som kom seg inn partiene.   

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Tviler sterkt på at privat øy stopper amerikanere om man ser på Haiti og Cuba, der sist gang sendte 352 Fbi agenter til Port prince og  20 barneverns arbeidere i 2017.  

Ja det er en del Repubilkanere, mange ifra demokratene og mange ifra Hollywood om man ser på listene og rettsdokumentene som var utgitt. Det ser ut som de rep. var kastet ut eller sluttet politisk i 2016, der en gikk over til demokratene. Jeg tror at rep. viste at dette ville skje. 

Jeg har lett etter om trump var på øya, så langt så kan jeg ikke se det. Jeg ser at Trump var venn med Epstein for 30 år siden og festet sammen med han, han ble "uvenn" med han etter Epstein prøve seg på en datter til en ansatt i maroglago. Det er også et dokument der Trump vitner mot Epstein som for meg tar å renvasker Trump om dokumentet er ekte.         

Du må huske at BÅDE Rep. og Dem. er like ille, bare på forskeligne måter og Trump virker som en engel iforhold til dem, bortsett ifra Rand Paul og andre utsidere som kom seg inn partiene.   

Jeg er interesserert i hvorfor det finnes to historier om konflikten mellom Epstein og Trump. Din er at Epstein prøvde seg på ett barn. Trump sin egen, den han har gitt pressen, er at epstein prøvde seg på å overtale en ansatt til å begynne hos seg. 

Poenget er uansett at det er Acosta som var ansvarlig for at Epstein fikk gå inn på en avtale som i praksis lot han slippe med en smekk på fingrene, og Trumps justisminister som nektet å ugyldiggjøre avtalen når det viste seg at den var ulovlig inngått. Og en måned etter at det ble klart saken måtte opp igjen, lot noen han få ta livet sitt. ( Nei, jeg tror ikke han ble drept. Det ville ikke være nødvendig. Mannen så frem til en reell straff uten rom for lemping. Han hadde ingenting å vinne på å leve videre. Men det forklarer ikke hvorfor han klarte å ta livet sitt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Druid said:

Jeg er interesserert i hvorfor det finnes to historier om konflikten mellom Epstein og Trump. Din er at Epstein prøvde seg på ett barn. Trump sin egen, den han har gitt pressen, er at epstein prøvde seg på å overtale en ansatt til å begynne hos seg. 

Epstein hadde et helt nettverk, flere modell selskap samt kvinner ifra "høyere lag" og kanskje snakk om minimum 600 barn til flere tusen i løpet av 30 år basert på det som har vært i lyset idag. Epstein var kastet ut ifra marilago av trump i 2003 siden han prøvde seg på datteren som var under-årig og ikke et barn, etter dette finner jeg at Trump kuttet Epstein ut og kan ikke finne bilder, artikler eller videoer som viser noe annet. Jeg finner sitater etter der Trump som brunmaler Epstein etter dette. Samt at Trump hjalp en etterforsking imot Epstein.  

Hadde det vært sånn at Trump hadde faktisk tatt seg turer til Epstein øya alene eller med andre kjente perverse personer så hadde jeg vært svært skeptisk til Trump og sagt dette. Men det er ikke det jeg finner.

Jeg er nå satt i posisjon til å forvare Trump av deg. De bildene som Trump og Epstein fester sammen er 30 år gamle, siden jeg ikke vet om Trump viste eller kondemnerte Epstein da. Men jeg vet i etter tid at Epstein var ikke velkommen hos Trump.            

45 minutter siden, Druid said:

Poenget er uansett at det er Acosta som var ansvarlig for at Epstein fikk gå inn på en avtale som i praksis lot han slippe med en smekk på fingrene, og Trumps justisminister som nektet å ugyldiggjøre avtalen når det viste seg at den var ulovlig inngått.

Ifølge Acosta selv ble han fortalt av etteretting at han skulle ligge unna. Dog Acosta burde ha overgått dette og buret han inne på livstid, istedenfor den avtalen med staten som Epstein fikk som var ikke en straff.   

45 minutter siden, Druid said:

Og en måned etter at det ble klart saken måtte opp igjen, lot noen han få ta livet sitt. ( Nei, jeg tror ikke han ble drept. Det ville ikke være nødvendig. Mannen så frem til en reell straff uten rom for lemping. Han hadde ingenting å vinne på å leve videre. Men det forklarer ikke hvorfor han klarte å ta livet sitt.)

Jeg vet ikke om han tok livet sitt eller ikke, i henhold til saken som ut-rulles nå så har det ikke noe å si. Med mindre bevisene blir borte eller ødelagt. Det som har noe å si for er offer-ene og senere avhør. Siden alle kontaktene hans ligger i bevis og han tok bilder og video av personer som avdekke av sak dokumentene som ble frigitt så er Epstein nå irrelevant.

 

Du må forstå om det var snakk om Obama eller Trump så stiller jeg dem like premisser. Trump er faktisk overraskende ren til å være politiker, og Obama hadde ikke overlevd uten en media som var ekstremt tilbøyelig for han. Du må forstå at begge sider av politikere i USA er korrupte, pressen er mer så og autokratiske byråkrater er de mest korrupte. Clinton og Bush familien har private middager sammen, om du tror at dynasti politikken er aversel eller den grad av uvennskap.

At du ikke liker trump bør ikke snevere synet ditt på fakta, jeg liker ikke Trump heller. Men jeg kommer ikke til å miste sunn fornuft av det. Jeg liker ikke å forsvare Trump heller for den sak skyld.               

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

... Epstein var kastet ut ifra marilago av trump i 2003 siden han prøvde seg på datteren som var under-årig og ikke et barn, etter dette finner jeg at Trump kuttet Epstein ut og kan ikke finne bilder, artikler eller videoer som viser noe annet. Jeg finner sitater etter der Trump som brunmaler Epstein etter dette. Samt at Trump hjalp en etterforsking imot Epstein.  

Hadde det vært sånn at Trump hadde faktisk tatt seg turer til Epstein øya alene eller med andre kjente perverse personer så hadde jeg vært svært skeptisk til Trump og sagt dette. Men det er ikke det jeg finner.

Jeg er nå satt i posisjon til å forvare Trump av deg. De bildene som Trump og Epstein fester sammen er 30 år gamle, siden jeg ikke vet om Trump viste eller kondemnerte Epstein da. Men jeg vet i etter tid at Epstein var ikke velkommen hos Trump.                       

La meg begynne med at jeg ikke tror Trump har hatt kontakt med Epstein siden 2003. Jeg tror ikke i utgangspunktet at han har vært direkte involvert i Epstein sitt seksualliv. Men det er noen detaljer som skurrer. 

Trump sin versjon til pressen om Marilago handler om poaching av ansatte, ikke seksuell tvilsom oppførsel. (Husk at den private øya drives som utleibar resort. ) I utgangspunktet er Trump arrogant nok til å sutre i 15 år basert på noe sånt, men det virker pussig. Men Trump varslet sin stab om at han ikke ville ha noe å gjøre med Epstein gjøre FØR saken mot han kom i pressen. Trump visste mer om Epstein enn han har kommet ut med. Det kan være gode grunner til dette. Trump liker ett overtak i en forhandling og Epstein har penger. 

Det ser jo bra ut at Trump har hjulpet etterforskningen, men det er begrenset verdi i dette med tanke på hva han har gjordt gjennom staben. Fordi :  

40 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Ifølge Acosta selv ble han fortalt av etteretting at han skulle ligge unna. Dog Acosta burde ha overgått dette og buret han inne på livstid, istedenfor den avtalen med staten som Epstein fikk som var ikke en straff.   

Dette er en løgn. Acosta svarer ikke til etteretningen. At etterretningen skulle kommet å flekset muskler mot en jurist og sluppet unna med det, er totalt usannsynlig.  Den ENESTE som kunne ha styrt han , var justisdepartementet. Den samme som etter at det ble klart at avtalen var ugyldig, opprettholdt den.

OG Trump har demonstrert at han er villig til å instruere departementene.

 

48 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Jeg vet ikke om han tok livet sitt eller ikke, i henhold til saken som ut-rulles nå så har det ikke noe å si. Med mindre bevisene blir borte eller ødelagt. Det som har noe å si for er offer-ene og senere avhør. Siden alle kontaktene hans ligger i bevis og han tok bilder og video av personer som avdekke av sak dokumentene som ble frigitt så er Epstein nå irrelevant.

Jeg er redd for at evt bevis er verdiløse. Det var egentlig gode grunner til at han fikk en deal; de fokuserte på det som skjedde i New York. 

Husker du diskusjonen om juridiksjon. Grunnlaget for eksemplene dine var at det var en avtale mellom henholdsvis Cuba , og Haitit knyttet til USA, der det var skjedd noe som regnes som ulovlig i disse landene med amerikanske statsborgere.

Denne øya ligger i ett veldig spesielt lovområde, siden øyene regnes som del av USA, har egen konstitusjon som ligger i ett nivå av limbo , og det derfor er veldig vanskelig for FBI og evt. andre å å rettsforfølge kriminalitet som har skjedd på øya. Og amerikansk lov er mye mer territorial enn feks Norsk lov ; en amerikaner som har sex med en 14 åring i Nederland eller Spania vil typisk slippe unna med det, mens i Norge kan du dømmes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Druid said:

Trump sin versjon til pressen om Marilago handler om poaching av ansatte, ikke seksuell tvilsom oppførsel. (Husk at den private øya drives som utleibar resort. ) I utgangspunktet er Trump arrogant nok til å sutre i 15 år basert på noe sånt, men det virker pussig. Men Trump varslet sin stab om at han ikke ville ha noe å gjøre med Epstein gjøre FØR saken mot han kom i pressen. Trump visste mer om Epstein enn han har kommet ut med. Det kan være gode grunner til dette. Trump liker ett overtak i en forhandling og Epstein har penger. 

Epstein og Trump har ikke noe med hverandre å gjøre, om det har vært konflikt eller samarbeid i økonomisk, ekstra juristisk øyemed er ikke dokumentert slik at det er mulig å finne om det er det du referer til. Men jeg anser Trump har ikke kjøpt sex eller hatt sex med under årige jenter eller kvinner hos Epstein. Dette er en konspirasjon teori. Om det dukker opp noe håndfast eller faktiske vitner om dette så kommer jeg til å være den første person som sier ifra.    

24 minutter siden, Druid said:

Det ser jo bra ut at Trump har hjulpet etterforskningen, men det er begrenset verdi i dette med tanke på hva han har gjordt gjennom staben. Fordi : 

24 minutter siden, Druid said:

Dette er en løgn. Acosta svarer ikke til etteretningen. At etterretningen skulle kommet å flekset muskler mot en jurist og sluppet unna med det, er totalt usannsynlig.  Den ENESTE som kunne ha styrt han , var justisdepartementet. Den samme som etter at det ble klart at avtalen var ugyldig, opprettholdt den.

Da misforsto du hva jeg sa:View image on Twitter

 

Uannsett så er Acosta utav bildet. Tviler sterkt på at er missledene eller usann her. 

24 minutter siden, Druid said:

OG Trump har demonstrert at han er villig til å instruere departementene.

Ja, hva er problemet med det, han er presidenten. Han er fri til instruere, sparke og lede departementene på hvilken som måte han ønsker akkurat som Obama.  

24 minutter siden, Druid said:

Jeg er redd for at evt bevis er verdiløse. Det var egentlig gode grunner til at han fikk en deal; de fokuserte på det som skjedde i New York. 

Om så er lovløse tilstander og Amerikanske har all grunn til å miste all tillit til rettsystemet og staten. Da kommer bli konsekvenser. Det som er frigitt aldrede er grunn nok til å se over flere 100 personer og starte etterforsking på div institusjoner.    

24 minutter siden, Druid said:

Husker du diskusjonen om juridiksjon. Grunnlaget for eksemplene dine var at det var en avtale mellom henholdsvis Cuba , og Haitit knyttet til USA, der det var skjedd noe som regnes som ulovlig i disse landene med amerikanske statsborgere.

Nei USA kommer bruke krigselger eller erklære et maxum fra politisk hold som tidligere og gjøre som de vil. Som tidligere. Hva var casus belli for Guantomo bay, og hva er den i dag?    

24 minutter siden, Druid said:

Denne øya ligger i ett veldig spesielt lovområde, siden øyene regnes som del av USA, har egen konstitusjon som ligger i ett nivå av limbo , og det derfor er veldig vanskelig for FBI og evt. andre å å rettsforfølge kriminalitet som har skjedd på øya. Og amerikansk lov er mye mer territorial enn feks Norsk lov ; en amerikaner som har sex med en 14 åring i Nederland eller Spania vil typisk slippe unna med det, mens i Norge kan du dømmes. 

Slik USA har operert tidligere med tidligere eksempel i nær område så tror jeg det ikke er problem, om så tvinger de invitasjon ifra de som eier midtlinjen i havet.   

 

Svarer imorgen videre om du svarer på dette siden jeg er på jobb nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når slik skjer i Russland leser vi helt annerledes overskrifter i avisener her i Europa. Da er det "Putin dette" or "Putin datte".  Men nå dør noen i fengsel og det er ikke navnet til presidenten som er overskriften. Merkelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.washingtonexaminer.com/news/federal-investigators-raid-epsteins-pedophile-island

 

Da har USA startet etterforkingen på Øya etter å ha sendt  "Border Protection" og FBI i en oprasjon som teller 1500 menn. Da faller de som var alliert med Epstein siden jeg regner med at hver mm kommer til puttes under et mikroskop. Om de finner barnelik eller et krematorium så blir det et spetakkel uten like, til den grad at amerikanere kommer til kreve rettferdighet mot de tror står bak.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, ElinX0Xpoliti said:

https://www.washingtonexaminer.com/news/federal-investigators-raid-epsteins-pedophile-island

 

Da har USA startet etterforkingen på Øya etter å ha sendt  "Border Protection" og FBI i en oprasjon som teller 1500 menn. Da faller de som var alliert med Epstein siden jeg regner med at hver mm kommer til puttes under et mikroskop. Om de finner barnelik eller et krematorium så blir det et spetakkel uten like, til den grad at amerikanere kommer til kreve rettferdighet mot de tror står bak.    

Jeg håper så inderlig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

https://www.washingtonexaminer.com/news/federal-investigators-raid-epsteins-pedophile-island

 

Da har USA startet etterforkingen på Øya etter å ha sendt  "Border Protection" og FBI i en oprasjon som teller 1500 menn. Da faller de som var alliert med Epstein siden jeg regner med at hver mm kommer til puttes under et mikroskop. Om de finner barnelik eller et krematorium så blir det et spetakkel uten like, til den grad at amerikanere kommer til kreve rettferdighet mot de tror står bak.    

Vil aldri noensinne bli rettferdighet på det. Dette er det siste vi får høre om øya og virksomheten til Epstein. Sann mine ord!

Alle de rikeste og mektiske personene i USA har skjeletter i skapet til Epstein. FBI kan ikke røre noen av dem. Det vi ser nå rundt saken i mediene er bare samme tralten vi må få vite for at alt skal virke normal og rettferdig. Sannheten er at alle disse rike ondskapsfulle rasshøla beskytter hverandre. INGEN tør røre dem.

Så nei det vil aldri bli oppklart. Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...