Gå til innhold

Jeffrey Epstein organisering av "Groming" av mindre årige jenter og har en Øy for orgier.


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

Leste et sted at Epstein hadde informasjon om Bill Clinton og Hillary Clinton. Siden denne infoen tilsynelatende ikke var av positiv karakter, så er det sikkert ikke et ønske om at slik info skal komme ut.

Det har vært mye konspirasjonsteorier i flere saker hvor personer dør, hvor det sies at mektige personer har fått dem drept, da disse personene satt med avslørende info, som da kan sette mektige folk i et dårlig lys. John F. Kennedy skulle også avsløre eliten og deres planer, like før han ble drept.

At disse fengselsvaktene ikke var til stede, for å passe på Epstein, kan ha muliggjort at Epstein ble drept, og at det hele ble gjort slik at hans død skulle se ut som et selvmord. Mektige folk kan tute frem som dem vil, og dem kan gjøre hva som helst for å beskytte seg selv og sine likesinnede.

Endret av TrekStar
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.8.2019 den 23.23, ElinX0Xpoliti skrev:

https://www.washingtonexaminer.com/news/federal-investigators-raid-epsteins-pedophile-island

 

Da har USA startet etterforkingen på Øya etter å ha sendt  "Border Protection" og FBI i en oprasjon som teller 1500 menn. Da faller de som var alliert med Epstein siden jeg regner med at hver mm kommer til puttes under et mikroskop. Om de finner barnelik eller et krematorium så blir det et spetakkel uten like, til den grad at amerikanere kommer til kreve rettferdighet mot de tror står bak.    

Dette er nok heller en aksjon for å ødelegge bevis tenker jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, bananbøy said:

Dette er nok heller en aksjon for å ødelegge bevis tenker jeg.

Skulle ikke forbause meg. Husker bla. at Hillary Clinton sin laptop, på mystisk vis, forsvant fra bevislageret til FBI.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, TrekStar said:

Skulle ikke forbause meg. Husker bla. at Hillary Clinton sin laptop, på mystisk vis, forsvant fra bevislageret til FBI.

Weinstein laptop ble borte, Clintons laptopp, blackbery og datautstyr ble knunst av en hammer før FBI fikk tilgang, samt bleachbit av alt av data.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, bananbøy said:

Dette er nok heller en aksjon for å ødelegge bevis tenker jeg.

Om så blir det kaos uten like og en ny republikk eller noe være tilslutt. Siden det er helt opplagt at Staten kan man ikke stole på og du får en bysantinsk oppløsing.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, ElinX0Xpoliti said:

Weinstein laptop ble borte, Clintons laptopp, blackbery og datautstyr ble knunst av en hammer før FBI fikk tilgang, samt bleachbit av alt av data.  

Wenier laptop, ikke Weinstein som er sex-forbryter i Hollywood. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, vi har alle vårt said:

Her er det veldig mye som ikke stemmer.

 

Ja, det er 6 forskjelige versjoner av "selvmordet" nå. Hva som riktig eller ikke vet vi ikke.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et malt bilde på Twitter der Bill Clinton er i kjole i det Hvite Huset. Dette bildet er raportert i Media at det hang i Epstein's hus. Jeg er faktisk ordløs, hva guds navn er det disse folkene styrte med. 

Jeg tør ikke vise dette bildet siden kommer til redigert bort siden det er helt umulig å vite hva som er lov til å poste av slike ting. 

 

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Det er et malt bilde på Twitter der Bill Clinton er i kjole i det Hvite Huset. Dette bildet er raportert i Media at det hang i Epstein's hus. Jeg er faktisk ordløs, hva guds navn er det disse folkene styrte med. 

Jeg tør ikke vise dette bildet siden kommer til redigert bort siden det er helt umulig å vite hva som er lov til å poste av slike ting. 

 

Jeg trodde samfunnet støttet transer :) ser ikke problemet lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, ElinX0Xpoliti said:

Det er et malt bilde på Twitter der Bill Clinton er i kjole i det Hvite Huset. Dette bildet er raportert i Media at det hang i Epstein's hus. Jeg er faktisk ordløs, hva guds navn er det disse folkene styrte med. 

Jeg tør ikke vise dette bildet siden kommer til redigert bort siden det er helt umulig å vite hva som er lov til å poste av slike ting. 

 

Alle kan søke opp selv "bill clinton painting blue dress red shoes"
Trykk så "bilder".

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, slask skrev:

Alle kan søke opp selv "bill clinton painting blue dress red shoes"
Trykk så "bilder".

Jeg bare ser ikke problemet. Samfunnet vårt er generelt ok med transer.. så ikke helt sikker på hva dette funker på lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Kallis92 said:

Jeg trodde samfunnet støttet transer :) ser ikke problemet lol

Hadde det vært et moro bilde eller et "meme" så hadde det vært noe annet, men dette bildet er ekstremt forstyrrende i sammenheng med Epstein. 

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, slask said:

Alle kan søke opp selv "bill clinton painting blue dress red shoes"
Trykk så "bilder".

Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hadde det vært et moro bilde eller et "meme" så hadde det vært noe annet, men dette bildet er ekstremt forstyrrende i sammenheng med Epstein. 

ah  jeg forstår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nimbus2000
På 14.8.2019 den 6.50, TrekStar skrev:

Leste et sted at Epstein hadde informasjon om Bill Clinton og Hillary Clinton. Siden denne infoen tilsynelatende ikke var av positiv karakter, så er det sikkert ikke et ønske om at slik info skal komme ut.

Det har vært mye konspirasjonsteorier i flere saker hvor personer dør, hvor det sies at mektige personer har fått dem drept, da disse personene satt med avslørende info, som da kan sette mektige folk i et dårlig lys. John F. Kennedy skulle også avsløre eliten og deres planer, like før han ble drept.

Hvorfor skulle Kennedy avsløre eliten og deres planer? Det finnes vel knapt noen som var mer elite enn John F. Kennedy og hans familie. 

 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/16/2019 at 3:49 PM, slask said:

Alle kan søke opp selv "bill clinton painting blue dress red shoes"
Trykk så "bilder".

WTF? Fikk seriøse pizzagate-vibber av det bildet, er det en greie med bisarr og pervers kunst med disse folkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Bill Clinton i blå kjole maleriet, er det ikke den berømte kjolen til Monica Lewinsky det skal forestille? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...