Gå til innhold

Jeffrey Epstein organisering av "Groming" av mindre årige jenter og har en Øy for orgier.


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

Gjest CrimsonPetal

Clinton er en slange og skulle ikke forundre meg om han har klådd både barn og unge jenter. Han løy så han trodde det selv i Lewinski saken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VG gjorde jo akkurat det samme i forrige uke, tror jeg det var.
Overskrift om om arrestasjonen, og selvsagt bilde av Epstein og Trump for 30++ år siden.
Og verdens minste notis i bunnen om Clintons 26 turer til "Lolita Island", som bare kom fordi det ble etterlyst i kommentarfeltet, såvidt jeg vet.

MSM er en gjeng med aktivister, ikke journalister.

Endret av FactsOverFeelings
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at dette skal handle om hvilken side man er på politisk, det har så fint lite å si for barna som blir utsatt for dette her. Man bør ikke beskytte noen bare fordi man ser opp til dem og de er på samme side som en selv. Da jeg kom over Pizzagate-saken, sendte jeg en link til en venninne som er veldig opptatt av overgrep mot kvinner og barn, og jeg fikk litt bakoversveis da hun avviste alt sammen og sa det var noe som "alt right" hadde kokt ihop. Jeg ante ikke hva alt right var en gang og måtte google det, og jeg nevnte aldri dette til henne igjen da hun virket som hun ble veldig provosert av det. Jeg tar ikke noen politisk side selv, det er jo bare et spill uansett. Det viktigste er å beskytte barna.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
6 timer siden, Sol70 skrev:

Dumt at dette skal handle om hvilken side man er på politisk, det har så fint lite å si for barna som blir utsatt for dette her. Man bør ikke beskytte noen bare fordi man ser opp til dem og de er på samme side som en selv. Da jeg kom over Pizzagate-saken, sendte jeg en link til en venninne som er veldig opptatt av overgrep mot kvinner og barn, og jeg fikk litt bakoversveis da hun avviste alt sammen og sa det var noe som "alt right" hadde kokt ihop. Jeg ante ikke hva alt right var en gang og måtte google det, og jeg nevnte aldri dette til henne igjen da hun virket som hun ble veldig provosert av det. Jeg tar ikke noen politisk side selv, det er jo bare et spill uansett. Det viktigste er å beskytte barna.

Pizzagate blir ikke noe mindre alt-right propaganda av at du ikke har hørt om alt-right. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Pizzagate_conspiracy_theory

For min del må du tro på hva du vil. Men 1) Du kommer til å fremstå som en med tinnfoliehatt om du sprer de teoriene så dumt å gjøre det under eget navn. 2) Det er ikke uskyldig å spre teorier om pedoringer for det kan føre til at folk tar loven i egne hender. Uskyldige mennesker i pizzasjappa har blitt drapstruet og skutt på fordi de hørte om pizzagate og ønsket å stoppe de påståtte overgrepene i pizzasjappa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nimbus2000 said:

Pizzagate blir ikke noe mindre alt-right propaganda av at du ikke har hørt om alt-right. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Pizzagate_conspiracy_theory

For min del må du tro på hva du vil. Men 1) Du kommer til å fremstå som en med tinnfoliehatt om du sprer de teoriene så dumt å gjøre det under eget navn. 2) Det er ikke uskyldig å spre teorier om pedoringer for det kan føre til at folk tar loven i egne hender. Uskyldige mennesker i pizzasjappa har blitt drapstruet og skutt på fordi de hørte om pizzagate og ønsket å stoppe de påståtte overgrepene i pizzasjappa. 

Jeg vet veldig godt hva Wikipedia og forsåvidt nesten hele nettet har bestemt seg for å mene om dette ja, og hva alt right er. Hvordan kan jeg unngå å få med meg det? Og Sol70 er ikke mitt virkelige navn, takk for omtanken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Sol70 said:

Det lurer jeg også på. Kan de få en ransakningsordre på øya tro?

Freemason lodge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, ElinX0Xpoliti said:

Nei, jeg er helt sikker på at det er republikanere som har dratt til øya bare mindre andel. Men Epstein er direkte bunnet til demokratene via Bill og pengemaskinen til DNC.    

Så enkelt er det ikke. I New York var det helt vannlige at Trump og Kushner familien ga penger til politikere i både Dems og GOP - inkludert Hillary Clinton. Når Matt Taibbi kaller hele klassen for oligarker, er det helt riktige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er video av øya:

Det enste jeg finner av referanse til ugler er :https://gnosticwarrior.com/owl.html

Som er er referanse til Mulak, som betyr; demon, ond tilstedeværelse. Om dette er et okkult tempel og Epstein og gjengen tilba rare guder så er ganske bisart. Tror noen burde dra til øya og sjekke det ut.     

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/11/2019 at 11:55 AM, Sam3 said:

Merk at Clinton har sagt at han vet ingeting om..»the terrible crimes for which Jeffrey Epstein has been charged».  

Anbefaler «The Divide». Taibbi sammenligner landet med Russland og påpeker at begge er styrt av oligarker som trenger ikke å bryr seg om lovene. Og i tilfelle at noen av dem blir tiltalt betyr det at de taper maktkampen - akkurat som Berezovsky og Khodorkovsky

 

Personer som Berezovsky, var da vel en del av den Russiske mafien. Han drepte visst, eller fikk utført drap på motstandere, i gangsterstil, for at han selv kunne innta lederposisjoner o.l.

Khodorkovsky og hans medarbeidere drepte visst også mange motstandere, og stjal også mye penger fra det russiske folk.

Det er ingen sak for slike mafiamedlemmer og mafialedere å slippe unna sine kriminelle handlinger, når verden har et nettverk av likesinnede i alle mulige viktige posisjoner, som hjelper slike å slippe straff, og ved å ikke nevne ugjerningene dem har gjort. Dem skylder alt på andre. Mangeledere i vesten tør sikkert heller ikke si noe imot mafiaen, da dem kanskje da blir "knertet" selv. Kanskje er det derfor vesten er så politisk korrekt, fordi våre ledere blir truet av en organisert mafiastyrt verden. En verden som denne mafiaen vil ha til å bli på sin måte.

Det kan være interessant å se videoen "Promised land of organized crime", som da tar for seg viktige hendelser opp gjennom historien, og da også løgner befolkningen har blitt servert også i filmbransjen.

Italiensk mafia er ingenting i forhold til den virkelige mafiaen som beskrives oppe. Israel er visst også ute etter å ta, og nøste opp i slik organisert mafia, og bra er det.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke “mafia” sak.  

Det handler om konflikt mellom oligarker og loven er selektivt brukt som en våpen i konflikten. USA og Russland er lik på den møte selv om du får ikke lese der i avisene og medier som stort sett har ikke peiling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

 

Det enste jeg finner av referanse til ugler er :https://gnosticwarrior.com/owl.html

Som er er referanse til Mulak, som betyr; demon, ond tilstedeværelse. Om dette er et okkult tempel og Epstein og gjengen tilba rare guder så er ganske bisart. Tror noen burde dra til øya og sjekke det ut.     

https://www.traditioninaction.org/religious/f032_Owl.htm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den uglen i originale Twin Peaks serien, og "The White Lodge" og "The Black Lodge". Der handlet det også om kidnapping, drap (misbruk?) av unge jenter. Lurer på om det kan være en sammenheng mellom serien og om det prøvdes å fortelle noe. Kanskje Epstein også har tatt inspirasjon derfra.

The Black Lodge og The White Lodge, stammer fra gamle legender som har gått i arv gjennom Nez Perce stammene, som bodde i områdene i den virkelige Twin Peaks regionen. I de fortellingene, så var "The Black Lodge", skyggen som var kastet fra "The White Lodge", hvor da "The Black Lodge" var et sted med absolutt ondskap, hvor alle sjeler passerte gjennom, i veien mot perfeksjon.

Siden fortellingene snakket om ondskap, så handlet det kanskje om det okkulte, åndeverdenen og noe skjult. Vet ikke om Epstein er tilhenger av guden Molech, noe uglen kan representere. Det ble visst ofret barn til denne guden før i gamle tider, og dem skulle "føres gjennom ild". I Twin Peaks blir utrykket "Fire walk with me" brukt.

Endret av TrekStar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Han tok livet av seg på cella i dag. Skyldig mann. Hans ofre kommer vi til å høre om i årevis fremover. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, så nettopp på Nettavisen at han tok livet sitt. Kanskje ikke så overraskende med tanke på hvor dypt nede i gjørma han satt, men jeg hadde vel forventet at en fyr som han kom til å slåss litt. De gjør jo gjerne det, uansett hvor skyldige de er.

Uansett. Han blir vel neppe savna av så veldig mange, tenker jeg. Etter alt å dømme var han en skikkelig jævel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at folk nå står frem, både vitner, ofre, og alt, så alle involverte kan bli dratt ned i gjørma sammen med han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der forsvant muligheten til rettferdighet, han tok selvmord idag, for noe dritt! Hvordan klarer man i det hele tatt å ta selvmord når man er på "suicide watch"? Ligger det ikke i uttrykket at man skal holde øye med personen da? Det er nesten så jeg tror at man syns det var like greit at han tok selvmord med hensyn til hva etterforskningen ville gravd frem av bevis mot andre viktige personer som var involvert i dette.
https://edition.cnn.com/2019/08/10/us/jeffrey-epstein-death/index.html

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...