Gå til innhold

Jeffrey Epstein organisering av "Groming" av mindre årige jenter og har en Øy for orgier.


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

Jeffrey Epstein ble dømt i 2008 for hebofili\pedofili og trafikkere mindre årige jenter til en øy i Karibien. Der han fikk en merkelig straff på 8 timer om dagen så var han i fengsel, der resten av dagen var fri.     Image result for Jeffrey Epstein island

Dette er et bilde ifra Øyen. For meg så ser det ut som en tempel med en ugle, som er for meg bisart. Øyen var besøkt 28 ganger av Bill Clinton, samt hel del kjendiser som Kevin Spacy, Stilberg og hel del andre.

Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett.

 
Demokratene eller noen som jobber for demokratene tar nå å sletter wiki og Internett sider for koblinger mellom dem selv og Epstein.  Pressen i Usa prøver nå koble sammen Epstein med Trump. Ved sitat og bilder så prøver de si at Epstein og Trump var beste venner, eller nært knyttet. Men Trump kastet ut Epstein etter han prøvde seg på en mindre årig person i Marilago. Jeg finner det svært rart om Trump har noen som helst forbindelse med Epstein, jeg kan ikke finne noe offenlig.        

Kun aftenposten har en artikkel om dette. resten av norsk media er tyst om dette. Om Epstein snakker så kommer han til å dra ned ganske mange personer med seg.  

 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så viktig om han og Trump var venner? Og hvorfor skulle det overraske noen? Så jo bilder av den sammen, men de har ikke kontakt lenger. 

Har sett så mye av hva som skjer i visse miljøer, så ingenting overasker meg lenger. At rike menn har vært med unge jenter er ikke noe nytt. Men under lavalder er vel ikke så vanlig. Venter ikke på noen skandale akkurat. 

Dessuten har han vært dømt for dette også tidligere. Måtte bare si det. Han snakket ikke da, så hvorfor nå? 

Endret av SoWhat?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Tilfeldig at du ikke sier hvem som passet på at Epstein slapp unna med rekordbillig "straff" for handlingene sine? Det var arbeidsministeren til Donald Trump som sørget for at Epstein slapp lang fengselsdom.  Merkelig hvordan du "glemmer" å ta med det samtidig som du husker alle mulige referanser til Demokratene. 

Så kan man lure på hvorfor Donald Trump ønsket belønne mannen som lot Epstein slippe unna med menneskehandel av barn med plass i Donalds regjering. "Drain the swamt", lol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nimbus2000 said:

Tilfeldig at du ikke sier hvem som passet på at Epstein slapp unna med rekordbillig "straff" for handlingene sine? Det var arbeidsministeren til Donald Trump som sørget for at Epstein slapp lang fengselsdom.  Merkelig hvordan du "glemmer" å ta med det samtidig som du husker alle mulige referanser til Demokratene. 

Så kan man lure på hvorfor Donald Trump ønsket belønne mannen som lot Epstein slippe unna med menneskehandel av barn med plass i Donalds regjering. "Drain the swamt", lol. 

Acosta, du har rett i det. Problemet med det er at han fikk beskjed om ligge unna. 

Vi vet ikke nok om dette til å si noe mer. Hvem hva og når kommer frem nå i dokumentene som blir frigitt. Det kommer til å sverte "intelligence" byrået som eventuelt beskyttet han.  

Grunnen til at jeg sier demokratene er at de har panikk over dette og Media i USA kjører nå en kampanje for å koble sammen Trump og Epstein. Hele dette har enorme konsekvenser, om Epstein overlever dette uten å ta frivillig selvmord kommer det til ha ekstremt mange spørsmål for det demokratiske partiet.       

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Rik og mektig med lignende venner og du slipper unna med litt av hvert. Er mer overraskende at saken har blitt en greie, enn at det skjer. Får man til å tenke på hva våre egne politikere slipper unna med. Vi har jo hun som hadde sex med en 17-åring som ingen bryr seg om. Samt alle partifestene betalt av norske skattepenger. Penger fra våpen solgt til land i krig. Osv. Styringsmaktene verden gjennom er nok ganske så råtne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns så tydelig jeg husker denne øya og jetflyet hans fra Pizzagate-saken, så dette må jo være fake news også da :rolleyes: Håper han blir buret inne og at de nøster opp flere personer i dette bedritne nettverket. 

Fant en historie fra en dame som har vært på øya, virkelig en helt egen verden hun forteller om: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det skandale på skandale, men forhåpentlig også tiltaler. Saken har er mange likhetstrekk med «Bohemian Grove»..

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere her ikke peiling om hva dom skjer her. 

Først les «The Divide» av Matt Taibbi for å førstår hvorfor Epstein klart å fårcen så lett «straffe» tidligere. 

Da blir det soleklart at omkampen nå handler ikke om rettferdighet for jentene med heller er en del av maktkampen blant oligarkene   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo ikke bli dømt på nytt for de samme forholdene. Det går imot "Double jeopardy" lovgivningen. Og det samme gjelder vel alle de som fikk imunitet i forbindelse med rettssaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, bananbøy said:

Han kan jo ikke bli dømt på nytt for de samme forholdene. Det går imot "Double jeopardy" lovgivningen. Og det samme gjelder vel alle de som fikk imunitet i forbindelse med rettssaken.

Det flere ting som gjør han kan bli dømt på nytt, om de annullerer dommen siden korrupsjon eller misligholdt jury eller prosess. Internasjonal forbrytelse over flere land om så, kan han bli dømt av militæret i det landet han befinner seg i. Om staten USA ønsker å ta han så har de mange muligheter til det, det enkleste er å sende anti korrupsjons sak mot dommeren å gå over papirene. Dog ikke ekspert på dette.        

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det vil aldri noensinne bli noe rettferdighet rundt det nettverket der. Folk skryter av at Trump kommer til å rense sumpen, men ingenting skjer. Dette er så dypt etablert i den rike eliten i Hollywood og det politiske USA, at de beskytter hverandre. Folk må bare lære å holde barna sine unna dritten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt
10 hours ago, Sam3 said:

Først les «The Divide» av Matt Taibbi for å førstår hvorfor Epstein klart å fårcen så lett «straffe» tidligere. 

Da blir det soleklart at omkampen nå handler ikke om rettferdighet for jentene med heller er en del av maktkampen blant oligarkene   

Eneste problemet er at det virker som om denne saken truer potensielle andre individer man ikke vil felle. Nuvel, det er kanskje ikke så lett å felle dem selv om beviser mot dem skulle dukke opp, samt om han tenker vitne mot dem, så ser vi han kanskje dø av "hjerteinfarkt" en av disse dager 

Men ja, ofte når slike ting dukker opp, så er det noen av de rike og mektige kompisene som ikke var så gode kompiser lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merk at Clinton har sagt at han vet ingeting om..»the terrible crimes for which Jeffrey Epstein has been charged».  

Anbefaler «The Divide». Taibbi sammenligner landet med Russland og påpeker at begge er styrt av oligarker som trenger ikke å bryr seg om lovene. Og i tilfelle at noen av dem blir tiltalt betyr det at de taper maktkampen - akkurat som Berezovsky og Khodorkovsky. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Grunnen til at jeg sier demokratene er at de har panikk over dette og Media i USA kjører nå en kampanje for å koble sammen Trump og Epstein. Hele dette har enorme konsekvenser, om Epstein overlever dette uten å ta frivillig selvmord kommer det til ha ekstremt mange spørsmål for det demokratiske partiet.       

Jeg liker hvordan Når det kun var knyttninger mellom Epstein og demokratene, så var alle demokrater pedofile, mens når det nå viser seg at det er knytninger til  republikanere, så er det en media konspirasjon.

Epstein var økonomisk tungvekter, han har selvfølgelig hatt dype knytninger i begge leire i amerikansk politikk. Du er garantert til å finne halve 1% lista på gjestelisten til "orgie-øya". Sjekker du ut Branson vil du sikkert finne noe lignende. 

Men alt som kan avsløres av overgrep, er positivt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Druid said:

Jeg liker hvordan Når det kun var knyttninger mellom Epstein og demokratene, så var alle demokrater pedofile, mens når det nå viser seg at det er knytninger til  republikanere, så er det en media konspirasjon.

Epstein var økonomisk tungvekter, han har selvfølgelig hatt dype knytninger i begge leire i amerikansk politikk. Du er garantert til å finne halve 1% lista på gjestelisten til "orgie-øya". Sjekker du ut Branson vil du sikkert finne noe lignende. 

Men alt som kan avsløres av overgrep, er positivt. 

Du avsporer med snakk om "media konspirasjon". Ingen sa det og det er ikke poenget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Druid said:

Jeg liker hvordan Når det kun var knyttninger mellom Epstein og demokratene, så var alle demokrater pedofile, mens når det nå viser seg at det er knytninger til  republikanere, så er det en media konspirasjon.

Nei, jeg er helt sikker på at det er republikanere som har dratt til øya bare mindre andel. Men Epstein er direkte bunnet til demokratene via Bill og pengemaskinen til DNC. Jeg håper de tar så mange som mulig av demokratene og republikanerne som mulig. Men jeg finner det rart om Trump var innlandet i det hele og det store, siden han har kastet ut Epstein ifra hans plasser. Jeg finner kun bilder med Trump når han var demokrat ifra 90 tallet med Epstein og utsang som taler for Trump. For min del så kan både rep og demo seile sin egen sjø. 

Epstein driver for det meste med Demokrater og rike bussins tykoner.             

2 hours ago, Druid said:

Epstein var økonomisk tungvekter, han har selvfølgelig hatt dype knytninger i begge leire i amerikansk politikk.

Kan du vise meg de rep tilkyningene, jeg finner bare tilknytting til top demokrater og rike topper. Han var også venn med Jeb Bush.  

2 hours ago, Druid said:

Du er garantert til å finne halve 1% lista på gjestelisten til "orgie-øya". Sjekker du ut Branson vil du sikkert finne noe lignende.

Branson, har du et fornavn? Grunnen til at demokratene har omtrent panikk om Epstein er fordi han er knyttet til Bil og andre demokratiske Topper (og kanskje kartell folk). Om det slår ut på reb så blir det folk ifra Neo-con leiren som er ute ifra makta for øyeblikket bortsett ifra Bolten og Pompieo.      

2 hours ago, Druid said:

Men alt som kan avsløres av overgrep, er positivt. 

Helt enig. Håper dette er ikke en maktkamp og er faktisk en legitim prosess. 

 

Men om du ser bildet ifra orgi øya, så er det et tempel med 2 ugler på toppen. Det ser ut som det er en tunnel på siden, som tilsier at det er undergrunn kompleks på minst 3 etasjer eller en tunnel ifra templet. Hva tror du dette er for noe?   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, ElinX0Xpoliti said:

Men om du ser bildet ifra orgi øya, så er det et tempel med 2 ugler på toppen. Det ser ut som det er en tunnel på siden, som tilsier at det er undergrunn kompleks på minst 3 etasjer eller en tunnel ifra templet. Hva tror du dette er for noe?   

Det lurer jeg også på. Kan de få en ransakningsordre på øya tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror at Trump "Grab them by the pussy" er et kjønnshår bedre en Clinton " The Cigar man" ?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt Bill Clinton saken. Den var egentlig helt grotesk; han både løy og utsatte en ung jente for et mediesirkus uten like. Hvor var ramaskriket da fra norske medier? (Bortsett fra at Ingeborg Heldal ble kjendis fordi hun lignet på Lewinsky, og Bill Clinton stoppet opp for å snakke til henne..) Sier litt...

Jeg er glad tidene forandrer seg og skitten kommer til overflaten. Uansett hvilket parti de representerer.

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...