Gå til innhold

Har kjøpt Realdoll til 60.000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg ville se mannfolk leke med dukker. Så feil kan man ta.

Anonymkode: be320...8f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde aldri jeg ville se mannfolk leke med dukker. Så feil kan man ta.

Anonymkode: be320...8f4

Det gjelder at dukkene er riktig utstyrt, skjønner vi😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rotemor skrev:

Nei, seriøst. De mennene som ser kvinner som «kjøtt» er i fåtall....

Du er bra desillusjonert om du tror de fleste menn satser på utseende.

Det kan være. Sånn går det når man ikke har mye sosial liv utenom forums.

Men det gjør meg litt bedre humør hvis jeg tar feil og det ikke er tilfelle.

Anonymkode: 0e3b9...d10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være. Sånn går det når man ikke har mye sosial liv utenom forums.

Men det gjør meg litt bedre humør hvis jeg tar feil og det ikke er tilfelle.

Anonymkode: 0e3b9...d10

Du tar selvsagt feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse tips på nettet for å finne klær til dukker i mange størrelser. De endrer jo ikke størrelse, svetter ikke av polyester, reagerer ikke på lateks og har ikke følelser eller meninger.

 

4ABC7825-6462-4B6B-9CBE-B7A5E17DB9D9.png

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.7.2019 den 23.47, Guidet Kvinne skrev:

Kommer hun med klær også? Stakkaren burde jo få seg en biltur i blant og kanskje en tur på kafé. 

 

Viktigst av alt: Kvalifiserer hun som passasjer i elbilen i kollektivfeltet i rush trafikken?

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre at Ts har denne dukken istedenfor å kjøpe sex.

Anonymkode: 1f945...6fa

Nei. Det er faktisk MYE bedre at han bruker disse pengene på å kjøpe sex og sosialt samvær fremfor å sløse det bort på en dukke som han ikke vil få noe nyttig av, og som han høyst sannsynlig vil gå lei av og som ikke vil bli brukt mer etter kort tid.

Det er til og med flere prostituerte både i Danmark og Tyskland som har spesialisert seg på folk som TS som har problemer på det sosiale plan med det motsatte kjønn, enten det er pga handicap, eller pga psykiske problemer som asberger/autisme, ol. og dermed har forblitt single og sexløse langt opp i voksen alder.

Anonymkode: 388f1...4a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La folk få bruke penger på hva de vil. Har lest tråder på forumet her om kvinner som har funnet ut at de trives best som singel og som ønsker det resten av livet, og disse damene får heiarop hele veien. Sier en mann det samme så er det noe veldig galt med han... og særlig om han attpåtil kjøper en dukke som dekker hans behov?

finnes da merkeligere fetisher her til lands enn å tenne på en kvinnedukke.🙄 og wow dukken har et «kvinne-navn». Det har flere av bukse-modellene jeg kjøper fra Bik Bok også. Synes ikke det er creepy i det hele tatt egentlig. Det er smart markedsføring. 

nei folk får slutte å bli så lett krenka i disse dager. 😅 heller en dukke enn å utsette seg for faren ved å kjøpe sex fra fremmede. 

J28

 

Anonymkode: 39ba2...a39

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

La folk få bruke penger på hva de vil. Har lest tråder på forumet her om kvinner som har funnet ut at de trives best som singel og som ønsker det resten av livet, og disse damene får heiarop hele veien. Sier en mann det samme så er det noe veldig galt med han... og særlig om han attpåtil kjøper en dukke som dekker hans behov?

finnes da merkeligere fetisher her til lands enn å tenne på en kvinnedukke.🙄 og wow dukken har et «kvinne-navn». Det har flere av bukse-modellene jeg kjøper fra Bik Bok også. Synes ikke det er creepy i det hele tatt egentlig. Det er smart markedsføring. 

nei folk får slutte å bli så lett krenka i disse dager. 😅 heller en dukke enn å utsette seg for faren ved å kjøpe sex fra fremmede. 

J28

 

Anonymkode: 39ba2...a39

Argumentet med at «folk blir så krenka» er allerede brukt opp og passer ikke inn her....

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 19.34, SoWhat? skrev:

Misunner nesten Ts jeg... å ha evnen til å ha dukke som kjæreste, ha sex med og føle det ok. Så enkelt og ukomplisert. 

Nå har jo kvinner sånne babyborn-dukker også, og de behandler dem som ekte barn. Det er jo ingen forskjell annet enn formålet selvfølgelig.

Dukker som erstatter mennesker. Noen trenger dem, så hvorfor ikke. Det skader ingen. Jeg kan forstå behovet for en menneskelig erstatning. Det er jo helt klart et marked, så er nok et stort behov der ute. 

Hahahaha! Kvinner har babyborn dukker?? HahahahHAHAHA! Sorry dude altså...men det er BARn som leker med babyborn dukker, ikke voksne kvinner...

Anonymkode: ebd61...a24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Sex er ikke "teknikk" men et samspill mellom to mennesker. Du kan øve så mye du vil, men alle kvinner er forskjellige så øvinga kan du drite i. De 60 000 kan du bruke på noe mer fornuftig. 

Sant så sant! Kvinner er ulike og har ulike behov når det kommer til sex...så om TS vil øve på sexteknikk med ei dukke og vil deretter få det ut i det virkelige liv med ei ekte dame en dag...huff, det kommer nok til å gå SVÆRT dårlig. Tanya trenger jo ikke bli "varmet opp" før sex...er jo bare å kjøre på. De fleste ekte damer liker forspill og kan eventuelt fortelle hva hun liker, noe Tanya aldri vil klare å si noe om. 

Anonymkode: ebd61...a24

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal du da dusje med henne?

Jeg lurer på hvor gammel du er Ts og hvorfor du har valgt den "løsningen" du har gjort? :) 

Anonymkode: 94673...4d2

Ts kan bruk svømmebriller på henne i dusjen. Da vil jo vippene holde seg tørre .

Anonymkode: ebd61...a24

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha! Kvinner har babyborn dukker?? HahahahHAHAHA! Sorry dude altså...men det er BARn som leker med babyborn dukker, ikke voksne kvinner...

Anonymkode: ebd61...a24

Vel..... Men sexdukke er greit..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som latterliggjør TS her. Hva får dere ut av det? Kjenner ikke historien til TS, men kanskje han er en ensom mann som ikke er så heldig på damefronten? Han synst det virker spennende med hu dokka, så hvorfor ikke? "Whatever floats your boat". Helt harmløst også, skader ingen. Flir så mye du vil om du synst det er morsomt, men hold det for deg selv og ikke mobb TS. 

Anonymkode: 90008...5e1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rotemor skrev:

Argumentet med at «folk blir så krenka» er allerede brukt opp og passer ikke inn her....

 

Syns ikke det, og det er du med flere en god indikasjon på. Her skal det latterliggjøres i opp og mente, og fortelle han at det er noe galt med han. Mens andre tenner på gangbang, wet sex og en haug mee fetisher. Poenget er at hvis TS er fornøyd sånn så la han være det uten å fortelle han at det er noe galt med han. Jeg klarer overhodet ikke å skjønne hvorfor folk er bi seksuelle eller homofile, men respekterer det og har ikke noe med det igrunn..

Anonymkode: 29e8a...56b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.7.2019 den 21.41, Nasse Nøff ❤ skrev:

Til og med Fuckinator extreme spermsucker X2000 hadde vært mye bedre enn Tanya.  

Fantastisk😂

Anonymkode: bcaf5...955

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha! Kvinner har babyborn dukker?? HahahahHAHAHA! Sorry dude altså...men det er BARn som leker med babyborn dukker, ikke voksne kvinner...

Anonymkode: ebd61...a24

Du tar nok feil 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
På 8.7.2019 den 21.41, Nasse Nøff ❤ skrev:

Synes det er ekkelt at dukkene har navn. Det føles bare så upassende. Kondomeriet selger ikke dildoen Kristoffer og butpluggen Marius. Det å humpe på ei silikondukke er vell greit nok det, ditt sexliv og det skal jeg ikke blande meg borti. Har ikke noe stort problem med disse, selv om at jeg ikke forstå det. Jeg forstår meg heller ikke på disse svære robot-dildo-greiene kvinnfolk bruker, eller lær og pisker liksom skal gjøre sexlivet så mye bedre. Det er mye ting jeg ikke forstår meg på og som jeg aldri vil prøve fordi det ikke frister, så dukkene i seg selv er ikke problemet for min del. Men å gi dem navn er bare ekkelt og kvalmt. Vært bedre med enkle navn som "modell 101, Modell 102" etc. Til og med Fuckinator extreme spermsucker X2000 hadde vært mye bedre enn Tanya.  

Det handler vel om å prøve å rasjonalisere egne fordommer. "Det jeg gjør er noe helt annet for mitt sexleketøy har jo et annet navn!" 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...