Gå til innhold

Har kjøpt Realdoll til 60.000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller når Ts kan ta for seg ei dame som ikke kan nekte, og som bare ligger der stiv som en stokk og venter på at han skal bli ferdig å grise..

Hvorfor ta det så seriøst? Hvem bryr seg? Jeg ser en fremtid for meg med en humørsyk fremtidig brud, noen utakknemlige unger. Men jeg vet jeg finner de stundene som for all tid vil brenne seg inn i mitt hjerte. Kanskje ikke alle bor i en storby og kanskje ikke alle har like lett for å finne en kvinne de synes er fin. Så hva? 

La oss godta dette.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og som bare ligger der stiv som en stokk og venter på at han skal bli ferdig å grise..

Det følger med renseutstyr i pakningen, ellers er jeg også veldig nøye med å være renslig av meg.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, visp skrev:

:laugh: Sånn har jeg det ofte også.

Med spontan mener jeg å snike seg overraskende på han mens han steker bacon eller noe.

Shit, det hadde vært skikkelig creepy med Tanya, haha!

Vet du hva? Det hadde vært creepy uansett. Er du klar over hvor sårbar mannen er når du har den i munnen? Et bitt! Og livet er over:)

Jeg tenkte på det. Burde ikke ha tenkt på det. Men gjorde det. Ingen stor fan av blowjob med mindre jeg kjenner hun VELDIG godt:)

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Hvorfor ta det så seriøst? Hvem bryr seg? Jeg ser en fremtid for meg med en humørsyk fremtidig brud, noen utakknemlige unger. Men jeg vet jeg finner de stundene som for all tid vil brenne seg inn i mitt hjerte. Kanskje ikke alle bor i en storby og kanskje ikke alle har like lett for å finne en kvinne de synes er fin. Så hva? 

La oss godta dette.

Det får nå være opp til hver enkelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Ekte blir det først når dokka får en sms midt i akten eller hun føler seg sur av en eller annen grunn hun akkurat der og da ikke gidder å forklare:)

Huff, har du tenkt på at det kanskje sier mer om din prestasjon i senga? For om det hadde vært virkelig bra så hadde vel ikke dama blitt sur på deg midt i eller brydd seg om en sms. 

Anonymkode: 537d1...73c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Vet du hva? Det hadde vært creepy uansett. Er du klar over hvor sårbar mannen er når du har den i munnen? Et bitt! Og livet er over:)

Madagaskar eller Honolulu. Får håpe hun har god husk:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil det være aktuelt å låne ut dukka til en kompis? Eller ville det blitt litt ekkelt 

Anonymkode: 0d7d3...7d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en flott vakker dame. Gratulerer Ts. 

Anonymkode: 81709...b2a

Dukke mener du vel....

Anonymkode: 00613...025

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, FirstNameLastName said:

Var det hakking det jeg kom med? Var ikke ment sånn. Jeg skrev at JEG ville blitt mer lengtende etter en menneskekjæreste av en sånn dokke. Utover det prøver jeg å forstå. Har ikke interesse av å hakke på noen som gjør noe så harmløst som dette.

Hvorfor i det hele tatt kommentere på at det ikke er et ekte menneske etc...tror du ikke TS er klar over det? DEt er en grunn til at TS bruker 60000 på en dokke og han har uten tvil gjort sine tanker rundt akkurat det men likevel skal folk slenge dritt og tråkke han ned fordi han ikke har en ekte kjæreste. Kanskje vi skal begynne å gjøre det samme i tråder som omhandler dildo og vibratorer? 

Anonymkode: 901a0...13e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du jo en mulighet til å kjøpe kvinneklær i butikkene også. Du må kle henne opp når dere skal ut på restaurant og  sånn. Dette kommer til å bli dyrt... Skal dere dusje sammen også?

Anonymkode: 459b8...8be

Dusj med Tanya blir det, hun tåler vann. Sitat fra siden

«Silicone rubber can withstand over 400 degrees of heat. You can soak your RealDoll in a hot bath, or put her under an electric blanket to give her lifelike body heat. A RealDoll’s silicone flesh retains heat very efficiently. »

Jeg kommer til å kjøpe klær i butikken når jeg får vite størrelsen og målene, de følger med i manualen når hun kommer. Restaurant vet jeg ikke om er lovlig, jeg tror nok hun blir inne i huset.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367

Det er mindre creepy med en helfigurs sexdukke enn bare en avrevet dukke-kroppsdel (dildo). I det minste unngår man da å kombinere sex med lemlestelse.

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I brukermanualen følger det med et helt kapittel med informasjon om Tanya , hvilken skole hun har gått på, interesser, osv. så den er ikke helt umenneskelig. I tillegg til sex så kan jo den sitte ved bordet, osv på vanlig måte, men det er mest til sex ja.

Anonymkode: 4c137...9f3

Beklager, da er det jo helt virkelige.

 

Du bruker 'den', ikke henne. Det burde jo si sitt. Kos deg, blir nok en fin samtale over en bedre middag 😛

Anonymkode: ab581...fca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i det hele tatt kommentere på at det ikke er et ekte menneske etc...tror du ikke TS er klar over det? DEt er en grunn til at TS bruker 60000 på en dokke og han har uten tvil gjort sine tanker rundt akkurat det men likevel skal folk slenge dritt og tråkke han ned fordi han ikke har en ekte kjæreste. Kanskje vi skal begynne å gjøre det samme i tråder som omhandler dildo og vibratorer? 

Anonymkode: 901a0...13e

Sist jeg sjekka var ikke en dildo eller vibrator en hel mannedukke, så hvorfor drar du inn det? Du kan ikke sammenligne en sexdukke med det. Det finnes faktisk noe som heter fleshlight blant annet for menn som ikke inkluderer en dukke, tro det eller ei. Og jeg kan ikke se at noen heller har slengt dritt for at han ikke har en kjæreste, men det er ganske merkelig at TS prøver å menneskeliggjøre dukken og si at han er forelsket i dukken og at han får med en brosjyre som forteller hvor en dukke har tatt utdannelse osv. Sist jeg sjekka fikk ikke jeg noen brosjyre på hvor vibratoren min tok utdannelse hen og hvilke interesser den har og sist jeg sjekka så ikke vibratoren ut som en mann. På samme vis er det med fleshlights for menn. Dermed kan du ikke sammenligne det med en dukke. 

Anonymkode: 537d1...73c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, visp skrev:

Om Tanya hadde gjort husarbeid hadde jeg skaffet meg en jeg også:)

Finnes det en mannlig variant som kan spille sjakk, tro? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt offtopic. Men leste i en eller annen FBI-profiler artikkel om seriemordere at kjøp av slike dukker borti statene blir registrert av FBI. Da en av punktene for en type seriemordere er at de liker å ha sex med kvinner når de er bevisstløse eller etter at de har drept dem. Og kjøper dukker for å  dekke noe av dette behovet. 

Anonymkode: 81709...b2a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Thyra skrev:

Finnes det en mannlig variant som kan spille sjakk, tro? 

:) Du får kjøpt sånn maskin som spiller mot deg. Veldig mye billigere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i det hele tatt kommentere på at det ikke er et ekte menneske etc...tror du ikke TS er klar over det? DEt er en grunn til at TS bruker 60000 på en dokke og han har uten tvil gjort sine tanker rundt akkurat det men likevel skal folk slenge dritt og tråkke han ned fordi han ikke har en ekte kjæreste. Kanskje vi skal begynne å gjøre det samme i tråder som omhandler dildo og vibratorer? 

Anonymkode: 901a0...13e

Nei, TS skriver at han ikke er helt klar over det.

Dildoer o.l er til for å stimulere kjønnsorganer, ikke erstatte eller kopiere mennesker.

Endret av Rotemor
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: ea583...c15

KOm opp noe ''Malicious content'' greier når man trykker på linken

Anonymkode: 0e3b9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Hvorfor ta det så seriøst? Hvem bryr seg? Jeg ser en fremtid for meg med en humørsyk fremtidig brud, noen utakknemlige unger. Men jeg vet jeg finner de stundene som for all tid vil brenne seg inn i mitt hjerte. Kanskje ikke alle bor i en storby og kanskje ikke alle har like lett for å finne en kvinne de synes er fin. Så hva? 

La oss godta dette.

Helt enig. Dette er harmløst og folk er forskjellige. La Ts være i fred. 

Anonymkode: 637e0...96d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det være aktuelt å låne ut dukka til en kompis? Eller ville det blitt litt ekkelt 

Anonymkode: 0d7d3...7d0

Nei, det blir bare jeg og Tanya. Vi skal jo være kjærester, det er litt av opplegget. Har vist den ene av kompisene mine siden, han lurte litt på om han ville ha en men han har ikke skrevet noe mer om det på facebook til meg.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...