Gå til innhold

Har kjøpt Realdoll til 60.000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I kjøpsavtalen har de garantert at det bare er rene materialer som er brukt.

Anonymkode: 4c137...9f3

Ville tatt seg ut om Tanya var skitten og oppbrukt UTEN kjønnsykdommer? Lurer på hva slags garanti hun kommer med, og hvem som har fått æren av å teste henne 😂🙈 Eller mener du rene materialer som at hun er økologisk nedbrytbar? 😂

Anonymkode: 94673...4d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Rotemor skrev:

Skal du leke at hun snakker til deg og spiser middag med deg eller er det et rent runkeinstrument?

I brukermanualen følger det med et helt kapittel med informasjon om Tanya , hvilken skole hun har gått på, interesser, osv. så den er ikke helt umenneskelig. I tillegg til sex så kan jo den sitte ved bordet, osv på vanlig måte, men det er mest til sex ja.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

I brukermanualen følger det med et helt kapittel med informasjon om Tanya , hvilken skole hun har gått på, interesser, osv. så den er ikke helt umenneskelig. I tillegg til sex så kan jo den sitte ved bordet, osv på vanlig måte, men det er mest til sex ja.

Anonymkode: 4c137...9f3

:bond:

Anonymkode: 8527b...31e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å bli kjempeopphisset - av å måtte betale moms og tollbehandlingsgebyr.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FirstNameLastName said:

Kødder du? Det blir jo likevel bare en trist erstatning for the real thing. Som sagt, gir det deg det du er ute etter er det bra for deg, men jeg tror jeg hadde følt meg enda mer ensom etter menneske-kjæreste.

Hvorfor skal alle hakke på TS bare fordi han kjøpte en dildo til 60000 kroner? Snakk om dobbeltmoral. 

Anonymkode: 901a0...13e

  • Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, MortenMinstelønn said:

Ekte blir det først når dokka får en sms midt i akten eller hun føler seg sur av en eller annen grunn hun akkurat der og da ikke gidder å forklare:)

Virkelig ekte blir det når hun får PMS, får mensen, og når mensen ikke kommer likevel!

Anonymkode: 8527b...31e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal alle hakke på TS bare fordi han kjøpte en dildo til 60000 kroner? Snakk om dobbeltmoral. 

Word!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det gøy med den TS.

Dette minte meg på denne perlen fra den svenske sangskattekisten: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Sky var jo egentlig ganske pen

Anonymkode: b9104...341

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du brukt 60.000,- på denne, som du attpåtil må betale moms på igjennom tollen? 

Når du har en norsk nettside som selger disse mellom 14 - 20.000,-? 

F.eks:

https://www.sexydoll.no/produkt/amanda/

Anonymkode: ea583...c15

Virus?

Anonymkode: 0e3b9...d10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FirstNameLastName
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor skal alle hakke på TS bare fordi han kjøpte en dildo til 60000 kroner? Snakk om dobbeltmoral. 

Anonymkode: 901a0...13e

Var det hakking det jeg kom med? Var ikke ment sånn. Jeg skrev at JEG ville blitt mer lengtende etter en menneskekjæreste av en sånn dokke. Utover det prøver jeg å forstå. Har ikke interesse av å hakke på noen som gjør noe så harmløst som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, visp skrev:

Om hun gir deg spontane blowjobs, så er det absolutt verdt prisen:)

Ok. Nå ble jeg veldig interessert i hva en spontan blowjob er og hva vi heller bør kalle ikke spontane. Men det ga seg selv etterhvert som jeg skriver, kjenner jeg. Faen, trodde jeg hadde noe artig på gang her, men hadde ikke det..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I brukermanualen følger det med et helt kapittel med informasjon om Tanya , hvilken skole hun har gått på, interesser, osv. så den er ikke helt umenneskelig. I tillegg til sex så kan jo den sitte ved bordet, osv på vanlig måte, men det er mest til sex ja.

Anonymkode: 4c137...9f3

Man kan lage en brosjyre om Iberiasnegler og deres utdanningsløp og karriere. Blir den menneskelig da?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virus?

Anonymkode: 0e3b9...d10

Hæ?

Anonymkode: ea583...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva slags garanti hun kommer med, og hvem som har fått æren av å teste henne

Dette er de veldig nøye med heldigvis. Det kan være smittefare hvis noen har hatt sex med Tanya før jeg får den, men det står i online brukermanualen at de er helt nye. Nå har jeg ikke fått selve brukermanualen, men i det lille utkastet fra den inne på siden for kjøpet mener jeg det var 3 års garanti.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Ekte blir det først når dokka får en sms midt i akten eller hun føler seg sur av en eller annen grunn hun akkurat der og da ikke gidder å forklare:)

Eller når Ts kan ta for seg ei dame som ikke kan nekte, og som bare ligger der stiv som en stokk og venter på at han skal bli ferdig å grise..

Anonymkode: 94673...4d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Virus?

Anonymkode: 0e3b9...d10

HPV eller herpes I, II og III?

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det kan være smittefare hvis noen har hatt sex med Tanya før jeg får den, men det står i online brukermanualen at de er helt nye. Nå har jeg ikke fått selve brukermanualen

Anonymkode: 4c137...9f3

Ooops.

Anonymkode: 8527b...31e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Ok. Nå ble jeg veldig interessert i hva en spontan blowjob er og hva vi heller bør kalle ikke spontane. Men det ga seg selv etterhvert som jeg skriver, kjenner jeg. Faen, trodde jeg hadde noe artig på gang her, men hadde ikke det..

:laugh: Sånn har jeg det ofte også.

Med spontan mener jeg å snike seg overraskende på han mens han steker bacon eller noe.

Shit, det hadde vært skikkelig creepy med Tanya, haha!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du jo en mulighet til å kjøpe kvinneklær i butikkene også. Du må kle henne opp når dere skal ut på restaurant og  sånn. Dette kommer til å bli dyrt... Skal dere dusje sammen også?

Anonymkode: 459b8...8be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...