Gå til innhold

Har kjøpt Realdoll til 60.000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, visp skrev:

:) Du får kjøpt sånn maskin som spiller mot deg. Veldig mye billigere.

Men liker ikke å spille digitalt. Må spille på ordentlig brett. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende sexleketøy. Selv kunne jeg aldri kjøpt en dukkemann/fake mann ettersom jeg vil ligge med en "menneskelig" mann. Men alltid gøy å prøve noe nytt. :) 

Anonymkode: e13f1...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet ved at folk kjøper seg en sexdukke. Dette er gjerne folk med private begrensninger eller fordi samfunnets motkjønn ikke ønske vedkommende. Dem har uansett liten sjanse der ute. Så hvorfor kan ikke vedkommende få tilfredsstille seg selv så mye han vil bak lukkete gardiner hjemme hos seg selv? 

Synes det er en god løsning.

Anonymkode: ea583...c15

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Sist jeg sjekka var ikke en dildo eller vibrator en hel mannedukke, så hvorfor drar du inn det? Du kan ikke sammenligne en sexdukke med det. 

Anonymkode: 537d1...73c

Jo det kan man absolutt. Sexdukke eller dildo er begge erstatter for den virkelige tingen, den eneste forskjellen er størrelsen og pris. Hvor vil du sette grensen, magic wand eller en av de torso dukkene med dildo?

Anonymkode: 901a0...13e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo det kan man absolutt. Sexdukke eller dildo er begge erstatter for den virkelige tingen, den eneste forskjellen er størrelsen og pris. Hvor vil du sette grensen, magic wand eller en av de torso dukkene med dildo?

Anonymkode: 901a0...13e

Nei det kan du absolutt ikke. Dildoer kan sammenlignes med fleshlight, ikke med sexdukker. Som du ser her har TS tenkt å være kjæreste med dukken. Du er ikke kjæreste med en dildo eller en fleshlight. En dildo eller en fleshlight har ikke navn og en brosjyre med interesser. De ser ikke ut som mennesker. 

Nå er det 2. Gangen jeg skriver det, er jeg nødt å skrive det samme flere ganger eller har du forstått det? 

Anonymkode: 537d1...73c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det blir bare jeg og Tanya. Vi skal jo være kjærester, det er litt av opplegget. Har vist den ene av kompisene mine siden, han lurte litt på om han ville ha en men han har ikke skrevet noe mer om det på facebook til meg.

Anonymkode: 4c137...9f3

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts, har Tanya rumpehull også? Hva med kjønnshår?

Anonymkode: 81709...b2a

Sorry jeg så ikke denne før nå. Ja, hun har det. Forskjellig type kjønnshår kan man også velge. Jeg tok type b-vagina med litt lett trimmet kjønnshår til 100 $ ekstra. Litt mer info :

«RealDoll vaginal and anal cavities are made snug to accommodate any insertion. The silicone flesh is soft, slippery (when you use appropriate lubricant), and very elastic. Any water-based lubricants should be applied to ease entry. RealDolls’ oral cavities contains soft silicone tongue and teeth. The oral cavity is as snug as the doll’s other entries. All three RealDoll cavities allow deep insertions although oral capacity varies by face type. »

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FirstNameLastName
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor i det hele tatt kommentere på at det ikke er et ekte menneske etc...tror du ikke TS er klar over det? DEt er en grunn til at TS bruker 60000 på en dokke og han har uten tvil gjort sine tanker rundt akkurat det men likevel skal folk slenge dritt og tråkke han ned fordi han ikke har en ekte kjæreste. Kanskje vi skal begynne å gjøre det samme i tråder som omhandler dildo og vibratorer? 

Anonymkode: 901a0...13e

Det er jo du som antar at TS har kjøpt dokka fordi han ikke får en vanlig kjæreste. For alt vi vet er dette en fetisj som betyr mer enn å få seg dame. Derfor jeg spør. Fordi jeg lurer. Ikke fordi jeg dømmer eller hakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Synes det er ekkelt at dukkene har navn. Det føles bare så upassende. Kondomeriet selger ikke dildoen Kristoffer og butpluggen Marius. Det å humpe på ei silikondukke er vell greit nok det, ditt sexliv og det skal jeg ikke blande meg borti. Har ikke noe stort problem med disse, selv om at jeg ikke forstå det. Jeg forstår meg heller ikke på disse svære robot-dildo-greiene kvinnfolk bruker, eller lær og pisker liksom skal gjøre sexlivet så mye bedre. Det er mye ting jeg ikke forstår meg på og som jeg aldri vil prøve fordi det ikke frister, så dukkene i seg selv er ikke problemet for min del. Men å gi dem navn er bare ekkelt og kvalmt. Vært bedre med enkle navn som "modell 101, Modell 102" etc. Til og med Fuckinator extreme spermsucker X2000 hadde vært mye bedre enn Tanya.  

Selvsagt enig med deg. Dukke er en virkelighetsflukt. Ts skriver at de kjærester og at hun ikke er umenneskelig fordi hun har utdannelse og interesser.

Det  kan umulig være sunt... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du brukt 60.000,- på denne, som du attpåtil må betale moms på igjennom tollen? 

Når du har en norsk nettside som selger disse mellom 14 - 20.000,-? 

F.eks:

https://www.sexydoll.no/produkt/amanda/

Anonymkode: ea583...c15

Tar svarene litt etter litt, har ikke fått lest alt enda. Den siden du kom med nå har jeg faktisk ikke sett men jeg lette på realdoll-siden og en til og jeg ble litt forelsket i Tanya . ikke helt med en gang men etter jeg fikk lest et lite utdrag av kapittelet om henne, inne på kjøpssiden gjengir de bare deler av manualen og ikke hele kapittelet. Så en annen hadde ikke blitt helt det samme etter at jeg har lest så mye om henne og valgt henne etter litt lengre leting.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Synes det er ekkelt at dukkene har navn. Det føles bare så upassende. Kondomeriet selger ikke dildoen Kristoffer og butpluggen Marius. 

 

Brent Everett dildo

 

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/dildoer/fleshjack-brent-everett-dildo/

Anonymkode: 901a0...13e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å leke med dukker kan i beste fall hjelpe en person til å få sortert sine tanker og følelser, og forstå seg selv bedre.

Men man forstår ikke andre mennesker bedre for dét - for de er levende skapninger med sine egne tanker og følelser, de kan ikke kontrolleres slik en dukke kan. Så uansett hvor realistisk en dukke ser ut, så kan den aldri være som et menneske - og et menneske kan aldri være som en dukke.

"Harmløst", kaller noen dette. I utgangspunktet er det vel det for andre, men jeg lurer på hvor harmløst det er på sikt for de som velger å leve livet med dukker framfor mennesker.

 

Anonymkode: 8527b...31e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan rengjøres hun inni? Hiver i vaskemaskinen?

Anonymkode: 714fd...de4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne veien å gå høres ikke sunt ut. Så en dokumentar om slike dukker og de mennene der kommer aldri til å bli normale 😲 Der ligger det  mye bak må jeg si . De behandlet de som ekte, tok de med på restaurant og gråt når de måtte repareres! Må være en slags virkelighetsflukt, leve i en fantasiverden. Du vil vel ikke gå den veien. Han ene klarte ikke å kvitte seg med den når han fikk kjæreste engang og tilslutt dumpa kjæresten hans han , og der sitter han vel enda med dukkene sine.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Denne veien å gå høres ikke sunt ut. Så en dokumentar om slike dukker og de mennene der kommer aldri til å bli normale 😲 Der ligger det  mye bak må jeg si . De behandlet de som ekte, tok de med på restaurant og gråt når de måtte repareres! Må være en slags virkelighetsflukt, leve i en fantasiverden. Du vil vel ikke gå den veien. Han ene klarte ikke å kvitte seg med den når han fikk kjæreste engang og tilslutt dumpa kjæresten hans han , og der sitter han vel enda med dukkene sine.

Du finner ekstremt mange sære folk på alle de campingprogrammene som går på TV, men de fleste som camper er bare helt vanlig folk. De som lager TV-programmer er ekstremt gode på å finne sære folk.

Men så klart, sexdukke blir litt next level. 

 

Anonymkode: 97d9a...713

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer du til å angre på TS. Vil tippe på at det er spennende i en uke eller to, også blir den bare stående å støve bort i skapet. Og det er en veldig dyr ting å la stå å støve bort.

Og litt på siden: Kan sendes inn til service??? Må være rimelig spesielt å være service teknikker for brukte sexdukker.... Det skulle jeg hatt VELDIG godt betalt for å jobbe med.

Anonymkode: 388f1...4a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle jeg hatt VELDIG godt betalt for å jobbe med

Hvorfor? Fiksing er fiksing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bekreftelsesmail på at Tanya blir sendt først 25. juli. Så det er en liten stund til hun kommer. Etter at bestillingen gjennom flere punkter er tatt i mot, kommer det først en automatisk bekreftelse på at ordre var mottatt, så gjør de vel et overslag for de skal jo sette sammen alle spesifikasjonene jeg har bestilt. Men jeg må jo også påregne over en uke før leveransen er fremme. Så hun er hos meg først i august vil jeg tippe.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...