Gå til innhold

Har kjøpt Realdoll til 60.000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, hvordan kan du sammenligne dette... TS snakker om hvilken vagina størrelse han har valgt på sin sex dukke... 

Hver sin lyst, men i min verden er man rimelig spesiell hvis man vil betale 60 000 kroner for å.... Aldri få oppleve et ordentlig forhold til en kvinne. For det opplegget her er så turn off at det blir kroken på døra for et hvert sundt forhold..

 

Anonymkode: ef117...920

Jeg sammenligner det fordi det er naturtro dukker som erstatter mennesker. Selv om formålet er ulikt, så er det jo en menneskelig erstatning de enten trenger eller vil ha. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, xfs367 skrev:

For en merkverdig ting å føle seg truet av.

Hvem føler seg truet?

Mitt inntrykk er at det gis uttrykk for forakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rotemor skrev:

Hvem føler seg truet?

Mitt inntrykk er at det gis uttrykk for forakt.

Bunner ikke forakt i en dypere og ofte ubevisst redsel? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? said:

Bunner ikke forakt i en dypere og ofte ubevisst redsel? 

Nei, absolutt ikke. Forakt er forakt. 

Anonymkode: 8735a...642

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke. Forakt er forakt. 

Anonymkode: 8735a...642

🙂 så kom med et eksempel på noe du forakter og hvorfor? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Bunner ikke forakt i en dypere og ofte ubevisst redsel? 

Ikke slik jeg ser det. Men jeg har ihvertfall ikke oppfattet at noen føler seg truet av den dukken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rotemor skrev:

Ikke slik jeg ser det. Men jeg har ihvertfall ikke oppfattet at noen føler seg truet av den dukken.

Ok. Når en analyserer hvorfor noen føler forakt så er det ofte redsel i bunn. Men det trenger kanskje ikke alltid være det. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig. Jeg skulle faktisk ønske jeg hadde en slik dukke. Ikke for å ha sex med henne (vet ikke helt hvordan det skulle gått for seg heller, da jeg er kvinne) men for å holde rundt henne om natten. Jeg er fryktelig ensom, isolert og sjenert, så jeg tror en kvinnelig dukke på omtrent samme høyde som meg hadde vært veldig .. trøstende. Har dagdrømt mye om det, men kommer aldri til å kjøpe en. Litt for flaut å hente henne, tenker jeg.

Uansett, TS, om du får glede av denne dukken så er det flott! Men håper ikke at det fører til at du isolerer deg selv. Det kan ikke erstatte menneskelig selskap.

Anonymkode: e519d...71f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts kan bruk svømmebriller på henne i dusjen. Da vil jo vippene holde seg tørre .

Anonymkode: ebd61...a24

Takk for tipset, det er selvsagt en mulighet. Men jeg tror det bare blir dusjing av kroppen hennes i dusjen. Ellers blir det nok en god del tid i badekaret. Det er det mest praktiske.

Anonymkode: 4c137...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på det hvis du Rotemor og noen av dere andre også kunne begynne å bruke navnet hennes.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, xfs367 skrev:

For å si det sånn: Jeg tror ikke at kvinner som lykkes med menn bryr seg katten om at en eller annen ensom fyr har en sånn dukke.

Det henger ikke sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde satt pris på det hvis du Rotemor og noen av dere andre også kunne begynne å bruke navnet hennes.

Anonymkode: 4c137...9f3

Navnet på hvem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367
Just now, Rotemor said:

Det henger ikke sammen.

 

Klart det gjør. Ensomme menn som ikke lykkes i kjærligheten er nedslagsfeltet til ensomme kvinner som ikke lykkes i kjærligheten. Så når ensomme menn går for real dolls i stedet, er det.å regne som en trussel mot ensomme kvinner og deres forhåpninger om en dag å lykkes.

Hvem tror du det er som f.eks. hisser seg opp over at norske kvinner reiser til Tyrkia og har seg? Er det menn som lykkes i kjærlighetslivet, eller er det menn som ikke gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldig. Jeg skulle faktisk ønske jeg hadde en slik dukke. Ikke for å ha sex med henne (vet ikke helt hvordan det skulle gått for seg heller, da jeg er kvinne) men for å holde rundt henne om natten. Jeg er fryktelig ensom, isolert og sjenert, så jeg tror en kvinnelig dukke på omtrent samme høyde som meg hadde vært veldig .. trøstende. Har dagdrømt mye om det, men kommer aldri til å kjøpe en. Litt for flaut å hente henne, tenker jeg.

Uansett, TS, om du får glede av denne dukken så er det flott! Men håper ikke at det fører til at du isolerer deg selv. Det kan ikke erstatte menneskelig selskap.

Anonymkode: e519d...71f

Du må få kontakt med folk for å komme deg ut av ensomheten. Det må ikke være sånn. Ta kontakt med forskjellige grupper, kirker osv. Er du kristen så reis på gudstjeneste en søndag, der er det kirkekaffe de fleste steder etterpå. Det er mengder av mennesker der ute. Du må bare oppsøke dem.

Anonymkode: c49ac...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring og tilsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, xfs367 skrev:

Klart det gjør. Ensomme menn som ikke lykkes i kjærligheten er nedslagsfeltet til ensomme kvinner som ikke lykkes i kjærligheten. Så når ensomme menn går for real dolls i stedet, er det.å regne som en trussel mot ensomme kvinner og deres forhåpninger om en dag å lykkes.

Hvem tror du det er som f.eks. hisser seg opp over at norske kvinner reiser til Tyrkia og har seg? Er det menn som lykkes i kjærlighetslivet, eller er det menn som ikke gjør det?

Jeg er helt uenig.... 

Det er andre ting som vekker interesse for meg enn at dukker truer kvinner. For noe tull

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 23.47, Guidet Kvinne skrev:

Kommer hun med klær også? Stakkaren burde jo få seg en biltur i blant og kanskje en tur på kafé. 

 

Jeg trodde det fulgte med standard klær , men det ser ut som om jeg må kjøpe dette separat ved siden av. De selger klær inne på siden deres, men jeg har jo også kikket litt rundt i nettbutikker som H&M og Cubus etter passende klær, men de anbefaler også i manualen at jeg gjør meg litt kjent med henne før jeg begynner å kjøpe i vilden sky. Jeg kan ingenting om kvinnestørrelser som feks bh osv, kanskje jeg kan spørre litt etter tips her inne når den tid kommer.

Biltur og kafè vet jeg ikke helt om blir passende, er redd folk vil slenge en del dritt. Jeg hadde ihvertfall selv godtatt det hvis jeg var kafèeier, men er jo ikke jeg som bestemmer slikt. Det blir nok mest inne i huset.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...