Gå til innhold

Har kjøpt Realdoll til 60.000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan går det TS? Er hun som forventet ?

Jeg syntes dette er en pen dokke med ideal kropp. Selv jeg er en kvinne men kunne vært helt topp  å ha sex med en sånn et par ganger . Tenker at i lengde ville jeg kjede meg å ha sex uten respons ..

Anonymkode: 0f80b...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det TS? Er hun som forventet ?

Jeg syntes dette er en pen dokke med ideal kropp. Selv jeg er en kvinne men kunne vært helt topp  å ha sex med en sånn et par ganger . Tenker at i lengde ville jeg kjede meg å ha sex uten respons ..

Anonymkode: 0f80b...5ef

Hun? Du mener plastikken? Det er ikke en kvinne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Hun? Du mener plastikken? Det er ikke en kvinne. 

Ja , jeg vet det . Jeg er litt sjenert så denne ville jo vært perfekt å prøve seg litt frem 😊

Anonymkode: 0f80b...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja , jeg vet det . Jeg er litt sjenert så denne ville jo vært perfekt å prøve seg litt frem 😊

Anonymkode: 0f80b...5ef

Høres helt loka ut! Å ha sex med andre er å kommunisere, det får du ikke med en klump plastikk. Er du egentlig en mann? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Høres helt loka ut! Å ha sex med andre er å kommunisere, det får du ikke med en klump plastikk. Er du egentlig en mann? 

Slapp av litt !! Det er ikke ulovlig å ha sex med plastikk dokke !! Hva med alle kvinner som bruker dildo ?! 

Og ja , jeg er en kvinne bifil hvis det er relevant til saken 

Anonymkode: 0f80b...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av litt !! Det er ikke ulovlig å ha sex med plastikk dokke !! Hva med alle kvinner som bruker dildo ?! 

Og ja , jeg er en kvinne bifil hvis det er relevant til saken 

Anonymkode: 0f80b...5ef

Hvorfor legger du ord i munnen på meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.7.2019 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Jeg er interessert i hvor god sexen er, men jeg har også allerede blitt litt småforelsket i bildene av Tanya. Jeg er litt slik at jeg kan forgude personer og dukker bare etter bilder, så dette blir spennende. Greia er at realdollen aldri har en dårlig dag og jeg trenger ikke tilpasse meg til noen og inngå kompromiss og krangling etc. bare sånn helt kort.

Anonymkode: 4c137...9f3

Dukken så bra ut,kos deg med henne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

Vet tråden er gammel, men litt dumt å lage en ny?

Hadde vært morsomt å høre fra TS hvordan det har gått med han og med hans Tanya. Han har sikkert hatt glede av dukken sin under disse koronatider og tidligere nedstenginger. Jeg har selv bestilt meg en dukke fra Abyss Creation nå og ser frem til den dukker opp.


 

Anonymkode: 174f7...d73

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow skulle ønske kona mi så sånn ut :P Er det mulig å holde de rene uten mye styr. Kunne tenkt meg å ha en sånn på hobbyrommet

Anonymkode: a73fc...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet tråden er gammel, men litt dumt å lage en ny?

Hadde vært morsomt å høre fra TS hvordan det har gått med han og med hans Tanya. Han har sikkert hatt glede av dukken sin under disse koronatider og tidligere nedstenginger. Jeg har selv bestilt meg en dukke fra Abyss Creation nå og ser frem til den dukker opp.


 

Anonymkode: 174f7...d73

Hva betalte du?

Anonymkode: a73fc...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Wow skulle ønske kona mi så sånn ut :P Er det mulig å holde de rene uten mye styr. Kunne tenkt meg å ha en sånn på hobbyrommet

Anonymkode: a73fc...51c

Kjøp en lang S krok så henger man den i dusjen. Ellers kommer dukkene med "removable insert" som enkelt kan fjernes og vaskes etter bruk. Men det er litt styr. Dukkene veier typisk 30kg+ og er ~160cm. Enkleste måten å flytte dem på er med "bear hugging".

Er du gift så spørs det om du får lov til å ha en slik. ;) Jeg er gift også, men fikk gå til innkjøp av en slik pga. hun er aseksuell og synes i tillegg sex er vondt (har endometriose). Men hun er en ganske kul person ❤️. ONS var helt uaktuelt for min del fordi jeg knytter fort følelser til kvinner jeg er intime med.

 

Anonymkode: 174f7...d73

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva betalte du?

Anonymkode: a73fc...51c

Nesten samme som TS, ca 50k. ink. frakt. Mva og noe gebyrer kommer i tillegg, så regner med det blir rett under 65k.

 

Anonymkode: 174f7...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
On 7/8/2019 at 8:45 PM, AnonymBruker said:

Jeg vil si at hver dag er en dårlig dag når du baserer livet ditt på et stykke plastikk. 

Anonymkode: 8735a...642

Er dette verre enn andre leketøy?

Anonymkode: 98c0e...e6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest meg gjennom hele tråden nå. Lurer på hvordan det gikk med ts, men tviler på han kommer til å oppdatere siden tråden er over 3 år gammel..

Anonymkode: 21eb3...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Har den noe slags motor der nede?

Anonymkode: 28111...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (På 8.7.2019 den 20.42):

Tenkte kanskje B-vagina ga avslag i prisen.

B vare vagina😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har den noe slags motor der nede?

Anonymkode: 28111...173

😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest meg gjennom hele tråden kun for å se om ts ble fornøyd, men det ble helt stille. 
Har Tanya tatt livet av han? 🥹

Anonymkode: 90036...3a8

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...