Gå til innhold

Har kjøpt Realdoll til 60.000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis TS ber ut 15 kvinner på date med full middag, taxi og drinker og hotell, så er han oppe i prisen av hva det koster å kjøpe en real doll. Lur investering og pengesparende på sikt.😂

Anonymkode: 29e8a...56b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis TS ber ut 15 kvinner på date med full middag, taxi og drinker og hotell, så er han oppe i prisen av hva det koster å kjøpe en real doll. Lur investering og pengesparende på sikt.😂

Anonymkode: 29e8a...56b

Nå er vi vel i en tid hvor menn ikke er forventet å betalte for alt dette du ramser opp, med mindre kvinnen er "på jobb". 

Anonymkode: f6b91...b48

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vi vel i en tid hvor menn ikke er forventet å betalte for alt dette du ramser opp, med mindre kvinnen er "på jobb". 

Anonymkode: f6b91...b48

Fleste kvinner forventer å bli påspandert av mannen enda i 2019, så vi er ikke kommet så mye lengre egentlig. 

Anonymkode: 29e8a...56b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det skammelig med seksualitet, da spessielt om man skal gjøre det med et annet menneske. Selv om den andre personen er med på det så er det nasty, distraherende og er ikke spessielt givende på noe måte, til og med griser og kyllinger har sex, så det er absolutt ikke noe høyt eller verdig mål, er et lavhengende frukt for å si det sånn.

Nesten alle spirituelle tradisjoner i verden ser ned på sex og oppfordrer til avhold. Om du ikke tror det er skam i å pule så gjør det så foran dine foreldre og i offentligheten, neida, du gjør det bak lukkede dører og snakker ikke om det til alle og enhver, nettopp fordi det er skammelig og hadde vært uanstendig.

Synes det er da bedre å ha sex med en dokke, for man skader da bare seg selv og bruker ikke andre mennesker for å oppnå sin egen fix av midlertidig nytelse, selv om begge får noe ut av det så gjør det ikke rett for det om.

 

Endret av Mujahedin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/25/2019 at 11:05 AM, AnonymBruker said:

Fleste kvinner forventer å bli påspandert av mannen enda i 2019, så vi er ikke kommet så mye lengre egentlig. 

Anonymkode: 29e8a...56b

De fleste kvinner FORVENTER å bli påspandert? Jøss, hva slags damer er det du roter deg borti? Dette er virkelig ikke en forventninger jeg eller noen av mine venninner har. Tvert imot synes mange det er ubehagelig, fordi det kan oppstå en forventning om at mannen skal få noe igjen for pengene. 

Anonymkode: f6b91...b48

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg har fått bekreftelse på at Tanya kommer 7. august.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Gleder meg til å høre hva du synes om henne 🙂 

Anonymkode: c4dc0...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så spennende! Gleder meg til å høre hva du synes om henne 🙂 

Anonymkode: c4dc0...9f8

Om hvem da? 

Anonymkode: 4dd46...01b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om hvem da? 

Anonymkode: 4dd46...01b

Tanya, vel 😊

Anonymkode: c4dc0...9f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 11.03, AnonymBruker skrev:

Nå er vi vel i en tid hvor menn ikke er forventet å betalte for alt dette du ramser opp, med mindre kvinnen er "på jobb". 

Anonymkode: f6b91...b48

kvinner forventer å bestemme og la mannen betale. "Vi bestemmer for vi er sterkest, men du betaler for vi har ikke råd" At så få menn avslører denne dobbeltmoralen er en gåte.

Anonymkode: 17bf8...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kvinner forventer å bestemme og la mannen betale. "Vi bestemmer for vi er sterkest, men du betaler for vi har ikke råd" At så få menn avslører denne dobbeltmoralen er en gåte.

Anonymkode: 17bf8...05b

Lurer virkelig på hvor du møter disse damene. Jeg kjenner ingen damer som er slik du beskriver. Hva er det som gjør at du tiltrekker deg den typen damer?

Anonymkode: 537d1...73c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2019 den 20.37, Gjest FirstNameLastName skrev:

Jeg har lyst til å forstå hva dette gir deg, men klarer ikke i det hele tatt. Overhodet.

Betyr vel at enkelte mannfolk driter i personlighet og kun kropp. Heldigvis ender han med en dukke og ikke en dame når han har slik holding!

Anonymkode: 5ef0c...5db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/8/2019 at 8:48 PM, AnonymBruker said:

Har ikke dame, men jeg kommer til å gjemme den unna folk den første tiden. Jeg kommer til å vise noen av kameratene mine den etter en stund, men tror først jeg skal nevne den litt forsiktig. Vet at ihvertfall han ene kan være litt inressert i slike sexdoll.

Anonymkode: 4c137...9f3

Synes du burde holde munn til kamerater med mindre du vet at de holder 110% kjeft til alle damer du kjenner. Og så nevnt tidligere her; denne dukka kommer ikke til å lære deg en dritt om sexteknikker. Ta det for det det er, og ikke noe annet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var dukken? 😆

Anonymkode: 21af8...f25

Han sover enda. Hard natt 😂

Anonymkode: 49f2b...f9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer virkelig på hvor du møter disse damene. Jeg kjenner ingen damer som er slik du beskriver. Hva er det som gjør at du tiltrekker deg den typen damer?

Anonymkode: 537d1...73c

Jeg møter ikke disse damene i det hele tatt. Jeg ser det rundt meg i forhold. Hadde jo aldri møtt ei som er slik. skal sies at det ikke gjelder alle.

Anonymkode: 17bf8...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble merkelig stille på TS etter at han fikk dokka.

Han skrev jo at han skulle oppdatere her etter at han hadde mottatt og prøvd den.

Anonymkode: 02692...c34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Fleste kvinner forventer å bli påspandert av mannen enda i 2019, så vi er ikke kommet så mye lengre egentlig. 

Anonymkode: 29e8a...56b

Færreste*

Anonymkode: e1dd4...f57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer ingen, men etter min mening er det galskap å svi av 60 laken for ei puledokke. :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...