Gå til innhold

Har kjøpt Realdoll til 60.000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun heter Tanya 1.0 og kommer i slutten av måneden / begynnelsen av august. Jeg fikk litt avslag på frakt til Norge pga jeg kjøpte noe annet småtteri på realdoll-siden.

Her er bilde av henne (obs nakenhet på noen av bildene)

Valgte light red nipples og type B-vagina. man kan også sende realdollen inn på service hvis man vil forandre noe med den. Gleder meg veldig til den kommer, tror det kan bli en spennende opplevelse. Jeg kan øve mye på sexteknikk med realdollen. Skal rapportere om hvor god den er her inne når jeg har fått prøvd den om noen uker. :)

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun heter Tanya 1.0 og kommer i slutten av måneden / begynnelsen av august. Jeg fikk litt avslag på frakt til Norge pga jeg kjøpte noe annet småtteri på realdoll-siden.

Her er bilde av henne (obs nakenhet på noen av bildene)

Valgte light red nipples og type B-vagina. man kan også sende realdollen inn på service hvis man vil forandre noe med den. Gleder meg veldig til den kommer, tror det kan bli en spennende opplevelse. Jeg kan øve mye på sexteknikk med realdollen. Skal rapportere om hvor god den er her inne når jeg har fått prøvd den om noen uker. :)

Anonymkode: 4c137...9f3

Hva er en B-vagina?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt latterlig store pupper vil jeg si

Anonymkode: 0d7d3...7d0

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en flott vakker dame. Gratulerer Ts. 

Anonymkode: 81709...b2a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visp skrev:

Hva er en B-vagina?

Er egentlig ikke noen spesiell type, de inndeler fra A-H eller noe sånn, og så kan man velge vaginatypen man vil. Jeg valgte litt mindre pupper enn de på hovedbildene.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FirstNameLastName

Jeg har lyst til å forstå hva dette gir deg, men klarer ikke i det hele tatt. Overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er egentlig ikke noen spesiell type, de inndeler fra A-H eller noe sånn, og så kan man velge vaginatypen man vil. Jeg valgte litt mindre pupper enn de på hovedbildene.

Anonymkode: 4c137...9f3

Å, jeg klikka meg ikke inn på bildet. Tenkte bare: B-vagina- B-vare; du skjønner, haha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, visp skrev:

Å, jeg klikka meg ikke inn på bildet. Tenkte bare: B-vagina- B-vare; du skjønner, haha.

Litt bomkjøp om han kjøpte for vid vagina. 

Anonymkode: 81709...b2a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FirstNameLastName skrev:

Jeg har lyst til å forstå hva dette gir deg, men klarer ikke i det hele tatt. Overhodet.

Jeg er interessert i hvor god sexen er, men jeg har også allerede blitt litt småforelsket i bildene av Tanya. Jeg er litt slik at jeg kan forgude personer og dukker bare etter bilder, så dette blir spennende. Greia er at realdollen aldri har en dårlig dag og jeg trenger ikke tilpasse meg til noen og inngå kompromiss og krangling etc. bare sånn helt kort.

Anonymkode: 4c137...9f3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt bomkjøp om han kjøpte for vid vagina. 

Anonymkode: 81709...b2a

Tenkte kanskje B-vagina ga avslag i prisen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du leke at hun snakker til deg og spiser middag med deg eller er det et rent runkeinstrument?

Endret av Rotemor
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FirstNameLastName
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er interessert i hvor god sexen er, men jeg har også allerede blitt litt småforelsket i bildene av Tanya. Jeg er litt slik at jeg kan forgude personer og dukker bare etter bilder, så dette blir spennende. Greia er at realdollen aldri har en dårlig dag og jeg trenger ikke tilpasse meg til noen og inngå kompromiss og krangling etc. bare sånn helt kort.

Anonymkode: 

Greia med sex med levende mennesker, er at de er VARME, hudkontakt er sinnsykt digg, høre alle sexy og rare lyder man lager sammen - kort sagt; at sex er en organisk og levende greie. Sex med en iskald dokke med silikonhud som ser stivt rett frem er like hot som utesex i Sibir, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si at hver dag er en dårlig dag når du baserer livet ditt på et stykke plastikk. 

Anonymkode: 8735a...642

Om Tanya hadde gjort husarbeid hadde jeg skaffet meg en jeg også:)

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er interessert i hvor god sexen er, men jeg har også allerede blitt litt småforelsket i bildene av Tanya. Jeg er litt slik at jeg kan forgude personer og dukker bare etter bilder, så dette blir spennende. Greia er at realdollen aldri har en dårlig dag og jeg trenger ikke tilpasse meg til noen og inngå kompromiss og krangling etc. bare sånn helt kort.

Anonymkode: 4c137...9f3

Nå har vel ikke dukken noen god dag heller, da, så du får ikke akkurat noe av det fine man får av å ha en partner. Det er uansett ganske trist for din del om du blir forelsket i en dukke. 

Anonymkode: 537d1...73c

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FirstNameLastName
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er interessert i hvor god sexen er, men jeg har også allerede blitt litt småforelsket i bildene av Tanya. Jeg er litt slik at jeg kan forgude personer og dukker bare etter bilder, så dette blir spennende. Greia er at realdollen aldri har en dårlig dag og jeg trenger ikke tilpasse meg til noen og inngå kompromiss og krangling etc. bare sånn helt kort.

Anonymkode: 4c137...9f3

Hvis det gir deg det du er etter sier jeg bare "Good for you", men jeg forstår det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...