Gå til innhold

Ser bare på at andre lever livet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men dere som sier dette; er dere tilfreds med å være alene med dere selv? Har dere noen hobbyer? 

En partner kommer ikke på en hvit hest og banker på døra, liksom.

Man må også både GI og ta når man har kommet dithen at man er i et forhold. Det er ikke bare en dans på roser, det å leve i et forhold. Mange forhold ryker. 

Vennskap med andre foreldre kommer heller ikke rekende på en fjøl når man først har blitt mamma/pappa. Man må gjøre en solid innsats selv. Det er tøft, men det begynner med at man må være komfortabel med seg selv. 

Anonymkode: fb8db...752

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men dere som sier dette; er dere tilfreds med å være alene med dere selv? Har dere noen hobbyer? 

En partner kommer ikke på en hvit hest og banker på døra, liksom.

Man må også både GI og ta når man har kommet dithen at man er i et forhold. Det er ikke bare en dans på roser, det å leve i et forhold. Mange forhold ryker. 

Vennskap med andre foreldre kommer heller ikke rekende på en fjøl når man først har blitt mamma/pappa. Man må gjøre en solid innsats selv. Det er tøft, men det begynner med at man må være komfortabel med seg selv. 

Anonymkode: fb8db...752

Hei du, problemet er jo at mange ikke gjør noe for seg selv. Sitter å synes synd på seg selv som single, trykker seg ned fullstendig.

Det første er å bli glad i seg selv, klare ting på egenhånd som andre gjør sammen. Som å reise, tenke så mange som sitter hjemme hver ferie pga de ikke har noen å reise med.

Livet er en gang, start å lev. Ikke følg strømmen/flokken rundt deg.

Anonymkode: 14c0a...86f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dere har gjerne rett... Er ikke alle det skal skje for... 

Ts  

Anonymkode: 0ee60...ecc

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg føler det sånn også. Nå sitter jeg bare her, helt alene som vanlig. Men jeg orker ikke ta tak i ting lenger. Er så utrolig lei alt. Vil at alt skal stoppe liksom så jeg kan hvile... Men jeg får det ikke til.

Skulle ønske jeg kunne starte livet på nytt eller noe? :/

Anonymkode: b0e37...206

AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2019 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg føler det sånn også. Nå sitter jeg bare her, helt alene som vanlig. Men jeg orker ikke ta tak i ting lenger. Er så utrolig lei alt. Vil at alt skal stoppe liksom så jeg kan hvile... Men jeg får det ikke til.

Skulle ønske jeg kunne starte livet på nytt eller noe? 😕

Anonymkode: b0e37...206

Ja, på tide å ta tak i sitt eget liv. Sitte å syte på internett hjelper ingenting 🙂 Start å lev!

Anonymkode: 14c0a...86f

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hadde litt vegring for å skrive her nå... 

Jeg setter pris på alle som svarer og jeg vet dere mener det godt. Det hjelper ikke å sette seg ned hjemme og tro at det løser problemet. Man må finne løsninger selv. 

Men... Om dere hadde følt på å bli forlatt av "venner" og faset ut av mann etter mann, da mister man troen på seg selv. I tillegg mye familie problemer gjennom halve livet. Da føler man at alt går mot en. 

Jeg har bare meg selv... Det er min hverdag. Ingen forteller meg hva jeg gjør galt eller hva som er problemet... De bare forsvinner.... Har analysert meg selv og virkelig prøvd å oppføre meg så normalt som mulig... Allikevel sitter jeg her alene 😢 Man orker bare å begynne forfra så mange ganger før man ikke orker å plukke seg selv opp igjen etter å ha blitt såret... 😢

Har det ikke så lett for tiden 😭😢. Tåler at folk er kritiske og slikt altså. 

Ts 

• Liker 5
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde litt vegring for å skrive her nå... 

Jeg setter pris på alle som svarer og jeg vet dere mener det godt. Det hjelper ikke å sette seg ned hjemme og tro at det løser problemet. Man må finne løsninger selv. 

Men... Om dere hadde følt på å bli forlatt av "venner" og faset ut av mann etter mann, da mister man troen på seg selv. I tillegg mye familie problemer gjennom halve livet. Da føler man at alt går mot en. 

Jeg har bare meg selv... Det er min hverdag. Ingen forteller meg hva jeg gjør galt eller hva som er problemet... De bare forsvinner.... Har analysert meg selv og virkelig prøvd å oppføre meg så normalt som mulig... Allikevel sitter jeg her alene 😢 Man orker bare å begynne forfra så mange ganger før man ikke orker å plukke seg selv opp igjen etter å ha blitt såret... 😢

Har det ikke så lett for tiden 😭😢. Tåler at folk er kritiske og slikt altså. 

Ts 

huff da : ( 

Men får du noe ut av å være ute i naturen? være med på sosiale ting og treffe nye folk. Trene? sitter du inne alene dag etter dag så blir det veldig trist

Anonymkode: c47a8...863

• Liker 2
Skrevet
På 6.7.2019 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Sitter stort sett alene. På jobb og eller ute sitter jeg bare å ser på at andre lever livet. Finner noen å være sammen med, flytter sammen, gifter seg og får familie. Har noen å dele hverdagen med, støtte og noen som er glad i dem. 

Jeg er bare alene. Har ingen. Har prøvd og prøvd, men har gitt opp. Fortjener ikke mer jeg 😢

hva ønsker du? hva vil du få til? hvordan er du å kommunisere med i hverdagen?

Anonymkode: e2e70...41f

• Liker 1
Skrevet
På 24.8.2019 den 13.41, AnonymBruker skrev:

hva ønsker du? hva vil du få til? hvordan er du å kommunisere med i hverdagen?

Takk for svar. 

Det jeg ønsker aller mest er noen å dele hverdagen med. Noen som er glad i meg for den jeg er. Noen som støtter meg og man kan dele alt med og oppleve livet med. Ikke er jeg kravstor, ønsker bare en god person. 

Nå ble jeg nettopp vikarierende leder for en avdeling så skulle tro at jeg har passe gode evner ifht kommunikasjon. Har hørt folk på jobb si at når de hører meg le så blir de glad av det og får en god dag 😢 

Så... Derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke får det til... 😢 

Er virkelig langt nede privat og det føles ikke bra 😭

Ts 

Skrevet
På 24.8.2019 den 13.40, AnonymBruker skrev:

huff da : ( 

Men får du noe ut av å være ute i naturen? være med på sosiale ting og treffe nye folk. Trene? sitter du inne alene dag etter dag så blir det veldig trist

Anonymkode: c47a8...863

Takk for svar! 

Joda, vet at å isolere meg ikke hjelper... 😢 Men, når man har blitt avvist så mange ganger som jeg har så mister man litt motet... Tror det er det jeg føler på nå... 

Prøver å trene, men ikke så lett å komme i kontakt med folk der føler jeg ... 😢 

Trives godt ute og liker godt å være ute og være sosial... Mitt problem er at jeg har ingen å gjøre det med. Så når jeg går ut blir jeg litt lei meg og tårene kommer når jeg da kommer hjem 😢 Uansett hvor jeg snur meg har andre noen, familie, venner, kjæreste osv. Så er jeg alene ... Noen ganger orker jeg ikke å gå ut for jeg vet hvor tungt jeg får det når jeg kommer hjem 😢 

Ts 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. 

Det jeg ønsker aller mest er noen å dele hverdagen med. Noen som er glad i meg for den jeg er. Noen som støtter meg og man kan dele alt med og oppleve livet med. Ikke er jeg kravstor, ønsker bare en god person. 

Nå ble jeg nettopp vikarierende leder for en avdeling så skulle tro at jeg har passe gode evner ifht kommunikasjon. Har hørt folk på jobb si at når de hører meg le så blir de glad av det og får en god dag 😢 

Så... Derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke får det til... 😢 

Er virkelig langt nede privat og det føles ikke bra 😭

Ts 

Jeg er i samme situasjon som deg, kjenner til  hva du prater om. Du trenger en som oppdager deg og begynner å prate med deg. 

Bor du der du skal bo i livet?

Hilsen en mann. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme situasjon som deg, kjenner til  hva du prater om. Du trenger en som oppdager deg og begynner å prate med deg. 

Bor du der du skal bo i livet?

Hilsen en mann. 

Takk for svar! 

Blir trist av å høre at andre har det slik. Unner ingen det. 

Jeg er på ingen måte sjenert og kan lett starte en samtale. Det må jeg, mye pga den typen jobb jeg har. Så jeg er ikke redd for det. 

Jeg har ingenting som holder meg her utenom jobb. Nå har jeg jo fått mye ansvar og fått ansvar for å bygge opp igjen avdelingen. Så det "prosjektet" må jeg gjøre ferdig først. 

Ønsker vel helst å bli boende her da det er min hjemby. Jeg har ingen andre i noen andre byer så ville vært like alene der. 

Ts 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 

Blir trist av å høre at andre har det slik. Unner ingen det. 

Jeg er på ingen måte sjenert og kan lett starte en samtale. Det må jeg, mye pga den typen jobb jeg har. Så jeg er ikke redd for det. 

Jeg har ingenting som holder meg her utenom jobb. Nå har jeg jo fått mye ansvar og fått ansvar for å bygge opp igjen avdelingen. Så det "prosjektet" må jeg gjøre ferdig først. 

Ønsker vel helst å bli boende her da det er min hjemby. Jeg har ingen andre i noen andre byer så ville vært like alene der. 

Ts 

Men et sted har det vel kommet et hull i livet som tillot kratere få lage demninger slik at du ikke fikk innta posisjoner også når det gjelder privat livet. 

Jeg tror kulturen begrenser deg maksimalt. 

Jeg måtte avslutte arbeidsforholdet, og endre vei retningen dramatisk, og komme i kontakt med mennesker som bor i en helt ny fylke for meg. Jeg tror jeg vil trives langt bedre der. 

Hvem skulle du ønske kom deg i møte, eller ringte deg når du kom hjem?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært gjennom en del tøffe tak privat, ja. Men, det er ikke ting som hindrer meg i å prøve å treffe noen. Jeg viser det ikke utad... Har blitt god på å skjule det private fra fortiden 😢 

Håper virkelig du kommer til å trives bedre på det stedet du flytter til. Unner deg det. Gjerne å endre yrke også kan hjelpe. 

Er som sagt ikke så kravstor. Bare en mann som ser meg, passer sammen med meg, er glad i meg, støtter meg og ikke stikker av eller forsvinner. Det er det hele egentlig. 

Ts 

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig enkelt og banalt ønske du har, og det bør være veldig stor sjanse for at det skal kunne gjennomføres. 

Jeg skal bytte yrke. Tror det er spennende tider i vente. 

Jeg har også lyst å treffe kvinne i livet mitt. Smilet hennes vil bety for meg, men det andre er landsdelen hun er i fra. 

Skrevet

Ja, man skulle tro det er enkelt... Men, det har vist seg at det er det ikke... Er helt knust inni meg av at jeg ikke greier det... Noen dager har jeg bare lyst å gi opp alt. 

Hørtes spennene ut. Håper virkelig du finner deg til rette og trives. 

Jeg skjønner hva du mener. Skal virkelig ikke være lett dette her. 

Skrevet

Frivillig arbeid om dere har energi, d har hjulpet meg mye ♥️

Anonymkode: cf4fe...278

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Må bare skrive det og sette ord på ting... Har det ikke bra om dagene. Blir mye tårer 😢 Har ingen å snakke med og føler meg så ensom og er helt alene... Gir snart opp å prøve, det blir så tungt å få avvisning på avvisning 😢 Vet ikke hva mer jeg kan gjøre 😭

Jeg har ingen å snakke med. Ingen som ser meg. Må gå gjennom alt dette alene. 

Ts 

Skrevet

Jeg levde før nav stoppet meg og nå sitter jeg inne hele og halve dagen og ser på tv.

Skrevet
På 11.9.2019 den 2.30, Hemliganonym skrev:

Jeg levde før nav stoppet meg og nå sitter jeg inne hele og halve dagen og ser på tv.

Sender deg en klem. Vet hvordan du har det. 

Er mye alene her også. Får ikke privatlivet mitt til å fungere... Har mest lyst å bare gi opp alt. Har en vanvittig stor sorg inni meg... Opplever bare å bli avvist... Ønsker bare at noen er glad i meg og ser meg... 

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...