Gå til innhold

Menn som hater kvinner: På KG!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

33 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

208951773_Malefeminist.png.4f4ad3ca7df3287f65bc0eaf4394fa69.png

Resten av mannfolka er gaseller og rådyr? Jeg liker tanken!

Anonymkode: aa150...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

All den tid jeg ikke er homofil så nei.

Ikke noe galt i å være homofil.

Hvis man ikke liker menn som er feminister og synes de smigrer  på KG med kvinner som f. Eks. meg må det være en ganske følelsesmessig påkjenning. At man på en måte blir sjalu? Dvs at du kanskje ønsket at han heller smigret deg? 

Personlig oppfatter jeg ikke Wagner som smigrer. Jeg oppfatter han som en ganske typisk nordmann slik jeg også kjenner menn i alle andre sammenhenger jeg møter de i det virkelige liv. Altså meget sympatisk og empatisk. Slik min mann, min far, mine mannlige kolleger, ektefellene til mine venninner osv. Alle menn jeg møter i virkeligheten. Jeg tror jeg aldri har møtt noen antifeminister eller incels etc annet enn her på kg. 

Anonymkode: fd82c...e4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Resten av mannfolka er gaseller og rådyr? Jeg liker tanken!

Anonymkode: aa150...ff5

??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe galt i å være homofil.

Hvis man ikke liker menn som er feminister og synes de smigrer  på KG med kvinner som f. Eks. meg må det være en ganske følelsesmessig påkjenning. At man på en måte blir sjalu? Dvs at du kanskje ønsket at han heller smigret deg? 

Personlig oppfatter jeg ikke Wagner som smigrer. Jeg oppfatter han som en ganske typisk nordmann slik jeg også kjenner menn i alle andre sammenhenger jeg møter de i det virkelige liv. Altså meget sympatisk og empatisk. Slik min mann, min far, mine mannlige kolleger, ektefellene til mine venninner osv. Alle menn jeg møter i virkeligheten. Jeg tror jeg aldri har møtt noen antifeminister eller incels etc annet enn her på kg. 

Anonymkode: fd82c...e4a

Tro meg, de som sitter her og er fjols når de er alene er de største tøflene og ridderne og grillsmilene der ute i det virkelige liv. 

Anonymkode: aa150...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe galt i å være homofil.

Hvis man ikke liker menn som er feminister og synes de smigrer  på KG med kvinner som f. Eks. meg må det være en ganske følelsesmessig påkjenning. At man på en måte blir sjalu? Dvs at du kanskje ønsket at han heller smigret deg? 

Personlig oppfatter jeg ikke Wagner som smigrer. Jeg oppfatter han som en ganske typisk nordmann slik jeg også kjenner menn i alle andre sammenhenger jeg møter de i det virkelige liv. Altså meget sympatisk og empatisk. Slik min mann, min far, mine mannlige kolleger, ektefellene til mine venninner osv. Alle menn jeg møter i virkeligheten. Jeg tror jeg aldri har møtt noen antifeminister eller incels etc annet enn her på kg. 

Anonymkode: fd82c...e4a

:klo:

Forøvrig snakket jeg ikke om smiger men om skamløs smisking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
3 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

??????

Du kan fortelle av han ikke forstod bildet, ikke sant? Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Augustotejerina skrev:

Du kan fortelle av han ikke forstod bildet, ikke sant? Hahaha

Hvor er du fra egentlig? Spør av ren nysgjerrighet. Velkommen til Ragnarok forresten, også kalt KG :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Augustotejerina skrev:

Du kan fortelle av han ikke forstod bildet, ikke sant? Hahaha

Joda, jeg forsto det veldig godt. Antifeminister som er for opptatt med å holde hverandres øl er jo tross alt gode byttedyr. Da vil jeg heller være krokodille enn en gnu ved vannhullet. 

Anonymkode: aa150...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Joda, jeg forsto det veldig godt. Antifeminister som er for opptatt med å holde hverandres øl er jo tross alt gode byttedyr. Da vil jeg heller være krokodille enn en gnu ved vannhullet. 

Anonymkode: aa150...ff5

igjen, ??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tøytigern skrev:

:klo:

Forøvrig snakket jeg ikke om smiger men om skamløs smisking.

Ok for deg skamløs smisking 😂

for meg en helt normal mann lik min egen og de fleste jeg kjenner 😍

Anonymkode: fd82c...e4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg forsto det veldig godt. Antifeminister som er for opptatt med å holde hverandres øl er jo tross alt gode byttedyr. Da vil jeg heller være krokodille enn en gnu ved vannhullet. 

Anonymkode: aa150...ff5

Ahhhh det er bra, men jeg er ikke antifeminist. Jeg heller være meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Augustotejerina skrev:

Ahhhh det er bra, men jeg er ikke antifeminist. Jeg heller være meg selv

Vær deg selv du, det er en god idé, jeg får bra vibber fra deg, i motsetning til ham som ser ut som et spørsmålstegn. Keep up the good vibes! 

Anonymkode: aa150...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vær deg selv du, det er en god idé, jeg får bra vibber fra deg, i motsetning til ham som ser ut som et spørsmålstegn. Keep up the good vibes! 

Anonymkode: aa150...ff5

Tusen Takk! You are nice 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Tusen Takk! You are nice 

😎bromance💪

Anonymkode: aa150...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Tøytigern skrev:

Menn som ikke smisker med kvinner på Kg for å fremstå i et godt lys for damene...

Så en mann kan ikke være for likestilling uten at han bare smisker for damene? Get a grip woman!

Anonymkode: 4f66a...c2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så en mann kan ikke være for likestilling uten at han bare smisker for damene? Get a grip woman!

Anonymkode: 4f66a...c2f

Leste vi det samme innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette synes jeg bare var flåsete offermentalitet! 

Kritiserer du politikken i Norge da eller hva er det egentlig som er så gæærnt for deg som mann her i Norge?  Likestillingsloven du sliter med? Hvilket politisk parti er i mot likestillingsloven egentlig? Ikke engang FRP rører den enda de sitter å bestemmer akkurat nå. 

Du får bare få det inn i hue ditt at i Norge vil vi ha den politikken vi har! Å late som du blir kneblet er jo bare latterlig ! Start et parti da vel - som skal jobbe for å få bort de lovene du ikke liker! Ingen som knebler deg vettu - du må bare finne frem ballene dine lage et partiprogram som vil rive ned alt vi i likestillingen har fått til her i Norge - vi er kåret som verdens lykkeligste folk flere ganger men det gjelder åpenbart ikke deg da! Sutrepave. 

Anonymkode: fd82c...e4a

Hahaha😆

Dette er urkomisk men takk for at du understreker poenget mitt. Når oppfatning og meninger ikke faller i smak tyr man til karakteristikker av meningsytrer.🙄😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om denne plansjen hans er ektefølt, men det kleineste er sånt som postes på facebook noen ganger, av menn som ber menn skjerpe seg og være menn, det er så mange ironiske lag i det at det er nesten kunst.

Anonymkode: aa150...ff5

Det rare er at det virker som dette fungerer på en del. Så i en annen tråd et innlegg av en slik person, som skrev et langt innlegg som i praksis argumenterte mot stråmenn, for så å konkludere med "heldigvis finnes det menn som meg". Det hele var så gjennomsiktig at det ble komisk, men likevel var det folk som applauderte ham for sine gode holdninger. Noen ganger har jeg inntrykk av at dette forumet er usedvanlig enkelt å gjøre seg populær på ved å snakke målgruppen etter munnen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...