Gå til innhold

Menn som hater kvinner: På KG!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er er svært mange menn som rakker ned på kvinner på forumet her, hvorfor er det slik? Finnes det i det hele tatt menn her inne som kan oppføre seg ovenfor kvinner? Jeg er klar over at det også går andre veien rundt, men likevel er det en overflod av mannsjåvinisme her inne. Hvor er de hyggelige fyrene som tar kvinner på alvor? 

Anonymkode: 8d14b...cf7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi dette er er kvinneforum og de føler seg ikke velkomne.

Anonymkode: 5be75...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen stykker av dem her. Men det er lett å overse når er så mange idioter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Skjerpings gutter, dere må vokse opp å bli Menn!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som hater kvinner: På KG!

Hei! Jeg er mann og feminist. Det finnes ingen mennesker på planeten som jeg hater, og slettes ikke kvinner som kjønn. Kvinner er etter min mening de mest fantastiske skapningene på jordkloden. De er et evolusjonært mesterverk uten sidestykke. 

Ellers har jeg observert at det finnes oppegående herrer med gode holdninger her på KG. Men har som deg også opplevd at jeg ser brukere som omtaler kvinner ganske så respektløst. Dette er trist!

Kvinner som helhet opplever i snitt mer netthets enn menn, så det er skammelig når jeg bevitner at de også blir trakassert på en plattform som dette.

Oppfordrer alle av den grunn til å rapportere inn dette når dere ser dette forekomme! Vi har på sett og vis et kollektivt ansvar når vi ser noen blir trakassert, ansvar for å rapportere det inn så vi kan få en stopper for denne uakseptable adferden.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Wagner said:

Menn som hater kvinner: På KG!

Hei! Jeg er mann og feminist....,Men har som deg også opplevd at jeg ser brukere som omtaler kvinner ganske så respektløst. Dette er trist!

Kvinner som helhet opplever i snitt mer netthets enn menn..

Som mann og humanist opplever jeg ofte at  noen kvinner gjør akkurat dette mot menn. Om kvinner tenker sånn er det like trist. 

Anonymkode: a933f...ff7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann og humanist opplever jeg ofte at  noen kvinner gjør akkurat dette mot menn. Om kvinner tenker sånn er det like trist. 

Anonymkode: a933f...ff7

Sant, menn opplever nesten like mye trakassering som kvinner.

Anonymkode: 4f66a...c2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn hater kvinner.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant, menn opplever nesten like mye trakassering som kvinner.

Anonymkode: 4f66a...c2f

Løgn

Anonymkode: 6bedc...caf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn hater kvinner.

Løgn

Anonymkode: 6bedc...caf

Alle menn hater ikke kvinner?

Anonymkode: 4f66a...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle menn hater ikke kvinner?

Anonymkode: 4f66a...c2f

Klart de gjør, noen skjuler det bare bedre.

Anonymkode: 6bedc...caf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Wagner skrev:

Menn som hater kvinner: På KG!

Hei! Jeg er mann og feminist. Det finnes ingen mennesker på planeten som jeg hater, og slettes ikke kvinner som kjønn. Kvinner er etter min mening de mest fantastiske skapningene på jordkloden. De er et evolusjonært mesterverk uten sidestykke. 

Ellers har jeg observert at det finnes oppegående herrer med gode holdninger her på KG. Men har som deg også opplevd at jeg ser brukere som omtaler kvinner ganske så respektløst. Dette er trist!

Kvinner som helhet opplever i snitt mer netthets enn menn, så det er skammelig når jeg bevitner at de også blir trakassert på en plattform som dette.

Oppfordrer alle av den grunn til å rapportere inn dette når dere ser dette forekomme! Vi har på sett og vis et kollektivt ansvar når vi ser noen blir trakassert, ansvar for å rapportere det inn så vi kan få en stopper for denne uakseptable adferden.

Hvor har du parkert den hvite hesten din? Og er rustningen tung? Jeg har alltid lurt på om rustning ikke er tung og ubehagelig...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Hvor har du parkert den hvite hesten din? Og er rustningen tung? Jeg har alltid lurt på om rustning ikke er tung og ubehagelig...

Og så er det menn som håner andre menn fordi de erkjenner at det fins kvinnehat på Kg....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart de gjør, noen skjuler det bare bedre.

Anonymkode: 6bedc...caf

Nå setter du alle menn i samme bås, alle menn er ikke samme person. Gets your facts straight! Det finnes mannlige feminister og helt fantastiske menn også!

Anonymkode: 4f66a...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Og så er det menn som håner andre menn fordi de erkjenner at det fins kvinnehat på Kg....

Men det var da så voldsomt, også. Det fins da grenser.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig, men der er like mye, om ikke mer hat mot menn her inne. Gjerne litt mer subtilt, men fortsatt veldig tydelig.

Anonymkode: 3f23e...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev:

Kvinner gjør seg lett å hate. Derfor.

Gjerne utdyp?🤔

Anonymkode: 4f66a...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Martin13 skrev:

Helt enig. Skjerpings gutter, dere må vokse opp å bli Menn!

Ok 🤣

Anonymkode: 23778...955

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hvor har du parkert den hvite hesten din? Og er rustningen tung? Jeg har alltid lurt på om rustning ikke er tung og ubehagelig...

Jeg kan spare meg for siste del av det første avsnittet i innlegget hans, men ellers kan jeg ikke se at den du siterte skal bli kritisert for sine meninger. Det finnes flere menn som identifiserer seg som feminister, og andre menn som tar avstand fra kvinnehat. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Jeg kan spare meg for setning 3 i innlegget hans, men ellers kan jeg ikke se at den du siterte skal bli kritisert for sine meninger. Det finnes flere menn som identifiserer seg som feminister, og andre menn som tar avstand fra kvinnehat. 

Det er den smiskete måten han skriver på. Uck. Jeg får mannehat av sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Men det var liksom så voldsomt, også. Det fins da grenser.

Syns innlegget var bra. Men du er ikke den eneste som reagerer på den måten. Menn skal helst ikke være på kvinners side her inne. Og OMVENDT også. Har sett det så mye. Best å stå på sitt eget kjønns side. Har selv forsvart menn her inn. Sånt blir ikke godt tatt i mot. Det er et fenomen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...