Gå til innhold

Menn som hater kvinner: På KG!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke bare det vanlige problemet med å skille mellom noen og alle? 

Noen menn er pedofile, ikke alle menn. 

Noen på KG er dumme troll, men ikke alle heldigvis. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For de mennene som kun har erfaring med kvinner på KG og generaliserer , kan det blir lett å bli kvinnehatere. Greia er jo at noen av kvinnene på KG som O.G  ,mysticgirl mf. ikke representerer den gjennomsnittlige kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker de radikale mannehatende innleggene til Opigirl og at hun alltid kaller meg og andre menn for jævla idioter og at hun blir kvalm av oss. 

Ellers misliker jeg ingen her inne, verken kvinner eller menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker kvinner. Alle heterofile menn gjør jo det.

Jeg kan dog forstå de frustrerte følelsene man må kjenne på når man konstant får avvist sine tilnærmelser mot kvinner. Selvfølgelig forstår jeg ikke rent hat og hatefulle ytringer om det motsatte kjønn. Men forstår følelsene som kommer, selv om det ikke er konstruktivt.

Selv har jeg mye kjærlighet å gi, og et simpelt ønske om et godt forhold med en dame som vil stifte familie med meg. Da er det vanskelig å kjenne på at ingen gir deg en sjanse.

Endret av Fornuftig-mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Jeg elsker kvinner. Alle heterofile menn gjør jo det.

Jeg kan dog forstå de frustrerte følelsene man må kjenne på når man konstant får avvist sine tilnærmelser mot kvinner. Selvfølgelig forstår jeg ikke rent hat og hatefulle ytringer om det motsatte kjønn. Men forstår følelsene som kommer, selv om det ikke er konstruktivt.

Selv har jeg mye kjærlighet å gi, og et simpelt ønske om et godt forhold med en dame som vil stifte familie med meg. Da er det vanskelig å kjenne på at ingen gir deg en sjanse.

Man har jo også disse:

https://melmagazine.com/en-us/story/desperate-incels-are-now-chadfishing-making-themselves-even-more-miserable

Ikke normale menn, men nok av dem.

Anonymkode: 6f944...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, isw skrev:

Jeg misliker de radikale mannehatende innleggene til Opigirl og at hun alltid kaller meg og andre menn for jævla idioter og at hun blir kvalm av oss. 

Ellers misliker jeg ingen her inne, verken kvinner eller menn. 

Det er dessverre sånn at man henger seg opp i det negative. Man har for lett til å ta det til seg. Har det samme med et par av mannfolka her inne, som går inn i alle tråder og fremhever menn og viser kvinner ryggen. Som en søt påstand til slutt slenger man med at alle mennesker er like mye verdt for det!, som om den påstanden gjør det sleipe sølet deres noe bedre. Ofte er det mangel på selvinnsikt på folk som driver på sånn, og et fokus som er så stramt at de ikke ser så mye annet enn det de sikter på.

Anonymkode: 6f944...135

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 1.51, Martin13 skrev:

Helt enig. Skjerpings gutter, dere må vokse opp å bli Menn!

Hvordan går det med white knightingen din? Noen napp enda?

internet_white_knight_colored_4350.jpg

Anonymkode: 07ed2...9ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 1.59, Wagner skrev:

Hei! Jeg er mann og feminist. Det finnes ingen mennesker på planeten som jeg hater, og slettes ikke kvinner som kjønn. Kvinner er etter min mening de mest fantastiske skapningene på jordkloden. De er et evolusjonært mesterverk uten sidestykke. 

Lykke til videre med dine sjekketeknikker. Tror de vil fungere veldig bra....

tVSCb3Q.jpg

Anonymkode: 07ed2...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 13.29, Medisinsk bruker skrev:

Menn her virker useriøse på andre områder også. Nedlatende frekke og arrogante. Kanskje dere finner på noe og rensker opp forumet. Manglende respekt har flyti for langt ut. Det ser jo ut som de er flokkdyr.

Unntatt deg da. Du er helten som skal redde kvinnene her inne fra alle de andre fæle mennene...

Anonymkode: 07ed2...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Unntatt deg da. Du er helten som skal redde kvinnene her inne fra alle de andre fæle mennene...

Anonymkode: 07ed2...9ea

Akkurat som at du er et genetisk underverk ... :klaske:

Anonymkode: 1c191...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/8/2019 at 4:53 AM, AnonymBruker said:

Hvordan går det med white knightingen din? Noen napp enda?

internet_white_knight_colored_4350.jpg

Anonymkode: 07ed2...9ea

Har sunn fornuft og vanlig høflighet noe med hvit ridder å gjøre? Jeg er det jeg sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Martin13 skrev:

Har sunn fornuft og vanlig høflighet noe med hvit ridder å gjøre? Jeg er det jeg sier.

Tommel opp!

 

Uansett så høres ikke det ut som noe negativt. Heller folk som klarer å empatisere og forstå enn de som bare leker tøff.

Anonymkode: a51c3...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2019 den 4.53, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med white knightingen din? Noen napp enda?

internet_white_knight_colored_4350.jpg

Anonymkode: 07ed2...9ea

Jeg prøvde dette en stund selv på nett. Du får mange venninner, men man blir heller sett på som den homofile vennen, enn en potensiell sexpartner. Funker dårlig. 

Kvinner som applauderer denne typen innlegg knuller fremdeles menn som har integritet nok til å være seg selv og si ting man mener, fremfor det man tror kvinner vil høre. 

Det er lite som gjør en gjør en fitte mer knusktørr enn en mannlig feminist som står opp for alle kvinner på vegne av alle menn. Dessverre. 

Det er hvor biologien møter moderne holdninger. Og biologien vinner alltid på kjøttmarkedet. 

Anonymkode: 3e6dd...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde dette en stund selv på nett. Du får mange venninner, men man blir heller sett på som den homofile vennen, enn en potensiell sexpartner. Funker dårlig. 

Kvinner som applauderer denne typen innlegg knuller fremdeles menn som har integritet nok til å være seg selv og si ting man mener, fremfor det man tror kvinner vil høre. 

Det er lite som gjør en gjør en fitte mer knusktørr enn en mannlig feminist som står opp for alle kvinner på vegne av alle menn. Dessverre. 

Det er hvor biologien møter moderne holdninger. Og biologien vinner alltid på kjøttmarkedet. 

Anonymkode: 3e6dd...960

Jeg er feminist uavhengig av hvor mye eller lite fitte jeg får. Mine verdier grunner ikke ut i hvor mange kvinner jeg kan nedlegge. 

Det er faktisk denne type tankegang som gjorde at jeg personlig følte at jeg hadde lite til felles med menn. I guttegjenger prates det alltid om hvor mange fitter man har pult, hvor mange kvinner man har nedlagt. Gutter og menn prater som om kvinner som om de er fra en annen planet, de prater om kvinner som om de er objekter og ikke selvstendige tenkende vesen.

Dette er en veldig fjern tankegang fra min egen. Jeg ser ikke på kvinner som et stykke kjøtt som skal pules eller nedlegges.

Jeg ser på kvinner som enkeltindivider, som mennesker. De er ikke trofeer og de er ikke en homogen masse.

Kanskje det at en "alfa mann" som "driter i kvinner" får mer fitte enn meg. Men hva så? Denne karen får sikkert mange barn, barn som han aldri vil se noe særlig til. Jeg er ikke engang interessert i ONS, jeg har ikke sex med noen utenfor et forhold.

Nei da ønsker jeg heller være en feminist som setter pris på ei enkelt dame, lage barn så bli i barnets liv.

For deg så dreier kanskje lykke seg om å pule rundt, men den tankegangen symboliserer ikke lykke for meg. For meg er lykke symbolisert med et familieliv med en kvinne og barn. Ikke å pule rundt med mennesker som man ser på som objekter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

On 7/6/2019 at 1:59 AM, Wagner said:

Menn som hater kvinner: På KG!

Hei! Jeg er mann og feminist. Det finnes ingen mennesker på planeten som jeg hater, og slettes ikke kvinner som kjønn. Kvinner er etter min mening de mest fantastiske skapningene på jordkloden. De er et evolusjonært mesterverk uten sidestykke. 

Ellers har jeg observert at det finnes oppegående herrer med gode holdninger her på KG. Men har som deg også opplevd at jeg ser brukere som omtaler kvinner ganske så respektløst. Dette er trist!

Kvinner som helhet opplever i snitt mer netthets enn menn, så det er skammelig når jeg bevitner at de også blir trakassert på en plattform som dette.

Oppfordrer alle av den grunn til å rapportere inn dette når dere ser dette forekomme! Vi har på sett og vis et kollektivt ansvar når vi ser noen blir trakassert, ansvar for å rapportere det inn så vi kan få en stopper for denne uakseptable adferden.

Hadde du sett denne dokumentaren tror jeg du hadde sluttet å kalle deg feminist på dagen. Du hadde ikke vært den første. Kvinner slutter også å være feminister på grunn av denne dokumentaren. Det er grunnen til at feminister ikke bare prøvde, men klarte å få den stoppet i Australia. Den kunne, men kan ikke kjøpes på YouTube lenger. Noen vil få deg til å tro at den inneholder sjåvinisme, hatespeach, oppfordring til voldtekt, men det er ikke noe slikt i den. Det er skremselspropaganda fra de som ikke vil at du skal bli opplyst. Si fra hva du synes om den. 

 

Anonymkode: 3e4f1...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...