Gå til innhold

Menn som hater kvinner: På KG!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Wagner skrev:

Menn som hater kvinner: På KG!

Hei! Jeg er mann og feminist. Det finnes ingen mennesker på planeten som jeg hater, og slettes ikke kvinner som kjønn. Kvinner er etter min mening de mest fantastiske skapningene på jordkloden. De er et evolusjonært mesterverk uten sidestykke. 

Ellers har jeg observert at det finnes oppegående herrer med gode holdninger her på KG. Men har som deg også opplevd at jeg ser brukere som omtaler kvinner ganske så respektløst. Dette er trist!

Kvinner som helhet opplever i snitt mer netthets enn menn, så det er skammelig når jeg bevitner at de også blir trakassert på en plattform som dette.

Oppfordrer alle av den grunn til å rapportere inn dette når dere ser dette forekomme! Vi har på sett og vis et kollektivt ansvar når vi ser noen blir trakassert, ansvar for å rapportere det inn så vi kan få en stopper for denne uakseptable adferden.

Du virker som en flott mann!❤️

Anonymkode: 4f66a...c2f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev:

Kvinner gjør seg lett å hate. Derfor.

Det handler ikke om det. Det handler om selvforakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du virker som en flott mann!❤️

Anonymkode: 4f66a...c2f

Han virker som en tøffel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Han virker som en tøffel.

Han virker som en empatisk mann som bryr seg om folk lengre enn hans egen nesetipp. Så du sier at man er tøffel bare fordi man er feminist, med andre ord at man er for likestilling mellom kjønnene?

Anonymkode: 4f66a...c2f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann og humanist opplever jeg ofte at  noen kvinner gjør akkurat dette mot menn. Om kvinner tenker sånn er det like trist. 

Anonymkode: a933f...ff7

Det er selvfølgelig kjedelig om det forekommer den andre veien også, men nå var svaret mitt i henhold til trådens emne som tar for seg kvinnehat på KG.

16 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hvor har du parkert den hvite hesten din? Og er rustningen tung? Jeg har alltid lurt på om rustning ikke er tung og ubehagelig...

Min ydmyke mening er at burde ikke trenge en rustning eller hvit rest for å stille seg positivt til likestilling. Det bør ikke engang bli ansett som en ridderlig handling men en selvfølgelighet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wagner skrev:

 

Min ydmyke mening er at burde ikke trenge en rustning eller hvit rest for å stille seg positivt til likestilling. Det bør ikke engang bli ansett som en ridderlig handling men en selvfølgelighet.

Der er vi enige. :)

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker som en flott mann!❤️

Anonymkode: 4f66a...c2f

Tusen takk for tilbakemeldingen, det var meget hyggelig sagt :lillesky2:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Der er vi enige. :)

Godt å høre! Ha en videre fin dag 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Wagner skrev:

Menn som hater kvinner: På KG!

Hei! Jeg er mann og feminist. Det finnes ingen mennesker på planeten som jeg hater, og slettes ikke kvinner som kjønn. Kvinner er etter min mening de mest fantastiske skapningene på jordkloden. De er et evolusjonært mesterverk uten sidestykke. 

Ellers har jeg observert at det finnes oppegående herrer med gode holdninger her på KG. Men har som deg også opplevd at jeg ser brukere som omtaler kvinner ganske så respektløst. Dette er trist!

Kvinner som helhet opplever i snitt mer netthets enn menn, så det er skammelig når jeg bevitner at de også blir trakassert på en plattform som dette.

Oppfordrer alle av den grunn til å rapportere inn dette når dere ser dette forekomme! Vi har på sett og vis et kollektivt ansvar når vi ser noen blir trakassert, ansvar for å rapportere det inn så vi kan få en stopper for denne uakseptable adferden.

Moderatorene tillater kvinnehat. Dey mår de jo, dessverre ettersom vi har ytringsfrihet.

Men at det er så mange av dem og at de velger å tilbringe dagene her inne er virkelig trist. De har nok lite kontakt med kvinner (eller folk) i livet sitt. Det er nok mye misforståtthey og ensomhet...

Endret av Rotemor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har lagt merke til, spesielt i det siste, er at enkelte lager tråder kun for å provosere. Dette skaper bare mer "hat". Barnslige hele gjengen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå setter du alle menn i samme bås, alle menn er ikke samme person. Gets your facts straight! Det finnes mannlige feminister og helt fantastiske menn også!

Anonymkode: 4f66a...c2f

De kaller seg feminister fordi de vil ha sex, ikke fordi de støtter kvinner.

Anonymkode: 6bedc...caf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

Mitt inntrykk er definitivt at det ikke forekommer mye kvinnehat her på KG, i alle fall ikke i trådene jeg leser (men så styrer jeg også unna de mest fordummende emnene her inne så hva som skrives der vet jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Wagner skrev:

Menn som hater kvinner: På KG!

Kvinner er etter min mening de mest fantastiske skapningene på jordkloden. De er et evolusjonært mesterverk uten sidestykke. 

0cf.jpg

Anonymkode: 6bedc...caf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

Synes det er er svært mange menn som rakker ned på kvinner på forumet her, hvorfor er det slik? Finnes det i det hele tatt menn her inne som kan oppføre seg ovenfor kvinner? Jeg er klar over at det også går andre veien rundt, men likevel er det en overflod av mannsjåvinisme her inne. Hvor er de hyggelige fyrene som tar kvinner på alvor? 

Anonymkode: 8d14b...cf7

Skulle gjerne tatt deg på alvor, men når du generaliserer som du gjør, når du vifter med din moralske pekefinger, så klarer jeg ikke å ta deg seriøst.

Anonymkode: 1c191...f0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe mindre konflikt mellom kjønnene ved å lage tråder som det her...

Anonymkode: e2ac1...79d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror en må definere hva en mener med "hat" i denne sammenhengen. Jeg ser absolutt en del brukere som virker å hate kvinner (og menn), men jeg ser vell så ofte beskyldninger om hat i tilfeller der noen har en annen virkelighetsoppfatning. Eksempelvis virker en del å se det som "hat" om en snakker om at menn foretrekker kvinner som har et eksklusivt forhold til hvem de deler kroppen med.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

De kaller seg feminister fordi de vil ha sex, ikke fordi de støtter kvinner.

Anonymkode: 6bedc...caf

De fleste menn ville ikke tatt i en feminist med ildtang engang.

Anonymkode: 3c0c1...8dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er er svært mange menn som rakker ned på kvinner på forumet her, hvorfor er det slik? Finnes det i det hele tatt menn her inne som kan oppføre seg ovenfor kvinner? Jeg er klar over at det også går andre veien rundt, men likevel er det en overflod av mannsjåvinisme her inne. Hvor er de hyggelige fyrene som tar kvinner på alvor? 

Anonymkode: 8d14b...cf7

Menn her virker useriøse på andre områder også. Nedlatende frekke og arrogante. Kanskje dere finner på noe og rensker opp forumet. Manglende respekt har flyti for langt ut. Det ser jo ut som de er flokkdyr.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er er svært mange menn som rakker ned på kvinner på forumet her, hvorfor er det slik? Finnes det i det hele tatt menn her inne som kan oppføre seg ovenfor kvinner? Jeg er klar over at det også går andre veien rundt, men likevel er det en overflod av mannsjåvinisme her inne. Hvor er de hyggelige fyrene som tar kvinner på alvor? 

Anonymkode: 8d14b...cf7

Har da sett like mange kvinner som rakker ned på menn her inne.

Begge deler er like idiotisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...